PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Λατινικά Γ' Λυκείου
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
115
116
117
118
119
...
211
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου (Αναγνώστηκε 770498 φορές)
Dwrina
και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Sali
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1940
Φύλο:
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1624 στις:
Οκτωβρίου 18, 2016, 01:50:40 pm »
Tweet
Δεν χρειάζεται να φοβάσαι. Αναφέρεις στα παιδιά μόνο τον σωστό τύπο της αφαιρετικής: coll-
e
. Στο βιβλίο του καθηγητή (σελ. 29) το όνομα κλίνεται, οπότε καλύπτεσαι 100%.
Καταγράφηκε
Ο Έξυπνος χαίρεται με τις αμφισβητήσεις του, ο Βλάκας με τις βεβαιότητές του
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 14:00:20 »
athanasia789
Νέο μέλος
Μηνύματα: 16
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1625 στις:
Νοεμβρίου 13, 2016, 10:39:31 am »
Συνάδελφοι τα φώτα σας... Την ανάλυση μετοχής σε δευτερεύουσα πρόταση πότε τη διδάσκετε; Στο μάθημα 21; Μου φαίνεται περίεργο να διδάξω ανάλυση σε δευτερεύουσα ενώ ακόμη δεν έχουμε μάθει εισαγωγή και εκφορά του κάθε είδους..
Σκέφτηκα να τη διδάξω προς το τέλος αλλά φοβάμαι μήπως την κάνουν στο σχολείο πιο νωρίς και εκτεθώ...
Καταγράφηκε
susanna
Νέο μέλος
Μηνύματα: 74
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1626 στις:
Νοεμβρίου 13, 2016, 06:40:18 pm »
Κι εγώ την ίδια απορία/ προβληματισμό έχω...
Καταγράφηκε
valia87
Νέο μέλος
Μηνύματα: 98
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1627 στις:
Νοεμβρίου 13, 2016, 06:54:19 pm »
Θυμάμαι ότι την πρώτη φορά που δίδαξα Λατινικά, έκανα στο μάθημα 21 ανάλυση μετοχής μόνο αφαιρετικής απόλυτης κάνοντας παράλληλα τις 2-3 ασκήσεις που έχει στο σχολικό βιβλίο. Τις υπόλοιπες φορές αφιέρωνα πριν μπω στα κείμενα 2-3 μαθήματα για να διδάξω πρώτα τις δευτερεύουσες και να τις αναγνωρίζουμε πλέον στα κείμενα. Οπότε δεν υπήρχε και θέμα στο μάθημα 21 να κάνω ανάλυση μετοχής.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 14:00:20 »
paramythenia
Νέο μέλος
Μηνύματα: 74
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1628 στις:
Νοεμβρίου 16, 2016, 10:55:39 am »
Καλημερα!
Θα ήθελα να ρωτήσω για την αόριστη ουσιαστική αντωνυμία nemo, nemo, nihil/nil. Κάποια βοηθήματα κλίνουν ξεχωριστά τα αρσενικό από το θηλυκό γένος με κοινούς τύπους στην ονομαστική, τη γενική, τη δοτική και την αιτιατική του ενικού, άλλα δίνουν κοινούς τύπους για τα δύο αυτά γένη. Το study for exams κλίνει ξεχωριστά το θηλυκό, βάζοντας όμως όλους τους τύπους του σε παρένθεση. Καθηγήτρια στο σχολείο τους είπε ότι το αρσενικό κλίνεται όμοια με το θηλυκό. Τελικώς ποιο ειναι το σωστό;
Καταγράφηκε
MARKOS
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1629 στις:
Νοεμβρίου 16, 2016, 11:44:30 am »
σπανιοτερα σχηματιζει τύπους στο θηλυκό, γιαυτό και η παρενθεση- προσοχή η αφαιρετική ενικού του θηλθκού διαφέρει και κάνει nulla (αντι nullo), ο πληθυντικος -παλι σε παρενθεση- κάνει nullae - arum -is -as -is.
