*

Αποστολέας Θέμα: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα  (Αναγνώστηκε 33376 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 15, 2006, 04:24:37 μμ »
Η διδασκαλία στο δημοτικό δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχεσή με αυτό που έχουμε στο μυαλό μας!! Τη μισή ώρα αναγκάζεσαι να τη σπαταλίσεις στο να μαζέψεις τα παιδάκια! Οι γονείς αλλά και οι δάσκαλοι έχουν φροντίσει να περάσουν στα παιδιά ότι το ολοήμερο είναι "η φύλαξη(!!!)" των παιδιών μέχρι τις 4. Τα παιδιά λοιπόν δε σε αντιμετωπίζουν ως δάσκαλο αλλά σαν ψυχαγωγό. Στα περισσότερα δε ολοήμερα οι υπολογιστές είναι ανεπαρκείς για το πλήθος των παιδιών
 (έχω πετύχει σχολείο με 1 υπολογιστή για όλη την τάξη). Άρα για ποιο πρόγραμμα σπουδών μιλάμε? Ο Πέρης και η Κάτια είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς σαν εργαλείο, μαζί με κάποιες βασικές αρχές χρήσης των υπολογιστων, π.χ πώς καθόμαστε μπροστά στο pc, πώς ανοιγοκλείνει κλπ.

Όντως τελικά αυτό αντιμετώπισα και εγώ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:29:11 »

Αποσυνδεδεμένος momos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Πλίνθοι και κέραμοι
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 17, 2006, 03:08:41 μμ »
Η διδασκαλία στο δημοτικό δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχεσή με αυτό που έχουμε στο μυαλό μας!! Τη μισή ώρα αναγκάζεσαι να τη σπαταλίσεις στο να μαζέψεις τα παιδάκια! Οι γονείς αλλά και οι δάσκαλοι έχουν φροντίσει να περάσουν στα παιδιά ότι το ολοήμερο είναι "η φύλαξη(!!!)" των παιδιών μέχρι τις 4. Τα παιδιά λοιπόν δε σε αντιμετωπίζουν ως δάσκαλο αλλά σαν ψυχαγωγό. Στα περισσότερα δε ολοήμερα οι υπολογιστές είναι ανεπαρκείς για το πλήθος των παιδιών
 (έχω πετύχει σχολείο με 1 υπολογιστή για όλη την τάξη). Άρα για ποιο πρόγραμμα σπουδών μιλάμε? Ο Πέρης και η Κάτια είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς σαν εργαλείο, μαζί με κάποιες βασικές αρχές χρήσης των υπολογιστων, π.χ πώς καθόμαστε μπροστά στο pc, πώς ανοιγοκλείνει κλπ.

Όντως τελικά αυτό αντιμετώπισα και εγώ...

Dr_Michae & suzanitta έχετε απόλυτο δίκιο. Η κατάσταση στα ολοήμερα είναι πολύ δύσκολη για τη διδασκαλία όχι μόνο της πληροφορικής αλλά και κάθε αντικειμένου. ΟΜΩΣ αν  η απαξιώση που υπάρχει και από κυβερνήσεις και από γονεις και από δασκάλους οδηγήσει την ώρα της πληροφορικής, μια και γι' αυτή μιλάμε, σ' ένα ατέλειωτο παιχνίδι στον υπολογιστή τότε να είστε σίγουροι πως απαξιώνεται και η ίδια η δουλειά μας και η επιστήμη μας. Αν μας αντιμετωπίζουν ως "ψυχαγωγό" και "φύλακα" κι εμείς το δεχόμαστε τότε μην περιμένουμε πολλά για το επαγγελματικό μας μέλλον στην εκπαίδευση.
Βέβαια πολλές φορές για να κάνεις κάτι παραπάνω στο σχολέιο -  και μπορούμε να κανόυμε πάντα κάτι παραπάνω - θα πρέπει να συγκρουστείς με καταστάσεις και κατεστημένα αλλά κι αυτό μες το παιχνίδι είναι. Διαφορετικά εμείς οι διορισμένοι θα μετράμε τις μέρες για να γίνουμε συνταξιούχοι και οι αδιόριστοι θα υπολογίζουν ποτε θα διοριστούν για να κάνουν το ίδιο...  :-\
Σώπα δάσκαλε ν' ακούσουμε το πουλί...
Πλίνθοι και κέραμοι ~> www.xsap.gr

