*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 15174 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pablo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 26, 2008, 01:08:10 πμ »

http://www.pekap.gr/epistoli.pdf

Τι εννοεί ο συντάκτης όταν λέει... "ατόφια μαθήματα Πληροφορικής"...?


προφανώς αναφέρεται σε κάποια μαθήματα από αυτά: (απλά αναφέρω κάποια ενδεικτικά)

9.1. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

ΜΑΘΗΜΑ                                           Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ                                     Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών           ΠΕ12 (06,10)
                                                         ΠΕ17 (04,08)                                     ΠΕ12.05*
Εφαρμογές Προγραμματισμού για Η/Y   ΠΕ12 (06,10)
                                                        ΠΕ17 (04,08)                                     ΠΕ12.05*


9.2. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εφαρμογές Προγραμματισμού
για Ηλεκτρονικούς                          ΠΕ12 (06,10)
                                                       ΠΕ17 (04,08)                                    ΠΕ12.05*

δεν έχω διδάξει ποτέ σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ για να ξέρω με ακρίβεια το αντικείμενο του κάθε μαθήματος αλλά μερικές αναθέσεις που είδα στην εγκύκλιο μου φαίνονται τελείως εκτός τόπου και χρόνου!
Δυστυχώς, ούτε εγώ μπορώ να βοηθήσω παραπάνω, μια και στο δικό μου ΕΠΑΛ δεν υπάρχει τομέας Ηλεκτρονικής και δεν ξέρω τα αντικείμενα των παραπάνω μαθημάτων. Πάντως, με μια πρώτη ματιά και κρίνοντας μόνο από τους τίτλους των μαθημάτων, φαίνεται να έχεις δίκιο. "Περίεργες" αναθέσεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:52:27 »

Αποσυνδεδεμένος c3p0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 09:26:32 πμ »
Τελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές  Πληροφορικής ΠΕ19 , 20  τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 02:19:53 μμ »
Τελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές  Πληροφορικής ΠΕ19 , 20  τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.


Η ΕΠΕ κατέθεσε σήμερα υπόμνημα στο Υπουργείο Παιδείας με τις προτεινόμενες αλλαγές. Οι αλλαγές που προτείναμε μάλλον θα γίνουν δεκτές στο σύνολό τους..

Αποσυνδεδεμένος pablo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 30, 2008, 12:27:26 μμ »
Τελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές  Πληροφορικής ΠΕ19 , 20  τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.


Η ΕΠΕ κατέθεσε σήμερα υπόμνημα στο Υπουργείο Παιδείας με τις προτεινόμενες αλλαγές. Οι αλλαγές που προτείναμε μάλλον θα γίνουν δεκτές στο σύνολό τους..
Α ναι ε? Ενδιαφέρον...
Από φέτος κιόλας ή από του χρόνου?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:52:27 »

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 12:15:04 πμ »
Τελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές  Πληροφορικής ΠΕ19 , 20  τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.


Η ΕΠΕ κατέθεσε σήμερα υπόμνημα στο Υπουργείο Παιδείας με τις προτεινόμενες αλλαγές. Οι αλλαγές που προτείναμε μάλλον θα γίνουν δεκτές στο σύνολό τους..
Α ναι ε? Ενδιαφέρον...
Από φέτος κιόλας ή από του χρόνου?


Δε ξέρω φίλε μου. Αν δεν κάνουν τις αλλαγές που πρέπει θα υπάρξουν αντιδράσεις..

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 12:08:54 μμ »
Μπράβο στην Ε.Π.Ε. !!!! Εξύψωσε τον ρόλο του πληροφορικού στα ουράνια !!!
Να μπαίνει δηλαδή ως δεύτερος σε μαθήματα cad, corel, photoshop κ.τ.λ. Η επιστήμη της πληροφορικής σε όλο της το μεγαλείο!!!
Και εμείς να χειροκροτάμε γιατί μας εξασφάλισε τις ωρίτσες μας και τις θεσούλες μας.
Εύγε !!!!!

