*

Ψηφοφορία

Δάσκαλοι ή Καθηγητές;

Δάσκαλοι
12 (7.1%)
Καθηγητές ΠΕ19/ΠΕ20
151 (89.9%)
Δεν ξέρω
5 (3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 165

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία  (Αναγνώστηκε 96490 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #280 στις: Ιουνίου 15, 2008, 03:39:43 pm »

Ποιος νόμος το λέει και που. Ποιος νόμος λέει ότι όποιος τελειώνει μια σχολή πληροφορικής είναι καθηγητής? Αν αυτό που λες ισχύει τότε γιατί οι σχολές πληροφορικής δεν είναι καθηγητικές???


Ο νόμος λέει ότι καθηγητές πληροφορικής είναι όσοι έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, απ' αυτά που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ19-20, και κατά προτεραιότητα παιδαγωγική επάρκεια μη δεσμευτική. Ο νόμος μου έχει δώσει ήδη το δικαίωμα να διδάσκω στο δημοτικό (βλ. ολοήμερα) Αυτό που δεν μ' αφήνει ο νόμος να κάνω είναι να έχω μόνιμη θέση στο δημοτικό. Εκεί είναι η διαφορά.


Ας το θέσουμε καλύτερα. Οι σχολές πληροφορικής βγάζουν μεταξύ άλλων και πτυχιούχους που απασχολούνται στην εκπαίδευση. Τώρα αν το θέμα είναι αν τους ονομάζει το κράτος καθηγητές, όχι δεν τους ονομάζει, όπως πχ και τους οικονομολόγους, αλλά αυτούς θεωρεί αρμόδιους να διδάξουν την πληροφορική στο σχολείο, και στις δυο βαθμίδες.
Εμείς δεν ζητάμε να μπούμε στην εκπαίδευση. Είμαστε ήδη μέσα. Ζητάμε να μπει η πληροφορική στο πρωινό πρόγραμμα του δημοτικού. Τώρα αν διαφωνείς σ' αυτό είναι άλλο θέμα. Μάλλον αυτό είναι το θέμα που συζητάμε κι όχι αν μπορούν να διδάξουν οι ΠΕ19-20 στο δημοτικό γιατί αυτό ήδη γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:39:17 »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #281 στις: Ιουνίου 15, 2008, 10:51:20 pm »
Μήπως η λύση για τους κλάδους ΠΕ19-20 είναι να γίνει το μάθημα στο Γυμνάσιο 2ωρο;

Αντικειμενικά 1 ώρα την εβδομάδα είναι πολύ λίγο. Εδώ 2 ώρες την εβδομάδα διδάσκονται τα Θρησκευτικά!

Και αυτό μπορεί να γίνει χωρίς καμία άλλη αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών, γιατί το νέο βιβλίο μπορεί να υποστηρίξει την αύξηση των ωρών διδασκαλίας.

Το πρόβλημα είναι από που θα αφαιρεθεί αυτή η μία ώρα. Και εδώ μπαίνουν στη μέση τα συντεχνιακά των άλλων ειδικοτήτων.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #282 στις: Ιουνίου 16, 2008, 07:42:24 pm »

Ποιος νόμος το λέει και που. Ποιος νόμος λέει ότι όποιος τελειώνει μια σχολή πληροφορικής είναι καθηγητής? Αν αυτό που λες ισχύει τότε γιατί οι σχολές πληροφορικής δεν είναι καθηγητικές???


Ο νόμος λέει ότι καθηγητές πληροφορικής είναι όσοι έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, απ' αυτά που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ19-20, και κατά προτεραιότητα παιδαγωγική επάρκεια μη δεσμευτική. Ο νόμος μου έχει δώσει ήδη το δικαίωμα να διδάσκω στο δημοτικό (βλ. ολοήμερα) Αυτό που δεν μ' αφήνει ο νόμος να κάνω είναι να έχω μόνιμη θέση στο δημοτικό. Εκεί είναι η διαφορά.


Ρε jaffar δε βαρέθηκες;;;
Τα λέμε ξανά και ξανά, ΚΑΝΕΝΑΣ φυσικός/μαθηματικός εδώ και χρόνια ΔΕΝ κάνει παιδαγωγικά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πλέον!
Και το να ξέρεις piaget ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ... Τάξη θέλει

Όσο για το νόμο, ας ΜΗΝ υπήρχε το ΛΟΜΠΥ (έτσι κεφαλαία) της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Μαθηματικής Εταιρίας και ένας υπουργός επί ΠΑΣΟΚ (Ευθυμίου;;;) που υπέκυψε και θα σου 'λεγα τώρα περί "καθηγητικών"... Όπως και τα λόμπυ που επηρρεάζουν τα αναλυτικά και τις ώρες μαθημάτων...

