*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 383998 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xalakis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1022 στις: Φεβρουαρίου 18, 2010, 10:54:52 pm »
παρακολουθω τωρα σεμιναριο ειδικής αγωγης,  Θα ανοιξουν πολλες θέσεις εργασίας , γιατι σε κάθε σχολειο  στο οποιο θα υπάρχει έστω και ενας μαθητης με μαθησιακες , θα πρεπει να υπάρχει τμημα ειδικής αγωγης. Οπως στα περισσότερα δημοτικα ετσι και στα γυμνασια θα  υπάρχουν τμηματα ένταξης . Οσοι  γνωστοι μου παρακολουθησαν περσι το σεμιναριο ειδ. αγω. φετος δουλευουν ωρομισθιοι. Αρα υπαρχει ελπιδα.

Δεσποινακι, δε μας λες και σε ποια ειδικοτητα ανηκεις; γιατι απ'οτι καταλαβα μαλλον σε πρωτοβαθμια αναφερεσαι..

δε λεω, η ελπιδα πεθαινει παντα τρελευταια.. αλλα ετσι σκ@τ@ που τα εχουν κανει, δε μας εμειναν και πολλα να ελπιζουμε (σημειωτεον, το κανω κι εγω το σεμιναριο)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:00:08 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1023 στις: Φεβρουαρίου 18, 2010, 11:41:26 pm »
παρακολουθω τωρα σεμιναριο ειδικής αγωγης,  Θα ανοιξουν πολλες θέσεις εργασίας , γιατι σε κάθε σχολειο  στο οποιο θα υπάρχει έστω και ενας μαθητης με μαθησιακες , θα πρεπει να υπάρχει τμημα ειδικής αγωγης. Οπως στα περισσότερα δημοτικα ετσι και στα γυμνασια θα  υπάρχουν τμηματα ένταξης . Οσοι  γνωστοι μου παρακολουθησαν περσι το σεμιναριο ειδ. αγω. φετος δουλευουν ωρομισθιοι. Αρα υπαρχει ελπιδα.

Τα τμήματα ένταξης στα δημοτικά δεν είναι πολλά καί σίγουρα δεν είναι σε κάθε σχολείο. Στη δική μου πόλη, σε σύνολο 13 δημοτικών υπάρχουν 4 ή 5 ΤΕ, και σε όλο το νομό ακόμα 1.
Αντίθετα, σε 2 απο τα 4 γυμνάσια της πόλης λειτουργούν ΤΕ.

Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει για να παρακολουθήσετε τα σεμινάρια. Εγώ αυτό πυ λέω είναι να είστε πολού προσεκτικοί και ψάξτε το καλά πριν τπους δώσετε τα χρήματα σας. Δεν θα πω εδώ τη γνώμη μου για τα σεμινάρια
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1024 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 12:56:39 am »
παρακολουθω τωρα σεμιναριο ειδικής αγωγης,  Θα ανοιξουν πολλες θέσεις εργασίας , γιατι σε κάθε σχολειο  στο οποιο θα υπάρχει έστω και ενας μαθητης με μαθησιακες , θα πρεπει να υπάρχει τμημα ειδικής αγωγης. Οπως στα περισσότερα δημοτικα ετσι και στα γυμνασια θα  υπάρχουν τμηματα ένταξης . Οσοι  γνωστοι μου παρακολουθησαν περσι το σεμιναριο ειδ. αγω. φετος δουλευουν ωρομισθιοι. Αρα υπαρχει ελπιδα.
Δεν ξέρω εάν παρακολουθείς τις εξελίξεις στον συγκεκριμένο τομέα αλλά νομίζω πως αυτό το ενδεχόμενο συζητιόταν παλαιότερα και όχι πλεόν. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω...τι να πω, μακάρι.
Όσοι πάντως δικοί μου γνωστοί παρακολούθησαν πέρισυ τα σεμινάρια δεν έχουν καλέσει κανέναν τους (και δεν είναι λίγοι), τους προπέρσινους ναι τους έχουν καλέσει.

