0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι εύκολο να δώσει κάποιος συνάδερφος ένα λινκ με την τρέχουσα μοριοδότηση γιατί αυτές που βρίσκω νομίζω είναι παλιότερες; Ευχαριστώ.
Τα έλεγξε κανείς εχουν καμιά διαφορά από τα προηγούμενα?
Τη μόνη διαφοροποίηση που διέκρινα από την ορθή επανάληψη είναι ότι λείπει η 13η παράγραφος της διαδικασίας που θα ακολουθηθεί για τη στελέχωση με εκπαιδευτές ενηλίκων.Θυμίζω ότι η 13η παράγραφος αναφέρονταν για τις ώρες που θα απομείνουν μετά την ανάθεση σε όσους θα συμπλήρωναν ωράριο και σε όσους εκπαιδευτικούς επανήλθαν από διαθεσιμότητα.Δεν βρήκα άλλη διαφοροποίηση.Α. και τη διαφοροποίηση που επισήμανες dimitrajΘεωρώ θετικότατη αυτή την εξέλιξη για όλους τους εκπαιδευτές ενηλίκων εκτός και αν έφυγε από τα γραπτά και ισχύσει χωρίς να έχει γραφτεί.Και μόνο που δεν είναι στα κριτήρια είναι σημαντικό.
Προσωπικά όπως είπα δεν έχω κάνει αίτηση για ΙΕΚ εδώ και 15 χρόνια και ούτε σκοπεύω και το γράφω για να δείξω ότι δεν έχω κάποιο άμεσο συμφέρον, αλλά φαίνεται ότι η πιστοποίηση είναι ένα μέσο για να τα κονομήσουν κάποιοι στον ΕΟΠΠΕΠ από το εξής: η πιστοποίηση προηγείται ακόμα και από πιο σημαντικά κατά τη γνώμη μου προσόντα. πχ ένα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων. Για πολλά πράγματα (πχ ξένες γλώσσες) υπάρχουν πιστοποιήσεις, αλλά αυτές αντιμετωπίζονται όπως πρέπει να αντιμετωπίζονται. πχ στις ξένες γλώσσες υπάρχουν δεκάδες πιστοποιήσεις ανάμεσα τους και το ΚΠΓ, αλλά όλες οι πιστοποιήσεις αντιμετωπίζονται ισότιμα και βέβαια όποιος έχει πάρει πτυχίο πανεπιστημίου στην αντίστοιχη χώρα θεωρείται επίσης ότι γνωρίζει τη συγκεκριμένη γλώσσα. Είναι παράλογο να ζητάς από κάποιον που έχει μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων ή 5000 ώρες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (έχω δει τέτοιες αιτήσεις στο ΙΕΚ που ήμουν διοικητικός) να πάει να στάξει 120 ευρώ για την πιστοποίηση και μάλιστα για μια θέση εργασίας που σου εξασφαλίζει ίσα ίσα ένα χαρτζηλίκι. Θεωρώ ότι είναι ένα μέσο με το οποίο κάποιοι στον ΕΟΠΠΕΠ εκμεταλλεύονται την ανάγκη σας για εργασία και ενώ την ίδια στιγμή αφήνουν ανοιχτά παράθυρα για να πάρουν τους δικούς τους (πχ μπορεί πλέον η κατάταξη να γίνεται με μόρια, αλλά αφήνεται αόριστο πόσες ώρες θα πάρει ο καθένας. Μπορεί δηλαδή ο πρώτος να πάρει 2-3 ώρες και ο 2ο να πάρει 8 ώρες).
joinJ γράφεις"αν ο εργοδότης πρέπει να επιλέξει με μικροδιδασκαλία, γιατί να μην μετράει στην περίπτωσή μας η γνώμη του Διευθυντή για το διδακτικό μας έργο; Ή κάτι τέτοιο στη μία περίπτωση θα ήταν βυσματικό κριτήριο ενώ στην άλλη όχι; Ο εργοδότης μας δεν είναι ο ΕΟΠΠΕΠ!Απάντηση: Δεν κατάλαβα σε τι απάντησες στην ερώτηση μου. Γνωρίζεις ότι στον ιδιωτικό τομέα που ο διευθυντής δεν πολυτολμάει (έχει από πάνω του τον επιχειρηματία) να βάλει τους φίλους του να κάνουν μάθημα (όπως κάνουν συνήθως στο δημόσιο, εκτός αν το αρνείσαι), αξιολογεί και επιλέγει εκπαιδευτές και με βάση τη μικροδιδασκαλία; Φαίνεται πόσο δεν έχεις καταλάβει την εκπαίδευση ενηλίκων από το εξής: προτείνεις να μετράει η γνώμη του διευθυντή που συνήθως δεν έχει καμία σχέση με εκπαίδευση ενηλίκων και μόνο με δευτεροβάθμια. Ακόμα και αν τον αξιολογήσει στην πορεία του διδακτικού του έργου, πως θα τον επιλέξει για να διδάξει; Στην αρχή δηλαδή πως θα κρίνει; Και πέρα του ότι δεν έχει απαραίτητα (δεν είναι απαραίτητο προσόν για να γίνει διευθυντής, το απαραίτητο είναι 8 χρόνια στη δευτεροβάθμια) γνώσεις για να κρίνει τη μικροδιδασκαλία σου, έχει το χρόνο να κρίνει τόσους πολλούς υποψηφίους;Μήπως οι διοικήσεις των φορέων του ΙΝΕΔΙΒΙΜ λογικά σκέφτηκαν ότι τις μικροδιδασκαλίες των εκπαιδευτών θα τις κρίνουν κάποιοι που δεν θα είναι γνωστοί των εκπαιδευτών: Όλα τα παραπάνω τα σκέφτηκες; Καταρχάς επιλέγει και με τη μικροδιδασκαλία (η οποία θα γίνει βρέξει-χιονίσει, αυτή είναι η διαφορά μας) ο εργοδότης μέσω του διευθυντή (τον οποίο δεν γνωρίζεις καλά καλά συνήθως, οπότε δεν υπαρχει βυσματικό σε τέτοιες φάσεις). joinJ γράφεις"Επεκτείνω τη σκέψη μου: αν χρειάζεται προκειμένου να κριθούμε "άξιοι" εκπαιδευτές ενηλίκων να πιστοποιηθούμε από ΕΟΠΠΕΠ κάνοντας μία μικροδιδασκαλία, ενώ ήδη έχουμε αξιολογηθεί σε μικροδιδασκαλίες από πιστοποιημένους φορείς από τον ΕΟΠΠΕΠ (20 λεπτών) και σε μικροδιδασκαλίες στην ΑΣΠΑΙΤΕ (20 λεπτών και 45 λεπτών), από αξιολογητές που πάνω-κάτω συμμετείχαν και στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ, γιατί να μην χρειάζεται να "ξαναπιστοποιήσουμε" το πτυχίο, τα μεταπτυχιακά, το ECDL, τις ξένες γλώσσες; "Απάντηση: Ευτυχώς που έκανες επέκταση γιατί ομολογώ περίμενα περισσότερα αντεπιχειρήματα. Οι μικροδιδασκαλίες αυτές που λες, πριν τις κάνεις σου έλεγαν ότι τώρα πιστοποιήθηκες ως εκπαιδευτής ενηλίκων από ΕΟΠΠΕΠ; Α, τέτοιες έχω κάνει και γω στη φάση της πρόσληψης (όπως περιγράφω παραπάνω, από ιδιωτικούς φορείς πιστοποιημένους από ΕΟΠΠΕΠ με διευθυντή πιστοποιημένο) αλλά ήμουν σίγουρος ότι δεν μπορούν να θεωρούνται αρκετές για πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων καθώς ήταν για όσους υπέβαλαν βιογραφικό για τη συγκεκριμένη δουλειά. Ξαναφαίνεται πόσο δεν καταλαβαίνεις την εκπαίδευση ενηλίκων όταν για μικροδιδασκαλίες βάζεις την ΑΣΠΑΙΤΕ (αγνοώντας αφελώς ή σκοπίμως, δεν ξέρω, ότι με τη στάση σου αυτή χαίρονται αυτοί που θα περίμεναν αντιδράσεις από το γεγονός ότι βάζουν μόνο με το προσόν της ΑΣΠΑΙΤΕ τους μονίμους που πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο να προηγούνται όλων των εκπαιδευτών ενηλίκων). Πέρα του ότι έχει αυτή τη κοντόφθαλμη λογική η στάση σου στο θέμα του ΕΠΠΑΙΚ, πέρασες και δεν κατάλαβες ότι ήταν ένα προσόν για τη δευτεροβάθμια. Α, εκεί είναι 600 ευτώ αλλά εκεί δεν σχολιάζεις τα εισπρακτικού χαρακτήρα. Α, εκεί είναι και με κλήρωση ή και παλιότερα με 3 γλώσσες αλλά έπαθες αμνησία και δεν τα σχολιάζεις και αυτά.Σου ξαναλέω ακόμα και αν με οποιοδήποτε τρόπο επιβεβαιώσεις ότι προηγείται ένας πτυχιούχος με πιστοποίηση από ένα διδακτορικό χωρίς πιστοποίηση, δεν μπορείς να με πείσεις ότι η πιστοποίηση απλώς πρέπει να είναι στην μοριοδότηση. Για ποιο λόγο; Διάβασε τα παραπάνω βγάζοντας τα γυαλιά του συμφέροντος. Δεν κάνουν καλό στην κοινωνία, όχι σε σένα. Σε σένα κάνουν καλό ίσως.Οπότε δεν οψόμεθα που λες. Οψόμεθα μόνος σου με τα δικά σου γυαλιά.
Μόνο η εκπαίδευση είναι το φέουδο όπου μια 'πιστοποίηση' (με απόλυτο σεβασμό στη προσπάθεια όσων την έχουν κερδίσει) επικυρώνει κι υπερτίθεται των τίτλων που μπορεί να κατέχει κάποιος; Νομίζω πως δεν είναι. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα πάνω κάτω:* αδυναμία των ανώτατων ιδρυμάτων-εκδοτών τίτλων να πατήσουν πόδια, να τραβήξουν αυτιά και να συμβατοποιήσουν τους τίτλους τους με στάνταρ της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, ή/και* την ύπαρξη μιας χρόνιας τάσης προς εύνοια 'προσπεραστικών' λογικών, πχ με ένα σεμινάριο ένας αδαής κατά τ'άλλα να προσπερνά ένα πτυχιούχοΟπότε προκηρύξεις που τα βάζουν όλα σ'ένα μύλο κι αθροίζουν μήλα με αχλάδια ή προκηρύξεις που λεν στο κόσμο να επαναπιστοποιήσει το πτυχίο του (με πλήρη σεβασμό στη προσπάθεια αυτών που επιλέγουν να το κάνουν) τις κοιτώ περίεργα, ως εκθέματα από μια εποχή που ελπίζω να τελειώνει.