Σύνολο ψηφοφόρων: 165
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πώς να σε θεωρήσω συνάδελφο ή μέλος του ΠΕ19 ρε φίλε, όταν απευθύνεσαι σε μας ως κάτι διαφορετικό, μιλώντας στο δεύτερο πληθυντικό;Ο ίδιος σου, δεν θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή Πληροφορικής.
Και στο κάτω κάτω, διορισμένος είσαι, τι σε νοιάζει τόσο και ασχολείσαι με τα θέματα των αδιόριστων Πληροφορικών;
Τι φοβάσαι; Ότι θα σε διώξουμε από την θέση σου;
Γιατί δεν έχεις τα απαιτούμενα και μπήκες από το παράθυρο;
Τώρα τι να σου πω, δες τι λέει το νέο βιβλίο και θα καταλάβεις τι διδάσκω.
Όσον αφορά το γνωστικό αντικείμενο ναι, όσον αφορά τη διδακτική του και τις παιδαγωγικές γνώσεις όχι, είναι πιο δύσκολο. Από ότι βλέπω όμως απαξιώνεται το ρόλο του δασκάλου. Θεωρείτε ότι για να μπει κάποιος σε τάξη δε χρειάζεται να κάνει παιδαγωγικές σπουδές, αρκεί να ξέρει το γνωστικό αντικείμενο έτσι?
Δεν εξετάζω το πρόβλημα από συντεχνιακή πλευρά, σκέφτομαι τι είναι καλύτερο για τα παδιά (και για αυτό ενοχλεί η άποψή μου γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά αλλά για τον εαυτούλη του καθαρά συντεχνιακά)Η ουσία είναι ότι δεν έχετε παιδαγωγική κατάρτιση. Το γιατί δεν έχει σημασία.
Και το προεδρικό διάταγμα που λέει ότι δεν είστε καθηγητική σχολή φαντάζομαι ότι συμπληρώνει τις δικές σου απορίες. Κάποιος πριν είπε ότι το διάταγμα αυτό έγινε υπό τις πιέσεις των φυσικών και των μαθηματικών για να μπορούν να διδάσκουν πληροφορική. Δε διαφωνώ αλλά με το σκεπτικό αυτό και το διάταγμα που λες δεν έγινε μετά από πίεση των ΤΕΙ (ανθρώπων τους σε υψηλές θέσεις) για να μπουν και αυτοί στο χώρο της γενικής παιδειάς για να απαξιώσουν και αυτή όπως έχουν απαξιώσει την τεχνική? (αν κάποιος διαφωνεί μπορεί να μας αναλύσει γιατί η τεχνική εκπαίδευση δεν είναι απαξιωμένη κατά τη γνώμη του)
Σωστά αυτά που λες, αλλά για μένα ήταν ένα εφικτό όνειρο. Για σας δε φαίνεται τόσο εφικτό όπως έχουν τα πράγματα με την πληθώρα σχολών πληροφορικής και τη μείωση των θέσεων στην εκπαίδευση
Υπάρχουν και τα δίγλωσσα παιδιά.
Από την άλλη πλευρά, η εισαγωγή και αφαίρεση μαθημάτων από το ΑΠ υπόκειται στη φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος που θέλει να περάσει το υπουργείο και στους πολίτες που θέλει να διαμορφώσει.
Σημείωση :1. Υπάρχουν μαθητές που ξέρουν να γράφουν πολύ καλύτερα στην Αγγλική από ότι στην ελληνική
και αυτό γιατί τους ενδιαφέρει περισσότερο και πολλά από αυτά έχουν έφεση αλλά όπως σε κάθε μάθημα υπάρχουν κακοί και καλοί μαθητές.
2.Δεν πήραν ώρα από κανένα μάθημα , απλά πρόθεσαν 2 ακόμη 'ωρες την εβδομάδα και τελειώνουμε στις δύο.
Στα δημοτικά δεν κάνεις κατάρτιση με εξαίρεση ίσως την Πέμπτη και την Έκτη.
Σε λίγο καιρό που όλοι εμείς θα διδάσκουμε Πληροφορική στο Δημοτικό τι θα κάνεις;
Για κανά μπανάκι δεν πας;Ξέρεις εκεί στις παραλίες είναι καλά...φραπεδιά,ξάπλα,χαλαρά,γυναίκες...σκέψου το λιγάκι...