*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 638102 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #966 στις: Ιούλιος 07, 2015, 09:41:46 πμ »
Θα ξεκινησω ιδιαιτερο απο Σεπτεμβρη για β' λυκειου. Θεωρειτε πως πρεπει να προτεινω να κανω και λατινικα; Αν ναι, ποσες ωρες;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:24 »

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #967 στις: Ιούλιος 10, 2015, 11:44:51 μμ »
Ο πλάγιος λόγος δηλαδή είναι εκτός ύλης για τη νέα σχολική χρονιά;

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #968 στις: Ιούλιος 11, 2015, 12:40:04 πμ »
doukou και εγω έχω ιδιαίτερο και λέω να κάνω και λατινικά. τουλάχιστον να βγάλω τα κείμενα από την ύλη της β λυκέιου. σκέφτομαι για 1 ή για 1,5 ώρα

Αποσυνδεδεμένος chrisadinos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #969 στις: Ιούλιος 15, 2015, 11:28:13 πμ »
steven siegal, ποιος εκδοτικός έχει βγάλει καινούριο βοήθημα; Του αθανασόπουλου εννοείς; Ετοιμάζω νέες σημειώσεις και θα με βοηθούσε πολύ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:24 »

Αποσυνδεδεμένος chrisadinos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #970 στις: Ιούλιος 15, 2015, 11:33:19 πμ »
του παπαθανασίου εννοούσα όχι του αθανασόπουλου.

Αποσυνδεδεμένος despina11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #971 στις: Ιούλιος 15, 2015, 12:14:07 μμ »
του παπαθανασίου εννοούσα όχι του αθανασόπουλου.
Το Μεταίχμιο έχει βγάλει βοήθημα του Παπαθανασίου για τη νέα ύλη το οποίο χωρίζεται σε δύο τόμος. Το οποίο όμως είναι το βοήθημα που είχαν για τη δευτέρα λυκείου απλά έχει αλλάξει το εξώφυλλο. Τίποτα άλλο. Όποιος δηλαδή έχει το βοήθημα του Παπαθανασίου της δευτέρας δεν χρειάζεται να πάρει το νέο γιατί είναι το ίδιο. Της δευτέρας λυκείου όμως δεν έχει σε κάθε μάθημα τις "Ερμηνευτικές προσεγγίσεις συντακτικών μικροδομών του κειμένου" όπως έχει το βοήθημα της τρίτης. Βέβαια της δευτέρας δεν έχει ιδιαίτερες δυσκολίες (όπως π.χ. πολλές μετοχές) αλλά έστω αυτές τις λίγες, ή μετατροπή ενεργητικής σε παθητική, σύμπτυξη κλπ θα μπορούσε να τα προσθέσει.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #972 στις: Ιούλιος 15, 2015, 12:30:01 μμ »
steven siegal, ποιος εκδοτικός έχει βγάλει καινούριο βοήθημα; Του αθανασόπουλου εννοείς; Ετοιμάζω νέες σημειώσεις και θα με βοηθούσε πολύ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

οχι της ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ (Ευαγγελία Οικονόμου)..Οπως έγραψα και πιο πάνω με προβληματίζει ότι έχει μέσα ως εξεταστέα ύλη τον πλάγιο λόγο που συμφωνα με το υπουργείο είναι εκτός..

Αποσυνδεδεμένος chrisadinos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #973 στις: Ιούλιος 15, 2015, 04:51:33 μμ »
Steven Seagal, το βιβλίο της οικονόμου (ελληνοεκδοτική)το πήρα κι εγώ, είναι όντως πολύ χρήσιμο. Όμως, έχει εκδοθεί το 2014, οπότε, δεν νομίζω ότι λαμβάνει υπόψη τη νέα ύλη (που ανακοινώθηκε πριν ένα μήνα νομίζω). Γι' αυτό ίσως έχει μέσα τον πλάγιο λόγο. Σε κάθε περίπτωση, από γνωστούς (φιλολόγους) που δουλεύουν σε φροντιστήρια και σχολεία, δεν έχουν πολυκαταλάβει τι είναι στην ύλη και τι όχι (στα λατινικά).

Αποσυνδεδεμένος nikol33

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #974 στις: Ιούλιος 17, 2015, 11:07:11 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι...μπορώ να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει πώς μετατρέπω επίθετο σε αναφορική πρόταση;;

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #975 στις: Ιούλιος 18, 2015, 10:33:37 πμ »
doukou και εγω έχω ιδιαίτερο και λέω να κάνω και λατινικά. τουλάχιστον να βγάλω τα κείμενα από την ύλη της β λυκέιου. σκέφτομαι για 1 ή για 1,5 ώρα

Ευχαριστω για την απάντηση! Προβληματίζομαι γιατί είναι μόνο δέκα κείμενα στην ύλη της β' λυκείου. Ουσιαστικά δλδ σε δύο, το πολύ τρεις μήνες βγαίνει ή ύλη.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #976 στις: Ιούλιος 18, 2015, 11:15:47 πμ »
νομιζω 9 κειμενα από τα λατινικά της Β Λυκείου: (3,5,6,7,11,13,14,15 και 20).Κάνω λάθος?
εχω και γω ένα ιδιαιτερο σε μαθητρια που τωρα θα παει Γ Λυκειου και ξεκινήσαμε αρχες Ιουλίου, κάνοντας 2 ωρες την εβδομάδα.
Υπολογίζουμε πως θα εχουμε καλύψει μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου, τουλάχιστον μεχρι και το 14. Εννοείται πως κάνουμε και τα γραμματικά & συντακτικά φαινόμενα όλων των κειμένων από το 1 μεχρι όπου φτάσουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2015, 11:18:37 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #977 στις: Ιούλιος 18, 2015, 02:05:35 μμ »
Με δεδομένο ότι ο πλάγιος λόγος είναι εκτός ύλης...πώς θα διδαχθούν οι μετροπές που αφορούν εξαρτημένους υποθετικούς για παράδειγμα;;

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #978 στις: Ιούλιος 18, 2015, 02:08:18 μμ »
Με δεδομένο ότι ο πλάγιος λόγος είναι εκτός ύλης...πώς θα διδαχθούν οι μετροπές που αφορούν εξαρτημένους υποθετικούς για παράδειγμα;;
Μάλλον δεν εξέφρασα σωστα αυτό που ήθελα και διευκρινίζω.
Η αναγνώριση των υποθετικών λόγων που είναι εξαρτημένοι πώς θα γίνει από τα παιδιά;;

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #979 στις: Ιούλιος 18, 2015, 03:17:36 μμ »
Μάλλον δεν εξέφρασα σωστα αυτό που ήθελα και διευκρινίζω.
Η αναγνώριση των υποθετικών λόγων που είναι εξαρτημένοι πώς θα γίνει από τα παιδιά;;

Υποθέτω πως δε μπορεί να ζητηθεί κάτι που είναι εκτός ύλης. Αφού ο πλάγιος λόγος είναι εκτός, άρα είναι και οι εξαρτημένοι υποθετικοί λόγοι.

Ωστόσο, εντός ύλης είναι η μετατροπή μιας κύριας πρότασης κρίσεως σε απαρεμφατική με ειδικό απαρέμφατο. Διορθώστε με εάν κάνω λάθος.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2015, 11:27:51 μμ από EY-άγγελος »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158558
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 370
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.