*

Αποστολέας Θέμα: "Μαργαριτάρια" & έξυπνες ατάκες μαθητών  (Αναγνώστηκε 327488 φορές)

0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sogruokyl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • ΠΕ03, 1... d5!
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #756 στις: Απρίλιος 02, 2010, 11:46:47 μμ »
(...από φίλο μου, Φυσικό...)

Τους βάζει μια άσκηση θερμοδυναμική (Β'Λυκείου) του στυλ (δε θυμάμαι φυσικά ακριβώς την άσκηση):

Σε μια αδιαβατική μεταβολή γνωρίζουμε αυτό κι εκείνο και το άλλο.
Α). Να υπολογίσετε την πίεση ώστε να... κλπ κλπ
Β). Βρείτε το συντελεστή τάδε ώστε η τάδε μεταβολή να είναι ισόχωρη κλπ κλπ
Γ). Πόσο πρέπει να αυξηθεί ο όγκος του δοχείου ώστε... κλπ κλπ
Δ). Να αποδείξετε ότι ο ρυθμός μεταβολής της θερμοκρασίας του δοχείου είναι... κλπ κλπ

Μετά από λιγό ρωτάει το μαθητή: "Σπύρο, την έλυσες;"
"Φυσικά, εύκολη ήταν..."
"Για λέγε..."
"Το (Γ). !!!"  ;D ;D ;D

@siobaras
2... γ6 (ισότητα, ως γνωστόν...)  (θα φας μια semi-slav, που δε θα ξέρεις τι να κουνήσεις!!!) 
Amai a tudomundo para que Deus vos ame!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαργαριτάρια!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:26:26 »

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #757 στις: Απρίλιος 02, 2010, 11:53:32 μμ »
(...από φίλο μου, Φυσικό...)

Τους βάζει μια άσκηση θερμοδυναμική (Β'Λυκείου) του στυλ (δε θυμάμαι φυσικά ακριβώς την άσκηση):

Σε μια αδιαβατική μεταβολή γνωρίζουμε αυτό κι εκείνο και το άλλο.
Α). Να υπολογίσετε την πίεση ώστε να... κλπ κλπ
Β). Βρείτε το συντελεστή τάδε ώστε η τάδε μεταβολή να είναι ισόχωρη κλπ κλπ
Γ). Πόσο πρέπει να αυξηθεί ο όγκος του δοχείου ώστε... κλπ κλπ
Δ). Να αποδείξετε ότι ο ρυθμός μεταβολής της θερμοκρασίας του δοχείου είναι... κλπ κλπ

Μετά από λιγό ρωτάει το μαθητή: "Σπύρο, την έλυσες;"
"Φυσικά, εύκολη ήταν..."
"Για λέγε..."
"Το (Γ). !!!"  ;D ;D ;D

@siobaras
2... γ6 (ισότητα, ως γνωστόν...)  (θα φας μια semi-slav, που δε θα ξέρεις τι να κουνήσεις!!!) 
Βρε μαθηματικοί! Εξηγήστε τα συνθηματικά σας! Τί είναι το "1.d4", "2...γ6" κ.τ.λ.; ??? ??? ??? ??? ??? Το πρώτο έχει σχέση με τα μαθηματικά και τα υπόλοιπα είναι σοκιν;

ΥΓ Μήπως, ως φιλόλογος, άρχισα μαργαριτάρια;;;
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #758 στις: Απρίλιος 03, 2010, 12:00:32 πμ »
σκακιστικά είναι

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #759 στις: Απρίλιος 03, 2010, 12:27:57 πμ »
σκακιστικά είναι
Ευχαριστώ! Είπα και εγώ ένα μαργαριτάρι! Δυστυχώς δεν ξέρω σκάκι... :'( :'(
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαργαριτάρια!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:26:26 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #760 στις: Απρίλιος 03, 2010, 04:15:56 πμ »
σκακιστικά είναι
Ευχαριστώ! Είπα και εγώ ένα μαργαριτάρι! Δυστυχώς δεν ξέρω σκάκι... :'( :'(

Ναι, σόρι για την κατάχρηση του τόπικ και τα ... Κινέζικα!

Μαργαριτάρι Μαθηματικών β' Γυμνασίου : Τους έχω βάλει την εξής ερώτηση : "Ένας μαθητής έγραψε ότι η παράσταση Α=(1-ημχ)(1+συνχ) είναι αρνητική, διότι είναι γινόμενο θετικού επί αρνητικού. Έχει δίκιο ή άδικο και γιατί;"

Και μου γράφει μια κοπελίτσα : "Ο μαθητής έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο, γιατί είναι  + - +  και συνημίτονο..."