Το θέμα έλειξε, αυτοί που μείναν μείναν, τώρα τι γίνεται;

Αυτό που λέει ο mavoglou 2 ωρο το μάθημα μπας και ξελασπώσουν οι ήδη διορισμένοι (όχι να βάλουμε κι άλλους!).
Η υπεραριθμία χτυπάει κόκκινο, αν δεν έσπασε το κοντέρ....

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #283 στις: Ιουνίου 16, 2008, 09:37:20 pm »
Ας ξαναθυμηθούμε λίγο τα λόγια σου

Επειδή σε κάποιες σχολές η Επιστήμη της Πληροφορικής συνίσταται σε Word, Windows και Internet μπορεί κάποιοι να σου απαντήσουν
ότι τα παιδιά διδάσκονται την επιστήμη της πληροφορικής.

Αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν κάποιοι είναι ότι την επιστήμη της πληροφορικής μπορεί να τη διδάξει μόνο επιστήμονας πληροφορικής. Τις βασικές δεξιότητες στους υπολογιστές μπορεί να τις διδάξει οποιοσδήποτε γνωρίζει κάποια στοιχειώδη πράγματα.
Απλά όσοι δεν έχουν επιστημονικό υπόβαθρο και το μόνο που ξέρουν είναι windows και Internet αυτή είναι η μόνη διέξοδος που έχουν.
Οπότε αγαπητέ μου φίλε εγώ διδάσκω πληροφορική σε γυμνάσιο και έχω διδάξει και σε Λύκειο. Τις υπόλοιπες βαθμίδες τις αφήνω για σένα, φαντάζομαι ότι παρόλο που έχεις τελειώσει ΤΕΙ θα έχεις τις γνώσεις πληροφορικής που χρειάζονται.
Το ερώτημα που έχω είναι από πότε τα ΤΕΙ θεωρούνται και καθηγητικές σχολές.
Έχεις διδάξει και σε Λύκειο αλλά προτίμησες να πας σε Γυμνάσιο που είσαι τώρα. Σε Α΄και

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:39:17 »

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #284 στις: Ιουνίου 17, 2008, 09:33:44 am »
Καλημέρα συνάδερφοι (..και μη)

Άλλη μία σχολική χρονιά τελείωσε με τα συνασθήματα αβεβαιότητας να μεγεθύνονται με γεωμετρική πρόοδο, όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Περιμένοντας να δούμε πόσες θα είναι οι θέσεις στον ασεπ που θα γίνει και Τώρα που έχουν τελειώσει τα μαθήματα σε ολοήμερα, πδς, ιεκ, κεκ, κεε, σδε, εκκλησιαστικά,  κτλ (ή τελειώνουν) θα ήθελα να σκεφτούμε όλοι -ο καθένας ξεχωριστά- ΄:
- γιατί δεν είναι η πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία; γιατί οι ώρες στο γυμνάσιο είναι 1; γιατί μειώθηκαν με δραματικό τρόπο οι ώρες στα επαλ;
- γιατί θεωρούμαστε μη καθηγητική σχολή
- κάναμε αυτό που έπρεπε για να είναι καλυτερα τα πράγματα;
- πρέπει να κάνουμε κάτι;

Καλό καλοκαίρι  ;)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #285 στις: Ιουνίου 17, 2008, 01:33:27 pm »
Καλημέρα συνάδερφοι (..και μη)
Καλημέρα συνάδελφε ή μη

Παράθεση
- γιατί δεν είναι η πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία;
Γιατί δεν έχει θέση, ο χειρισμός υπολογιστή δεν είναι πληροφορική, είναι κατί απλό που μπορεί να γίνει από τον δάσκαλο ώστε
να χρησιμοποιήσει αυτές τις δεξιότητες στα υπόλοιπα μαθήματα του σχολείου. Η πληροφορική ως γνωστικό αντικείμενο δεν
έχει θέση στο δημοτικό

Παράθεση
γιατί οι ώρες στο γυμνάσιο είναι 1;
γιατί μειώθηκαν με δραματικό τρόπο οι ώρες στα επαλ;
Τα 2 αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει ισχυρό συνδικαλιστικό όργανο που να απαιτεί πράγματα από το υπουργείο. Πως όμως να υπάρξει τέτοιο όργανο όταν κάποιοι εδώ μέσα προτείνουν να φύγουν από τον κλάδο της πληροφορικής οι μη πτυχιούχοι. Έτσι θα ενώσετε τον κλάδο και θα φτιάξετε μια ισχυρή ένωση?

