0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
νεφέλη και εγώ κάνω ιδιαίτερα στην ιστορία πάραααα πολλάαα χρόνια. μια τέτοια συμβουλή μάλλον θα μπέρδευε τα παιδιά. Δεν έχει λογική αυτό. Πες ότι πέσει μια πηγή ή παράθεμα π.χ. για τη στάση του Βενιζέλου κατά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο. Τι θα κάνεις δηλαδή; θα γράψεις το παράθεμα με άλλα λόγια; μα αυτό είναι ανόητο! με ποιο τρόπο θα σχολιάσεις την πηγή αν όχι συνδυάζοντας τα της πηγής με αυτά που ξέρεις; δεν νομίζω όμως πως ένα παιδί 18 χρονών ξέρει κάτι παραπάνω από αυτά που λέει το βιβλίο. αλλά και να ξέρει πάλι θα αναγκαστει να γράψει και τα του βιβλίου. Εγώ θα ζήταγα από τον καθηγητή να μου πει ένα παράδειγμα για το τί εννοεί.βικυ και φυσικά να το αναλάβεις. εξάλλου η β΄λυκείου δεν είναι τόσο δύσκολη όσο η γ΄λυκείου. αρκεί να κάνεις πολυυυυύ καληηηή προετοιμασία.
θα ήθελα τη βοήθειά σας σε κάτι¨.Έχω μαθήτρια γ λυκείου στο μαθημα της έκθεσης. Ξεκινήσαμε φέτος και διαπίστωσα ότι ο γραπτός της λόγος είνα παρα πολύ χαμηλού επιπέδου. Οι εκθέσεις που γράφει δε διαφέρουν από αυτές των παιδιών του γυμνασίου. Εκτός από το να της δίνω κείμενα, άρθρα, δοκίμια και να τη βάζω να γράφει έκθεση κάθε βδομάδα θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο;Γιατί μέχρι τώρα δεν είδα μεγάλη βελτίωση. Εννοούνται ασκήσεις λεξιλογίου και τα συναφή. Ξεκινήσαμε Οκτώβριο. Υ.Γ. Εφημερίδες δεν αγοράζει, είναι λέει ακριβές
Παιδιά αφού τελειώσει ο Ξενοφώντας στα αρχαία Α Λυκείου από πού ξεκινάνε στο Θουκυδίδη? Από τα Κερκυραϊκά? Ή σε κάθε σχολείο είναι διαφορετικά?Στο Θουκυδίδη ξεκιναμε από το 3ο Βιβλίο φετος!! Δεν επιλέγουμε το πρώτο ή τρίτο όπως περσυ!Σου δίνω το λινκ με τις οδηγίες