*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας  (Αναγνώστηκε 55521 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 30, 2008, 10:33:59 πμ »
Δεν υπάρχει...'Εχουν γίνει έρευνες και έρευνες για αυτό... :o

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:28:31 »

Αποσυνδεδεμένος VICA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • "...κάθε αναπνοή είναι νοσταλγία..."
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 30, 2008, 10:47:37 πμ »
Επιβεβαιώνω πως δεν υπάρχει. Ως οδηγίες διδασκαλίας θα μπορούσαν να λειτουργήσουν οι ερωτήσεις του Κ.Ε.Ε. και οι υποσημειώσεις που τις συνοδεύουν. Εγώ τουλάχιστον έτσι πορεύομαι από την εποχή ακόμη που το συγκεκριμένο μάθημα ήταν πανελλαδικά εξεταζόμενο.
Να πληρώνεσαι μόνος σου
Χωρίς έξωθεν αναμονές
Και
Με την πληρότητά σου
Πορεύσου
Μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος eliven

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 30, 2008, 11:42:45 πμ »
Το τελευταίο αντίτυπο το θάψανε μαζί μετην Αντιγόνη καιθ το κάνε βαρκούλες η μικρά για να της περάσει η ώρα. Οταν τελιώσε , αυτολτόνησε από την πλήξη, με τα γνωστά αποτελέσματα. ;D
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος fotini.1981

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 11, 2009, 11:46:18 πμ »
καλημέρα. θα ήθελα τη βοήθειά σας.
υπάρχουν σοσ θέματα για την αντιγόνη?
παρόλο που δε μου αρέσει η λογική των σοσ, μου ζήτησε ένα παιδί μαθήματα και επιμένει να κάνουμε μόνο τα πιο σημαντικά. εγώ προσπάθησα να του εξηγήσω ότι κάτι τέτοιο δεν βοηθάει, αλλά όταν και οι γονείς είναι της λογικής των σοσ, τι να κάνεις?
θα περιμένω τη βοήθειά σας.
η ύλη που έχει είναι : στίχοι 1-99, 280-331, 441-507, 635-725.
άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:28:31 »

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 11, 2009, 11:57:46 πμ »
Και αν δεν πέσει κάποιο από τα σος που θα του προτείνεις, τί γίνεται; Θα αποδώσει σε σένα την ευθύνη, ότι δεν επέλεξες τα σωστά σος;  :-\

Αποσυνδεδεμένος fotini.1981

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 11, 2009, 12:15:29 μμ »
είναι λεπτό το ζήτημα. εγώ έκανα συζήτηση και με το παιδί και με τη μητέρα του. τους τόνισα ότι μπορεί ο καθηγητής στο σχολείο να τους βάλει οτιδήποτε. δε μπορώ να καταλάβω πώς δε φοβούνται και θέλουν να το ρισκάρουν, παρόλο που σχεδόν σε όλα τα μαθήματα έχει πολύ χαμηλούς βαθμούς...
άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις...

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 11, 2009, 12:57:45 μμ »
Δεν ξέρω... έχω πολύ κακή εμπειρία σε αυτό το θέμα και μάλιστα αφορά την Αντιγόνη. Είχα ξεκινήσει να κάνω μάθημα σε μία Αρσακειάδα, ότι είχαν τελειώσει τον πρόλογο και η καθηγήτρια στο σχολείο τούς έβαλε τεστ. Η πάγια τακτική μου ήταν να μη δίνω σος. Αφού τελειώσαμε την επανάληψη όλου του προλόγου, της είπα απλά, την ώρα που τελειώναμε το μάθημα, ότι εμένα θα μ' άρεσε αυτό το κομμάτι (νομίζω ήταν οι δύο μονόλογοι της Αντιγόνης και της Ισμήνης). Τελικά δεν έπεσε αυτό και έπεσε στιχομυθία... Η μητέρα της επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε ότι διακόπτουμε το μαθημα (μάλιστα αρχικά απλά μου τα ακυρωνε), γιατί δεν της είπα το σωστό σος και πάτωσε... πήρε 17...

