*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμός μαθητή  (Αναγνώστηκε 20342 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tera2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 02, 2008, 08:27:21 μμ »
Δεν ειμαστε εκπαιδευτικοι για να Μην στεναχωρουμε τα παιδια αλλά για να τους λεμε την αληθεια αν ενας μαθητης εχει 12 και 11 πολλε φορες αξιζει για 9 και 10, οποτε τον εχετε βοηθησει ηδη στα προφορικα. Στα γραπτα ασ παρει αυτο που εγραψε αντε και να βαλεις και μια μοναδα παραπνω. Τι άλλο να κανεις? Να γραψεις εσυ αντι γιαυτον? Ας μαθουν απο μικρα να πρενανε με το σπαθι τους και οχι να στηριζονται στην ελεημοσυνη του καθηγητη τους γιατι αργοτερα ειναι οι ιδιοι που κλαιγονατι επειδη δεν υπάρχει κρατος κ.τλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμός μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:00:33 »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 02, 2008, 09:42:39 μμ »
tera 2 συμφωνώ απόλυτα! αυτό κάνω προσωπικά τους ανεβάζω αρκετά έως πολύ στα προφορικά αλλά στο γραπτό δεν κάνω σκόντο. Ελάχιστες φορές και μετά από πολλή σκέψη

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 05:13:55 μμ »
Καλησπέρα το γράφω εδώ, γιατί είναι σχετικό μην ανοίγω νέο θέμα.
Λοιπόν όποιος ξέρει ας απαντήσει...
Πριν λίγο με πήρε τηλέφωνο γνωστός μου νεοδιόριστος φυσικός και μου είπε ότι σήμερα στο σχολείο του δώσανε βαθμούς. Αντιμετώπισε το εξής θέμα ένας γονιός στο παιδί του οποίου, όπως μου είπε έβαλε 13, του είπε ότι το αδίκησε γιατί είχε γράψει στο διαγώνισμα 13,8 και ότι κανονικά έπρεπε να του βάλει 14 ή 15 για να το ενθαρρύνει να συνεχίσει την προσπάθεια του. Όταν ο γνωστός μου απάντησε ότι το παιδί στα προφορικά δεν αποδίδει και ότι δεν γράφει πάντα όλες τις ασκήσεις ο γονέας απάντησε ότι τις γράφει γιατί ο ίδιος ελέγχει το τετράδιο του παιδιού καθημερινά. Έπειτα ο γονέας ρώτησε με ποια κριτήρια μπαίνουν οι βαθμοί και αναρωτήθηκε αν υπάρχει κάποιος να εξετάσει το παιδί του, γιατί ο γνωστός μου το έχει στοχοποιήσει. Ο γνωστός μου απάντησε ότι κάθε καθηγητής έχει τα δικά του βαθμολογικά κριτήρια. Ο γονέας ακόμη του είπε ότι θα ενημερώσει το σύμβουλο ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής και κάποιοι άλλοι έχουν αδικήσει το παιδί του...
Ο γνωστός μου επειδή είναι νεοδιόριστος ανησύχησε λίγο με αυτό φυσικά του είπε πολύ ευγενικά κάντε ό,τι νομίζετε...
Εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει νόμος που λέει ότι πρέπει κάποιος μαθητής σώνει και καλά να πάρει περισσότερο από όσο έγραψε για να μην απογοητευτεί.

Πείτε μου, όμως, αν ξέρει κάποιος μπορεί ο γονέας να ζητήσει να αξιολογήσει το παιδί άλλος συνάδελφος ή τι μπορεί να συμβεί αν πάρει το σύμβουλο να κάνει παράπονα για τον γνωστό μου;

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 06:38:55 μμ »
Από όσο γνωρίζω δεν μπορούν να του κάνουν το παραμικρό.Προς το παρόν.Με την επερχόμενη αξιολόγηση, ο χρόνος θα δείξει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμός μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:00:33 »

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 06:46:15 μμ »
Ευχαριστούμε για την απάντηση.