Παράθεση
- γιατί θεωρούμαστε μη καθηγητική σχολή
όχι θεωρειστε, δεν είστε με προεδρικό διάταγμα. Δεν λέω ότι αυτό είναι σωστό ή λάθος αλλά χωνέψτε το. Δεν είστε καθηγητική σχολή βάση νόμου. Τώρα ότι και να λέτε εσείς ή εγώ δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει τι λέει ο νόμος

Παράθεση
- κάναμε αυτό που έπρεπε για να είναι καλυτερα τα πράγματα;
OXI

Παράθεση
- πρέπει να κάνουμε κάτι;
Το θέμα δεν είναι αν πρέπει να κάνετε κάτι, προφανώς και πρέπει, το θέμα είναι αν μπορείτε να κάνετε κάτι
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος tsixlas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #286 στις: Ιουνίου 17, 2008, 02:10:00 pm »
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ADMINISTRATORS:

Eίναι η πρώτη φορά που γράφω μετά απο αρκετό καιρό εδω μέσα οποτε ελπίζω να μην παρεξηγηθούν τα λόγια μου.

Γιατί δεν διαγράφετε αυτό το τσουτσέκι απο το να κλειδώνετε άδικα θέματα τα οποία λεκιάζει με τον τρόπο του και δεν μας αφήνει να ενημερωθούμε?

Κλειδώστε τον τσουτσεκ-μαν..... Ξεκλειδώστε τα θέματα πληροφορικής....

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #287 στις: Ιουνίου 17, 2008, 02:13:58 pm »

Παράθεση
γιατί οι ώρες στο γυμνάσιο είναι 1;
γιατί μειώθηκαν με δραματικό τρόπο οι ώρες στα επαλ;
Τα 2 αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει ισχυρό συνδικαλιστικό όργανο που να απαιτεί πράγματα από το υπουργείο. Πως όμως να υπάρξει τέτοιο όργανο όταν κάποιοι εδώ μέσα προτείνουν να φύγουν από τον κλάδο της πληροφορικής οι μη πτυχιούχοι. Έτσι θα ενώσετε τον κλάδο και θα φτιάξετε μια ισχυρή ένωση?

Παράθεση
- γιατί θεωρούμαστε μη καθηγητική σχολή
όχι θεωρειστε, δεν είστε με προεδρικό διάταγμα. Δεν λέω ότι αυτό είναι σωστό ή λάθος αλλά χωνέψτε το. Δεν είστε καθηγητική σχολή βάση νόμου. Τώρα ότι και να λέτε εσείς ή εγώ δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει τι λέει ο νόμος


Πώς να σε θεωρήσω συνάδελφο ή μέλος του ΠΕ19 ρε φίλε, όταν απευθύνεσαι σε μας ως κάτι διαφορετικό, μιλώντας στο δεύτερο πληθυντικό;
Ο ίδιος σου, δεν θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή Πληροφορικής.
Έχεις καταλάβει τι είσαι; Και στο κάτω κάτω, διορισμένος είσαι, τι σε νοιάζει τόσο και ασχολείσαι με τα θέματα των αδιόριστων Πληροφορικών;
Τι φοβάσαι; Ότι θα σε διώξουμε από την θέση σου; Γιατί δεν έχεις τα απαιτούμενα και μπήκες από το παράθυρο;
Εκεί είναι το θέμα; Ανασφάλεια;
Άφησε μας να κάνουμε δημιουργικό διάλογο και όχι να ασχολούμαστε με τις προκλήσεις σου
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2008, 02:18:29 pm από petrosp_13 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #288 στις: Ιουνίου 17, 2008, 02:24:32 pm »
jaffar σε ρώτησα κάτι λίγο πιο πάνω αλλά δεν πήρα απάντηση...

Αποσυνδεδεμένος NAS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #289 στις: Ιουνίου 17, 2008, 02:28:41 pm »
ρε παιδια αφηστε τον ανθρωπο να μιλησει...αυτό είναι το βίτσιο και η αγωνία του...να μιλήσει να του απαντήσουν και να γουστάρει.φαντάσου λέει είναι διορισμένος και ασχολείται με το τι κάνουμε οι ωρομίσθιοι και για το αν θα μπεί η πληροφορική στα δημοτικά αντι να είναι σε καμια παραλία...πόσο κομπλεξικός μπορείι να είναι κάποιος που αφου έχει λύσει το προβλημά του διορισμού και μιλάει αφ υψηλού να λέει τέτοιες μ....κιες ... και να τον ανέχονται ....Ισως στο μάθημα της πληροφορικής ο δάσκαλος να μην του φερόταν καλά και να του δημιούργησε το σημερινό κουσούριι!!!τι να πείς....
o...ΑΜΩ της γειτονιάς σου

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #290 στις: Ιουνίου 17, 2008, 02:30:49 pm »
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ADMINISTRATORS:

Eίναι η πρώτη φορά που γράφω μετά απο αρκετό καιρό εδω μέσα οποτε ελπίζω να μην παρεξηγηθούν τα λόγια μου.

