*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 116097 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #308 στις: Δεκεμβρίου 10, 2008, 11:10:13 am »
ειναι ομως πολυ "γενικα" και δεν καλυπτουν ολη τη διδακτικη του μαθηματος, χρειαζεται και η προσωπικη "σφραγιδα"
Ασφαλώς . Να μην ξεχνάμε και τον Παπανούτσο :" η διδασκαλία είναι τέχνη και δημιουργικός οίστρος"

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #309 στις: Δεκεμβρίου 10, 2008, 11:14:19 am »
ακριβως. σας παραπεμπω στην απαντηση μου με δοσμενη με τροπο χιουμοριστικο σε αυτο το τοπικ (ειναι η απαντηση νουμερο 301 ) με τιτλο "τι ειναι διδακτικη?"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος anthios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πάμε γι' άλλα..
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #310 στις: Δεκεμβρίου 10, 2008, 01:13:25 pm »
Προσωπικά δεν θα ανέλυα μόνο αυτό που ζητούσε. Παραξενεύτηκα που το είδα έτσι δοσμένο στο βιβλίο αυτό γιατί δεν ήξερα αν ισχύει κάτι τέτοιο..

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #311 στις: Δεκεμβρίου 10, 2008, 01:18:38 pm »
η ειδικη ειναι ουσιαστικα γνωστικο διανθισμενο με εκφρασεις παιδαγωγικες. πχ αν υπαρχει ερωτηση να βρειτε τα εκφραστικα μεσα λεμε:
"οι μαθητες καλουνται να θυμηθουν ποια ειναι τα εκφραστικα μεσα κ να αναγνωρισουν ενδεικτικα καποια μεσα στο κειμενο"
κ υστερα απανταμε ποια ειναι τα εκφραστικα μεσα. εννοειται οτι πιο πριν εχουμε πει ποια μεθοδο διδασκαλιας ακολουθουμε, αφορμηση κτλ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #312 στις: Δεκεμβρίου 10, 2008, 01:44:06 pm »
συμφωνω με maryvas
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #313 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 11:54:21 am »
να ρωτησω κατι? συνηθως τα σχεδια διδασκαλιας αποτελουνται απο 2 ερωτηματα. για παραδειγμα στα νεα σου δινει ενα ποιημα κ σου ζηταει σχεδιο διδασκαλιας με βαση συγκεκριμενα ερωτηματα κ υπαρχει κ ενα δευτερο ερωτημα που αφορα στη γλωσσα. αφου γλωσσα κ κειμενα ειναι 2 διαφορετικα μαθηματα θα κανουμε 2 σχεδια διδασκαλιας ή το πρωτο κανονικα κ το δευτερο πιο μικρο δλδ χωρις πολλα πολλα(μεθοδοι, αφορμησεις κτλ)?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #314 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 01:59:02 pm »
κανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας  ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #315 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 02:01:51 pm »
Άν μας δώσουν ερωτήματα, κάνουμε σχέδιο διδασκαλίας κανονικά ή απαντάμε με βάση τα συγκεκριμένα ερωτήματα?
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #316 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 02:05:53 pm »
κανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας  ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.

αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?
αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους"
κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???
κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε?
 ??? ??? ???

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #317 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 02:26:44 pm »
κανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας  ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.

αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?
αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους"
κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???
κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε?
 ??? ??? ???

Όταν σου ζητούν ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας με βάση 3 π.χ. ερωτήματα, γράφεις τα πάντα θέτοντας ως στόχους τα ερωτήματα. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να παραλείψεις μέρη του σχεδίου είναι όταν σου ζητούν ξεκάθαρα μία συγκεκριμενη φάση, όπως έκαναν στα αρχαία το 2007 που σου έδιναν παράλληλα κείμενα και ζητούσαν σύγκριση, με άλλα λόγια τη φάση της εφαρμογής ή της σύνθεσης οπως τη λένε άλλοι. Εκεί φυσικά δε θα έγραφες όλα τα υπόλοιπα, παρά μόνο τη συγκεκριμένη φάση.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #318 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 02:31:50 pm »
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! :)
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #319 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 04:40:06 pm »
κανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας  ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.

αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?
αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους"
κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???
κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε?
 ??? ??? ???

Όταν σου ζητούν ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας με βάση 3 π.χ. ερωτήματα, γράφεις τα πάντα θέτοντας ως στόχους τα ερωτήματα. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να παραλείψεις μέρη του σχεδίου είναι όταν σου ζητούν ξεκάθαρα μία συγκεκριμενη φάση, όπως έκαναν στα αρχαία το 2007 που σου έδιναν παράλληλα κείμενα και ζητούσαν σύγκριση, με άλλα λόγια τη φάση της εφαρμογής ή της σύνθεσης οπως τη λένε άλλοι. Εκεί φυσικά δε θα έγραφες όλα τα υπόλοιπα, παρά μόνο τη συγκεκριμένη φάση.
οι διορθωτες παντως επιμενουν οτι το δευτερο θεμα δεν ηθελε συγκεκριμενη φαση σχεδιου αλλα ηταν απλο γνωστικο..και στις οδηγιες των διρθωτων δεν φαινεται να ζητουσαν φαση σχεδιου..

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #320 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 05:30:27 pm »
κανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας  ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.

αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?
αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους"
κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???
κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε?
 ??? ??? ???

Όταν σου ζητούν ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας με βάση 3 π.χ. ερωτήματα, γράφεις τα πάντα θέτοντας ως στόχους τα ερωτήματα. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να παραλείψεις μέρη του σχεδίου είναι όταν σου ζητούν ξεκάθαρα μία συγκεκριμενη φάση, όπως έκαναν στα αρχαία το 2007 που σου έδιναν παράλληλα κείμενα και ζητούσαν σύγκριση, με άλλα λόγια τη φάση της εφαρμογής ή της σύνθεσης οπως τη λένε άλλοι. Εκεί φυσικά δε θα έγραφες όλα τα υπόλοιπα, παρά μόνο τη συγκεκριμένη φάση.
οι διορθωτες παντως επιμενουν οτι το δευτερο θεμα δεν ηθελε συγκεκριμενη φαση σχεδιου αλλα ηταν απλο γνωστικο..και στις οδηγιες των διρθωτων δεν φαινεται να ζητουσαν φαση σχεδιου..

Όταν θα γράψεις για τη συγκεκριμένη φάση της σύνθεσης, το μόνο που μπορείς να πεις από παιδαγωγικής άποψης είναι απλά σε ποια φάση μπορεί να τεθεί το συγκεκριμένο ερώτημα και στη συνέχεια να κάνεις τη σύγκριση. Γι αυτό το λόγο και φαίνεται να είναι γνωστικό. Αν π.χ. σε ρωτούσαν για τη φάση της ανάλυσης με κάποιο τρόπο, τότε πιστεύω παράλληλα με το γνωστικό (που ουσιαστικά χρειάζεται παντού), θα έλεγες και ερωτήσεις π.χ. που θα απηύθυνες προς τους μαθητές (οπότε θα φαίνονταν ακόμα περισσότερο η παιδαγωγική). Γνώμη μου όλα αυτά βέβαια.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #321 στις: Δεκεμβρίου 11, 2008, 05:46:09 pm »
Σχέδιο μαθήματος με αφορμή τη δολοφονία του Αλέξη
 

Μια η ώρα το πρωί κι όμως.. πρέπει να προετοιμαστώ καλά για το μάθημα της επομένης. Νεοελληνική Γλώσσα,

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182599
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 637
Σύνολο: 650

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.