*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 394317 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #336 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 07:56:31 pm »
Το μεταπτυχιακό στο οποίο αναφέρομαι είναι μονοετούς φοίτησης, μόνο με εργασία και γίνεται στο πανεπιστήμιο του Birmgham (δεν ξέρω αν το γράφω σωστά). Είμαι απόλυτα βέβαιη για όσα ανέφερα. Επίσης είμαι απόλυτα σίγουρη ότι αναγνωρίστηκε μια χαρά και χωρίς καμία δυσκολία εδώ στην Ελλάδα, όπως απόλυτα βέβαιη είμαι ότι η μία φίλη μου έχει μέχρι στιγμής γύρω στους 19 μήνες προϋπηρεσία και η άλλη γύρω στπυς 15. Συμφωνώ ότι έχει μεταπτυχιακά και μεταπτυχιακά, αλλά ήθελα να δείξω ότι κάποιο σεμινάριο εδώ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει τελικά πολύ περισσότερα από κάποιο μεταπτυχιακό της Αγγλίας, ή οποιασδήποτε άλλης ευρωπαϊκής χώρας και καλό είναι πριν βιαστούμε να τα κατατάξουμε όλα σε κατηγορίες τύπου μεταπτυχιακό=καλό, σεμινάριο=κακό ή πρόχειρο, να ξέρουμε πραγματικά τι γίνεται. Επίσης αγαπητοί συνάδελφοι αναγνωρίζω και επικροτώ τις σπουδές στην Αγγλία γιατί αν είναι όπως περιγράφετε τότε πραγματικά μεταπτυχιακό=καλό. Αλλά δεν είναι όλα έτσι, ακόμα και στην Αγγλία.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 20, 2009, 08:04:04 pm από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:22:46 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #337 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 11:04:49 pm »
Δε θα ήθελα να αρχισω να μιλάω με σκληρά λόγια για κάποιους ανθρώπους που άκουσαν, πληροφορήθηκαν αλλα δεν βίωσαν. Ακούω τόσα για ετήσια σεμινάρια που κάνουν λίγο απ'ολα άρα γνωρίζουν σφαιρικά το αντικείμενο και πραγματικά γελάω. Λυπάμαι συνάδελφοι αλλα δεν εχετε ιδέα από ειδική αγωγή γιατι θα ξέρατε οτι ειναι μια μεγάλη επιστημη με εξειδικεύσεις.  Κανένας ειδικός παιδαγωγός δεν ασχολείται με ολες τις ιδιαιτερότητες. Αυτο συμβαινει στην Ελλαδα που είμαστε η χώρα του ότι δηλώσεις είσαι. Οποιος νομίζει ότι με 400 ωρες εγινες ειδικός παιδαγωγός ειναι πολυ γελασμενος. Το emmaki εχει απόλυτο δικιο. Μελετας συνεχως και εξελίσσεσαι μέσα από τη δουλειά, το διαβασμα, την ενημερωση, τα συνέδρια και τις επιμορφωσεις. Εγω έκανα το πρωτο μου μεταπτυχιακο στην Αγγλία. Εξειδικευτηκα στις μαθησιακές δυσκολίες. 12 μαθηματα με διδασκαλία 85 ωρών το καθένα και απο μια εργασια των 10.οοο λεξεων για το καθενα για να τα περάσω. Αυτο κρατησε 16 μήνες. Πρακτικη άσκηση σε ειδικές ταξεις 140 ώρες. Εργασια ως σχεδιαστρια ειδικου εκπαιδευτικου υλικου 80 ωρες.Γυρισα στην Ελλαδα για να τελειωσω το dissertation το οποιο έπρεπε να ειναι 40.000 λέξεις. Τέλειωσε σε ενα χρονο. Ειχα ερευνητικο κομματι με 650 ερωτηματολογια. Γυριζω στην Αγγλια για τελετη αποφοιτησης και παραμενω κάνοντας επιμόρφωση στη ψυχομετρια και στη σχολική ψυχολογία.(220 ωρες εκει) Επιμόρφωση για χορηγησh wisc (70 ώρες). Επιστρέφω στην Ελλάδα και δουλευω σε ιδιωτικα θεραπευτικα κέντρα και σε φροντιστηρια 13 χρόνια. Εχουν περασει απο τα χερια μου εκατοντάδες παιδια. Ξεκιναω σεμιναρια για τον αυτισμο. Εκπαιδευομαι σε makaton, pecs και teacch και δουλεύω σε ΜΚΟ σε παιδια στο φασμα των ΔΑΔ και asperger syndrome. Συμμετεχω στη σταθμιση ενος απο τα πιο γνωστα τεστ αναγνωστικής ικανοτητας στην Ελλαδα χορηγωντας και μετρωντας 1500 δειγματα. Eνημερώνομαι συνεχως, εκπαιδευτηκα στα πιο διαδεδομενα στην Ελλαδα τεστ αξιολογησης και έχω δικο μου προγραμμα αποκαταστασης μαθησιακων δυσκολιων 4000 σελίδων και 6000 καρτελες εκφρασης για αυτισμο.Τα τελευται δυο χρονια κανω δευτερο μεταπτυχιακο παλι στο ιδιο πανεπιστημιο part time αυτη τη φορα στη ΔΕΠΥ. Δουλευω ως ειδικη παιδαγωγος και υπευθυνη ψυχοπαιδαγωγικου τμηματος σε μεγαλο ιδιωτικο σχολειο (450 παιδια). Θα με ρωτησει καποιος : εισαι ειδικη παιδαγωγος; Τυπικα δε θα το αμφισβητουσε κανεις αλλα εγω ισχυριζομαι οτι ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ. Εχω πολυ δρομο ακομη. Δεν εχω ασχοληθει ουτε με τυφλα ουτε με κωφα ουτε με παιδια με κινητικες δυσκολιες και ελαχιστα με τη νοητικη υστερηση και απ'οτι φαινεται δε με φτανει αυτη η ζωη για να ολοκληρωσω αυτα που θελω. Ηδη σε αυτα που ασχολουμαι  ειναι τοσο μεγαλη η εξελιξη που τρέχω μονιμως για να τα προλαβω. Για το μηνα Μαρτιο εκτος απο τη δουλεια μου έχω δυο συνεδρια να παρακολουθησω , μια εκπαιδευση για ενα καινουριο test σχολικης ετοιμοτητας και την οργάνωση ενος ψυχοκοινωνικου προγραμματος για 60 παιδια και Ο ΔΡΟΜΟΣ ΔΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΤΕ...