Αποσυνδεδεμένος suzanitta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 17, 2006, 09:01:22 μμ »
momos σε παιδια ηλικίας 6-11 ο καλύτερος τρόπος να διδάξεις πληροφορική είναι μέσα από το παιχνίδι. Μάλλον δεν έχεις δουλέψει με τον Πέρη και την Κάτια, οπότε δεν ξέρεις και πόσο καλά εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι. Προς θεού, κανένας δεν είπε ότι πρέπει να αναπαυθούμε στη σιγουριά του δημοσίου ή ότι δεν πρέπει να προσπαθήσουμε για να γίνει κάτι καλύτερο! Καλώς ή κακώς όμως με το σταυρό στο χέρι δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Όταν η πληροφορική μπει στο κανονικό πρόγραμμα των δημοτικών, όλα θα μπούν σε μία τάξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 17, 2006, 09:34:38 μμ από suzanitta »
Με όποιον δάσκαλο καθίσεις...

Αποσυνδεδεμένος fractalbit

  • Administrator
  • Νέο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 08, 2006, 07:19:29 μμ »
Τα παιχνίδια και μόνο στο ότι βοηθούν στην εξοικοίωση με το πληκτρολόγιο και το ποντίκι και βελτιώνουν τα αντανακλαστικά και την αντίληψη των παιδιών, είναι εκπαιδευτικά. Εξάλλου δεν θα αρχίσεις σε παιδιά 6-7 ετών να τους εξηγείς το client-server μοντέλο!  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:29:11 »