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1025 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 10:42:17 am »
παρακολουθω τωρα σεμιναριο ειδικής αγωγης,  Θα ανοιξουν πολλες θέσεις εργασίας , γιατι σε κάθε σχολειο  στο οποιο θα υπάρχει έστω και ενας μαθητης με μαθησιακες , θα πρεπει να υπάρχει τμημα ειδικής αγωγης. Οπως στα περισσότερα δημοτικα ετσι και στα γυμνασια θα  υπάρχουν τμηματα ένταξης . Οσοι  γνωστοι μου παρακολουθησαν περσι το σεμιναριο ειδ. αγω. φετος δουλευουν ωρομισθιοι. Αρα υπαρχει ελπιδα.
Δέσποινα μου αυτό ισχύει μόνο για την επαρχία. Για την Αθήνα ούτε να το συναντάς. Εγώ που είμαι περίπου στη μέση του καταλόγου, δεν με φώναξαν στον Πειραιά. Επιπλέον φέτος δόθηκαν πολύ λιγότερες θέσεις απ' ότι πέρσι. Για τους φιλολόγους πάντα λέω. Μη σας δημιουργούν φρούδες ελπίδες. Τα ίδια έλεγαν και σε εμας πέρσι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:00:08 »

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1026 στις: Φεβρουαρίου 19, 2010, 12:26:21 pm »
Δεν θελω να σε απελπίσω Δεσποινα αλλά εγώ έχω σεμινάριο και ΑΣΕΠ και ακόμα δεν με κάλεσαν Κεντρική Μακεδονία που έχω δηλώσει...παίρνουν λίγους αργά και βασανιστικά....αν μέχρι το τέλος της χρονιάς πάρουν μέχρι το 110-15 θα είναι θαύμα....και έιναι μεγάλη η περιφέρεια...αν δεν έχεις προυπηρεσία ή έστω ΑΣΕΠ αστα....

Αποσυνδεδεμένος evi.p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02.50
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1027 στις: Μαρτίου 16, 2010, 11:39:24 pm »
ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ

Η Υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου σε ερώτηση που τις απευθύναμε αναφορικά με το θέμα αυτό δήλωσε τα εξής: «Επεξεργαζόμαστε αλλαγές στα κριτήρια μοριοδότησης των εκπαιδευτικών. Πρόθεση μας είναι να καταργηθούν τα επιμορφωτικά σεμινάρια ειδικής αγωγής, 400 ωρών, ως προσόν διορισμού και να ενταχτούν όλοι οι κλάδοι εκπαίδευσης ειδικής αγωγής- πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας- στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ»

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4565238

Θα καταργηθουν αραγε τα σεμιναρια??Τι τελος θα παρει αυτη η υποθεση??
Τι καρδιοχτυπι μας περιμενει παλι απο τον Ιουνιο.....??

Αποσυνδεδεμένος leontokardos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1028 στις: Μαρτίου 17, 2010, 01:17:42 am »
Τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής των 400 ωρών,καλώς ή κακώς, αποτελούν τη στιγμή αυτή έναν τρόπο για την ένταξη των Εκπαιδευτικών στα ΣΜΕΑ. Ειδικότερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπου τα μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής σπανίζουν, η ισχύς τους είναι ακόμα πιο καταλυτική. Για να συζητήσουμε και να αποδεχτούμε το ενδεχόμενο κατάργησής τους, πρέπει να υπάρχει και μια αντιπρόταση. Προς το παρόν, τέτοια επίσημη αντιπρόταση δεν υπάρχει. Αυτός πιστεύω είναι και ο λόγος που το επιτελείο της κ. Διαμαντοπούλου παίζει με τις λέξεις και δεν τοποθετείται επι της ουσίας. Όπως και να'χει για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η επιλογή θα γίνει πάλι και με βάση το κριτήριο των συγκεκριμένων σεμιναρίων.

Υ.Γ. Γιατί τόσο μένος με τα σεμινάρια αυτά; Ξεχνάτε οτι κάποτε βαπτίστηκαν και διορίστηκαν κάποιοι συνάδερφοι Πληροφορικάριοι με ανάλογα σεμινάρια 400 ωρών;     

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1029 στις: Μαρτίου 17, 2010, 01:27:27 am »
Προσωπικά δε διαθέτω ούτε το χρόνο ,λόγω μεγάλης απόστασης της διαμονής μου από τον πλησιέστερο τόπο διεξαγωγής των σεμιναρίων , αλλά ούτε και τα χρήματα για να τα παρακολουθήσω. Κατα συνέπεια είμαι καταδικασμένος να "υπολείπομαι" σε σχέση με έναν που έχει όλα τα παραπάνω "προσόντα διορισμού". Συγχαρητήρια για την ισονομία που για μια ακόμα φορά εφαρμόζεται σε αυτή τη χώρα ....