Στην αξιολόγηση, δηλαδή, οι γονείς θα μπορούν να ισχυριστούν ότι ο τάδε καθηγητής αντιπαθεί το παιδί τους; Πώς θα το αποδείξουν;

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 06:48:45 μμ »
Καλησπέρα το γράφω εδώ, γιατί είναι σχετικό μην ανοίγω νέο θέμα.
Λοιπόν όποιος ξέρει ας απαντήσει...
Πριν λίγο με πήρε τηλέφωνο γνωστός μου νεοδιόριστος φυσικός και μου είπε ότι σήμερα στο σχολείο του δώσανε βαθμούς. Αντιμετώπισε το εξής θέμα ένας γονιός στο παιδί του οποίου, όπως μου είπε έβαλε 13, του είπε ότι το αδίκησε γιατί είχε γράψει στο διαγώνισμα 13,8 και ότι κανονικά έπρεπε να του βάλει 14 ή 15 για να το ενθαρρύνει να συνεχίσει την προσπάθεια του. Όταν ο γνωστός μου απάντησε ότι το παιδί στα προφορικά δεν αποδίδει και ότι δεν γράφει πάντα όλες τις ασκήσεις ο γονέας απάντησε ότι τις γράφει γιατί ο ίδιος ελέγχει το τετράδιο του παιδιού καθημερινά. Έπειτα ο γονέας ρώτησε με ποια κριτήρια μπαίνουν οι βαθμοί και αναρωτήθηκε αν υπάρχει κάποιος να εξετάσει το παιδί του, γιατί ο γνωστός μου το έχει στοχοποιήσει. Ο γνωστός μου απάντησε ότι κάθε καθηγητής έχει τα δικά του βαθμολογικά κριτήρια. Ο γονέας ακόμη του είπε ότι θα ενημερώσει το σύμβουλο ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής και κάποιοι άλλοι έχουν αδικήσει το παιδί του...
Ο γνωστός μου επειδή είναι νεοδιόριστος ανησύχησε λίγο με αυτό φυσικά του είπε πολύ ευγενικά κάντε ό,τι νομίζετε...
Εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει νόμος που λέει ότι πρέπει κάποιος μαθητής σώνει και καλά να πάρει περισσότερο από όσο έγραψε για να μην απογοητευτεί.

Πείτε μου, όμως, αν ξέρει κάποιος μπορεί ο γονέας να ζητήσει να αξιολογήσει το παιδί άλλος συνάδελφος ή τι μπορεί να συμβεί αν πάρει το σύμβουλο να κάνει παράπονα για τον γνωστό μου;
Δεν μπορεί ν' αλλάξει κάτι. Ο βαθμός που μπήκε ήταν τεκμηριωμένος, σύμφωνα με τον συγκεκριμένο καθηγητή και τίποτε περισσότερο. Έκρινε ο καθηγητής πως η απόδοση του μαθητή ήταν για 13 και αυτό το βαθμό έβαλε. Τέλος. Ο γονέας μπορεί να κάνει ό,τι νομίζει, αλλά δε θα υπάρξει αλλαγή στο βαθμό του μαθήματος, για το α'  τετράμηνο.
Και εν πάση περιπτώσει, πώς είναι σίγουρος αυτός ο γονιός ότι το παιδί του συμμετέχει στην τάξη, είναι πάντα πρόθυμο κλπ. και πώς εξασφαλίζεται το ότι οι εργασίες που καθημερινά γράφει το παιδί του στο τετράδιο, είναι "δικές του" κι όχι όσα του λέει ο φροντιστής του; Ολοκληρωμένη εικόνα του μαθητή δεν έχει ο γονιός, αλλά ο καθηγητής.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 06:50:56 μμ »
Ευχαριστούμε για την απάντηση.

Στην αξιολόγηση, δηλαδή, οι γονείς θα μπορούν να ισχυριστούν ότι ο τάδε καθηγητής αντιπαθεί το παιδί τους; Πώς θα το αποδείξουν;
Μα δεν είναι δυνατό να αποδειχθεί κάτι τέτοιο!
Ούτε είναι δυνατό να ισχυριστούν οι γονείς ότι ο καθηγητής έχει προσωπικά με τον τάδε ή τον δείνα μαθητή και γι' αυτό του έβαλε χαμηλό βαθμό.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:05:43 μμ »
Ευχαριστούμε για την απάντηση.

