*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60-σχεδια μαθηματος(σχεδ εργασιας-θεματικη/διαθεματικη διδασκαλια)  (Αναγνώστηκε 34712 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
..............

Ρε φιλινάδα  ;D ...με κόμπλαρες!!!!!!!! 8) :o ;D
 :-* :-* :-*

 Άντε να χαλαρώσουμε λίγο..
Με πόνεσε ο αυχένας μου να τα αντιγράφω..Δεν είμαι και γρήγορη.. :P

Οποιδήποτε άλλη σημείωση ευχαρίστως να σας τη μεταφέρω.. ;)Καλό διάβασμα.. :)
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
..Από τις σημειώσεις μου..
 "Η διαθεματικότητα είναι μία φιλοσοφία α)για τον τρόπο οργάνωσης της ύλης και β)για την οργάνωση του τρόπου διαδασκαλίας.
α)λειτουργεί με ευρύτερες θεματικές ενότητες, προσεγγίζει ολιστικά τη γνώση μέσα από την διαπλοκή διαφόρων επιστημονικών περιοχών, καταργεί τα όρια των διακριτών μαθημάτων, γι' αυτό και έχουμε ολιστική προσέγγιση της πραγματικότητας.
 Σύμφωνα με την Κουτσουβάνου οι θεματικές ενότητες λειτουργούν ως πλαίσιο για να σχεδιάσεις και να οργανώσεις μαθησιακές εμπειρίες, γύρω από ένα κοινό Corpus γνώσης , οι οποίες διαπερνούν τις διαχωριστικές γραμμές του ΑΠ.
ΠΩς;
1ος τρόπος.Περιγραφική (Το Θμ το σχεδιάζει η Νηπιαγωγός, προβλέπει τις πιθανές επιστήμες και προσεγγίζει το θμ.Όλες οι γνωστικές περιοχές φωτίζουν ολιστικά το θμ.Το μάθημα είναι διακλαδικό με υποδιαιρέσεις η κάθε δραστηριότητα και υποθέματα, ανάλογα με τις ανάγκες των πδ.πχ
θΕΜΑ:πλοια
εξακτίνωση με 1)Τεχνολογία(κατασκευη, υποθ1 γλώσσα,υπθ2εικαστικά...)
                    2)Φυσ.Επιστήμες (βύθιση-άνωση) υπθ1 δραματική τέχνη, υπθ2γλώσσα-ποίημα, υπθ3μαθηματικά-ταξινόμηση
                     3)Ιστορία
                      4)Μαθηματικά (βάρος-μέγεθος) κλπ
2ος τρόπος
Ερευνητική (Έρευνα καθοδηγούμενη πάλι από την Ν/Π.Η Ν/Π σχεδιάζει και καθοδηγεί σε βάθος την έρευνα και η εξερευνηση γίνεται από το πδ.Βγαίνουν έξω, πάνε στο πεδίο και ψάχνουν.Είναι μία σύνθετη δράση γιατί η Ν/Π οργανώνει και χωρίζει τα πδ σε ρόλους.Συνοικοδομούν το ΓΙΑΤΙ, το ΘΜ.Οργανώνει, χωρίζει ρόλους και μετά κάνει τη χαρτογράφηση της γνώσης..ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙς ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΘΜ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙς ΕΞΩ.
3ος τρόπος
PROJeCT (Εις βάθος έρευνα)
Ξεκινάει ΠΑΝΤΑ από τα ενδιαφέροντα των πδ.Κάνεις πρώτα ανίχνευση."
Και υπάρχουν 2 τρόποι    .α)Σύμφωνα με την Katz κάνεις ιστόγαμμα με τις αντιλήψεις των πδ εκείνης της στιγμής με την ερ κλειδί "Τι θέλετε να μάθετε?" Καταγράφεις τις αυθεντικές απαντήσεις των πδ, στη συνέχεια τις ομαδοποιείς σε υποθέματα, κάθε πδ επιλέγει την ομάδα που θέλει και χωρίζεις την τάξη σε ομάδες..
β)Σύμφωνα όμως  με τον Χρυσαφίδη ρωτάς "Τι θέλετε να κάνουμε;"Και κάνεις εξακτίνωση με ρηματοποιημένες τις δράσεις.Κάνεις έτσι μία πρώτη φάση ανίχνευσης για να οδηγηθείς στην επόμενη φάση..