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 10, 2006, 10:10:51 πμ »
Ενδιαφέρουσα η συζήτηση :)
Να προσθέσω κι εγώ δυο κουβέντες, λέγοντας πρώτα πρώτα ότι ΟΛΟΙ έχετε δίκιο. Το κυρίως πρόβλημα με το ολοήμερο για μένα είναι ότι τα παιδιά "χτυπάνε" από τα 6 τους χρόνια κανονικό 8ωρο...αν το σκεφτεί κανείς λογικά, ε είναι βάρβαρο. Βάλε τώρα ότι στη συνέχεια πολλά από τα παιδιά αυτά θα τρέξουν σε γυμναστήρια, φροντιστήρια, ωδεία...ε θα καταλήξουν από τα 7 τους χρόνια να σκέφτονται πότε θα διοριστούν να ησυχάσουν (μη γελάτε, πλέον τα παιδιά σε ΙΕΚ ΤΕΙ Πανεπιστήμιο έχουν ΕΝΑ και μόνο στόχο: διορισμό στο Δημόσιο, έχω μιλήσει με δεκάδες νέα παιδιά, ελάχιστοι είναι αυτοί που βλέπουν την επιστήμη με πάθος και όρεξη για δημιουργία, έρευνα κλπ...και δεν τους κατηγορω, αφού μας έχει αποδείξει περίτρανα ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα που έχει γραμμένο το R&D, ή πόσο σκλάβος πρέπει να γίνεις αν σου κάνουν τη "χαρη" και σε πάρουν).
Έχεις λοιπόν ένα πλήθος από παιδιά διαφόρων τάξεων δημοτικού, είναι εκνευρισμένα από την κούραση, είναι 2:30 το μεσημέρι και το μόνο που θέλουν είναι να παίξουν. Τι κάνεις εσύ, ο ευσυνείδητος εκπαιδευτικός; Συμφωνώ ότι ΕΥΤΥΧΩΣ που υπάρχουν τα Πέρης και Κάτια, τα παιχνίδια είναι εξαιρετικά και μπράβο στο RAM ου τα εξελίσσει και προσθέτει συνεχώς καινούργια. Αυτά που αγόρασα στο τεύχος Ιανουαρίου αν θυμάμαι καλά, ήταν "όλα τα λεφτά". Η πυραμίδα μαθηματικών, το παιχνίδι γεωγραφίας και άλλα που συνδυάζουν και μάθηση, ή αυτό με τις κότες που γεννάνε αυγά που απλά ήταν πολύ αστείο. Πέρα από αυτό όμως, δεν θα κάνεις εννοείται μόνο Πέρης και Κάτια. Εγώ και τις δυο χρονιές που δούλεψα στα ολοήμερα, φρόντιζα προς το τέλος της χρονιάς να περνάω μια βόλτα από το jumbo και με 20-30 Ε να εφοδιάζομαι με καμιά εικοσαριά δωράκια-"έπαθλα" τα οποία έδινα στα παιδιά αφού τα χώριζα σε τάξεις, τους έκανα μάθημα 2 βδομάδες κανονικά στον πίνακα για να μάθουν κάποια πράγματα (με κίνητρο το διαγώνισμα που θα έγραφαν και το έπαθλο που θα έπαιρνε ο καλύτερος-α επίσης, εννοείται ότι είχα "καβάντζα" 2-3 δώρα σε κάθε τάξη για τα ανπόφευκτα κλάματα από ζήλιες).
Τα διαγωνισματάκια αυτά ήταν 5-8 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρισμένα σε τρία επίπεδα, όποιος ενδιαφέρεται να τα δει για "ιδέες" ας μου στείλει ένα μήνυμα να του τα στείλω.
Επίσης, επειδή στα περισσότερα σχολεία δούλευα σε ολοκαίνουργιο δίκτυο, εγκαθιστούσα το limewire (εννοείται τους μιλούσα για τους κνδύνους του ίντερνετ και τι πρέπει να προσέχουμε) google earth κλπ με διπλό όφελος, γιατί ενδιαφέρθηκαν για το πρώτο η δασκάλα της μουσικής, για το δεύτερο ένας δάσκαλος ενθουσιάστηκε για το μάθημα της γεωγραφίας κ.ο.κ. Τέλος, επειδή έχω και το "μικρόβιο" της τεχνολογίας, πήγαινα στο σχολείο με το κινητό μου, bluetooth adaptor, card reader κλπ τραβάγαμε φωτογραφίες και βίντεο και τα στέλναμε στους υπολογιστές. Πολλές (τις περισσότερες) φορές έπαιρνα μαζί και το laptop μου, και το pocket PC, για να αυξήσω τις "θέσεις εργασίας" του εργαστηρίου κατά 2. Με μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή (εντάξει δεν θα του δώσεις και NIKON! εγώ μια φτηνή έχω) βόλευα ένα ιδιαίτερα "δύσκολο" παιδάκι που δεν το "παίζαν" οι υπόλοιποι, της έδινα τη μηχανή να τραβάει φωτογραφίες και να τις περνάμε μετά στο PC. Στην τάξη πρέπει να κάνεις το δάσκαλο, τροχονόμο, ψυχαγωγό και δημοσιοσχετίστα (γιατί έχεις να αντιμετωπίσεις και τους γονείς που έρχονται πολλές φορές οι ίδιοι στο εργαστήριο να "ξεκολλήσουν" τα πιτσιρίκια από τα μηχανήματα). Αν έχεις όρεξη και χαμόγελο, θα εισπράξεις πολλή χαρά και αγάπη από τα παιδιά. Αν όχι, ε  θα περνάει αναγκαστικά η ώρα και για το δάσκαλο πληροφορικής και για τα παιδιά, εν αναμονή του πολυπόθητου διορισμού...
Καλή σχολική χρονιά σε όλους ;D
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος pe20katerina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 06:04:18 μμ »
Σίγουρα είναι δύσκολα τα πράγματα με τα πιτσιρίκια στο ολοήμερο, αλλά και από πλευράς γονιών και δασκάλων που επικρατεί το baby parking και τα αφήνουμε μόνο όταν δεν έχουμε τι να τα κάνουμε!!!! Κι άντε εσύ που έχεις προσπαθήσει να βγάλεις δουλειά να τα καταφέρεις...
Εγώ πάντως πέρισυ έβαζα τα πρωτάκια να ζωγραφίζουν με το ποντίκι. Τους βοηθάει πάρα πολύ στην εξοικιώση. Μετά τα χριστούγεννα έκαναν και ταμπελίτσες στο wordart. Έμαθαν να κάνουν εισαγωγή της ζωγραφιάς τους σε έγγραφο του word και να γράφουν το όνομά τους. Στο τέλος της χρονιάς ήξεραν πλεόν να γράψουν και δυο λόγια για την οικογένειά τους.  Στη γιορτή του σχολείου παρουσιάσα εγώ σε powerpoint όλες τους τις δουλειές και οι γονείς έμειναν με ανοιχτό το στόμα. Πολλοί από αυτούς δεν ήξεραν καν ότι τα παιδιά τους κάνουν πληροφορική στο ολοήμερο. Σε ένα άλλο σχολείο που είχα και μαθητές της Έκτης, έκαναν αυτα την δουλειά στο powerpoint. Εκεί δεν συζητάμε τη χαρά που πήραν....
Αυτός που κάνει μια ερώτηση είναι ανόητος για 5 λεπτά.
Αυτός που δεν κάνει καθόλου ερωτήσεις παραμένει ανόητος για πάντα.