(Σύμφωνα με την γραμματική του Χρ.Κανελλοπουλου)
Νομίζω πως το SFE είναι σωστό
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
paramythenia
Νέο μέλος
Μηνύματα: 74
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1630 στις:
Νοεμβρίου 16, 2016, 12:00:08 pm »
Άρα κλίνεται κανονικά απλά δεν ειναι εύχρηστοι οι τύποι του, σωστά το δίδασκα τόσα χρόνια λοιπον...
Ευχαριστώ πολυ!
Καταγράφηκε
MARKOS
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1631 στις:
Νοεμβρίου 16, 2016, 12:10:21 pm »
Εισαι σωστή
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
MARKOS
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1632 στις:
Νοεμβρίου 28, 2016, 12:02:34 pm »
ερώτηση: αρκετή συζήτηση έγινε περί ετυμολογικών (απο πού θα βρούμε, τί ακριβως θα ζητηθει κλπ...) Πώς ξεκίνησε η συζήτηση? Υπάρχει κάτι επίσημα απο το υπουργειο?
- κάνω φετος Λατινικά και θα ηθελα να γνωρίζω - αν είναι να δίνω και ετυμολογικά
Ευχαριστώ,
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
paramythenia
Νέο μέλος
Μηνύματα: 74
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1633 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2016, 02:07:07 pm »
Οπως και πέρυσι ετσι και φέτος είναι στην ύλη η ετυμολογία των λέξεων. πρόσεξε κυρίως τα ετυμολογικά σχόλια στο βιβλίο του μαθητή. Λίγα βοηθήματα έχουν ετυμολογικά πάντως. Όσο για το τι ακριβώς μπορει να ζητηθεί δε γωρίζω αφού ποτέ δεν έχει πέσει τέτοια άσκηση.
Και μια ερώτηση από εμένα.
Στο ΧΧ μάθημα, το Hermeum το βάζουμε παράθεση, θεωρώντας το sum υπαρκτικό εφόσον υπάρχει και η δοτική προσωπική κτητικη (cui) ή κατηγορουμενο
Καταγράφηκε
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1634 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2016, 03:14:49 pm »
Και τα δυο στεκουν.
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
paramythenia
Νέο μέλος
Μηνύματα: 74
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1635 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2016, 07:26:50 pm »
Παράθεση από: theodora7 στις Δεκεμβρίου 03, 2016, 03:14:49 pm
Και τα δυο στεκουν.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Το ίδιο ισχύει και για το 27 σωστα; cui "Atreus" nomen est: το Atreus χαρακτηρίζεται παραθεση ή κατηγορουμενο.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 03, 2016, 07:29:08 pm από paramythenia
»
Καταγράφηκε
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1636 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2016, 10:08:42 pm »
Παράθεση.Να βλέπεις το study4exams. Φυσικα οι συντονιστές του θέματος θα σε βοηθήσουν σε όποια απορία σου.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 03, 2016, 10:12:44 pm από theodora7
»
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
paramythenia
Νέο μέλος
Μηνύματα: 74
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1637 στις:
Δεκεμβρίου 15, 2016, 12:32:13 pm »
Αναφορικά με την αναγνώριση των προτάσεων για τις οποιες ισχυει η ιδιόμορφη ακολουθιά χρόνων, γράφουμε ότι εκφέρονται π.χ. με υποτακτική παρατατικού γιατί εξαρτώνται από ρήμα ιστορικού χρόνου και δηλώνουν το σύγχρονο στο παρελθόν ή απλά αναφέρουμε ότι ισχύει η ιδιόμορφη ακολουθία των χρόνων γιατι η βούληση/ ο σκοπος κλπ είναι ιδωμενος/η τη στιγμή .... ; Θεωρούσα σωστο να αναφερθει το ότι δηλώνει το σύγχρονο στο παρόν ή στο παρελθον αλλά στις σημειωσεις του sfe δεν αναφερεται, όπως και δεν αναφερεται και σε κάποια βοηθήματα.
Ποια τελικώς ειναι η σωστή αναγνώριση;
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
115
116
117
118
119
...
211
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Λατινικά Γ' Λυκείου