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 06, 2008, 11:34:22 πμ »
Μπράβο στην Ε.Π.Ε. !!!! Εξύψωσε τον ρόλο του πληροφορικού στα ουράνια !!!
Να μπαίνει δηλαδή ως δεύτερος σε μαθήματα cad, corel, photoshop κ.τ.λ. Η επιστήμη της πληροφορικής σε όλο της το μεγαλείο!!!
Και εμείς να χειροκροτάμε γιατί μας εξασφάλισε τις ωρίτσες μας και τις θεσούλες μας.
Εύγε !!!!!


Και εσύ συνάδελφε τι προτείνεις?

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 12:16:47 μμ »
Εγώ προτείνω να μην αντιδρούμε σε προτάσεις η οποίες αν μη τι άλλο έχουν λογική βάση.Αντικειμενικά , τα μαθήματα στα οποία "μας έχουν πάρει τις αναθέσεις" δεν είναι μαθήματα πληροφορικής.Είναι μαθήματα και γνώσεις τις οποίες κάθε σύγχρονος επαγγελματίας οφείλει να έχει και φυσικά να μπορεί να διδάξει.Αν δεν κάνει ο αρχιτέκτονας CAD στην ειδικότητα "Διακοσμητές εσωτερικών χώρων" , ποιος πρέπει να κάνει? Ο πληροφορικός? και άντε πες οτι ξέρει ο πληροφορικός CAD , με τι γνώσεις ο πληροφορικός θα εντάξει την γνώση της CAD εφαρμογής στις επαγγελματικές ανάγκες του Διακοσμητή εσωτερικών χώρων?Τα παραπάνω φυσικά ισχύουν και για τις υπόλοιπες ειδικότητες και μαθήματα.
Υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα για τα οποία πρέπει να αγωνιστούμε ως κλάδος (επίδομα Η/Υ,ωράριο, εξοπλισμός εργαστηρίων, παροχή ευρυζωνικών συνδέσεων, εκσυχρονισμος εκπαιδευτικής ύλης κ.α.), η σοβαρότητα των οποίων υποβιβάζεται με τις διεκδικήσεις για τις αναθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 12:23:40 μμ »
...
Υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα για τα οποία πρέπει να αγωνιστούμε ως κλάδος (επίδομα Η/Υ,ωράριο, εξοπλισμός εργαστηρίων, παροχή ευρυζωνικών συνδέσεων, εκσυχρονισμος εκπαιδευτικής ύλης κ.α.), η σοβαρότητα των οποίων υποβιβάζεται με τις διεκδικήσεις για τις αναθέσεις.

και πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστή

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 08:20:19 μμ »
...
Υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα για τα οποία πρέπει να αγωνιστούμε ως κλάδος (επίδομα Η/Υ,ωράριο, εξοπλισμός εργαστηρίων, παροχή ευρυζωνικών συνδέσεων, εκσυχρονισμος εκπαιδευτικής ύλης κ.α.), η σοβαρότητα των οποίων υποβιβάζεται με τις διεκδικήσεις για τις αναθέσεις.

και πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστή

Και δε μου λες το CAD δεν είναι μάθημα δεξιοτήτων για τους αρχιτέκτονες?
Αρα με την λογικήσου πρέπει να κατργηθεί..

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 11:58:45 μμ »

και πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστή

Και δε μου λες το CAD δεν είναι μάθημα δεξιοτήτων για τους αρχιτέκτονες?
Αρα με την λογικήσου πρέπει να κατργηθεί..

