0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
το άκουσα σήμερα σε επιτήρηση Θρησκευτικών Α' γυμνασίου¨η ερώτηση (εξαιρετικά απλή) έδινε 6-7 ονόματα όπως¨Αβραάμ, Μωυσής, Ιωσήφ, Ισαάκ, Σολομών, κλπ και ζητούσε από τους μαθητές να βάλουν τα ονόματα σε χρονολογική σειρά ξεκινώντας από τον παλαιότερο! Υπήρχε μέσα στην τάξη μαθητής ο οποίος αφού ζήτησε διευκρινίσεις για την ίδια ερώτηση αρκετές φορές μετά από κανά μισάωρο άρχισε να φωνάζει: Και που θέλετε κυρία να ξέρω εγώ ποιός ήταν μεγαλύτερος; Μήπως μας το είπατε στην τάξη; Εγώ αν δε δώ ταυτότητα δεν ξέρω! Η αντίδρασή μου προκάλεσε τους επιτηρητές από τη διπλανή τάξη να έρθουν να δουν τί συνέβη Ακόμη θυμάμαι την αγανάκτησή του και πεθαίνω στα γέλια
Αρχαία Β' Γυμνασίου. Γράφω την ερώτηση κι από κάτω ακριβώς η απάντηση του μαθητή...- Πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ο ενάρετος άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή; Φυσιολογικά- Πώς πρέπει να φέρεται ο ιστορικός; Καλά.- Πώς καταντά η ιστορία όταν δεν έχει αλήθεια συμφωνα με τον Πολύβιο; Με τι την παρομοιάζει;Ένα ψέμα.Αυτό είναι που λένε σαφήνεια και λακωνικότητα!!! Πείτε μου οι φιλόλογοι, τι βαθμό να του βάλω;
Παράθεση από: olgalia στις Μάιος 25, 2011, 03:04:23 μμΑρχαία Β' Γυμνασίου. Γράφω την ερώτηση κι από κάτω ακριβώς η απάντηση του μαθητή...- Πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ο ενάρετος άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή; Φυσιολογικά- Πώς πρέπει να φέρεται ο ιστορικός; Καλά.- Πώς καταντά η ιστορία όταν δεν έχει αλήθεια συμφωνα με τον Πολύβιο; Με τι την παρομοιάζει;Ένα ψέμα.Αυτό είναι που λένε σαφήνεια και λακωνικότητα!!! Πείτε μου οι φιλόλογοι, τι βαθμό να του βάλω;Πιστεύω αξίζει κάποιο ποσοστό από τη βαθμολογία. Άλλωστε.. το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν