*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 774160 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #378 στις: Φεβρουαρίου 22, 2011, 12:56:06 pm »
μάλλον σε σχολείο εννοείς γιατί στο φροντιστήριο κανονικά πρέπει να έχει τελειώσει η ύλη .....στο σχολείο πάντως είναι στο 42 ή 43

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:28:14 »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #379 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 01:13:55 pm »
Απορια για τις υποθετικες προτασεις: τι γινεται με τις μετατροπες στα αλλα ειδη? Τις κανουμε σε ολες τις χρονικες βαθμιδες ? Πχ. στο μαθημα 44 στη προταση Quodsi ceciderunt.....intellegitur που ειναι πρωτο ειδος, στη μετατροπη το βοηθημα ξαναγραφει το πρωτο ειδος στις αλλες χρονικες βαθμιδες (πρτ για παρον, παρακειμενο για παρελθον και μελλοντα για μελλον). Οταν ζητουν μετατροπη δεν εννοειται μονο στα αλλα δυο υπολοιπα ειδη??

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #380 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 01:24:54 pm »
Sorry ηθελα να πω Ενεστωτα για το παρον!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #381 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 01:28:10 pm »
γιωτακι, τίποτα δεν εννοειται. Τα παιδια μαθαινουν να κανουν τη μετατροπη σε ολα τα ειδη και τις βαθμιδες, αλλα εξαρταται απο το τί θα τους ζητηθει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:28:14 »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #382 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 01:32:06 pm »
Καλως καταλαβα. Οποτε εμεις τα κανουμε ολα και αναλογα με τις διευκρινισεις στο τελος κανουν την αναλογη μετατροπη. Thanks!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #383 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 01:39:33 pm »
Σωστή!!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος xariklia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #384 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 10:31:40 pm »
πολυαγαπημένοι μου συναδελφοι στο κείμενο 38 η πολυαγαπημένη μας καικιλια....
στην σύμπτυξη της πρότασης quam Metellus,dum dixit,multum amavit γιατι το dixit γίνεται μετοχη ενεστώτα
με έχει δυσκολεψει πολύ η σύμπτυξη σε ορισμένες προτασεις...
η σύμπτυξη έχει ως εξής: quam Metellus viventem multum amavit...

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #385 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 10:35:38 pm »
από μια γρήγορη ματιά ίσως γιατί ο dum εν προκειμένω δηλώνει το σύγχρονο οπότε η μετοχή του ρήματος της πρότασης πρέπει να είναι ενεστώτα ,νομίζω το σχολικό αναφέρει την περίπτωση του dum στο συγκεκριμένο κεφάλαιο

Αποσυνδεδεμένος xariklia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #386 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 10:51:55 pm »
ευχαριστω για την απάντηση ....αυτο με τον κακριδη που κολλαει?

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #387 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 10:54:42 pm »
τίποτα ...

είναι η υπογραφή μου, η συνέντευξη του ,έχουν μπερδευτεί και άλλοι :)

Αποσυνδεδεμένος nafsi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #388 στις: Φεβρουαρίου 26, 2011, 11:15:58 pm »
Καλησπέρα! Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Γερουνδιακή έλξη σε ποιά κείμενα έχουμε; Στο 32 και στο 49 (αντίστροφη);

Αποσυνδεδεμένος kozzi1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #389 στις: Φεβρουαρίου 27, 2011, 12:08:48 am »
Καλησπέρα! Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Γερουνδιακή έλξη σε ποιά κείμενα έχουμε; Στο 32 και στο 49 (αντίστροφη);

ναι, αλλα μπορει να ζητηθει και σε αλλα σημεια, οπου υπαρχει προσδιορισμος του σκοπου.. πχ. στο 34 ( captum ,  τελικες προτασεις...) 36 ( spectandum )  κλπ

Αποσυνδεδεμένος nafsi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #390 στις: Φεβρουαρίου 27, 2011, 12:37:20 am »
το spectandum πώς μεταρέπεται; se spectandum? 

Αποσυνδεδεμένος kozzi1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #391 στις: Φεβρουαρίου 27, 2011, 12:39:31 am »
το spectandum πώς μεταρέπεται; se spectandum?

spectandi causa
ad spactandum

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182685
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 652
Σύνολο: 661

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.