Λυπαμαι που αναγκάζομαι να μιλησω για το εαυτο μου αλλα δεν μου αρεσει το στυλ μου ειπαν, άκουσα, λένε ότι ...
Δε θελω να μιλησω ουτε για το που σπουδασαν αλλοι ουτε για το τι κανουν τα αλλα πανεπιστημια. Δεν μου αρεσει να απολογουμαι για τα γνωστα και αυταπόδεικτα αλλα ...έλεος πια με κάποιους ανθρωπους που ουτε γνωριζουν ουτε θελουν να καταλαβουν. Εχω βαρεθει να βλεπω παιδακια που εχουν δεχθει διδασκαλια απο ανθρωπους άσχετους , ακατάλληλους και ανεκπαίδευτους που νομίζουν οτι η καλη διαθεση και  η ανάγνωση της βιβλιογραφιας τους κάνει ειδικούς παιδαγωγούς.


Υ.Γ. την περασμενη χρονια στο σχολειο μια νηπιαγωγος που εργαζοταν σε εμας μου ειπε οτι παρακολουθησε το σεμιναριο του Παιδαγωγικου της ε.α και μου ζητησε τη βοηθεια μου για την εργασια της. Θεμα; Παρουσιαστε 3 ωρες προγραμματος αποκαταστασης μαθησιακών δυσκολιών.
Της εδωσα καποιες σελιδες απο το προγραμμα  μου αντιστοιχο για τρεις ωρες, της δανεισα και το αντιστοιχο υλικο , της εδωσα και καποιες σημειωσεις για το βασικο θεωρητικο πλαισιο και μια χαρα το περασε το σεμιναριο με ενα σαββατοκυριακο δουλεια. Φετος ειναι αναπληρωτρια σε ειδικη ταξη.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 21, 2009, 12:32:31 am από kellykou »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3847
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #338 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 11:51:13 pm »
Μπράβο! Νομίζω ότι με μία ανάρτηση σου λες όλα όσα θα ήθελα να πω εγώ και όποιος άλλος ασχολέιται με το θέμα. Το ότι μιλάς για τον εαυτό σου είναι πολύ καλό, γιατί είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα.
Ένα σεμινάριο, ένα μεταπτυχιακό, μια εξειδίκευση, ακόμα και ένα διδακτορικό ποτέ από μόνα τους δεν είναι αρκετά! Όπως είπα και πριν ο καλός δάκαλος έχει υποχρέωση να ενημερώνεται διαρκώς, πόσο μάλλον όταν είναι σε ένα τόσο ιδιαίτερο κομμάτι της εκπαίδευσης όπως η ειδική αγωγή!!!
Όσο για το μεταπτυχιακό του Birmingham που λες αγαπητή φίλη, μία ανάγνωση μόνο των πλξροφοριών που δίνονται από το ίδιο το πανεπιστήμιο στη σελίδα τυ και μπορεί κανείς να καταλάβει ότι τα πράγματα ε'ιναι λ'ίγο διαφορετικά από ότι σου είπαν.... Αλλά και έτσι να είναι, μην βιάζεσαι αμέσως να κατηγορήσεις όλα τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού και να τα εξισώσεις με σεμινάρια.
Και μια μικρή συμβουλή προς όλους όσους θέλουν να ασχοληθούν με την Ε.Α.: ΔΙΑ
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #339 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 12:35:38 am »
Μπράβο! Νομίζω ότι με μία ανάρτηση σου λες όλα όσα θα ήθελα να πω εγώ και όποιος άλλος ασχολέιται με το θέμα. Το ότι μιλάς για τον εαυτό σου είναι πολύ καλό, γιατί είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα.
Ένα σεμινάριο, ένα μεταπτυχιακό, μια εξειδίκευση, ακόμα και ένα διδακτορικό ποτέ από μόνα τους δεν είναι αρκετά! Όπως είπα και πριν ο καλός δάκαλος έχει υποχρέωση να ενημερώνεται διαρκώς, πόσο μάλλον όταν είναι σε ένα τόσο ιδιαίτερο κομμάτι της εκπαίδευσης όπως η ειδική αγωγή!!!