δε μίλησα για κατάργηση των μαθημάτων που διδάσκουν δεξιότητες (αν και πιστεύω ότι η εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων στον υπολογιστή πρέπει να είναι "ληγμένη υπόθεση" από την 2α γυμνασίου και μετά). Εάν είναι πράγματι απαραίτητα πρέπει να παραμείνουν. Αλλά η δεξιότητα του χειρισμού ενός εργαλείου (όπως το pc ή ένα πρόγραμμα σε αυτό) πρέπει αναγκαστικά να είναι "πακέτο" με τον σκοπό (=επιστήμη ή μάθημα) που το εργαλείο εξυπηρετεί και η εκμάθησή του να εντάσεται στην συνολική διαδικασία του μαθήματος. κατά συνέπεια βρίσκω ότι καταλληλότερος για την διδασκαλία του είναι αυτός που διδάσκει το μάθημα το οποίο το εργαλείο καλείται να εξυπηρετήσει.
Στο δημοτικό γράφαμε με μολυβάκια. Στο γυμνάσιο που ο φιλόλογός μας μας ζήτησε την έκθεση γραμμένη με στυλό έπρεπε να κάνουμε μάθημα "χρήση στυλό στην συγγραφή έκθεσης" ; και εάν αύριο ο φιλόλογος ζητάει από τα παιδιά την έκθεση σε ηλεκτρονική μορφή πρέπει να γίνει μάθημα "χρήση επεξεργαστή κειμένου στην συγγραφή έκθεσης" ;
Από εκεί και πέρα κάποια εργαλεία που είναι πιο πολύπλοκα ίσως χρειαστούν την δικιά τους ώρα. Αλλά θεωρώ ότι ο αρχιτέκτονας που στην σχολή του χρησιμοποίησε το CAD για να παραδώσει εργασίες, είναι ικανός να το διδάξει σε μαθητές στα πλαίσια ενός μαθήματος που θα απαιτεί την εκπόνηση μίας εργασίας με την χρήση CAD. Άλλωστε, στην σχολή μου δεν υπήρχε ούτε ΕΝΑ μάθημα χρήσης υπολογιστή ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος. Όποιο εργαλείο/πρόγραμμα χρειαζόμασταν για να κάνουμε τις ασκήσεις μας καθόμασταν αναγκαστικά και το μαθαίναμε για να μπορέσουμε να κάνουμε την άσκηση.

Εν ολίγης, αυτό που θέλω να πω, είναι ότι η επιστήμη της πληροφορικής (την οποία υποτίθεται ότι μας προσλάβανε για να διδάξουμε) έχει τόση σχέση με το pc και την χρήση του, όση σχέση έχει η αστρονομία με το τηλεσκόπιο και την χρήση του.

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 08, 2008, 02:19:57 μμ »
Πες οτι συνφωνώ! Αλλά οι μαθητές δεν διδάσκονται μόνο χρήση Υπολογιστών. Πχ στο μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής οι μαθητές δεν διδάσκονται μόνο χρήση Υπολογιστών..

Και όχι μόνο αυτό
Επιπλέον με τη διευκρινιστική εγκύκλιο τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα για τους Καθηγητές Πληροφορικής καθώς λέει:

"6. Τα εργαστηριακά μαθήματα Εφαρμογών με Η/Υ των τομέων και ειδικοτήτων, τα οποία έχουν ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, τα διδάσκουν κατά προτεραιότητα εκείνοι που συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης και έχουν πιστοποιημένη γνώση από θεσμοθετημένο φορέα."

Δηλαδή, ακόμη και στα μαθήματα που δεν είχαν βάλει υποχρεωτικές τις πιστοποιήσεις, τώρα τις χρησιμοποιούν για να δίνουν προβάδισμα σε αυτούς που τις έχουν. Και διευκρινίζει ότι πρέπει να είναι "από θεσμοθετημένο φορέα"... Τι θα πει θεσμοθετημένος φορέας; Όλοι καταλαβαίνουμε ....

Δηλαδή ECDL κτλ. Άρα ένας οποιοδήποτε καθηγητής θα μπορέσει να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής με την κατοχή ενός μόνου πιστοποιητικού..

