0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράδειγμα άχρηστου υπάλληλου στον ιδιωτικό: η γκόμενα του φίλου ή συνέταιρου του αφεντικού, η οποία πήρε τη θέση του αδερφού μου (που είχε λιώσει). Μισθός ανύπαρκτος ακόμα και για την προ ευρώ εποχή (αυτός που έδιναν στον αδερφό μου τουλάχιστον), αλλά εκείνος δούλευε άπειρες ώρες. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι μαλλιοτραβιόντουσαν, γιατί η κοπέλα δεν έκανε σχεδόν τίποτα.Κάποιοι θα πείτε ότι είναι μία περίπτωση, αλλά, αν έχεις τις πλάτες, κάθεσαι (ή βγάζεις θητεία στα στρατιωτικά νοσοκομεία της Αθήνας). Τα ανήψια του διευθυντή θα πιεστούν μόνο αν ο διευθυντής έχει δεν τα προσέλαβε μόνο και μόνο για το μηνιάτικο "χαρτζηλίκι άνευ γονέων".Μήπως να βάλουμε κάμερες στις τάξεις του δημόσιου, για να κάνουμε παρατήρηση ατους εκπαιδευτικούς αν κάνουν μια παύση μεγαλύτερη (δώσουν λίγο χρόνο στον "κακό" μαθητή να απαντήσει), αντί να προχωράνε τρέχοντας στην απέραντη ύλη (εν είδει επιτηρητών στα σούπερ μάρκετ που "δίνουν" τις ταμίες γιατί αφιέρωσαν μισό δευτερόλεπτο για να μαζέψουν λίγο το μαλλί); Αυτές είναι οι αρετές του ιδιωτικού; Ή οι 36 διδακτικές ώρες στο φροντιστήριο ανά βδομάδα; Ή ο αλκοολικός καθηγητής; Ή οι γονείς που βρίζουν ασύστολα καθηγητές επειδή στη μαθήτρια του 15 βάζουν 15 και όχι 18 και ο προφορικός μετράει στις Πανελλήνιες (ιδιωτικό λύκειο με απαιτήσεις);
Παράθεση από: leonigp στις Ιουλίου 13, 2008, 12:09:10 amΠαράδειγμα άχρηστου υπάλληλου στον ιδιωτικό: η γκόμενα του φίλου ή συνέταιρου του αφεντικού, η οποία πήρε τη θέση του αδερφού μου (που είχε λιώσει). Μισθός ανύπαρκτος ακόμα και για την προ ευρώ εποχή (αυτός που έδιναν στον αδερφό μου τουλάχιστον), αλλά εκείνος δούλευε άπειρες ώρες. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι μαλλιοτραβιόντουσαν, γιατί η κοπέλα δεν έκανε σχεδόν τίποτα.Κάποιοι θα πείτε ότι είναι μία περίπτωση, αλλά, αν έχεις τις πλάτες, κάθεσαι (ή βγάζεις θητεία στα στρατιωτικά νοσοκομεία της Αθήνας). Τα ανήψια του διευθυντή θα πιεστούν μόνο αν ο διευθυντής έχει δεν τα προσέλαβε μόνο και μόνο για το μηνιάτικο "χαρτζηλίκι άνευ γονέων".Μήπως να βάλουμε κάμερες στις τάξεις του δημόσιου, για να κάνουμε παρατήρηση ατους εκπαιδευτικούς αν κάνουν μια παύση μεγαλύτερη (δώσουν λίγο χρόνο στον "κακό" μαθητή να απαντήσει), αντί να προχωράνε τρέχοντας στην απέραντη ύλη (εν είδει επιτηρητών στα σούπερ μάρκετ που "δίνουν" τις ταμίες γιατί αφιέρωσαν μισό δευτερόλεπτο για να μαζέψουν λίγο το μαλλί); Αυτές είναι οι αρετές του ιδιωτικού; Ή οι 36 διδακτικές ώρες στο φροντιστήριο ανά βδομάδα; Ή ο αλκοολικός καθηγητής; Ή οι γονείς που βρίζουν ασύστολα καθηγητές επειδή στη μαθήτρια του 15 βάζουν 15 και όχι 18 και ο προφορικός μετράει στις Πανελλήνιες (ιδιωτικό λύκειο με απαιτήσεις);Ως πότε νομίζεις ότι θα αυτή η κοπέλα θα δουλεύει εκεί μέσα?Το πιθανότερο είναι να σφαχτούν οι συνέταιροι για την πάρτη της,αφού ναι μεν ο ένας θέλει να την κρατήσει,ο άλλος όμως δεν είναι κανας βλάκας να την πληρώνει για να κάθεται.Αν μιλάμε τώρα για οικογενειακή επιχείρηση,είναι γνωστό ότι αποτελούν τα καρκινώματα της ελληνικής οικονομίας.
