Dwrina και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
-μετατροπή πλάγιου λόγου σε ευθύ και αντίστροφα-μετατροπή υποθετικού λόγου από ένα είδος σε άλλο-ανάλυση μετοχών-σύμπτυξη προτάσεων σε μετοχή-μετατροπή ενεργητικής φωνής σε παθητική και αντίστροφα-εκφορά απαγόρευσης-τρόπους εκφοράς του σκοπού-γερουνδιακή έλξη (μετατροπή και αιτιολόγηση, αν είναι υποχρεωτική ή όχι)-σύνταξη του debeo και debet και αντικατάσταση με αντίστοιχο τύπο της παθητικής περιφραστικής συζυγίας.-διατύπωση β΄ όρου σύγκρισης με άλλο τρόπο-χρήση του post-χαρακτηρισμός πλάγιων πτώσεων Με αυτά είναι καλυμένος ένας μαθητής; Τι άλλο;
Δεν μετατρέπεται, γιατί το ρήμα της, σε ενεργητικό παρακείμενο, δεν έχει αντίστοιχη μετοχή. Αν πάλι μετατρέψουμε τη σύνταξη σε παθητική (a qua tu genitus es), για να πάρουμε μετοχή παθητικού παρακειμένου, η αναφορική αντωνυμία δεν βρίσκεται σε ονομαστική ως υποκείμενο, όπως απαιτείται για τη σύμπτυξη.
το Γ1Δ πως γινεται?