Εσείς θα επιλέξετε ποιον τρόπο θα χρησιμοποιήσετε..
Επίσης από σημειώσεις, βρήκα πώς γράφουμε για να καλύψουμε τη διαθεματικότητα σε 'ενα θέμα που θα σας δοθεί  (Το λέω για τη Χιονάτη που έχει χιλιοειπωθεί, και τελικά το έγραψα κι εγώ έτσι για να το συνδέσω με τα τρία γνωσικά αντικείμενα που δόθηκαν)
"Η δράση που ακολουθεί ή που περιγράφεται στη συνέχεια, θα μπορούσε να είναι οργανωμένη στα πλαίσια της μελέτης του υποθέματος....πχ Γλώσσα-παραμύθι, το οποίο αποτελεί μέρος της εξακτίνωσης του κεντρικού θέματος πχ "Παραμύθια της γιαγιάς".Το Θέμα αυτό προτείνεται να προσεγγιστεί με τη μεθοδολογία της θεματικής διδασκαλίας-προσέγγισης, που αναφέρει ...(παραπομπή κεφ 7, σελ 90, παρ.1  )
Επίσης την προσέγγιση μου είχαν πει στα μαθήματα που έκανα, να την αναφέρω θεματική και όχι δια-θεματική..άλλο διαθεματικότητα και άλλο θεματικη..Α επίσης, τελευταίο γιατί σας ζάλισα, στη Χιονάτη είχαν πει όι τρεις δραστηριότητες, όντως να μην συνδέονται, που σημαίνει κατά τα πιο παραπάνω λεγόμενά μου, τρία υποθέματα από το παραμύθι στη γλώσσα..
 Και θυμηθείτε ο καθένας γράφει και αναπτύσσει το θέμα που θα του δοθεί στον ασεπ διαφορετικά, όπως διαφορετικά κάνει και το μάθημά του στην τάξη..Φιλάκια

Θα μπορούσες , σε παρακαλώ, να μου γράψεις σε ποια βιβλία αναφέρονται οι παραπομπές σου;
Ευχαριστώ...........
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Θα μπορούσες , σε παρακαλώ, να μου γράψεις σε ποια βιβλία αναφέρονται οι παραπομπές σου;
Ευχαριστώ...........

