*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 15233 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Ανάθεση Πληροφορικής
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:23:37 μμ »
Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας
Κοδριγκτώνος 33, 5ος όροφος
ΤΚ 10434, Αθήνα
Τηλ: 210-8827444
http://www.epe.org.gr
e-mail: info@epe.org.gr

ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΠΡΟΣ:    κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΚΟΙΝ:    α) κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή, Πρωθυπουργό,
β) κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο, Υφυπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
          γ) Βουλευτές όλων των πολιτικών κομμάτων

ΘΕΜΑ:  “Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. Και ΕΠΑ.Σ.”
Αθήνα, 22 Σεπτεμβρίου 2008
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με μεγάλη έκπληξη λάβαμε γνώση της απόφασης 118842/Γ2, της 17ης Σεπτεμβρίου 2008, με θέμα  “Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και  ΕΠΑ.Σ.“ που υπογράφει ο Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος και η οποία εκδίδεται μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και αφού έχουν γίνει οι αναθέσεις μαθημάτων στις σχολικές μονάδες όλης της Χώρας.
Η απόφαση αυτή, κατά το μέρος που αφορά τις αναθέσεις των μαθημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών, είναι επιστημονικώς απαράδεκτη και πολιτικά ύποπτη καθώς:
1.   Διαπνέεται από πνεύμα αντιμετώπισης της επιστήμης της Πληροφορικής ως απλής δεξιότητας και των Πληροφορικών ως καθηγητών δεύτερης κατηγορίας που δεν θα μπορούν να διδάξουν ούτε σε δεύτερη ανάθεση τα κατεξοχήν μαθήματα της ειδικότητάς τους (για παράδειγμα τα μαθήματα εφαρμογών Η/Υ όλων των ειδικοτήτων, της δευτέρας και τρίτης τάξης των ΕΠΑΛ, που πλέον δεν μπορούν να τα διδάξουν ούτε σε δεύτερη ανάθεση οι καθηγητές των κλάδων ΠΕ19 Πληροφορικής ΑΕΙ και ΠΕ20 Πληροφορικής ΤΕΙ).
2.   Επιχειρεί να πριμοδοτήσει αδιαφανή κυκλώματα εμπορίας “πιστοποιητικών Πληροφορικής” αναδεικνύοντας τα προϊόντα που εμπορεύονται ως προσόν για την ανάθεση μαθημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε καθηγητές ασχέτων προς την Πληροφορική κλάδων (“εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ09, ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17 και ΠΕ18 με ... πιστοποιημένες γνώσεις στην πληροφορική").
3.   Επιχειρεί να υποβαθμίσει τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής και να δημιουργήσει πλασματικές υπεραριθμίες Πληροφορικών αυξάνοντας την αναλογία μαθητών - καθηγητών σε 17 προς 1 τη στιγμή που η αναλογία, για όλα τα υπόλοιπα εργαστηριακά μαθήματα των ΕΠΑ.Λ. διαμορφώνεται σε 12 προς 1.
Σε μια περίοδο οικονομικής λιτότητας, είναι προκλητικό να επιχειρείται με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο, η απαξίωση τεράστιων επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί από το υστέρημα του Ελληνικού Λαού:
   για τη λειτουργία των ΑΕΙ και ΑΤΕΙ Πληροφορικής που παράγουν τους καθηγητές Πληροφορικής των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
   για τη δημιουργία και τον εξοπλισμό σχολικών εργαστηριών αυστηρών προδιαγραφών όλα τα Γυμνάσια, Ενιαία Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια της Χώρας
   για την πρόσληψη χιλιάδων Πληροφορικών στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20.
Η εφαρμογή της απόφασης αυτής θα έχει πολλαπλά επιζήμια αποτελέσματα εάν εφαρμοστεί:
   Θα υποβαθμίσει δραματικά την ποιότητα της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε μια κρίσιμη στιγμή για το αναπτυξιακό μέλλον της Χώρας, η οποία θα συνεχίσει να υποχωρεί στους κύριους δείκτες που αφορούν την Πληροφορική και τις Επικοινωνίες σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο.
   Θα οδηγήσει σε πλασματική υπεραριθμία των Εκπαιδευτικών Πληροφορικών με κίνδυνο απώλειας οργανικών θέσεων τη στιγμή που ο κλάδος των Πληροφορικών, ο οποίος αριθμεί 100.000 μέλη, όπως παραδεχτήκατε με δημόσια δήλωσή σας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ανεργίας και ετεροαπασχόλησης.
   Θα γιγαντώσει τα κυκλώματα εμπορίας ψευδεπίγραφων “πιστοποιήσεων Πληροφορικής” καθώς πολλοί καθηγητές άλλων κλάδων θα πέσουν θύματα των διαφημίσεων, που ήδη κυκλοφορούν, για “εξασφάλιση επαγγελματικής σταδιοδρομίας ως Πιστοποιημένων Εκπαιδευτικών Πληροφορικής”.
Ο κλάδος των Πληροφορικών βρίσκεται σε αναστάτωση και είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του έναντι της ελληνικής νεολαίας και της ελληνικής Κοινωνίας. Είμαστε αποφασισμένοι να προασπίσουμε τις αναπτυξιακές προοπτικές της Χώρας σε πείσμα των αδιαφανών εμπορικών κυκλωμάτων που δεν έχουν διστάσει στο παρελθόν να μας απευθύνουν εγγράφως μέχρι και απειλές μηνύσεων.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Είναι πραγματικά λυπηρό να δίνεται, με την ανωτέρω απόφαση, η εικόνα μιας Κυβέρνησης που θέτει σε πρώτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση εμπορικών συμφερόντων εις βάρος της ποιότητας της παρεχόμενης παιδείας και να προκαλείται μια πρωτοφανής αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων μετά την έναρξη του σχολικού έτους. Ως εκ τούτου, ζητούμε την άμεση προσωπική σας παρέμβαση για την ανάκληση της ανωτέρω απόφασης και την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου για την αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας, παραπέμποντας εκ νέου στις προτάσεις που έχουμε διατυπώσει στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης για την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας 2006-2013, (http://www.epe.org.gr/various/PshfiakhStrathgikhOctober2005_final.pdf).

Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου
της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας

Ο Πρόεδρος




Δημήτρης Τσίγκος
proedros @ epe.org.gr
τηλ. 6944563690   

Ο Γενικός Γραμματέας




Φώτης Κ. Λιοτόπουλος
gen_grammateas @ epe.org.gr
τηλ. 6936648656


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2012, 08:58:29 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:22:02 »

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:09:01 πμ »
Άραγε οι συντάκτες της επιστολής έχουν δει τις αναθέσεις?.Έχουν δεί τα αναλυτικά πρόγράμματα των ΕΠΑΛ - ΕΠΑ.Σ.?
Ας μας πουν σε ποια μαθήματα της τεχνικής εκπαίδευσης απαιτούν να τα διδάσκει πληροφορικός? Έτσι για να δούμε τελικά ποιος υποβιβάζει τον ρόλο του πληροφορικού και ποιος εξυπηρετεί απλά συντεχνιακά συμφέροντα!

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:59:04 μμ »
Σε ποια συμφωνείς και σε ποια διαφωνείς;

Γιατί να υπάρχει πια β' ανάθεση σε ειδικότητες με πιστοποίηση Πληροφορικής; Αυτό γινόταν παλιά (και σωστά κατά τη γνώμη μου) που δεν υπήρχαν πολλοί Πληροφορικοί στα σχολεία. Τώρα υπάρχουν πάρα πολλοί Πληροφορικοί στα σχολεία και μάλιστα ήδη υπεράριθμοι. Με ποια λογική συνεχίζεται αυτή η β'ανάθεση; Είναι σωστό να μπορώ να διδάξω Αγγλικά επειδή έχω το Κρατικό Πιστοσποιητικό Γλωσσομάθειας ή Proficiency; Μήπως λείπουν καθηγητές Αγγλικών; Φυσικά και όχι.

