*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 770157 φορές)

Dwrina και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DioniG83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1526 στις: Μαΐου 29, 2016, 11:08:34 pm »
-μετατροπή πλάγιου λόγου σε ευθύ και αντίστροφα
-μετατροπή υποθετικού λόγου από ένα είδος σε άλλο
-ανάλυση μετοχών
-σύμπτυξη προτάσεων σε μετοχή
-μετατροπή ενεργητικής φωνής σε παθητική και αντίστροφα
-εκφορά απαγόρευσης
-τρόπους εκφοράς του σκοπού
-γερουνδιακή έλξη (μετατροπή και αιτιολόγηση, αν είναι υποχρεωτική ή όχι)
-σύνταξη του debeo και debet και αντικατάσταση με αντίστοιχο τύπο της παθητικής περιφραστικής συζυγίας.
-διατύπωση β΄ όρου σύγκρισης με άλλο τρόπο
-χρήση του post
-χαρακτηρισμός πλάγιων πτώσεων


 Με αυτά είναι καλυμένος ένας μαθητής; Τι άλλο;
Η γερουνδιακή έλξη και ο πλάγιος δεν είναι εντός ύλης  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:50:58 »

Αποσυνδεδεμένος DioniG83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1527 στις: Μαΐου 29, 2016, 11:12:19 pm »
Δεν μετατρέπεται, γιατί το ρήμα της, σε ενεργητικό παρακείμενο, δεν έχει αντίστοιχη μετοχή. Αν πάλι μετατρέψουμε τη σύνταξη σε παθητική (a qua tu genitus es), για να πάρουμε μετοχή παθητικού παρακειμένου, η αναφορική αντωνυμία δεν βρίσκεται σε ονομαστική ως υποκείμενο, όπως απαιτείται για τη σύμπτυξη.
Σ΄ευχαριστώ πολύ! Μία μαθήτρια με ρώτησε σήμερα γιατί τους το είχαν ζητήσει στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος snoopy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Προσεχώς καλύτερα...
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1528 στις: Μαΐου 30, 2016, 09:17:43 am »
Καλημέρα σε όλους .Μπήκαν αποσπάσματα από τα κείμενα 20 ,25,29.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1529 στις: Μαΐου 30, 2016, 10:03:34 am »
Μήπως ξέρουμε και για το παλιό σύστημα τι εβαλαν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:50:58 »

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1530 στις: Μαΐου 30, 2016, 10:05:51 am »
καλημέρα , βρήκατε πουθενά τα θέματα?

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1531 στις: Μαΐου 30, 2016, 10:15:45 am »
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2016, 10:18:17 am από constansn »

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1532 στις: Μαΐου 30, 2016, 10:16:24 am »

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1533 στις: Μαΐου 30, 2016, 10:17:42 am »
ευχαριστω πολυ!

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1534 στις: Μαΐου 30, 2016, 10:35:49 am »
Καλημέρα και από εμένα
Πιστεύετε πως εάν ένας μαθητής γράψει μόνο τη γενική πληθυντικού caedium (που σύμφωνα με τα πιο έγκυρα λεξικά είναι ο πιο συνηθισμένος) θα του αφαιρεθεί μισή μονάδα;

Πάντως ως προς το συντακτικό καλύψανε ένα αρκετά ευρύ φάσμα της ύλης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2016, 10:39:06 am από EY-άγγελος »

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1535 στις: Μαΐου 30, 2016, 10:48:45 am »
το Γ1Δ πως γινεται?
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2016, 10:59:08 am από iwdot »

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 409
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1536 στις: Μαΐου 30, 2016, 11:01:56 am »
Οι ευθείες ερωτήσεις ολικής άγνοιας εισάγονται με τα:
ne (όταν δεν γνωρίζουμε την απάντηση που περιμένουμε)
nonne (όταν περιμένουμε καταφατική απάντηση
num ( όταν περιμένουμε αρνητική απάντηση)
χωρίς κάποια εισαγωγή για έμφαση

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1537 στις: Μαΐου 30, 2016, 11:03:22 am »
δλδ το μόνο που χρειαζόταν ήταν να βάλουμε τους συνδέσμους; και ενα ερωτηματικό στο τέλος της πρότασης?
πως σας φανηκαν τα θεματα?

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 409
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1538 στις: Μαΐου 30, 2016, 11:11:10 am »
Ναι, αυτό μόνο.

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1539 στις: Μαΐου 30, 2016, 11:11:41 am »
το Γ1Δ πως γινεται?

Ad haec verba Augustus risitne? (όταν δε γνωρίζουμε την απάντηση που περιμένουμε)
Num ad haec verba Augustus risit? (όταν περιμένουμε αρνητική απάντηση)
Nonne ad haec verba Augustus risit? (όταν περιμένουμε καταφατική απάντηση)
Ad haec verba Augustus risit? (χωρίς ερωτηματικό μόριο για λόγους έμφασης)



 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 552
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.