Στην αξιολόγηση, δηλαδή, οι γονείς θα μπορούν να ισχυριστούν ότι ο τάδε καθηγητής αντιπαθεί το παιδί τους; Πώς θα το αποδείξουν;
Δεν εννοούσα αυτό αλλά κάτι γενικότερο: πιθανόν με την επερχόμενη αξιολόγηση -αν εφαρμοστεί με όρους Ελλάδας και όχι Ελβετίας- οι τέτοιου τύπου γονεικες παρεμβασεις ακομη κι αν ειναι αβασιμες να έχουν περισσότερη ισχύ από ό,τι τώρα.(Με την ευχή πάντοτε να διαψευστώ)

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:06:50 μμ »
Όμως μπορεί ένας γονιός να ζητήσει να εξετάσει το παιδί άλλος καθηγητής;

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:07:26 μμ »
Μα δεν είναι δυνατό να αποδειχθεί κάτι τέτοιο!
Ούτε είναι δυνατό να ισχυριστούν οι γονείς ότι ο καθηγητής έχει προσωπικά με τον τάδε ή τον δείνα μαθητή και γι' αυτό του έβαλε χαμηλό βαθμό.
Και όμως τα ισχυρίζονται. Μάλιστα φέτος στην Ε δημοτικού έβαλα 9 σε μαθητρια και μητέρα μπροστά της ισχυρίστηκε ότι βρήκα τρόπο να την τιμωρήσω. Πέρυσι μια άλλη ισχυρίστηκε ότι στόχο ποιησα το γυιο της και του έβαλα 9. Αλλά και στην δευτεοβαθμια όταν έβαζα 19 άκουγα διάφορα και σε υψηλούς τόνους ενίοτε όταν έβαζα όμως χαμηλούς βαθμούς η κατω από την βάση οι αντιδράσεις ήταν μηδαμινές ή ήπιες. Οι γονείς αρκετές φορές απειλούν ή καταφεύγουν στους προϊσταμενους πάσης φύσεως. Δεν είναι λίγοι και εκείνοι που υπολογίζουν ότι θα συμμετέχουν σε ενδεχόμενη αξιολόγηση οπότε φαντασιωνονται διάφορα.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:10:13 μμ »
[quote author]
Δεν εννοούσα αυτό αλλά κάτι γενικότερο: πιθανόν με την επερχόμενη αξιολόγηση -αν εφαρμοστεί με όρους Ελλάδας και όχι Ελβετίας- οι τέτοιου τύπου γονεικες παρεμβασεις ακομη κι αν ειναι αβασιμες να έχουν περισσότερη ισχύ από ό,τι τώρα.(Με την ευχή πάντοτε να διαψευστώ)
[/quote]

Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:11:29 μμ »
Και όμως τα ισχυρίζονται. Μάλιστα φέτος στην Ε δημοτικού έβαλα 9 σε μαθητρια και μητέρα μπροστά της ισχυρίστηκε ότι βρήκα τρόπο να την τιμωρήσω. Πέρυσι μια άλλη ισχυρίστηκε ότι στόχο ποιησα το γυιο της και του έβαλα 9. Αλλά και στην δευτεοβαθμια όταν έβαζα 19 άκουγα διάφορα και σε υψηλούς τόνους ενίοτε όταν έβαζα όμως χαμηλούς βαθμούς η κατω από την βάση οι αντιδράσεις ήταν μηδαμινές ή ήπιες. Οι γονείς αρκετές φορές απειλούν ή καταφεύγουν στους προϊσταμενους πάσης φύσεως. Δεν είναι λίγοι και εκείνοι που υπολογίζουν ότι θα συμμετέχουν σε ενδεχόμενη αξιολόγηση οπότε φαντασιωνονται διάφορα.

Πετυχαίνουν κάτι όταν καταφεύγουν στους προϊσταμενους πάσης φύσεως;