Παράθεση από: Αγάπη στις Ιουλίου 13, 2008, 12:04:18 pmΠαράθεση από: leonigp στις Ιουλίου 13, 2008, 12:09:10 amΠαράδειγμα άχρηστου υπάλληλου στον ιδιωτικό: η γκόμενα του φίλου ή συνέταιρου του αφεντικού, η οποία πήρε τη θέση του αδερφού μου (που είχε λιώσει). Μισθός ανύπαρκτος ακόμα και για την προ ευρώ εποχή (αυτός που έδιναν στον αδερφό μου τουλάχιστον), αλλά εκείνος δούλευε άπειρες ώρες. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι μαλλιοτραβιόντουσαν, γιατί η κοπέλα δεν έκανε σχεδόν τίποτα.Κάποιοι θα πείτε ότι είναι μία περίπτωση, αλλά, αν έχεις τις πλάτες, κάθεσαι (ή βγάζεις θητεία στα στρατιωτικά νοσοκομεία της Αθήνας). Τα ανήψια του διευθυντή θα πιεστούν μόνο αν ο διευθυντής έχει δεν τα προσέλαβε μόνο και μόνο για το μηνιάτικο "χαρτζηλίκι άνευ γονέων".Μήπως να βάλουμε κάμερες στις τάξεις του δημόσιου, για να κάνουμε παρατήρηση ατους εκπαιδευτικούς αν κάνουν μια παύση μεγαλύτερη (δώσουν λίγο χρόνο στον "κακό" μαθητή να απαντήσει), αντί να προχωράνε τρέχοντας στην απέραντη ύλη (εν είδει επιτηρητών στα σούπερ μάρκετ που "δίνουν" τις ταμίες γιατί αφιέρωσαν μισό δευτερόλεπτο για να μαζέψουν λίγο το μαλλί); Αυτές είναι οι αρετές του ιδιωτικού; Ή οι 36 διδακτικές ώρες στο φροντιστήριο ανά βδομάδα; Ή ο αλκοολικός καθηγητής; Ή οι γονείς που βρίζουν ασύστολα καθηγητές επειδή στη μαθήτρια του 15 βάζουν 15 και όχι 18 και ο προφορικός μετράει στις Πανελλήνιες (ιδιωτικό λύκειο με απαιτήσεις);Ως πότε νομίζεις ότι θα αυτή η κοπέλα θα δουλεύει εκεί μέσα?Το πιθανότερο είναι να σφαχτούν οι συνέταιροι για την πάρτη της,αφού ναι μεν ο ένας θέλει να την κρατήσει,ο άλλος όμως δεν είναι κανας βλάκας να την πληρώνει για να κάθεται.Αν μιλάμε τώρα για οικογενειακή επιχείρηση,είναι γνωστό ότι αποτελούν τα καρκινώματα της ελληνικής οικονομίας.Αν μιλάμε τώρα για οικογενειακή επιχείρηση,είναι γνωστό ότι αποτελούν τα καρκινώματα της ελληνικής οικονομίας. Δηλαδή, μια οικογενειακή ταβέρνα αποτελεί καρκίνωμα της ελληνικής οικονομίας; Τι είδους απόψεις είναι αυτες; Μήπως έχουν να κάνουν με κανένα μοντέρνο οικονομικό μοντέλο που ίσως αγνοώ; μου προτείνεις σε παρακαλώ ανάλογη βιβλιογραφία να ενημερωθώ; ευχαριστώ εκ των προταίρων!!
