0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παρακολουθω τωρα σεμιναριο ειδικής αγωγης, Θα ανοιξουν πολλες θέσεις εργασίας , γιατι σε κάθε σχολειο στο οποιο θα υπάρχει έστω και ενας μαθητης με μαθησιακες , θα πρεπει να υπάρχει τμημα ειδικής αγωγης. Οπως στα περισσότερα δημοτικα ετσι και στα γυμνασια θα υπάρχουν τμηματα ένταξης . Οσοι γνωστοι μου παρακολουθησαν περσι το σεμιναριο ειδ. αγω. φετος δουλευουν ωρομισθιοι. Αρα υπαρχει ελπιδα.
Τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής των 400 ωρών,καλώς ή κακώς, αποτελούν τη στιγμή αυτή έναν τρόπο για την ένταξη των Εκπαιδευτικών στα ΣΜΕΑ. Ειδικότερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπου τα μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής σπανίζουν, η ισχύς τους είναι ακόμα πιο καταλυτική. Για να συζητήσουμε και να αποδεχτούμε το ενδεχόμενο κατάργησής τους, πρέπει να υπάρχει και μια αντιπρόταση. Προς το παρόν, τέτοια επίσημη αντιπρόταση δεν υπάρχει. Αυτός πιστεύω είναι και ο λόγος που το επιτελείο της κ. Διαμαντοπούλου παίζει με τις λέξεις και δεν τοποθετείται επι της ουσίας. Όπως και να'χει για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η επιλογή θα γίνει πάλι και με βάση το κριτήριο των συγκεκριμένων σεμιναρίων. Υ.Γ. Γιατί τόσο μένος με τα σεμινάρια αυτά; Ξεχνάτε οτι κάποτε βαπτίστηκαν και διορίστηκαν κάποιοι συνάδερφοι Πληροφορικάριοι με ανάλογα σεμινάρια 400 ωρών;
Τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής, τη χρονική στιγμή που μιλάμε, είναι ο μοναδικός τρόπος "διαχωρισμού" των Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής σε επίπεδο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ειδκότερα σε ειδικότητες όπως είναι οι Μαθηματικοί, οι Φυσικοί και οι Χημικοί. Όταν και αν προταθεί κάποιος άλλος ουσιαστικότερος τρόπος "διαχωρισμού", τότε ευχαρίστως να κάνουμε τη σύγκριση και αν ο νέος τρόπος υπερτερεί, όλοι να φωνάξουμε για την κατάργηση των σεμιναρίων.