*

Τελευταία νέα

  • Ειδική πρόσκληση για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-2021
  • Ειδική πρόσκληση κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2020-2021
  • Προσλήψεις 92 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2020-2021
  • 2.380 νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών για κάλυψη νέων αναγκών που προκύπτουν στο πλαίσιο πρόληψης από τον κορωνοϊό
  • ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ: 15 Οκτωβρίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ: Όλοι και όλες στις Απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
  • Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 295911 φορές)

    0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος max

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 462
      • Προφίλ
    Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #1456 στις: Ιούλιος 22, 2020, 05:40:33 μμ »
    μάλλον φέτος θα κληθώ να διδάξω αρχαία κατεύθυνσης. είναι η πρώτη φορά που θα διδάξω με το νέο σύστημα και από το πρωί το μελετάω από δω, το μελετάω από κει.... θα ήθελα λοιπόν τη βοήθειά σας. Από τις 6 ώρες που προβλέπονται για το μάθημα στο σχολείο πόσες αφιερώνονται στο άγνωστο; και όταν λέμε άγνωστο εννοούμε τα κείμενα αυτενέργειας που υπάρχουν μετά το τέλος κάθε ενότητας, τα οποία όμως ο εκπαιδευτικός μπορεί και να τα αλλάζει σύμφωνα με τις επιθυμίες του; αυτά που θα επιλέγει θα πρέπει να είναι και νοηματικά συναφή με τα διδασκόμενα που προηγήθηκαν; ευχαριστώ προκαταβολικά....

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:59:56 »

    Αποσυνδεδεμένος erietta

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2142
      • Προφίλ
    Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #1457 στις: Ιούλιος 22, 2020, 09:59:53 μμ »
    Κι εγώ παρακολουθώ το θέμα γιατί κι εγώ θα το διδάξω φέτος με το νέο σύστημα και ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να μπω στο κλίμα.

    Αποσυνδεδεμένος MadaZS

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 2
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #1458 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 12:10:53 μμ »

    Καλή σχολική χρονιά σε όλους. Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει πως γίνεται η διδασκαλία των εγχειριδίων των αρχαίων κατεύθυνσης; Με ποια σειρά διδάσκονται δεδομένου οτι υπάρχει κι ο φάκελος υλικού. . ΄Εχω γνώση της ύλης αλλά με προβληματίζει ο καταμερισμός των ωρών και πως χρησιμοποιείται το κάθε εγχειρίδιο.

    Αποσυνδεδεμένος eran

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 133
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #1459 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 03:14:50 μμ »
    Διδάσκονται οι ενότητες από το Φ.Υ, με τη σειρά που είναι στο βιβλίο (κάθε άλλο ειδικά φέτος είναι παρακινδυνευμένο). Η εισαγωγή που έχει κάθε Θεματική αλλά και κάθε διδακτική ενότητα διδάσκεται γιατί απαιτείται στις ερμηνευτικές.
    Από το παλιό βιβλίο διδάσκεται η εισαγωγή που είναι στην εξεταστέα ύλη(για την ερώτηση εισαγωγής αλλά και για τα σχόλια -ερμηνευτικές).
    Προσοχή: όσα σχόλια κειμένων του παλιού βιβλίου αναφέρονται σε κομμάτια του διδαγμένου που περιλαμβάνονται στον Φ.Υ πρέπει να διδαχθούν και αυτά.
    Από κει και πέρα, ότι προλαβαίνεις :ένα τουλάχιστον παράλληλο σε κάθε διδακτική ενότητα.
    πρόταση: να μη διδάσκεται όλη η εισαγωγή στην αρχή αλλά να συνδυάζεται με την αντίστοιχη θεματική. Π.χ στην 1η Θ.ε ο Σωκράτης και η εισαγωγή του πρωταγόρα πριν τη 2η Θ.ε.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:59:56 »

    Αποσυνδεδεμένος MadaZS

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 2
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #1460 στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 10:12:51 πμ »
    Eπομένως βασικό εγχειρίδιο ο φάκελος υλικού και συμπληρωματικά ο φιλοσοφικός λόγος, ως προς την εισαγωγή και τα σχόλια. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!!

    Αποσυνδεδεμένος Margr

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 328
    • Φύλο: Γυναίκα
    • τώρα τι κάνουμε...
      • Προφίλ
    Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
    « Απάντηση #1461 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 01:20:40 πμ »
    Καλησπέρα,

    μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία, μιας και ξαναφτιάχνω τις σημειώσεις για τα Ηθικά Νικομάχεια.

    Στην πρώτη ενότητα ο συλλογισμός είναι ο εξής (σύμφωνα με το βιβλίο του καθηγητή):
    1η προκείμενη: όσα υπάρχουν εκ φύσεως έχουν κάποιες ιδιότητες που δεν μπορούν να αλλάξουν με τον εθισμό, όσο κι αν κανείς προσπαθήσει («οὐθὲν γὰρ τῶν φύσει ὄντων ἄλλως ἐθίζεται»)
    2η προκείμενη: η ανθρώπινη συμπεριφορά, τα ηθικά μας χαρακτηριστικά μεταβάλλονται και καλλιεργούνται με τον εθισμό, όπως αποδεικνύει και η ετυμολογία της λέξης «ηθική» («ἡ δ’ ἠθικὴ ἐξ ἔθους περιγίνεται»)
    Συμπέρασμα: καμία ηθική αρετή δεν υπάρχει εκ φύσεως («οὐδεμία τῶν ἠθικῶν ἀρετῶν φύσει ἡμῖν ἐγγίνεται»)

    Και ρωτώ: αυτός ο συλλογισμός δεν είναι παραγωγικός; (Μη έγκυρος κατά τη γνώμη μου αλλά παραγωγικός). Τα παραδείγματα αποτελούν επαγωγή για όλη την παράγραφο ή μόνο για την πρώτη προκείμενη; Και αν είναι έτσι, γιατί το study4exams χαρακτηρίζει γενικόλογα ως επαγωγικό συλλογισμό ολη την παράγραφο;
    Ή είναι επαγωγικός γιατί στο "όσα υπάρχουν εκ φύσεως" συγκαταλέγονται τα παραδείγματα που είναι κάτι συγκεκριμένο;
    « Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2020, 01:22:40 πμ από Margr »

     

    Pde.gr, © 2005 - 2020

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30017
    • Τελευταία: mariapanag
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1039398
    • Σύνολο θεμάτων: 17784
    • Σε σύνδεση σήμερα: 427
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 17
    Επισκέπτες: 380
    Σύνολο: 397

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.