Γιατί η αναλογία μαθητών/καθηγητών είναι χειρότερη για τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής σε σχέση με τα υπόλοιπα εργαστηριακά; Έχουν λιγότερες απαιτήσεις οι υπολογιστές;

Γιατί ενώ τον Ιούλιο είχε δωθεί η 3ωρη μείωση εργαστηρίου στα ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ/ΣΕΚ, πριν λίγες μέρες την πήραν πίσω για τα ΣΕΚ;

Δεν θεωρώ ότι σε όλα έχω δίκιο, απλώς θα ήθελα από τους αρμόδιους του υπεπθ κάποιες απαντήσεις σε λογικά πιστεύω ερωτήματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:23:52 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος pablo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 08:01:30 μμ »

Με μεγάλη έκπληξη λάβαμε γνώση της απόφασης 118842/Γ2, της 17ης Σεπτεμβρίου 2008, με θέμα  “Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και  ΕΠΑ.Σ.“

[...]

3.   Επιχειρεί να υποβαθμίσει τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής και να δημιουργήσει πλασματικές υπεραριθμίες Πληροφορικών αυξάνοντας την αναλογία μαθητών - καθηγητών σε 17 προς 1 τη στιγμή που η αναλογία, για όλα τα υπόλοιπα εργαστηριακά μαθήματα των ΕΠΑ.Λ. διαμορφώνεται σε 12 προς 1.

[...]
Η συγκεκριμένη απόφαση στην οποία αναφέρεται η ΕΠΕ, δεν αναγράφει κάτι σχετικό με την αναλογία μαθητών - καθηγητών στα εργαστηριακά μαθήματα πληροφορικής. Μήπως αναφέρεται κάτι κάπου αλλού?

Κατά τα άλλα, η αλήθεια είναι ότι πέρα από τα μαθήματα του τομέα Πληροφορικής, κανένα από τα μαθήματα των άλλων τομέων δεν απαιτούν πληροφορικό για να τα διδάξει. Και τολμώ να πω ότι είμαστε και λίγο υποκριτές, συνάδελφοι πληροφορικοί! Από τη μία λέμε ότι είναι απαράδεκτο να μας ζητάνε στο σχολείο να κάνουμε όλη τη δουλειά γραφείου με τη δικαιολογία ότι είναι της ειδικότητάς μας η χρήση Η/Υ, ενώ όλοι οι εκπαδευτικοί πλέον (ή οι περισσότεροι, έστω) ξέρουν να χειρίζονται word, excel κτλ, και από την άλλη να απαιτούμε να διδάσκουμε εμείς (έστω και με β' ανάθεση) κάτι τουριστικές εφαρμογές και κάτι εφαρμγές γραφείου, στα οποία αν δε διδάσκεται κάποιο εξιδεικευμένο λογισμικό (και από πού κι ως πού είμαι εγώ ο ειδικός που θα το διδάξω... λες και το σπούδασα??), τότε διδάσκονται ακριβώς τα word, excel κτλ...! Και κακά τα ψέματα... αυτά ακριβώς τα μαθήματα είναι που υποβιβάζουν την επιστήμη της Πληροφορικής σε απλή δεξιότητα! Εκτός κι αν πιστεύει κάποιος συνάδελφος, ότι όταν μιλάμε για Πληροφορική, εννοούμε χρήση του office. Γιατί, λοιπόν, ενώ θέλουμε (και το θέλουμε) να αντιμετωπίζεται η Πληροφορική ως επιστήμη (που είναι), ζητάμε να υποβιβάσουμε τον εαυτό μας και την επιστήμη που με κόπους σπουδάσαμε, διδάσκοντας χρήση προγραμμάτων??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:22:02 »

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 09:00:42 μμ »
Συμφωνώ σε αυτό που λες για τα μαθήματα που κυρίως ασχολούνται με χρήση υπολογιστή για συγκεκριμένες εφαρμογές, ό,τι δηλαδή δε μας αφορούν. Δεν μπορώ όμως με τίποτα να καταλάβω τη β' ανάθεση "Εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ09, ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17 & ΠΕ18 με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο ή πιστοποιημένες γνώσεις στην πληροφορική" στα αμιγώς μαθήματα της Πληροφορικής με τόσους Πληροφορικούς ανά δευτεροβάθμια.