Αν δεν αντιδράσουμε σε αυτήν την εγκύκλιο προβλέπω στο μέλλον να διδάσκουν ακόμα και Προγραμματισμό άτομα που θα έχουν απλώς μια πιστοποίηση..

Πως θα φαινόταν άραγε στους αρχιτέκτονες αν εγώ έπαιρνα μια πιστοποίηση ότι ξέρω Σχέδιο και έκανα το μάθημά τους?
Ή τους Αγγλικούς αν με το Proficiency έκανα μάθημα Αγγλικών στα ΤΕΕ ή στα Λυκεια . Γιατί να μην το επιτρέψουν άραγε οι καθηγητές Αγγλικών αφού θα ξέρω πολύ καλά Άγγλικά?





και πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστή

Και δε μου λες το CAD δεν είναι μάθημα δεξιοτήτων για τους αρχιτέκτονες?
Αρα με την λογικήσου πρέπει να κατργηθεί..

δε μίλησα για κατάργηση των μαθημάτων που διδάσκουν δεξιότητες (αν και πιστεύω ότι η εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων στον υπολογιστή πρέπει να είναι "ληγμένη υπόθεση" από την 2α γυμνασίου και μετά). Εάν είναι πράγματι απαραίτητα πρέπει να παραμείνουν. Αλλά η δεξιότητα του χειρισμού ενός εργαλείου (όπως το pc ή ένα πρόγραμμα σε αυτό) πρέπει αναγκαστικά να είναι "πακέτο" με τον σκοπό (=επιστήμη ή μάθημα) που το εργαλείο εξυπηρετεί και η εκμάθησή του να εντάσεται στην συνολική διαδικασία του μαθήματος. κατά συνέπεια βρίσκω ότι καταλληλότερος για την διδασκαλία του είναι αυτός που διδάσκει το μάθημα το οποίο το εργαλείο καλείται να εξυπηρετήσει.
Στο δημοτικό γράφαμε με μολυβάκια. Στο γυμνάσιο που ο φιλόλογός μας μας ζήτησε την έκθεση γραμμένη με στυλό έπρεπε να κάνουμε μάθημα "χρήση στυλό στην συγγραφή έκθεσης" ; και εάν αύριο ο φιλόλογος ζητάει από τα παιδιά την έκθεση σε ηλεκτρονική μορφή πρέπει να γίνει μάθημα "χρήση επεξεργαστή κειμένου στην συγγραφή έκθεσης" ;
Από εκεί και πέρα κάποια εργαλεία που είναι πιο πολύπλοκα ίσως χρειαστούν την δικιά τους ώρα. Αλλά θεωρώ ότι ο αρχιτέκτονας που στην σχολή του χρησιμοποίησε το CAD για να παραδώσει εργασίες, είναι ικανός να το διδάξει σε μαθητές στα πλαίσια ενός μαθήματος που θα απαιτεί την εκπόνηση μίας εργασίας με την χρήση CAD. Άλλωστε, στην σχολή μου δεν υπήρχε ούτε ΕΝΑ μάθημα χρήσης υπολογιστή ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος. Όποιο εργαλείο/πρόγραμμα χρειαζόμασταν για να κάνουμε τις ασκήσεις μας καθόμασταν αναγκαστικά και το μαθαίναμε για να μπορέσουμε να κάνουμε την άσκηση.

Εν ολίγης, αυτό που θέλω να πω, είναι ότι η επιστήμη της πληροφορικής (την οποία υποτίθεται ότι μας προσλάβανε για να διδάξουμε) έχει τόση σχέση με το pc και την χρήση του, όση σχέση έχει η αστρονομία με το τηλεσκόπιο και την χρήση του.

Αποσυνδεδεμένος clandestino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 08, 2008, 08:53:34 μμ »

δεν καταλαβαίνω γιατί εντοπιζετε το θέμα στο CAD ; η εγκύκλιος αλλάζει πολλές άλλες αναθέσεις που είναι εξόφθαλμα παράλογες!