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1030 στις: Μαρτίου 17, 2010, 10:40:57 am »
Τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής των 400 ωρών,καλώς ή κακώς, αποτελούν τη στιγμή αυτή έναν τρόπο για την ένταξη των Εκπαιδευτικών στα ΣΜΕΑ. Ειδικότερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπου τα μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής σπανίζουν, η ισχύς τους είναι ακόμα πιο καταλυτική. Για να συζητήσουμε και να αποδεχτούμε το ενδεχόμενο κατάργησής τους, πρέπει να υπάρχει και μια αντιπρόταση. Προς το παρόν, τέτοια επίσημη αντιπρόταση δεν υπάρχει. Αυτός πιστεύω είναι και ο λόγος που το επιτελείο της κ. Διαμαντοπούλου παίζει με τις λέξεις και δεν τοποθετείται επι της ουσίας. Όπως και να'χει για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η επιλογή θα γίνει πάλι και με βάση το κριτήριο των συγκεκριμένων σεμιναρίων.

Υ.Γ. Γιατί τόσο μένος με τα σεμινάρια αυτά; Ξεχνάτε οτι κάποτε βαπτίστηκαν και διορίστηκαν κάποιοι συνάδερφοι Πληροφορικάριοι με ανάλογα σεμινάρια 400 ωρών;     

Δεν μπορώ να μιλήσω για τα σεμινάρια που έγιναν τότε για τους πληροφορικάριους. Αλλά μπορώ να εικάσω ότι ακόμα και αν δεν ήταν επαρκή δεν θα γινόταν (ίσως) και πολύ μεγάλη ζημιά...
Όταν μιλάμε για Ε.Α. τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Μιλάμε για παιδιά με ειδικές ανάγκες, με ειδικές απαιτήσεις από τον εκπαιδευτικό, όπου πειραματισμοί δεν έχουν θέση. Δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός κάνοντας μια οποιαδήποτε επιμόρφωση σε στυλ πληρωμένων σεμιναρίων όπου δεν υπάρχουν πρακτικές, δεν υπάρχει "υποχρεωτικό" διάβασμα με τη μορφή εξετάσεων ή εργασιών και η μόνη απαίτηση είναι μια υπογραφή (που συχνά μπαίνει από άλλους), να μπει μέσα σε μια τάξη ειδικής αγωγής (ή σε τμήμα ένταξης ή σε παράλληλη στήριξη) και να διδάξει παιδιά με ένα πλήθος ειδικών αναγκών. Γνωρίζετε τι απαιτήσεις υπάρχουν από έναν επκαιδευτικό ΕΑ; πληροφοριακά, λοιπόν, πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά το αντικέιμενο του (όποιο και αν είναι αυτό) ώστε μετά να μπορεί να το διαμορφώσει για να ανατιποκρίνεται στις ανάγκες του ΚΑΘΕ παιδιού ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, πρέπει να γνωρίζει πώς "λειτουργεί" το κάθε παιδί ανάλογα με το πρόβλημα που έχει και πώς προσεγγίζεται το κάθε πρόβλημα (αλλιώς η δυσλεξία, αλλιώς η δυσαριθμησία, αλιώς τα προβλήματα συμπεριφοράς, αλλιώς ο αυτισμός, αλλιώς το Asperger, αλλιώς η μέτρια Ν.Κ, αλλιώς η ελαφριά Ν.Κ κλπ), πρέπει πολλές φορές να "υποβιβάσει" τόσο πολύ το μάθημα του ώστε κάποιος φιλόλογος στο γυμνάσιο μπορεί να χρειαστεί να διδάξει ανάγνωση ή κάποιος μαθηματικός πρόσθεση (και αυτά με τον κατάλληλο τρόπο για το κάθε παιδί), πρέπει να μάθει στα παιδιά βασικές δεξιότητες (ντύσιμο, πλύσιμο, τουαλέτα κλπ), πρέπει πολλές φορές να καθαρίσει παιδιά που έχουν λερωθεί, γιατί βοηθητικό ρποσωπικό δεν υπάρχει παντού..... Αυτά είναι μερικά από τα καθήκοντα ενός εκπαιδευτικού Ε.Α. και φυσικά όλα αυτά πρέπει να τα κάνει χωρίς να ΛΥΠΑΤΑΙ τα παιδιά, γιατί αν πηγαίνει με τέτοια αντιμετώπισηση στο σχολέιο το έχασε το παιχνίδι....
Αυτά τα μαθαίνεις μέσα σε 400 ώρες; Αυτά περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα των σεμιναρίων; Αυτά μπορείς να τα μάθεις αν δεν μπεις μέσα σε τάξη για να κάνεις πρακική; Αυτά τα μαθαίνεις αν δεν διαβάσεις; Δεν νομίζω....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος nmavro73