Η αναλογία μαθητών/καθηγητών για τα εργαστήρια αναφέρεται στις οδηγίες για τις αναθέσεις: http://users.sch.gr/vandr/files/anatheseis_mathimaton_odigies.pdf

Αποσυνδεδεμένος pablo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:26:28 μμ »
Συμφωνώ σε αυτό που λες για τα μαθήματα που κυρίως ασχολούνται με χρήση υπολογιστή για συγκεκριμένες εφαρμογές, ό,τι δηλαδή δε μας αφορούν. Δεν μπορώ όμως με τίποτα να καταλάβω τη β' ανάθεση "Εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ09, ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17 & ΠΕ18 με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο ή πιστοποιημένες γνώσεις στην πληροφορική" στα αμιγώς μαθήματα της Πληροφορικής με τόσους Πληροφορικούς ανά δευτεροβάθμια.
Μα τα συγκεκριμένα μαθήματα, στα οποία ισχύουν οι β' αναθέσεις που αναφέρεις, δεν είναι αμιγώς μαθήματα Πληροφορικής, αλλά διδασκαλία χρήσης εξιδεικευμένου λογισμικού που αφορά τη συγκεκριμένη ειδικότητα, ήτοι κάποιο σχεδιαστικό πρόγραμμα για τους ηλ/γους, κάποια τουριστική εφαρμογή για τους ξενοδοχειακούς, κάποιο λογιστικό πακέτο για τους οικονομολόγους, κ.ο.κ. Με λίγα λόγια, είναι αυτό ακριβώς που λες στην πρώτη σου πρόταση: χρήση Η/Υ για συγκεκριμένες εφαρμογές που δε μας αφορούν. Αν ο εκπαιδευτικός της αντίστοιχης ειδικότητας έχει ευχέρεια στη χρήση Η/Υ (κάτι που πιστοποιείται με τους διάφορους τίτλους που αναφέρεται στην απόφαση των αναθέσεων), τότε μπορεί κάλλιστα να αναλάβει το μάθημα.
Έχω ακούσει, βέβαια, περίπτωση στην οποία συνάδελφος άλλης ειδικότητας έχει εκφράσει αδυναμία στη χρήση υπολογιστή, οπότε αποφασίστηκε στο συγκεκριμένο εργαστήριο να γίνει συνδιδασκαλία με πληροφορικό. Δεν ξέρω αν αυτό προβλέπεται ή έγινε με την ανοχή του ΠΥΣΔΕ, πάντως συνέβη. Σ' αυτή την περίπτωση... ok. Αλλά ειλικρινά, συνάδελφε, προσωπικά δε νιώθω πιο ικανός και πιο σχετικός π.χ. από έναν οικονομολόγο, για να διδάξω τη χρήση κάποιου λογιστικού πακέτου.

Η αναλογία μαθητών/καθηγητών για τα εργαστήρια αναφέρεται στις οδηγίες για τις αναθέσεις: http://users.sch.gr/vandr/files/anatheseis_mathimaton_odigies.pdf
Ευχαριστώ.

Καλά... αυτό είναι αστείο! Άραγε ο συντάκτης αυτής της οδηγίας, έχει μπει σε εργαστήριο υπολογιστών με 17 μαθητές μέσα?! Τι να πει κανείς? Αυτά είναι φαιδρότητες! Εμείς, πάντως, τμήμα 14 ατόμων και το χωρίσαμε. Δεν ξέρω αν θα φάμε άκυρο απ' το ΠΥΣΔΕ, πάντως τώρα μπορούμε να κάνουμε μάθημα. Σε αντίθετη περίπτωση, θα με αναγκάσουν να σηκώσω τα χέρια ψηλά και απλά να προχωράω την ύλη! Δε θα μάθει κανείς τίποτα!
Καληνύχτα σας κύριοι χαρτογιακάδες με τις βαθυστόχαστες οδηγίες σας... >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:32:28 μμ από pablo »