Αποσυνδεδεμένος R2D2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω(?)την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 19, 2006, 11:08:03 μμ »
Οι ανασταστικοί παράγοντες (για μάθημα)είναι πολλοί: κουραση των παιδιών, αντιμτωπισή μας από τους δασκάλους ως babysitters , ανεπαρκής εξοπλισμός (σε ορισμένα σχολεία) κ.λ.π. Η συμπεριφορά και ο τρόπος δράσης πρέπει να αλλάζει κατά περίπτωση. Υπάρχουν πολλές ιδιαιτερότητες: παιδά που λογικά δεν έχουν ερθει ξανα σε επαφή με η/υ, ή και αντίθετα παιδιά που έχουν η/υ σπίτι και το θεωρούν παιχνιδομηχανή, παιδιά μεταναστών που δεν έχουν μεγάλη ευχέρεια με τη γλώσσα και πολλά άλλα. Προσωπικά, προσπαθώ να περάσω κα΄ποιες γνώσεις και να τα βοηθήσω να εξοικειωθούν  στο βαθμό τυο δυνατού με σχετικά ευχάριστο ή εύθυμο τρόπο, χωρίς όμως να χάσω τον έλεγχο της τάξης. Αυστηρότητα όπου χρειάζεται, όχι όμως σοβαρό-αυστηρό ύφος συνεχώς. Για θεωρία πάντα αντιδρούν οπότε το περνάω με μορφή συζήτησης: τι έιναι υπολογιστής,χρησιμότητα, χαρακτηριστικά, κίνδυνοι ,  ποιές συσκευές μπορεί να αντικαταστήσει, ποιές ανθρώπινες δραστηριότητες όχι, κλπ. Στην π΄ραξη και ανάλογα πάντα με τις συνθήκες γαι τα μικρά Α-Β ζωγραφική (tuxpaint) , κάποια παιχνιδάκια από ramkid λίγο πληκτρολόγηση κλπ Για τα μεγαλύτερα φάκελοι ονομασια, μετακίνηση κλπ,λίγο word και παιχνίδια ram kid κυρίως. Επίσης χρησιμοποιώ και το google earth ενώ πέρισυ φτιάξαμε και μια παρουσίαση στο PowerP . Διάλεξα έαν θέμα, (π.χ.ολυμπιακοί αγώνες) βρήκα υλικο, κείμενο και φωτο , τα μεγαλύτερα πληκτρολόγησαν και τα μικρότερα εκφώνησαν (ηχογράφησα καποια κομμάτια κειμένου). Το αποτέλεσμα ήταν αξιόλογο ενώ και τα παιδιά  ήταν ευχαρηστημένα γιατί βοήθησαν όλα για να γίνει. Με ορισμένα παιδά πουέιχαν καποια γνώση είδαμε καποιες άλλες λειτουργίες, όπως εγγραφή cd , διαμόρφωση δισκέτας, αντιγραφή εικόνων από ψηφιακή μηχανή, σάρωση εγγράφων. Εκτύπωση κάναμε με όλες τις τάξεις. Τέλος ΘΕΩΡΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ: Προς θεού όχι παιχνίδια βιας , γιατί σε καποιους υπολογιστές υπήρχαν τα mame32 - μην τα εθίζουμε εμείς στη βια εμείς πρέπει να τα αποτρέπουμε.

Αποσυνδεδεμένος youla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 27, 2006, 01:34:21 πμ »
Πάντως τα παιδιά της εκτης ενθουσιάστηκαν με την αναζήτηση στο Google Images για θέματα που τους ενδιέφεραν (Ferrari, Ronaldinho κλπ), μετά επέλεγαν την εικόνα που τους άρεσε και την έβαζαν σαν φόντο. Είδα ότι ακόμα και τα παιδιά που έπαιζαν Ramkid κλπ, όταν είδαν τηνν κατακόκκινη Ferrari σταμάτησαν το παιχνίδι και ζήτησαν να μάθουν κι αυτά πώς να αλλάζουν το φόντο!
It is better to light a candle than to curse the darkness..

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 27, 2006, 01:56:50 πμ »
Πάντως τα παιδιά της εκτης ενθουσιάστηκαν με την αναζήτηση στο Google Images για θέματα που τους ενδιέφεραν (Ferrari, Ronaldinho κλπ), μετά επέλεγαν την εικόνα που τους άρεσε και την έβαζαν σαν φόντο. Είδα ότι ακόμα και τα παιδιά που έπαιζαν Ramkid κλπ, όταν είδαν τηνν κατακόκκινη Ferrari σταμάτησαν το παιχνίδι και ζήτησαν να μάθουν κι αυτά πώς να αλλάζουν το φόντο!