Αποσυνδεδεμένος fotini.1981

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 11, 2009, 01:30:39 μμ »
απαράδεκτες καταστάσεις... πάτωσε με 17? μάλιστα... ???
δε ξέρω τι να κάνω. η ύλη που έχουν δεν είναι μεγάλη, αλλά το παιδί δεν έχει ανοίξει βιβλίο ποτέ.
σκέφτομαι να του κάνω οπωσδήποτε τους στίχους 280-314 (σύγκρουση του Κρέοντα με φύλακα), και να επιμείνω να κάνουμε τους στίχους 449-507 (ανάκριση Αντιγόνης) και 635-725(σύγκρουση Αίμονα-Κρέοντα).
θα προσπαθήσω πάλι να τους πω να βγάλουμε όλη την ύλη, αλλά δε νομίζω να τους πείσω...
άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις...

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 11, 2009, 02:33:15 μμ »
Δεν ξέρω... έχω πολύ κακή εμπειρία σε αυτό το θέμα και μάλιστα αφορά την Αντιγόνη. Είχα ξεκινήσει να κάνω μάθημα σε μία Αρσακειάδα, ότι είχαν τελειώσει τον πρόλογο και η καθηγήτρια στο σχολείο τούς έβαλε τεστ. Η πάγια τακτική μου ήταν να μη δίνω σος. Αφού τελειώσαμε την επανάληψη όλου του προλόγου, της είπα απλά, την ώρα που τελειώναμε το μάθημα, ότι εμένα θα μ' άρεσε αυτό το κομμάτι (νομίζω ήταν οι δύο μονόλογοι της Αντιγόνης και της Ισμήνης). Τελικά δεν έπεσε αυτό και έπεσε στιχομυθία... Η μητέρα της επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε ότι διακόπτουμε το μαθημα (μάλιστα αρχικά απλά μου τα ακυρωνε), γιατί δεν της είπα το σωστό σος και πάτωσε... πήρε 17...

ειναι λιγο εκτος θεματος  αυτο που θα πω αλλα...
δεν ξερω αν το εχετε διαπιστωσει αλλα οταν ημασταν εμεις μαθητες η "αποτυχια" φορτωνοταν σε μας. τωρα μου φαινεται οτι οι γονεις δεν θελουν να "μαλωσουν" το παιδι τους κ φορτωνουν ολα τα κακα στον καθηγητη. δε μου εχει τυχει ακομα καποιο περιστατικο σαν αυτο που ανεφερες αλλα εχω την εντυπωση οτι αν τυχει καποιο παιδι κ δεν γραψει καλα οι γονεις με κοιτανε με μισο ματι σα να εφταιγα εγω. μπορει κ να ειναι η ιδεα μου
τι να πω...
οσον αφορα το θεμα που εθιξες φωτεινη, θα ξεκαθαρισεις απο την αρχη οτι δεν υπαρχουν sos κ οτι τελευταια στιγμη δε μπορεις να κανεις θαυματα. τωρα αν μπει καποιο θεμα απο αυτα που πειτε εχει καλως, αν οχι, δεν φταις εσυ...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 11, 2009, 03:02:56 μμ »
Δεν ξέρω... έχω πολύ κακή εμπειρία σε αυτό το θέμα και μάλιστα αφορά την Αντιγόνη. Είχα ξεκινήσει να κάνω μάθημα σε μία Αρσακειάδα, ότι είχαν τελειώσει τον πρόλογο και η καθηγήτρια στο σχολείο τούς έβαλε τεστ. Η πάγια τακτική μου ήταν να μη δίνω σος. Αφού τελειώσαμε την επανάληψη όλου του προλόγου, της είπα απλά, την ώρα που τελειώναμε το μάθημα, ότι εμένα θα μ' άρεσε αυτό το κομμάτι (νομίζω ήταν οι δύο μονόλογοι της Αντιγόνης και της Ισμήνης). Τελικά δεν έπεσε αυτό και έπεσε στιχομυθία... Η μητέρα της επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε ότι διακόπτουμε το μαθημα (μάλιστα αρχικά απλά μου τα ακυρωνε), γιατί δεν της είπα το σωστό σος και πάτωσε... πήρε 17...