Η παραπομπή που αναφέρω είναι από τον οδηγό της Νηπιαγωγού, κεφ 7 σελ 90 παρ1
και όσο για τοβιβλίο της Κουτσουβάνου- δεν το έχω αγοράσει.Μάλλον είναι ένα μπεζ που μιλάει για τη διαθεματικότητα και απ'ότι γράφω στο τετράδιο΄, σελ94 κι έχω εισαγωγικά "ανάδυση προηγούμενων γνώσεων".Καλό είναι να μην μπερδευτείτε με πολλά βιβλία..Γνώμη μου..
Δεν έχω κάτι παραπάνω..
Όλα τα άλλα όπως είπα, είναι από σημειώσεις μου  που τις έγραφα κατά τη διάρκεια του μαθήματος..
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Σ'ευχαριστώ.............
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
..Από τις σημειώσεις μου..
 "Η διαθεματικότητα είναι μία φιλοσοφία α)για τον τρόπο οργάνωσης της ύλης και β)για την οργάνωση του τρόπου διαδασκαλίας.
α)λειτουργεί με ευρύτερες θεματικές ενότητες, προσεγγίζει ολιστικά τη γνώση μέσα από την διαπλοκή διαφόρων επιστημονικών περιοχών, καταργεί τα όρια των διακριτών μαθημάτων, γι' αυτό και έχουμε ολιστική προσέγγιση της πραγματικότητας.
 Σύμφωνα με την Κουτσουβάνου οι θεματικές ενότητες λειτουργούν ως πλαίσιο για να σχεδιάσεις και να οργανώσεις μαθησιακές εμπειρίες, γύρω από ένα κοινό Corpus γνώσης , οι οποίες διαπερνούν τις διαχωριστικές γραμμές του ΑΠ.
ΠΩς;
1ος τρόπος.Περιγραφική (Το Θμ το σχεδιάζει η Νηπιαγωγός, προβλέπει τις πιθανές επιστήμες και προσεγγίζει το θμ.Όλες οι γνωστικές περιοχές φωτίζουν ολιστικά το θμ.Το μάθημα είναι διακλαδικό με υποδιαιρέσεις η κάθε δραστηριότητα και υποθέματα, ανάλογα με τις ανάγκες των πδ.πχ
θΕΜΑ:πλοια
εξακτίνωση με 1)Τεχνολογία(κατασκευη, υποθ1 γλώσσα,υπθ2εικαστικά...)
                    2)Φυσ.Επιστήμες (βύθιση-άνωση) υπθ1 δραματική τέχνη, υπθ2γλώσσα-ποίημα, υπθ3μαθηματικά-ταξινόμηση
                     3)Ιστορία
                      4)Μαθηματικά (βάρος-μέγεθος) κλπ
2ος τρόπος
Ερευνητική (Έρευνα καθοδηγούμενη πάλι από την Ν/Π.Η Ν/Π σχεδιάζει και καθοδηγεί σε βάθος την έρευνα και η εξερευνηση γίνεται από το πδ.Βγαίνουν έξω, πάνε στο πεδίο και ψάχνουν.Είναι μία σύνθετη δράση γιατί η Ν/Π οργανώνει και χωρίζει τα πδ σε ρόλους.Συνοικοδομούν το ΓΙΑΤΙ, το ΘΜ.Οργανώνει, χωρίζει ρόλους και μετά κάνει τη χαρτογράφηση της γνώσης..ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙς ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΘΜ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙς ΕΞΩ.
3ος τρόπος
PROJeCT (Εις βάθος έρευνα)
Ξεκινάει ΠΑΝΤΑ από τα ενδιαφέροντα των πδ.Κάνεις πρώτα ανίχνευση."
Και υπάρχουν 2 τρόποι    .α)Σύμφωνα με την Katz κάνεις ιστόγαμμα με τις αντιλήψεις των πδ εκείνης της στιγμής με την ερ κλειδί "Τι θέλετε να μάθετε?" Καταγράφεις τις αυθεντικές απαντήσεις των πδ, στη συνέχεια τις ομαδοποιείς σε υποθέματα, κάθε πδ επιλέγει την ομάδα που θέλει και χωρίζεις την τάξη σε ομάδες..
β)Σύμφωνα όμως  με τον Χρυσαφίδη ρωτάς "Τι θέλετε να κάνουμε;"Και κάνεις εξακτίνωση με ρηματοποιημένες τις δράσεις.Κάνεις έτσι μία πρώτη φάση ανίχνευσης για να οδηγηθείς στην επόμενη φάση..


Εσείς θα επιλέξετε ποιον τρόπο θα χρησιμοποιήσετε..
Επίσης από σημειώσεις, βρήκα πώς γράφουμε για να καλύψουμε τη διαθεματικότητα σε 'ενα θέμα που θα σας δοθεί  (Το λέω για τη Χιονάτη που έχει χιλιοειπωθεί, και τελικά το έγραψα κι εγώ έτσι για να το συνδέσω με τα τρία γνωσικά αντικείμενα που δόθηκαν)
"Η δράση που ακολουθεί ή που περιγράφεται στη συνέχεια, θα μπορούσε να είναι οργανωμένη στα πλαίσια της μελέτης του υποθέματος....πχ Γλώσσα-παραμύθι, το οποίο αποτελεί μέρος της εξακτίνωσης του κεντρικού θέματος πχ "Παραμύθια της γιαγιάς".Το Θέμα αυτό προτείνεται να προσεγγιστεί με τη μεθοδολογία της θεματικής διδασκαλίας-προσέγγισης, που αναφέρει ...(παραπομπή κεφ 7, σελ 90, παρ.1  )
Επίσης την προσέγγιση μου είχαν πει στα μαθήματα που έκανα, να την αναφέρω θεματική και όχι δια-θεματική..άλλο διαθεματικότητα και άλλο θεματικη..Α επίσης, τελευταίο γιατί σας ζάλισα, στη Χιονάτη είχαν πει όι τρεις δραστηριότητες, όντως να μην συνδέονται, που σημαίνει κατά τα πιο παραπάνω λεγόμενά μου, τρία υποθέματα από το παραμύθι στη γλώσσα..
 Και θυμηθείτε ο καθένας γράφει και αναπτύσσει το θέμα που θα του δοθεί στον ασεπ διαφορετικά, όπως διαφορετικά κάνει και το μάθημά του στην τάξη..Φιλάκια

