*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 58851 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mariak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #28 στις: Μαΐου 17, 2010, 09:32:13 pm »
Στο Δ1 η ΚΕΕ έδινε απάντηση..... " απάντηση στη σελίδα 121 "....οπότε βγάλτε συμπέρασμα.....!!!
Τα περισσότερα παιδιά μπερδεύτηκαν με τους φυτικούς οργανισμούς....δεν ήξεραν πως αναπαράγονται.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:49:25 »

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #29 στις: Μαΐου 17, 2010, 09:36:39 pm »
Λοιπόν συνάδελφοι το θετικό ήταν ότι επιτέλους τα θέματα (ιδίως τα Δ2 & Δ3) ξέφυγαν ελαφρώς από την στείρα απομνημόνευση κομματιών από το βιβλίο. Το αρνητικό για μένα ήταν η απαράδεκτη διατύπωση του θέματος Δ1. Για μένα ακόμα και τώρα δεν είναι ξεκάθαρο το ποια ακριβώς απάντηση ζητάει η ΚΕΕ. Το χειρότερο είναι ότι χιλιάδες μαθητές ζήτησαν διευκρίνηση για το θέμα αυτό και η απάντηση που ήρθε στα εξεταστικά κέντρα ήταν ότι "το θέμα είναι σαφώς διατυπωμένο"!
Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω γι' αυτό που γράφει παραπάνω η Mariak περί Λαμάρκ είναι ότι αυτοί που έστειλαν τη διευκρίνηση δεν θα ήταν βιολόγοι!!!

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #30 στις: Μαΐου 17, 2010, 09:38:19 pm »
Οι Δ2 και Δ3 πώς σας φάνηκαν; Εγώ δεν γνωρίζω από
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος mariak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #31 στις: Μαΐου 17, 2010, 10:13:51 pm »
Στο Δ2 έλεγε η ΚΕΕ απάντηση:
 Σελ 130 "Η εξήγηση....από τις μαυρες" με προσαρμογή στο συγκεκριμένο παράδειγμα.
Πολύ αργότερα (11:23)  ήρθε η διευκρίνηση που σας ανέφερα για τον Λαμάρκ.....

Στο Δ3 έδινε:
 Σελ 130 "Όταν μαύρισαν....από τις ανοιχτόχρωμες" με προσαρμογή στο συγκεκριμένο παράδειγμα.
και "Απλώς η φυσική επιλογή....έγιναν σκούροι)" με προσαρμογή στο συγκεκριμένο παράδειγμα.

ΑΛΛΑ πρόσθεταν πως ....εάν χρησιμοποιηθεί κάποιο άλλο σημείο του τρίτου κεφαλαίου και καλύπτει την απάντηση....να θεωρηθεί ΣΩΣΤΟ!

Αυτό ήταν πολύ θετικό για την ανάπτυξη της κρίσης των παιδιών ΑΛΛΑ προυποθέτει ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΑΠΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:49:25 »

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #32 στις: Μαΐου 17, 2010, 10:45:36 pm »
Παντως εγω με τους μαθητες το "ξεσκονισαμε" το 3ο Κεφαλαιο γιατι ειχα μυριστει οτι θα εμπαινε 4ο θεμα Εξελιξη

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #33 στις: Μαΐου 18, 2010, 01:21:31 am »
Μερικές προσωπικές παρατηρήσεις – σχόλια για τα θέματα :
 
- Τα θέματα ήταν καλά διατυπωμένα , απ΄ όλη την ύλη και απευθύνονταν σε μαθητές που έκαναν προσεκτικό κι όχι επιπόλαιο διάβασμα .

