0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για παράδειγμα, στα Ελληνικά του Ξενοφώντα στις πρώτες παραγράφους έχει τη φράση "ἡ γάρ Ἀσία πολεμία αὐτοῖς ἦν". Αφού εντοπίσουν ποια λέξη προσδιορίζει το "αὐτοῖς" και συμπεράνουν ότι είναι ονοματικός προσδιορισμός και μάλιστα ετερόπτωτος, αν δυσκολεύονται μπορείς να τους πεις να κάνουν το "πολεμία" ρήμα. Εύκολα θα δουν τότε ότι το αὐτοῖς συμπληρώνει την έννοια του επιθέτου και είναι δοτική αντικειμενική.
Εγώ χρησιμοποιώ το πρώτο και το τρίτο, κυρίως ανάλογα με το θέμα της έκθεσης και ανάλογα με τον τρόπο γραφής του κάθε μαθητή
"αντίον της Λαμψακου" Ξενοφωντας Α λυκειου. τι θεωρειτε οτι ειναι το Λαμψακου; εγω πιστευω γενικη της αφετηριας απο το αντιον, αλλα εχω βρει και αλλες αποψεις. τι λετε;
Σύμφωνα με το Συντακτικό των Ν. Ασωνίτη και