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:23:29 μμ »
Πετυχαίνουν να σε εκθεσουν κατά κάποιο τρόπο. Για να αλλάξει η βαθμολογία είναι αδύνατο αλλά δημιουργείται ένα αρνητικό κλίμα
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:24:37 μμ »
Καλησπέρα το γράφω εδώ, γιατί είναι σχετικό μην ανοίγω νέο θέμα.
Λοιπόν όποιος ξέρει ας απαντήσει...
Πριν λίγο με πήρε τηλέφωνο γνωστός μου νεοδιόριστος φυσικός και μου είπε ότι σήμερα στο σχολείο του δώσανε βαθμούς. Αντιμετώπισε το εξής θέμα ένας γονιός στο παιδί του οποίου, όπως μου είπε έβαλε 13, του είπε ότι το αδίκησε γιατί είχε γράψει στο διαγώνισμα 13,8 και ότι κανονικά έπρεπε να του βάλει 14 ή 15 για να το ενθαρρύνει να συνεχίσει την προσπάθεια του. Όταν ο γνωστός μου απάντησε ότι το παιδί στα προφορικά δεν αποδίδει και ότι δεν γράφει πάντα όλες τις ασκήσεις ο γονέας απάντησε ότι τις γράφει γιατί ο ίδιος ελέγχει το τετράδιο του παιδιού καθημερινά. Έπειτα ο γονέας ρώτησε με ποια κριτήρια μπαίνουν οι βαθμοί και αναρωτήθηκε αν υπάρχει κάποιος να εξετάσει το παιδί του, γιατί ο γνωστός μου το έχει στοχοποιήσει. Ο γνωστός μου απάντησε ότι κάθε καθηγητής έχει τα δικά του βαθμολογικά κριτήρια. Ο γονέας ακόμη του είπε ότι θα ενημερώσει το σύμβουλο ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής και κάποιοι άλλοι έχουν αδικήσει το παιδί του...
Ο γνωστός μου επειδή είναι νεοδιόριστος ανησύχησε λίγο με αυτό φυσικά του είπε πολύ ευγενικά κάντε ό,τι νομίζετε...
Εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει νόμος που λέει ότι πρέπει κάποιος μαθητής σώνει και καλά να πάρει περισσότερο από όσο έγραψε για να μην απογοητευτεί.

Πείτε μου, όμως, αν ξέρει κάποιος μπορεί ο γονέας να ζητήσει να αξιολογήσει το παιδί άλλος συνάδελφος ή τι μπορεί να συμβεί αν πάρει το σύμβουλο να κάνει παράπονα για τον γνωστό μου;

Δεν θα καταφέρει κάτι σε θεσμικό επίπεδο. Απλώς παράπονο. Η νομοθεσία δεν ορίζει τέτοιο δικαίωμα στους κηδεμόνες των μαθητών, ενώ προστατεύει τον εκπαιδευτικό.

Επιπλέον, η νομοθεσία ορίζει πως η αξιολόγηση των μαθητών Β/θμιας είναι πολυπαραγοντική στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων. Δεν προσεγγίζεται τόσο μονοδιάστατα, όπως δείχνει να την αντιλαμβάνεται ο εν λόγω κηδεμόνας. (σ.σ. Και δεν πρέπει να προσεγγίζεται έτσι, ούτε από τους εκπαιδευτικούς. Διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις, αν γνωρίζει και/ή ακολουθεί τα ισχύοντα ΦΕΚ περί αξιολόγησης το σύνολο των εκπαιδευτικών, αλλά αυτό αποτελεί άλλο ζήτημα).

Επί τροχάδην, ορίζονται τα εξής κριτήρια:

- Για ΓΕΛ:
Παράθεση
1. Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:

Α. Τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία.
Β. Την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα.
Γ. Την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες.
Δ. Τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι.

- Για ΕΠΑΛ:
Παράθεση
1. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων στα μαθήματα ή κλάδους μαθημάτων που, σύμφωνα με τις παραγράφους 5 και 6 του άρθρου 117 έχουν χαρακτηριστεί ως γραπτώς εξεταζόμενα ή μη εξεταζόμενα κατά τις προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις, ο εκπαιδευτικός συνεκτιμά:

Α. Τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Β. Την επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα.
Γ. Τις εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο.
Δ. Την επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες του άρθρου 120.
Ε. Τις προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών.
ΣΤ. Τον φάκελο εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται.

- Για Γυμνάσια:
Παράθεση
Α. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια:

Α. Η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία (τα ερωτήματα που θέτει, οι απαντήσεις που δίνει, η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος μέσα στην τάξη, η συνεργασία του με συμμαθητές, η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται), από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ.
Β. Οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά.
Γ. Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες.
Δ. Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες.
Ε. Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2020, 11:46:36 πμ από rrrrrr »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 349
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.