Μπορείς να μου πεις με δυο λογια αν ο τροπος που ειπα οτι αναπτυσεται η χιονατη ειναι σωστος ή οχι και να μου πεις και γιατι;

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μπορείς να μου πεις με δυο λογια αν ο τροπος που ειπα οτι αναπτυσεται η χιονατη ειναι σωστος ή οχι και να μου πεις και γιατι;

Η δαιθεματικότητα όπως είπα είναι μία φιλοσοφία και οι δραστηριότητες συνδέονται..Πηγάζουν για να το πω καλύτερα από το κεντρικό θμ εξακτίνωσης..Χαρακτηριστικά της είναι:
Η υπέρβαση της αποσπασματικότητας (η κατάργηση των ορίων των διακριτών μαθημάτων)
Η ενιαιοποίηση της γνώσης(αλλιώς θα ήταν διεπιστημονική)
η ολιστική προσέγγιση..
Επίσης, απ' ότι θυμάμαι εχθές από τις σημειώσεις μου, η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ είναι μία οπρέλλα και κάτω από αυτήν  είναι η θεματική προσέγγιση-διαδασκαλία και το project.Μάλιστα είχα σχεδιάσει και μία ομπρέλλα..Μην μπερδεύεσαι με τις λέξεις..Κάπου γράφεις
 """ Ειναι άλλο οταν λεμε σχεδιαζω διαθεματικη διδασκαλια και άλλο σχεδιαζω διδασκαλια με βαση τη θεματικη προσεγγιση.
 
Ολα οσα εχουν εξακτινωσεις ειναι ή θεματικη ή project.'''' Σωστά, γιατί είναι κάτω από την ομπρέλλα της διαθεματικότητας και όχι της διεπιστημονικότητας

Η κοπέλα που μου έκανε ιδιαίτερα έλεγε ότι δεν λέμε διαθεματικη διδασκαλία αλλά θεματική με βάση τη διαθεματικότητα με τα παραπάνω χαρακτηριστικά της..Σωστά ανέλυσες κατ' εμέ, τις δραστηριότητες ότι πρέπει να συνδέονται στο θέμα της Χιονάτης..Αν πρόσεξες την ανάλυση που μου είχε πει να γράψω αν πέσει ΘΜ στον ΑΣΕΠ θεματικής προσέγγισης.."
"Η δράση που ακολουθεί ή που περιγράφεται στη συνέχεια, θα μπορούσε να είναι οργανωμένη στα πλαίσια της μελέτης του υποθέματος....πχ Γλώσσα-παραμύθι, το οποίο αποτελεί μέρος της εξακτίνωσης του κεντρικού θέματος πχ "Παραμύθια της γιαγιάς".Το Θέμα αυτό προτείνεται να προσεγγιστεί με τη μεθοδολογία της θεματικής διδασκαλίας-προσέγγισης, που αναφέρει ...(παραπομπή κεφ 7, σελ 90, παρ.1  )"
Κι έτσι το έγραψα και μετά συνέχισα με τις τρεις δραστηριότητες, με Α) β) γ)ότι θα μπορούσε η Νηπιαγωγός μετά την ανάγνωση του Παραμυθιο΄υ να επεξεργαστεί σε συνεργασία με τα πδ, φωνούλες,  με λέξεις από το παραμύθι που βρίσκουν στο εγγράμματο περιβάλλον του Νηπιαγωγείου κλπ πολλά παιχνίδια με λέξεις κλπ φαντασία να υπάρχει.. Τέλος πάντων, πάω να ταϊσω τα παιδιά μου..
Περισσότερα όταν επιστρέψω   για να έχω και τις σημειώσεις μου ανοιχτές..
Καλό διάβασμα..

