0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η ουσία είναι ότι για να διδάξεις στα ΔΙΕΚ, θα πρέπει να εξαντλήσουν τον κατάλογο:1.της διαθεσιμότητας 2.των μονίμων για συμπλήρωση ωραρίου(διαβάστε για τις αναθέσεις μαθημάτων ) και κατόπιν να φθάσουν σε όλους εμάς πιστοποιημένους ή μη για να μας δώσουν κανένα δίωρο και αν.Δεν νομίζετε ότι το δούλεμα καλά κρατεί.
Καλημερα, Οσοι εκπαιδευτές είχαμε μπει παλιοτερα στο εισαγωγικό μητρωο εκπαιδευτων ενηλίκων τι θα γινει με εμας;θεωρούμαστε πιστοποιημένοι η όχι;
Γράφουν πιστοποιημένοι και εγγεγραμμένοι. Μάλλον εννοούν όσους είναι στο εισαγωγικό μητρώο. Γνωρίζει για να το επιβεβαιώσει καποιος;
Καλησπέρα σε όλους, διαβάζω τα μηνύματα όλως των συναδέλφων εδώ και μερικές ημέρες και βλέπω ότι υπάρχουν αναφορές (μάλλον από συναδέλφους που δεν είναι στο χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) σε μερικά θέματα για τα οποία θα ήθελα να δώσω κάποιες πληροφορίες.Ο αριθμός των καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επέστρεψαν από τη διαθεσιμότητα και μετατάχθηκαν μετά από δική τους αίτηση (προφανώς για να πάνε πιο κοντά στα σπίτια τους) είναι 43 σε όλη την Ελλάδα. Νομίζω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να είναι περισσότεροι από δύο στο ίδιο ΙΕΚ και ακόμα πιο δύσκολο να είναι δύο και να είναι και από την ίδια ειδικότητα. Αλλά ακόμα και έτσι είναι 43. Οι συγκεκριμένοι τοποθετήθηκαν μέσα στο 2015 (κάπου τον Ιούνιο) και οι υπεύθυνοι γνώριζαν ότι από 1-9-2015 θα ισχύει ο νέος νόμος απλά δε το έδωσαν σημασία, υπήρχαν πιο σημαντικά θέματα μάλλον για να λύσουν, λέμε τώρα. Τώρα για τους καθηγητές που δεν έχουν ωράριο και πρόκειται να διατεθούν στα ΙΕΚ ο αριθμός τους θα είναι επίσης μικρός έως ελάχιστος διότι εδώ και τέσσερα χρόνια δεν έχει γίνει "κανένας" διορισμός και ο αριθμός αυτών που έφυγαν στη σύνταξη είναι αρκετές χιλιάδες. Στην ειδικότητα που πιθανόν και μόνο για το 2015-16 μπορεί να υπάρξουν διαθέσεις είναι για αυτούς που προέρχονται από διαθεσιμότητα και επειδή έχουν μαθητές μόνο στη
Όσοι διαφωνούν με τα κριτήρια μοριοδότησης και είναι μέλη των συλλόγων εκπαιδευτών Ι.Ε.Κ. (ΣΕΔΙΕΚ, ΕΔΙΕΚ κλπ.) μπορούν να ζητήσουν απ' τους συλλόγους τους να οργανώσουν μια αντίδραση προς τη μοριοδότηση αυτή.