Στην ίδια τάξη (2 τμήματα, σύνολο 35 μαθητές) τους είχα πει ότι στο τεστ θα τους έβαζα τον ορισμό του κέντρου ή του άξονα συμμετρίας. Όντως, βάζω στη μία ομάδα τον άξονα και στην άλλη το κέντρο. Από τα 35 παιδιά, μόνο ένας το έγραψε σωστά, ενώ ένας άλλος μου έγραψε ότι του έβαλα τον άξονα και είχε διαβάσει το κέντρο!
(Μιλάμε για 1 γραμμή ορισμοί και οι δύο)...

Στη Β΄ Λυκείου τώρα (χοντραίνει το πράγμα...) τους λέω "από τις 2 ασκήσεις που λύσαμε, τη μία θα τη βάλω στο διαγώνισμα".
Όντως, την έβαλα, μπας και γράψουνε τίποτα και μία κοπέλα μου έγραψε τη λύση από ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΣΚΗΣΗ!
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #761 στις: Απρίλιος 03, 2010, 12:39:40 μμ »


Στη Β΄ Λυκείου τώρα (χοντραίνει το πράγμα...) τους λέω "από τις 2 ασκήσεις που λύσαμε, τη μία θα τη βάλω στο διαγώνισμα".
Όντως, την έβαλα, μπας και γράψουνε τίποτα και μία κοπέλα μου έγραψε τη λύση από ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΣΚΗΣΗ!


 ;D ;D το εκανε κ φιλη μου στο λυκειο στα γαλλικα. δεν ηξερε γαλλικα κ μας ειχε πει η καθηγητρια οτι θα εβαζε στις τελικες εξετασεις μια απο τις δυο εκθεσεις που ειχαμε γραψει. ε αυτη ειχε προλαβει να αντιγραψει μονο την μια στο θρανιο(γνωστο σκονακι :P) η καθηγητρια ομως εβαλε το αλλο θεμα. ακαθεκτη ομως η φιλη, της εγραψε το θεμα που ειχε προλαβει να αντιγραψει.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #762 στις: Απρίλιος 03, 2010, 03:42:05 μμ »
Κάτο παρόμοιο έκανε και ένας συμμαθητής μου στο Γυμνάσιο. Διαγώνισμα Γεωγραφίας, δεν είχε ιδέα τί έλεγε το μάθημα και το έγραψε όλο στο θρανίο. Το αποτέλεσμα; έδωσε ως απάντηση:

"Όπως φαίνεται από τον παραπάνω χάρτη...."

 ;D ;D

Ακόμα τον δουλέυουμε....

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #763 στις: Απρίλιος 06, 2010, 10:46:28 μμ »
Το βαφτιστηράκι μου,που σας έλεγα τις προάλλες,ήρθε να κάνουμε μαζί Πάσχα.Η γιαγιά του είχε επίσης έρθει μαζί και το τάϊζε.Οπότε κάποια στιγμή αρχίζει ο μικρός να φτύνει με δύναμη ό,τι είχε αμέσως φάει.Του λέει η γιαγιά του:"γιατί Γιώργο μου φτύνεις το φαγητό;".Και γυρνάει με δυνατή φωνή και της λέει:"Ρε γιαγιά,έλεος γαμώτο,αφού μου έβαλες στο στόμα ολόκληρη γκουμούτσα..."
ΧΑΧΑΧΑΧΑ,δεν το πίστευα ότι το άκουσα από παιδί κοντά 4 χρονών...

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #764 στις: Απρίλιος 08, 2010, 08:59:42 μμ »
Κ ένα της 25ης Μαρτίου στο νηπιαγωγείο .. ξέρετε τι γιορτάζουμε; ..τον ευαγγελισμό της επανάστασης ..Το καημένο τα μπέρδεψε λίγο (κ πως να μην..25η Μαρτίου κ Πάσχα ..όλα μαζί)..

Κάτι παρόμοιο, άκουσα και εγώ.

-Την Μεγάλη Βδομάδα, γιατί την λέμε έτσι; Είναι πιο μεγάλη από τις άλλες ή αναφερόμαστε σε κάτι άλλο;
- Γιορτάζουμε, γιατί έδιωξαν οι Έλληνες τους Τούρκους!

Το παιδί, παρακολουθούσε, αλλά μπέρδεψε τις γιορτές.....
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #765 στις: Απρίλιος 08, 2010, 11:32:47 μμ »
Δεν είναι ακριβώς μαργαριτάρι, αλλά δεν ήξερα πού να το γράψω...
Μόλις διόρθωσα έκθεση εξ' ολοκλήρου γραμμένη σε greeklish... :o :o
Και όχι μόνο, αυτό, είχε και φατσούλες, λες και μιλάει στο facebook...