μη μου πείτε πως μαθήματα όπως ο  Προγραμματισμός και τα Δίκτυα  δεν είναι μαθήματα καθαρά πληροφορικής!

ακόμη και το εφαρμογές Η/υ είναι μάθημα πληροφορικής ...διδάσκουμε άλλωστε κάτι αντίστοιχο και στο γενικό λύκειο.

τώρα για μαθήματα τύπου χρήση Η/υ (λογιστικά φύλλα)   (που σύμφωνα με το υπουργείο πρέπει να διδάσκεται από οικονομολόγους ) νομίζω πως το καλύτερο θα ήταν μια συνδιδασκαλία

αμάν πια μ'αυτή τη λογική που λέει πως όποιος ξέρει πέντε πράγματα από windows και word μπορεί να διδάξει και πληροφορική

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 08, 2008, 09:39:07 μμ »
...
Δηλαδή ECDL κτλ. Άρα ένας οποιοδήποτε καθηγητής θα μπορέσει να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής με την κατοχή ενός μόνου πιστοποιητικού..

Αν δεν αντιδράσουμε σε αυτήν την εγκύκλιο προβλέπω στο μέλλον να διδάσκουν ακόμα και Προγραμματισμό άτομα που θα έχουν απλώς μια πιστοποίηση..
...

συνάδελφε κατά την γνώμη μου
μάθημα προγραμματισμού = μάθημα της επιστήμης της πληροφορικής
μάθημα τύπου "χρήση Η/υ (λογιστικά φύλλα)" * = μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων


* το οποίο παρεπιπτόντως έχω διδάξει και θεωρώ ότι οχι απλά δεν είναι μάθημα πληροφορικής, αλλά δεν θα πρεπε καν να είναι αυτόνομο μάθημα


@clandestino
για τα μαθήματα που αναφέρεις στο προηγούμενο post σου πρέπει να μάθουμε την ύλη τους για να καταλάβουμε "πόσο" πληροφορικής είναι. Πάντως σαν γενικός κανόνας ότι έχει "εφαρμογές" στον τίτλο αναφέρεται σε εκμάθηση συγκεκριμένου λογισμικού. Οπότε "εφαρμογές προγραμματισμού" νομίζω ότι δεν είναι μάθημα προγραμματισμού. Το "Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών" δεν ξέρω εάν έχει σχέση με το πανελλαδικό "μετάδοση δεδομένων κ δίκτυα υπολογιστών" του ΤΕΕ. Εάν ναι, τότε ναι είναι μάθημα πληροφορικής (και μάλιστα δύσκολο). Εάν όμως μοιάζει περισσότερο με το "τεχνολογία επικοινωνιών" του γενικού λυκείου, τότε είναι μάθημα για τεχνολόγους μάλλον. Βέβαια εάν είναι σαν το "τεχνολογία επικοινωνιών" καλύτερα να καταργηθεί όπως και το "τεχνολογία επικοινωνιών"  >:(


Το ξέρω συνάδελφοι ότι 1ον με αυτά τα "παιχνίδια" χάνονται οργανικές θέσεις στον κλάδο και 2ον περνάει το "παραμύθι" με τις πιστοποιήσεις, ΑΛΛΑ δεν νομίζω ότι ενισχύεται ο κλάδος με το να διεκδικεί το δικαίωμα να αναλαμβάνει οτιδήποτε απαιτεί χρήση υπολογιστή. Αντιθέτως νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται η "εικόνα" του καθηγητή/γραμματέα/τεχνικού. Οργανικές θέσεις θα ανοίξουν όταν η πληροφορική ενταχθεί σοβαρά ως επιστήμη στο σχολείο, που σημαίνει λιγότερα μαθήματα επιλογής αλλά περισσότερα βασικά και με περισσότερες ώρες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158565
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.