Γιατί δεν διαγράφετε αυτό το τσουτσέκι απο το να κλειδώνετε άδικα θέματα τα οποία λεκιάζει με τον τρόπο του και δεν μας αφήνει να ενημερωθούμε?

Κλειδώστε τον τσουτσεκ-μαν..... Ξεκλειδώστε τα θέματα πληροφορικής....

Εγώ πάντως δεν σε παρεξηγώ, αλλά από τη στιγμή που απευθύνεσαι σε μένα με αυτόν τον χαρακτηρισμό μήπως πρέπει να διαγραφείς εσύ?
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #291 στις: Ιουνίου 17, 2008, 02:35:04 pm »
είναι διορισμένος και ασχολείται με το τι κάνουμε οι ωρομίσθιοι και για το αν θα μπεί η πληροφορική στα δημοτικά αντι να είναι σε καμια παραλία...
Αυτό είναι το όνειρο σου? Να διοριστείς μόνιμος και να είσαι σε καμιά παραλία? Καλά που το λες τουλάχιστον.

Παράθεση
πόσο κομπλεξικός μπορείι να είναι κάποιος που αφου έχει λύσει το προβλημά του διορισμού και μιλάει αφ υψηλού να λέει τέτοιες μ....κιες ... και να τον ανέχονται
Έλα ντε, με αυτά που λέω πως με ανέχεστε και δε με διαγράφετε? Άσχημο πράγμα να σε ενοχλούν οι απόψεις κάποιου και να μην μπορείς να απαντήσεις έτσι? Η διαγραφή από ότι φαίνεται είναι η μόνη λύση, ώστε να μην υπάρχει αντίλογος εδώ

Παράθεση
....Ισως στο μάθημα της πληροφορικής ο δάσκαλος να μην του φερόταν καλά και να του δημιούργησε το σημερινό κουσούριι!!!τι να πείς....
Άντε πάλι τα ίδια, καλά δεν είπαμε ότι η πληροφορική σαν γνωστικό αντιμείμενο δεν υπάρχει στα δημοτικά? Έχεις σίγουρα κάποια σχέση με την εκπαίδευση?
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #292 στις: Ιουνίου 17, 2008, 02:49:30 pm »
Έχεις διδάξει και σε Λύκειο αλλά προτίμησες να πας σε Γυμνάσιο που είσαι τώρα.
Προφανώς όταν ήμουν στη διάθεση ήμουν σε Λύκειο αλλά οργανική βρήκα μόνο σε Γυμνάσιο όσο παράξενο και αν σου φαίνεται. Δεν ήταν επιλογή μου.

Παράθεση
Σε Α΄και
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #293 στις: Ιουνίου 17, 2008, 03:39:14 pm »

Παράθεση
γιατί οι ώρες στο γυμνάσιο είναι 1;
γιατί μειώθηκαν με δραματικό τρόπο οι ώρες στα επαλ;
Τα 2 αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει ισχυρό συνδικαλιστικό όργανο που να απαιτεί πράγματα από το υπουργείο. Πως όμως να υπάρξει τέτοιο όργανο όταν κάποιοι εδώ μέσα προτείνουν να φύγουν από τον κλάδο της πληροφορικής οι μη πτυχιούχοι. Έτσι θα ενώσετε τον κλάδο και θα φτιάξετε μια ισχυρή ένωση?

Παράθεση
- γιατί θεωρούμαστε μη καθηγητική σχολή
όχι θεωρειστε, δεν είστε με προεδρικό διάταγμα. Δεν λέω ότι αυτό είναι σωστό ή λάθος αλλά χωνέψτε το. Δεν είστε καθηγητική σχολή βάση νόμου. Τώρα ότι και να λέτε εσείς ή εγώ δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει τι λέει ο νόμος


Πώς να σε θεωρήσω συνάδελφο ή μέλος του ΠΕ19 ρε φίλε, όταν απευθύνεσαι σε μας ως κάτι διαφορετικό, μιλώντας στο δεύτερο πληθυντικό;
Ο ίδιος σου, δεν θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή Πληροφορικής.
Έχεις καταλάβει τι είσαι; Και στο κάτω κάτω, διορισμένος είσαι, τι σε νοιάζει τόσο και ασχολείσαι με τα θέματα των αδιόριστων Πληροφορικών;
Τι φοβάσαι; Ότι θα σε διώξουμε από την θέση σου; Γιατί δεν έχεις τα απαιτούμενα και μπήκες από το παράθυρο;
Εκεί είναι το θέμα; Ανασφάλεια;
Άφησε μας να κάνουμε δημιουργικό διάλογο και όχι να ασχολούμαστε με τις προκλήσεις σου

Απάντησε και σε μένα αγαπητέ jaffar

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182550
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 458
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.