ειναι λιγο εκτος θεματος  αυτο που θα πω αλλα...
δεν ξερω αν το εχετε διαπιστωσει αλλα οταν ημασταν εμεις μαθητες η "αποτυχια" φορτωνοταν σε μας. τωρα μου φαινεται οτι οι γονεις δεν θελουν να "μαλωσουν" το παιδι τους κ φορτωνουν ολα τα κακα στον καθηγητη. δε μου εχει τυχει ακομα καποιο περιστατικο σαν αυτο που ανεφερες αλλα εχω την εντυπωση οτι αν τυχει καποιο παιδι κ δεν γραψει καλα οι γονεις με κοιτανε με μισο ματι σα να εφταιγα εγω. μπορει κ να ειναι η ιδεα μου
τι να πω...
οσον αφορα το θεμα που εθιξες φωτεινη, θα ξεκαθαρισεις απο την αρχη οτι δεν υπαρχουν sos κ οτι τελευταια στιγμη δε μπορεις να κανεις θαυματα. τωρα αν μπει καποιο θεμα απο αυτα που πειτε εχει καλως, αν οχι, δεν φταις εσυ...

++++++++++++++++++++++++

Όταν ασχολούμουν με ιδιαίτερα και μου έρχονταν μαθητές μόνο για τις εξετάσεις, αναλάμβανα μόνο τους καλούς.
Τους επαναλάμβανα την ύλη στην οποία ιδιαίτερα κενά δεν είχαν και στο Γυμνάσιο τους "ξεψάχνιζα" τη γραμματική.
Έτσι, επιμέναμε σε αυτά που δεν γνώριζαν καλά διώχνοντας κυρίως το άγχος τους και δίνοντάς τους έναυσμα/δύναμη να "πατήσουν γερά στα πόδια τους".  :D
Αν ο μαθητής δεν ήταν καλός αλλά αδύναμος, δεν τον αναλάμβανα.
Οι γονείς και τα παιδιά σε κρίνουν από τις 5 ώρες μαθήματος πριν τις εξετάσεις και, αν δεν γράψουν όσο και οι 2 θέλουν, είσαι απλώς αποτυχημένος...  :-\  ::)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 11, 2009, 04:01:04 μμ »
Από τη στιγμή που ο μαθητής έχει πολλά κενά, το μόνο που μπορείς να κάνεις τελευταία στιγμή (προφανώς αυτό που τον ενδιαφέρει είναι μη μείνει μεταξεταστέος στο μάθημα) είναι να του μάθεις τη μετάφραση πολύ καλά, έστω και παπαγαλία απέξω, για να πάρει ένα σχετικά σίγουρο βαθμό. Τα πιο σημαντικά από εισαγωγή (που μπορεί να τη μελετήσει και μόνος του στο σπίτι και συ να τον εξετάζεις). Λεξιλογικά λογικά κάτι θα πετύχει, δεν είναι δύσκολα! Γραμματική την ξεχνάς εντελώς, ίσως μόνο λίγο συντακτικό.
Εννοείται ότι θα μάθει όλη τη μετάφραση, τα ΣΟΣ τα ξεχνάμε, δεν υπάρχουν...
Ελπίζω να βοήθησα... καλό κουράγιο...
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 11, 2009, 04:49:51 μμ »
Συμφωνώ ότι ΣΟΣ δεν υπάρχουν.Ισα - ίσα γνωρίζω καθηγητές που επειδη ξέρουν αυτή τη νοοτροπία των παιδιων, βάζουν θέματα που κάθε άλλο παρά ΣΟΣ θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε. Τουλάχιστον τη μετάφραση πρέπει να ¨στρωθεί¨ και να τη μάθει.
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος fotini.1981

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 11, 2009, 06:29:32 μμ »
σας ευχαριστώ πολύ.
ευτυχώς έκανα πάλι μια συζήτηση μαζί τους και τους έπεισα ότι είναι μεγάλο ρίσκο να μην κάνουμε όλη τη μετάφραση.
ελπίζω να μην αλλάξουν γνώμη.
είναι πολύ περίεργο να ζητάνε βοήθεια, αλλά να μη θέλουν να προσπαθήσουν λίγο ούτε την τελευταία στιγμή...
άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις...

Αποσυνδεδεμένος eliven

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 12, 2009, 01:31:13 πμ »
συγνώμη για το off topic aλλά θυμήθηκα κάτι... ;D πέρσι έκανα στο σχολείο Νέα Γ' Γυμνασίου και τον Ιούνη έβαλα τη "Γένεση" από το Άξιον Εστί... και με "επέπληξε " ένας μαθητής μου γιατί , λέει "δεν ήταν sos" :D ;D
ΠΕ02

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159637
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 413
Σύνολο: 429

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.144 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.