Έτσι είναι Γιούλα, οι αναζητήσεις στο google εικόνες είναι από τα αγαπημένα τους... (μόνο πρόσεχε μη γίνει κανένα σκηνικό σαν αυτό που μου έτυχε-σου είπα νομίζω-και να είναι μέσα και ο σχολικός σύμβουλος! Νομίζω ψύχραιμα το αντιμετώπισα 8))
Αν "τραβάει" το δίκτυο, βάλε και google earth και κάνε tilt για να έχεις view σαν από αεροπλάνο... ΚΑΙ εκπαιδευτικό, ΚΑΙ παιχνίδι ;)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 04:39:23 μμ »
Γειά σας! Άκουσα 2 παιχνίδια να αναφέρονται συχνά. RAM Kids και RAM Kids School. Πως μπορούμε να τα προμηθευτούμε αυτά? Ευχαριστώ πολύ!!

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 05:05:33 μμ »
Περιοδικά είναι Χριστίνα.Είναι ίδιας έκδοσης με το περιοδικό RAM,μόνο που είναι ειδικά για παιδάκια και συνοδεύονται πάντα από εκπαιδευτικά cd-rom.Σε όλα τα περίπτερα. ;)Επίσης υπάρχουν κάποιες συλλογές με cd-rom.Για περισσότερες πληροφορίες μπες στην ιστοσελίδα του RAMkid (http://www.ramkid.gr/swf/indexloader.html)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Neda

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 18, 2006, 05:20:09 μμ »


Για το υλικό τώρα...

Έχω συγκεντρώσει εδώ -> http://www.xsap.gr/personal/empeiries/ipol_emp_01.htm
μερικές εμπειρίες μου απ' όταν πρωτοξεκίνησα πριν από χρόνια, στο πειραματικό ακόμη Ολοήμερο, να δουλεύω με τα πιτσιρίκια στους υπολογιστές. Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά.

Στο αρχείο αυτό ->  http://www.pi-schools.gr/download/programs/depps/18deppsaps_Pliroforikis.zip
βρίσκεται  το Ενιαίο Διαθεματικό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Δημοτικό και Γυμνάσιο που ισχύει σήμερα. Νομίζω πως μια ανάγνωσή του μπορεί να δώσει πολλές ιδέες για όποιον θέλει να οργανώσει καλύτερα τη διδασκαλία του.  :)

Βοηθάει αρκετά.... ευχαριστούμε :)

Αποσυνδεδεμένος Neda

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 07, 2007, 02:06:25 πμ »
Τι κάνεις όταν το ολοήμερο δημοτικό σχολειό που σε τοποθέτησαν δεν έχει υπολογιστές, παρά μόνο έναν στο γραφείο των δασκάλων;;  ???

Εννοείται ότι απ'το σχολείο δεν είχαν ζητήσει κανέναν Π19 αλλά η πρωτοβάθμια έκανε το θάυμα της!

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Ύλη για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες» σε Ολοήμερα
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 07, 2007, 11:40:02 μμ »

Εννοείται ότι απ'το σχολείο δεν είχαν ζητήσει κανέναν Π19 αλλά η πρωτοβάθμια έκανε το θάυμα της!

Εννοείται ότι το σχολείο είχε ζητήσει ΠΕ19 γιατί από τη στιγμή που είναι ολοήμερο έχει υποχρεωτικά στο πρόγραμμα σπουδών του πληροφορική. Είναι σαν να λες ότι ένα καινούριο Λύκειο δεν είχε ζητήσει κανέναν μαθηματικό κι αυτοί οι τρελλοί από τη διεύθυνση τους έστειλαν.

Όσο για το τι κάνεις τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα. Αρχικά παίρνεις τον έναν υπολογιστή και τον βάζεις στην αίθουσα που μπορούν να σου παραχωρήσουν (αν φυσικά υπάρχει). Αν αυτό γίνεται κι έχεις και την τύχη το σχολείο να έχει και projector προσπάθησε να βολευτείς για την ώρα με αυτά. Αλλιώς απλά θα κάνεις κατάληψη στο γραφείο των δασκάλων.
Στη συνέχεια συνεννοήσου με τον υπεύθυνο του ολοημέρου και στείλτε αίτηση σε ότι τράπεζα και υπηρεσία υπάρχει εκεί κοντά μήπως και έχουν να σας στείλουν παλιά μηχανήματα (πιάνει αλλά δυστυχώς είναι συνήθως χρονοβόρο). Επίσης σε συνεννόηση πάντα με τον υπεύθυνο του ολοημέρου και το διεθυντή δοκίμασε να κάνεις μια κρούση για αγορά κάποιων υπολογιστών τόσο στο σύλλογο γονέων όσο και στη σχολική επιτροπή.
Αν δεν πιάσουν αυτά και δεν βρεις καμιά καλύτερη ιδέα νομίζω ότι το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι υπομονή....
Καλή τύχη κι ελπίζω να βοήθησα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159863
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.