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2008, 10:03:52 πμ από RETA. »
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος chrisanna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν ξέρω εάν ήταν σωστό ,εγώ στο θέμα με τη Χιονάτη  έγραψα δραστηριότητες χωρίς να τις συνδέσω μεταξύ τους ,ούτε με βάση τα σχέδια εργασίας ή τη διαθεματικότητα και έγραψα 95.Συμβουλή ,καλή κατανόηση και επεξεργασία του οδηγού νηπιαγωγών.Την Τρίτη 11 Νοεμβρίου η Δαφέρμου παρουσιάζει στις φοιτήτριες του ΤΕΑΠΗ τον οδηγό νηπιαγωγού 9-12 το πρωί Ναυαρίνου 13 Νέο Χημείο,νομίζω στον τρίτο όροφο,για όποιον ενδιαφέρεται.
:-ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Δεν ξέρω εάν ήταν σωστό ,εγώ στο θέμα με τη Χιονάτη  έγραψα δραστηριότητες χωρίς να τις συνδέσω μεταξύ τους ,ούτε με βάση τα σχέδια εργασίας ή τη διαθεματικότητα και έγραψα 95.Συμβουλή ,καλή κατανόηση και επεξεργασία του οδηγού νηπιαγωγών.Την Τρίτη 11 Νοεμβρίου η Δαφέρμου παρουσιάζει στις φοιτήτριες του ΤΕΑΠΗ τον οδηγό νηπιαγωγού 9-12 το πρωί Ναυαρίνου 13 Νέο Χημείο,νομίζω στον τρίτο όροφο,για όποιον ενδιαφέρεται.
Πολυ ενδιαφερον! :) Το Νεο χημειο τι ειναι;; Η αιθουσα;;;

Αποσυνδεδεμένος gspiropoylos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Το Νέο Χημείο είναι το κτίριο , με είσοδο από Ναυαρίνου 13. Η αίθουσα είναι η ΓΔ στον τρίτο όροφο.
Μη λες πάντα όσα γνωρίζεις αλλά γνώριζε πάντα όσα λες.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Το Νέο Χημείο είναι το κτίριο , με είσοδο από Ναυαρίνου 13. Η αίθουσα είναι η ΓΔ στον τρίτο όροφο.
Eυχαριστω πολυ, να σαι καλα.

Αποσυνδεδεμένος chrisanna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συγγνώμη εάν δεν ήμουνα σάφης στην αναφορά του χώρου που θα γίνει η παρουσίαση του οδηγού. :(  καλή επιτυχία!
:-ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Συγγνώμη εάν δεν ήμουνα σάφης στην αναφορά του χώρου που θα γίνει η παρουσίαση του οδηγού. :(  καλή επιτυχία!
Σαφεστατη ησουν και σ' ευχαριστουμε που μας ενημερωσες! :)

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Δεν ξέρω εάν ήταν σωστό ,εγώ στο θέμα με τη Χιονάτη  έγραψα δραστηριότητες χωρίς να τις συνδέσω μεταξύ τους ,ούτε με βάση τα σχέδια εργασίας ή τη διαθεματικότητα και έγραψα 95.Συμβουλή ,καλή κατανόηση και επεξεργασία του οδηγού νηπιαγωγών.Την Τρίτη 11 Νοεμβρίου η Δαφέρμου παρουσιάζει στις φοιτήτριες του ΤΕΑΠΗ τον οδηγό νηπιαγωγού 9-12 το πρωί Ναυαρίνου 13 Νέο Χημείο,νομίζω στον τρίτο όροφο,για όποιον ενδιαφέρεται.
Συγνώμη,.............μιλάμε για Θεσσαλονίκη;
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
όχι για Αθήνα. η Δαφέρμου διδάσκει στο ΤΕΑΠΗ Αθήνας
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 590
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.