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 10:14:16 πμ »
Φίλε pablo συμφωνώ σε όλα μαζί σου και εξαλλου αυτό ήταν το νόημα της απάντησής μου.Να επισημάνω δε ,οτι πρώτο εμένα πλήτει αυτή η νέα οδηγία για τις αναθέσεις , γιατί είμαι σε ΕΠΑ.Σ. και φέτος χάνω το ωράριο μου και του χρόνου την οργανική μου.Αλλά δεν παυει αυτή η οδηγία να είναι πολύ σωστή (ως προς το σκέλος των αναθέσεων μιλάω).Ποιος είναι πιο κατάλληλος να διδάξει Σχέδιο με Η/Υ, Γραφιστική κ.τ.λ. ? Ο πληροφορικός που θα μπαίνει στο μάθημα και ή θα κάνει την γλάστρα ή θα κάνει άσχετα πράγματα με την ουσία του μαθήματος γιατί δεν ξέρει να το διδάξει, ή ο συνάδελφος της ειδικότητας που στο κάτω κάτω γνωρίζει και τις συγκεκριμένες εφαρμογές μέσα απο τον χώρο εργασίας του?
Σε οτι αφορά τώρα στην αναλογία μαθητών/καθηγητών αλλά και στην μείωση ωραρίου, έχουμε να κάνουμε με τραγικά άσχετους ανθρώπους με τον χώρο του σχολείου, και ίσως εκεί θα πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας και να αντιδράσουμε κατάλληλα.
Η συγκεκριμένη περίπτωση δείχνει το πρόβλημα του συνδικαλισμού στην Ελλάδα.Σπατάλη ενέργειας σε άσκοπα αιτήματα που εξυπηρετούν συντεχνιακά συμφέροντα και παράβλεψη των πραγματικών προβλημάτων στον χώρο.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 11:18:53 πμ »
Δεν έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ, γι'αυτό παρακαλώ να με διορθώνετε αν λέω ανακρίβειες  ;)  Έχετε δίκιο για το γεγονός ότι δεν μας αφορά ένα μάθημα μόνο και μόνο επειδή έχει το "Η/Υ" στον τίτλο του, δηλαδή δεν αναφερόμουν σε γραφιστική κλπ. Δεν μου αρέσει όμως να εξισώνεται το πτυχίο μου με μεταπτυχιακά ή "πιστοποιητικά".

Αποσυνδεδεμένος ptsiotakis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Φύλο: Άντρας
  • Τώρα, ξεκίνησε...
    • Προφίλ
    • ΑΕΠΠ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 01:46:08 μμ »
Με ειλικρινή εκτίμηση,
Tσιωτάκης Παναγιώτης
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis

Αποσυνδεδεμένος pablo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 03:38:17 μμ »
Δεν έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ, γι'αυτό παρακαλώ να με διορθώνετε αν λέω ανακρίβειες  ;)  Έχετε δίκιο για το γεγονός ότι δεν μας αφορά ένα μάθημα μόνο και μόνο επειδή έχει το "Η/Υ" στον τίτλο του, δηλαδή δεν αναφερόμουν σε γραφιστική κλπ. Δεν μου αρέσει όμως να εξισώνεται το πτυχίο μου με μεταπτυχιακά ή "πιστοποιητικά".
Ουσιαστικά, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν ευφίσταται θέμα εξίσωσης πτυχίων. Απλά, αναγνωρίζεται σ' αυτούς τους συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων η ικανότητα να χειρίζονται υπολογιστή. Εξίσωση θα υπήρχε στην περίπτωση που θα τους δινόταν το δικαίωμα να διδάξουν μαθήματα του τομέα Πληροφορικής (Λειτουργικά Συστήματα, Βάσεις Δεδομένων, Συντήρηση Υπολογιστών, Προγραμματισμός, Δίκτυα, κτλ), πράγμα που δε συμβαίνει όμως.