Καλή η πλάκα, αλλά μου βγήκαν τα μάτια μέχρι να βγάλω τί έλεγε.

Θα το σκίσω το κ@λόπαιδο ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #766 στις: Απρίλιος 08, 2010, 11:39:05 μμ »
Δεν είναι ακριβώς μαργαριτάρι, αλλά δεν ήξερα πού να το γράψω...
Μόλις διόρθωσα έκθεση εξ' ολοκλήρου γραμμένη σε greeklish... :o :o
Και όχι μόνο, αυτό, είχε και φατσούλες, λες και μιλάει στο facebook...

Καλή η πλάκα, αλλά μου βγήκαν τα μάτια μέχρι να βγάλω τί έλεγε.

Θα το σκίσω το κ@λόπαιδο ;D ;D ;D ;D

μη το γελας σε καμια δεκαετια έτσι θα γραφουν ........ :-X  :-X  :-X

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #767 στις: Απρίλιος 08, 2010, 11:42:18 μμ »
πες το ψέματα... :(

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #768 στις: Απρίλιος 09, 2010, 12:34:45 πμ »
Δεν είναι ακριβώς μαργαριτάρι, αλλά δεν ήξερα πού να το γράψω...
Μόλις διόρθωσα έκθεση εξ' ολοκλήρου γραμμένη σε greeklish... :o :o
Και όχι μόνο, αυτό, είχε και φατσούλες, λες και μιλάει στο facebook...

Καλή η πλάκα, αλλά μου βγήκαν τα μάτια μέχρι να βγάλω τί έλεγε.

Θα το σκίσω το κ@λόπαιδο ;D ;D ;D ;D

Ίσως δεν έπρεπε να τη διορθώσεις. Αν μη τι άλλο, πρέπει να μάθει να διαχωρίζει τα επικοινωνιακά περιβάλλοντα και το πώς πρέπει να γράφει ανάλογα με την περίπτωση. Εγώ θα αντιμετώπιζα την πλάκα του σοβαρά. Δηλαδή, θα την επέστρεφα πίσω απλά με την παρατήρηση ότι είναι ακατάλληλη η επιλογή των greeklish για σχολική έκθεση και θα ζητούσα να την αντιγράψει με ελληνικούς χαρακτήρες.
Διαφορετικά, θα αφαιρούσα μονάδες από την έκφραση. Μην ξεχνάς ότι όταν αξιολογείς την έκφραση, εξετάζεις όχι μόνο τη γλωσσική ικανότητα (δηλ. το αν παράγει γραμματικά ορθές προτάσεις), αλλά και την επικοινωνιακή (δηλ. το αν εκφράζεται κατάλληλα ανάλογα με την επικοινωνιακή περίσταση). Αν δηλ. έγραφε όλη την έκθεση με κεφαλαία, με κόκκινο μελάνι ή σε αργκό, δεν θα είχε καμία επίπτωση;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2010, 09:30:35 πμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος sogruokyl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • ΠΕ03, 1... d5!
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #769 στις: Απρίλιος 09, 2010, 12:45:16 πμ »
Γεωμετρία Α'Λυκείου, τους έχω βάλει μια άσκηση εμπέδωσης, πολλαπλής επιλογής.
Είχε το σχήμα κανονικά, έδινε κάποια δεδομένα και ζητούσε το μήκος του ευθύγραμμου τμήματος ΑΔ σε cm.
Μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ των απαντήσεων:
Α. 3
Β. 4
Γ. 9/2
Δ. 5
Ρωτάω μια μαθήτρια: "Το βρήκες;"
"Ναι."
"Λοιπόν, πόσο είναι το ΑΔ;"
"35" !!!
Αφού σιγουρεύτηκα ότι δεν είχα γράψει κάτι λάθος στον πίνακα και διαλογίστηκα πάνω στην απάντηση της για μερικά δευτερόλεπτα (και για τη ματαιότητα του
επαγγέλματός μας), η περιέργεια μου για την απίθανη απάντησή της νίκησε και τη ρώτησα: "Και γιατί 35 ???"
"Ε, αφού το Α είναι 3 και το Δ 5, το ΑΔ θα είναι 35" !!!
Λόγω τιμής, αυτό είπε (και μάλιστα ήταν καλούτσικη μαθήτρια...). Λέτε να ξεκίνησε εκείνη τη στιγμή η καραφλίαση μου? ???
Amai a tudomundo para que Deus vos ame!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 744
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 696
Σύνολο: 701

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.