. Κι εγώ θα έχω πρόβλημα, αλλά πρέπει να ανεχθώ την όποια κινητοποίηση, με την απαίτηση να ανεχθούν και αυτή τη δική μου.
όταν μοναδικός τρόπος αγώνα θεωρείται η απεργία και μόνο, τότε η υπόθεση πρέπει να θεωρείται χαμένη.προφανώς η εξυπνάδα και η ευρηματικότητα μας φθάνει μέχρι τη λέξη απεργία και τίποτα παραπάνω.αντί οι εκάστοτε συνδικαλιστές να ζητήσουν την αξιολόγηση των σχολείων ως εκπαιδευτικών μονάδων οι οποίες παρέχουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες στο λαό, αναπαράγουν με απίστευτη ακρίβεια τα ίδια ανούσια αιτήματα.αύξηση μισθών ,μείωση μαθητών ανα τμήμα και επιμόρφωση καθηγητών.μετά τελειώνουν όλα.Αν δεν μπουν τα σχολεία σε σύστημα αξιολόγησης των υποδομών τους σε εργαστήρια,γυμναστήρια,υπολογιστές αλλά και κάθε απαιτούμενο εξοπλισμό,προκοπή δεν πρόκειται να υπάρξει.το ίδιο πρέπει να συμβεί και για το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται στα σχολεία.πρέπει να υπάρξει συμφωνία για τους όρους της αξιολόγησης μεταξύ εκπαιδευτικών και υπουργείου παιδείας ,ώστε να αναδειχθούν οι ελλείψεις του συστήματος ,να γίνουν γνωστές στους άμεσα ενδιαφερόμενους που είναι ο λαός.στη συνέχεια να απαιτηθούν βελτιώσεις σε όλους τους τομείς προς ώφελος της κοινωνίας.τότε οποιαδήποτε μορφή αγώνα που θα κινείται στα πλαίσια αυτά θα έχει νόημα.οι κινητοποιήσεις με την σημερινή τους μορφή είναι τουλάχιστον γραφικές ,χωρίς στόχο,ενάντια στην κοινωνία η οποία δεν γνωρίζει για ποιους λόγους πρέπει να υποστηρίξει την πιθανή απεργία μιας ομάδας εργαζομένων που είναι οι εκπαιδευτικοί.αν η κοινωνία δεν συνειδητοποιήσει την ανάγκη βελτίωσης των πάσης φύσεως υποδομών της παρεχόμενης παιδείας τότε η απεργία θα είναι απλά μια διεκδίκηση αυξήσης μισθού.δηλαδή ένα τίποτα.
Αυτο μπορεί να προκύψει απο την παιδεία και όργανα της είναι και οι εκπαιδευτικοι . Πρέπει συνεπώς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να αποτελέσουν πρότυπο και φυσικά να είναι ευσυνείδητοι , αλλα αυτό μπορεί να συμβεί αν μπορούν να το επιλέξουν . Δεν ξέρω αν εχεις νιώσει την ομορφιά που συνοδεύει την πρακτική : δεν χρειάζεται να το κάνω , δεν μου το επιβάλλει κανείς , όμως εγω είμαι σωστή και κάνω πολύ περισσότερα απο τα απαραίτητα .Προσωπικά χαίρομαι να βλέπω εκπαιδευτικούς ελεύθερους να επιλέγουν τον δύσκολο δρόμο της αυτοβελτίωσης . Αυτοί οι εκπαιδευτικοί θα αποτελέσουν ενα καλύτερο πρότυπο , απο τον εκπαιδευτικό εργάτη .Με άλλα λόγια αξία για εμενα έχει και ο άνθρωπος και η πορεία του σε αυτή τη ζωή και οχι μόνο η απόδοση , τα χρήματα , οι συνέπειες και η τάξη (και ασφάλεια ) .