Από εκεί και πέρα, κι εγώ πρώτη φορά φέτος βρίσκομαι σε ΕΠΑΛ και αντιμετωπίζω το δυσάρεστο φαινόμενο να μην υπάρχει τομέας Πληροφορικής ούτε στη Β' ούτε στη Γ' (κάτι πήγε να γίνει τις προηγούμενες μέρες, αλλά τζίφος)! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μένω με μειωμένο ωράριο (είμαστε 2 στο σχολείο κιόλας), με τις 3 ώρες στην Α' (που και πάλι το μάθημα είναι χρήση λογισμικού γραφείου - βλέπε office), με κάτι συνδιδασκαλίες σε μαθήματα άλλων τομέων (αν περάσει κι αυτό, δηλαδή, αφού δεν έχουμε β' αναθέσεις) και φυσικά συμπλήρωση ωραρίου με... ολοήμερο! Μιλάμε, δηλαδή, για την απόλυτη ξεφτίλα και την απόλυτη απαξίωση της Πληροφορικής! Αλλά και τι να κάνεις? Να τα βάλεις με τα παιδιά που δεν δηλώνουν Πληροφορική? Και γιατί να το κάνουν? Τουλάχιστον, πηγαίνοντας στις άλλες ειδικότητες, μαθαίνουν μια τέχνη, την οποία, υπό προϋποθέσεις, μπορούν να την εξασκήσουν. Με το πτυχίο Πληροφορικής από ΕΠΑΛ, αν δεν περάσουν στην Τριτοβάθμια, τι θα κάνουν? Θα γίνουν... προγραμματιστές, τη στιγμή μάλιστα που η ανεργία πλήττει ακόμα και τους πτυχιούχους ΑΕΙ-ΤΕΙ Πληροφορικής? ??? Χλωμά... πολύ χλωμά τα πράγματα...! ::)

Αποσυνδεδεμένος pablo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 03:41:38 μμ »

http://www.pekap.gr/epistoli.pdf

Τι εννοεί ο συντάκτης όταν λέει... "ατόφια μαθήματα Πληροφορικής"...?

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 09:54:16 μμ »
pablo, εννοείς ότι οι Εφαρμογές Πληροφορικής της α' τάξης του ΕΠΑΛ έχουν διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών από αυτό του λυκείου;

Αποσυνδεδεμένος clandestino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 10:12:59 μμ »

http://www.pekap.gr/epistoli.pdf

Τι εννοεί ο συντάκτης όταν λέει... "ατόφια μαθήματα Πληροφορικής"...?


προφανώς αναφέρεται σε κάποια μαθήματα από αυτά: (απλά αναφέρω κάποια ενδεικτικά)

9.1. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

ΜΑΘΗΜΑ                                           Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ                                     Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών           ΠΕ12 (06,10)
                                                         ΠΕ17 (04,08)                                     ΠΕ12.05*
Εφαρμογές Προγραμματισμού για Η/Y   ΠΕ12 (06,10)
                                                        ΠΕ17 (04,08)                                     ΠΕ12.05*


9.2. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εφαρμογές Προγραμματισμού
για Ηλεκτρονικούς                          ΠΕ12 (06,10)
                                                       ΠΕ17 (04,08)                                    ΠΕ12.05*

δεν έχω διδάξει ποτέ σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ για να ξέρω με ακρίβεια το αντικείμενο του κάθε μαθήματος αλλά μερικές αναθέσεις που είδα στην εγκύκλιο μου φαίνονται τελείως εκτός τόπου και χρόνου!

Αποσυνδεδεμένος pablo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 26, 2008, 01:04:43 πμ »
pablo, εννοείς ότι οι Εφαρμογές Πληροφορικής της α' τάξης του ΕΠΑΛ έχουν διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών από αυτό του λυκείου;
Για την ακρίβεια, έχουν τελείως διαφορετικό βιβλίο. Είναι το "Αυτοματισμός Γραφείου" των Αικ. Γεωργοπούλου κ.α.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159780
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 636

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.