- Πολύ μου άρεσε ο  νέος χαρακτηρισμός των υποθεμάτων : Α1 ,Α2 , Α3 , Α4  αντί του παλιού στυλ  π.χ. Α ,

Αποσυνδεδεμένος tsounga

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #34 στις: Μαΐου 18, 2010, 09:12:30 am »

Αυτό ήταν πολύ θετικό για την ανάπτυξη της κρίσης των παιδιών ΑΛΛΑ προυποθέτει ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΑΠΟ

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #35 στις: Μαΐου 18, 2010, 10:03:28 am »
Θεωρώ  ότι  τα  θέματα  ήταν  σαφή  σε  γενικές  γραμμές  και  δεν  ήθελαν  μόνο  στείρα  απομνημόνευση , εξέταζαν (λίγο)  τη  συνδυαστική  ικανότητα  των  μαθητών  και  γενικά  κινούνταν  προς  τη  σωστή  κατεύθυνση. Το  προηγούμενο  των  μεγάλων  αυτούσιων  κομματιών  από  το  βιβλίο  περιορίστηκε , και  αυτό  μόνο  ως  θετικό (από  ...όλες  τις  έννοιες)  μπορεί  να  θεωρηθεί.

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #36 στις: Μαΐου 18, 2010, 10:28:34 pm »
Καλησπέρα!!!
Είδατε τα θέματα

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #37 στις: Μαΐου 21, 2010, 09:58:24 pm »
Καλησπέρα. Πώς σας φάνηκαν τα σημερινά θέματα της
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #38 στις: Μαΐου 21, 2010, 11:37:48 pm »
Πώς σας φάνηκαν τα σημερινά θέματα της

Αποσυνδεδεμένος tsounga

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #39 στις: Μαΐου 22, 2010, 08:34:44 am »
με δεδομένο το επίπεδο των μαθητών, πιστεύω ότι ήταν απλά (αλλά πολλά, όπως πάντα). ακόμα και στο Γ θέμα. στο γ2 η ερώτησει καθοδηγεί τους μαθητές να "ψάξουν" τα σωστα κομμάτια του βιβλίου. στο γ3 σύμφωνα με τις μονάδες που δίνει στομ καθε υποερώτημα, δύσκολα χάνει κανείς πολλές.

αν κρίνω από τη β. γενικής, που μας λένε να λάβουμε σωστό μέχρι και τον λαμαρκ  ;D (και υπάρχουν τέτοια γραπτά δυστυχώς) και έχουν μοιράσει τις μονάδες του κάθε υποθέματος με πολύ λάθος τρόπο κατά την άποψή μου, νομίζω ότι θα έχουμε πολλά "κατοστάρια" στην κατεύθυνση. θα δούμε όμως από αύριο.

Αποσυνδεδεμένος tsounga

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #40 στις: Μαΐου 22, 2010, 08:51:55 am »
από το δικό μου δείγμα γραπτών, οι περισσότεροι στο Δ2 απαντούν "ήταν δυσδιάκριτες κλπ, άρα ΔΕΝ τρωγόταν απο τα πουλιά, ΑΡΑ επικράτησαν." τελεία.
και στο Δ3 ανάποδα (δλδ για τις μωβ), αλλά το ίδιο.  :(
 
βέβαια, δεν λείπουν και τα αστεία.
- αφού έτρωγαν μωβ λουλούδια, έγιναν μωβ
- οι πεταλούδες χρησιμοποιούσαν περισσότερο το μωβ χρώμα, κι έτσι έγιναν μωβ
- αφού οι κίτρινες δεν τρωγόταν,το είδος τους δεν μειώθηκε, αλλά μειώθηκε το είδος των μωβ.
κ.ά.

και κάτι ας πούμε άσχετο. είμαστε 24 διορθωτές στο β.κ. εκ των οποίων 3 βιολόγοι. οι υπόλοιποι χημικοί. σε ένα γραπτό ο μαθητής είχε γράψει τη φράση: "ανταλάσσουν γενετικό υλικό και ..." και ήρθε ο συνάδελφος χημικός σε όλους μας για μετάφραση.
είναι κρίμα για τα παιδιά αυτό το πράγμα με τον κλάδο μας.

Αποσυνδεδεμένος tsounga

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #41 στις: Μαΐου 22, 2010, 09:33:38 am »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182531
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.