0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: pablo στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 03:41:38 pmΠαράθεση από: ptsiotakis στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 01:46:08 pmhttp://www.pekap.gr/epistoli.pdfΤι εννοεί ο συντάκτης όταν λέει... "ατόφια μαθήματα Πληροφορικής"...?προφανώς αναφέρεται σε κάποια μαθήματα από αυτά: (απλά αναφέρω κάποια ενδεικτικά)9.1. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝΜΑΘΗΜΑ Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Παράθεση από: ptsiotakis στις Σεπτεμβρίου 25, 2008, 01:46:08 pmhttp://www.pekap.gr/epistoli.pdfΤι εννοεί ο συντάκτης όταν λέει... "ατόφια μαθήματα Πληροφορικής"...?
http://www.pekap.gr/epistoli.pdf
Τελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 , 20 τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.
Παράθεση από: kpef στις Σεπτεμβρίου 29, 2008, 09:26:32 amΤελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 , 20 τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.Η ΕΠΕ κατέθεσε σήμερα υπόμνημα στο Υπουργείο Παιδείας με τις προτεινόμενες αλλαγές. Οι αλλαγές που προτείναμε μάλλον θα γίνουν δεκτές στο σύνολό τους..
Παράθεση από: jfk1976 στις Σεπτεμβρίου 29, 2008, 02:19:53 pmΠαράθεση από: kpef στις Σεπτεμβρίου 29, 2008, 09:26:32 amΤελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 , 20 τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.Η ΕΠΕ κατέθεσε σήμερα υπόμνημα στο Υπουργείο Παιδείας με τις προτεινόμενες αλλαγές. Οι αλλαγές που προτείναμε μάλλον θα γίνουν δεκτές στο σύνολό τους..Α ναι ε? Ενδιαφέρον...Από φέτος κιόλας ή από του χρόνου?
Μπράβο στην Ε.Π.Ε. !!!! Εξύψωσε τον ρόλο του πληροφορικού στα ουράνια !!! Να μπαίνει δηλαδή ως δεύτερος σε μαθήματα cad, corel, photoshop κ.τ.λ. Η επιστήμη της πληροφορικής σε όλο της το μεγαλείο!!! Και εμείς να χειροκροτάμε γιατί μας εξασφάλισε τις ωρίτσες μας και τις θεσούλες μας. Εύγε !!!!!
...Υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα για τα οποία πρέπει να αγωνιστούμε ως κλάδος (επίδομα Η/Υ,ωράριο, εξοπλισμός εργαστηρίων, παροχή ευρυζωνικών συνδέσεων, εκσυχρονισμος εκπαιδευτικής ύλης κ.α.), η σοβαρότητα των οποίων υποβιβάζεται με τις διεκδικήσεις για τις αναθέσεις.
Παράθεση από: humus στις Οκτωβρίου 07, 2008, 12:16:47 pm...Υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα για τα οποία πρέπει να αγωνιστούμε ως κλάδος (επίδομα Η/Υ,ωράριο, εξοπλισμός εργαστηρίων, παροχή ευρυζωνικών συνδέσεων, εκσυχρονισμος εκπαιδευτικής ύλης κ.α.), η σοβαρότητα των οποίων υποβιβάζεται με τις διεκδικήσεις για τις αναθέσεις.και πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστή
Παράθεση από: happiness στις Οκτωβρίου 07, 2008, 12:23:40 pmκαι πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστήΚαι δε μου λες το CAD δεν είναι μάθημα δεξιοτήτων για τους αρχιτέκτονες?Αρα με την λογικήσου πρέπει να κατργηθεί..
και πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστή
Παράθεση από: jfk1976 στις Οκτωβρίου 07, 2008, 08:20:19 pmΠαράθεση από: happiness στις Οκτωβρίου 07, 2008, 12:23:40 pmκαι πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστήΚαι δε μου λες το CAD δεν είναι μάθημα δεξιοτήτων για τους αρχιτέκτονες?Αρα με την λογικήσου πρέπει να κατργηθεί..δε μίλησα για κατάργηση των μαθημάτων που διδάσκουν δεξιότητες (αν και πιστεύω ότι η εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων στον υπολογιστή πρέπει να είναι "ληγμένη υπόθεση" από την 2α γυμνασίου και μετά). Εάν είναι πράγματι απαραίτητα πρέπει να παραμείνουν. Αλλά η δεξιότητα του χειρισμού ενός εργαλείου (όπως το pc ή ένα πρόγραμμα σε αυτό) πρέπει αναγκαστικά να είναι "πακέτο" με τον σκοπό (=επιστήμη ή μάθημα) που το εργαλείο εξυπηρετεί και η εκμάθησή του να εντάσεται στην συνολική διαδικασία του μαθήματος. κατά συνέπεια βρίσκω ότι καταλληλότερος για την διδασκαλία του είναι αυτός που διδάσκει το μάθημα το οποίο το εργαλείο καλείται να εξυπηρετήσει.Στο δημοτικό γράφαμε με μολυβάκια. Στο γυμνάσιο που ο φιλόλογός μας μας ζήτησε την έκθεση γραμμένη με στυλό έπρεπε να κάνουμε μάθημα "χρήση στυλό στην συγγραφή έκθεσης" ; και εάν αύριο ο φιλόλογος ζητάει από τα παιδιά την έκθεση σε ηλεκτρονική μορφή πρέπει να γίνει μάθημα "χρήση επεξεργαστή κειμένου στην συγγραφή έκθεσης" ;Από εκεί και πέρα κάποια εργαλεία που είναι πιο πολύπλοκα ίσως χρειαστούν την δικιά τους ώρα. Αλλά θεωρώ ότι ο αρχιτέκτονας που στην σχολή του χρησιμοποίησε το CAD για να παραδώσει εργασίες, είναι ικανός να το διδάξει σε μαθητές στα πλαίσια ενός μαθήματος που θα απαιτεί την εκπόνηση μίας εργασίας με την χρήση CAD. Άλλωστε, στην σχολή μου δεν υπήρχε ούτε ΕΝΑ μάθημα χρήσης υπολογιστή ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος. Όποιο εργαλείο/πρόγραμμα χρειαζόμασταν για να κάνουμε τις ασκήσεις μας καθόμασταν αναγκαστικά και το μαθαίναμε για να μπορέσουμε να κάνουμε την άσκηση.Εν ολίγης, αυτό που θέλω να πω, είναι ότι η επιστήμη της πληροφορικής (την οποία υποτίθεται ότι μας προσλάβανε για να διδάξουμε) έχει τόση σχέση με το pc και την χρήση του, όση σχέση έχει η αστρονομία με το τηλεσκόπιο και την χρήση του.
...Δηλαδή ECDL κτλ. Άρα ένας οποιοδήποτε καθηγητής θα μπορέσει να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής με την κατοχή ενός μόνου πιστοποιητικού..Αν δεν αντιδράσουμε σε αυτήν την εγκύκλιο προβλέπω στο μέλλον να διδάσκουν ακόμα και Προγραμματισμό άτομα που θα έχουν απλώς μια πιστοποίηση.....