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 562
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Anastasiadesigns, κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1031 στις: Μαρτίου 17, 2010, 10:56:10 am »
Τα σεμινάρια αυτά είναι απλά απαράδεκτα. Σαν εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε ότι το να κάνεις 10 ώρες τη μέρα μάθημα σημαίνει ότι δεν έχεις μάθει τίποτα από αυτά που σου δίδαξαν. 10 ώρες Σάββατο 10 ώρες Κυριακή και πρέπει να τα εμπεδώσεις; Είναι δυνατόν;;; Αφού μετά τις 4 ώρες το πολύ το μυαλό δεν λειτουργέι

Αποσυνδεδεμένος fofiko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1032 στις: Μαρτίου 17, 2010, 01:48:30 pm »
γεια σας.σας γραφω απο τον λογαριασμο του αντρα μου.κανω αυτην την στιγμη το σεμιναριο των 400 ωρων και εχω τελειωσει τει γραφιστικης.δηλαδη τι αλλο προτεινετε σε εμας  που δεν γινομαστε δεκτοι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης? πως θα εξειδικευτουμε?και πως θα κανουμε πρακτικη εμμακι?αφου πρωτα πρεπει να παρουμε την θεωρητικη καταρτιση για να δουλεψουμε!με αυτο το σεμιναριο θα δουλεψουμε και αυτο ειναι το σωστο.και οχι δεν ειναι 10 ωρες το σαββατο και 10 την κυριακη.το δικο μου σεμιναριο ειναι καθημερινες-4 ωρες καθε μερα.αντε γιατι πολλα μας τα'πατε!εμεις ειμαστε οι απαραδεκτοι κι εσεις οι σωστοι!

Αποσυνδεδεμένος leontokardos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1033 στις: Μαρτίου 17, 2010, 01:58:15 pm »
Τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής, τη χρονική στιγμή που μιλάμε, είναι ο μοναδικός τρόπος "διαχωρισμού" των Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής σε επίπεδο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ειδκότερα σε ειδικότητες όπως είναι οι Μαθηματικοί, οι Φυσικοί και οι Χημικοί. Όταν και αν προταθεί κάποιος άλλος ουσιαστικότερος τρόπος "διαχωρισμού", τότε ευχαρίστως να κάνουμε τη σύγκριση και αν ο νέος τρόπος υπερτερεί, όλοι να φωνάξουμε για την  κατάργηση των σεμιναρίων.   

Αποσυνδεδεμένος evi.p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02.50
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1034 στις: Μαρτίου 17, 2010, 03:55:34 pm »
Τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής, τη χρονική στιγμή που μιλάμε, είναι ο μοναδικός τρόπος "διαχωρισμού" των Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής σε επίπεδο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ειδκότερα σε ειδικότητες όπως είναι οι Μαθηματικοί, οι Φυσικοί και οι Χημικοί. Όταν και αν προταθεί κάποιος άλλος ουσιαστικότερος τρόπος "διαχωρισμού", τότε ευχαρίστως να κάνουμε τη σύγκριση και αν ο νέος τρόπος υπερτερεί, όλοι να φωνάξουμε για την  κατάργηση των σεμιναρίων.   

Συμφωνώ απολύτως! Από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποιου άλλου είδους εξειδίκευση (ειδικά στη Δευτεροβάθμια), εκτός από τα μεταπτυχιακά, καλό θα ήταν όποιος τα παρακολουθεί να προσπαθήσει να "εκμεταλλευτει" με ουσιαστικό τρόπο τις γνώσεις που του παρέχονται.

Η προσωπική μου ένσταση είναι η εξής: Πόσο δίκαιο είναι κάποιος που έχει κάνει το σεμινάριο και είναι και κάτοχος μεταπτυχιακού να έχει υψηλότερη θέση στον πίνακα των αναπληρωτών ΣΜΕΑ ακόμη και αν έχει μηδενική προϋπηρεσία???

Αποσυνδεδεμένος leontokardos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1035 στις: Μαρτίου 17, 2010, 04:24:31 pm »
Αυτό που λες evi είναι ένα άλλο (σωστό) θέμα. Φτάνει όμως με τη γκρίνια και τον λαικισμό για τα συγκεκριμένα σεμινάρια. Και αν τελικά η κ.Διαμαντοπούλου και το επιτελείο της, είναι τόσο αντίθετοι με αυτά, γιατί δεν τα έκοψαν μαχαίρι απο τη πρώτη μέρα που ανέλαβαν τα καθήκοντά τους; Αλλά συγνώμη ξέχασα, τώρα ακολουθούμε το σλόγκαν "πρώτα ο μαθητής"...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182666
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 664
Σύνολο: 674

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.