Όσο για το μεταπτυχιακό του Birmingham που λες αγαπητή φίλη, μία ανάγνωση μόνο των πλξροφοριών που δίνονται από το ίδιο το πανεπιστήμιο στη σελίδα τυ και μπορεί κανείς να καταλάβει ότι τα πράγματα ε'ιναι λ'ίγο διαφορετικά από ότι σου είπαν.... Αλλά και έτσι να είναι, μην βιάζεσαι αμέσως να κατηγορήσεις όλα τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού και να τα εξισώσεις με σεμινάρια.
Και μια μικρή συμβουλή προς όλους όσους θέλουν να ασχοληθούν με την Ε.Α.: ΔΙΑ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:22:46 »

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #340 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 12:24:27 pm »
...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 21, 2009, 12:28:07 pm από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #341 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 12:26:39 pm »

Kellykoy είναι πράγματι να απογοητευεσαι...αλλά σε αυτήν την χώρα δεν πάμε μπροστά γιατί απλά πρέπει να θησαυρίσουν μερικά άτομα...

Θα σου δώσω ενα παράδειγμα αντίστοιχο με αυτό της ειδικής αγωγής για να καταλάβεις πως το κόλπο είναι παλιό...

Απο τους 5000 διορισμένους καθηγητές πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση αυτή την στιγμή οι 2500-3000 είναι φυσικοί, θεολόγοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς που κάνανε σεμινάρια 400 ωρών στην Πληροφορική.

Και αυτή την στιγμή στον ΑΣΕΠ υπάρχανε 200 θέσεις για να δώσουνε 5000 απόφοιτοι σχολών πληροφορικής...

Και σήμερα εσένα το παιδί αντί να σου το κάνει μάθημα ενας απόφοιτος πανεπιστημίου πληροφορικής σου το κάνει ενας φιλόλογος.

Στην ΕΛΛΑΔΑ με 400 ώρες γίνεσαι επιστήμονας ειδικής αγωγής,επιστήμονας Πληροφορικής...

Μήπως να απαιτήσουμε και σεμινάρια 400 ωρών για να γίνουμε Μαθηματικοί, Φυσικοί, Φιλόλογοι, Πυρηνικοί επιστήμονες σε 400 ώρες....
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #342 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 02:34:10 pm »
Aυτο το καταλαβαινω που εγινε πριν πολλα χρονια απο τη στιγμη που δεν υπηρχαν τοσοι πολλοι πληροφορικοι. Ευτυχως που δε γινεται και τωρα γιατι για φαντασου να το εκαναν και τωρα με τοσους αποφοιτους πληροφορικης.

Το ιδιο δεν ισχυει και με τους αποφοιτους των ξενων φιλολογιων που διαμαρτυρονται για τις αδειες διδασκαλιας των επαρκειουχων ενω τοσοι αποφοιτοι πανεπιστημιων ειναι ανεργοι? Και αυτοι εχουν δικιο να εξοργιζονται που εξισωνονται στα φροντιστηρια (ουτε διαφορα στο ωρομισθιο δεν υπαρχει μεταξυ των πτυχιουχων και αυτων με proficiency) αλλα το κρατος ξερεις τι λεει? Και τι θα κανω εγω ολες αυτες τις στρατιες ανεργων? Οποτε αποκτηστε επαγγελματικα δικαιωματα και τρυπωστε οπου μπορειτε γιατι εγω να σας απορροφησω δεν μπορω.
Εσεις οι πληροφορικοι ειστε 5000 για 200 θεσεις? Τυχερουληδες..... ;)
Εμεις οι φιλολογοι 30.000 για 480 θεσεις. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #343 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 03:04:31 pm »
για να ακριβολογούμε...

...υπήρχαν 18.646 αιτήσεις φιλολόγων για 480 θέσεις...ποσοστό 2.57%

...και 4825 αιτήσεις Πληροφορικών για 120 θέσεις....2.48%

Οπότε το τυχερούληδες μάλλον άστοχο ήτανε.....

ΥΓ. Το 200 ήτανε μαζί με τις θέσεις απο πίνακα(120+80)...και το 18000 απέχει αρκετά απο το 30.000!!!!
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #344 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 03:49:24 pm »
ετσι και αλλιως η κατασταση δεν αλλαζει. Ειμαστε και οι δυο απο τις πιο δυσχερεις ειδικοτητες.

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #345 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 06:12:52 pm »
ναι ρε παιδια δικιο εχετε σε ο,τι λετε ,αλλα μη μειωνετε την προσπαθεια μας στο κατω κατω ολοι απο καπου ξεκινανε!

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #346 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 07:37:03 pm »
μα δεν φταίς εσύ και καθένας που κάνει το σεμινάριο προσπαθώντας να διοριστεί εφόσον το παραθυράκι έχει ανοίξει...

φταίνε οι παρέες και οι κουμπάροι, που εκεί που πίνανε καφεδάκι είπανε...ρε δεν κάνουμε σεμινάρια 400 ωρών στην ειδική αγωγή να τα πιάσουμε...

περιττό να πώ πως έσοδα απο ένα σεμινάριο ειδικής αγωγής στην ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009 είναι περισσότερα απο τα ακριβότερα μεταπτυχιακά του κόσμου...

Η διαφορά είναι ότι στα άλλα σου πουλάνε πανίσχυρες γνώσεις και εξειδίκευση....εδώ σου πουλάνε ελπίδα για διορισμό...
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #347 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 07:38:54 pm »
Καμια σχεση δεν εχουν τα λεγομενα μου με υποτιμηση των ατομων που παρακολουθουν επιμορφωτικα σεμιναρια. Αλλωστε και η ιδια εχω παρακολουθησει αρκετα και εχω βοηθηθει πολυ. Και σαφεστατα καποιοι που ενδιαφερονται για την ειδικη αγωγη θα ξεκινησουν απο καπου ειτε αυτο ειναι σεμιναριο ειτε επιμορφωση ειτε μεταπτυχιακο.Το να λες ομως οτι ενα σεμιναριο θα σε κανει ειδικο παιδαγωγο απεχει πολυ. Αυτο ειναι μονο η αρχη και οσοι νομιζουν οτι θα μαθουν εστω και τα βασικα ειναι πολυ γελασμενοι. Μια μυρωδια θα παρουν και απο εκει και περα υπαρχει μια θαλασσα στην οποια θα κουραστουν να κολυμπουν καθε μερα και καθε στιγμη. Εγω παντως καθε μερα που περναει νιωθω οτι τρεχω και δε φτανω για να προλαβω τις εξελιξεις και οπως εχω προειπει ασχολουμαι με ενα μονο μικρο κομματι της ειδικης αγωγης.  

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #348 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 07:43:13 pm »
Η απορια μου ειναι: Αν τα σεμιναρια δεν ηταν εφοδιο διορισμου ποσοι απο αυτους που τα παρακολουθουν τωρα θα τα παρακολουθουσαν?
Πόσοι αδιοριστοι πραγματικα θα πληρωναν 2000 ευρω για ενα σεμιναριο που δε θα αναγνωριζοταν αλλα στο οποιο θα μαθαιναν πολλα πραγματα που θα χρησιμοποιουσαν στους μαθητες τους?
Ψαξτε καλα μεσα σας και ελπιζω να καταλαβετε τι εννοω.

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #349 στις: Φεβρουαρίου 21, 2009, 08:09:02 pm »
Δεν νομίζω να χρειάζεται να ψάξουν πολύ μέσα τους....

Αλλά πίστεψε με αν δεν ήταν να δίνει έστω κάποιες ελπίδες για διορισμό(αν και με τόσους πολλούς που κάνουν μάλλον... τζάμπα η λάμπα), σεμινάριο 400 αξίας ωρών 2250
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32931
  • Τελευταία: klevin
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185930
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 656
Σύνολο: 661

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.