0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τότε ποιο ήταν το νόημα του ΑΣΕΠ; Γιατί ξημεροβραδιαζόμασταν μήνες και χρόνια ολόκληρα με εγκυκλοπαίδειες του Ιστορίας Ελληνικού Έθνους, με φωτοτυπίες βιβλίων παιδαγωγικών (λεφτά για βιβλιοπωλεία ούτε λόγος), θυσίες σε προσωπική ζωή κτλ κτλ;;;;;;;Αν ήξερα ότι δεν θα μου αναγνωριζόταν ο βαθμός, θα έκανα και εγώ 3 παιδιά ή θα παρακαλούσα για πδσ ή ιδιωτική εκπαίδευση. Και όσοι έχουμε γράψει έχουμε πάει έστω ωρομίσθιοι ή 1-2χρονιές αναπληρωτές αλλά δεν καταφέραμε να πηγαίνουμε κάθε χρονιά αναπληρωτές λόγω ποσοστώσεων άλλων κατηγοριών. Και εμείς περνούμε μαρτύριο με ατελείωτες ώρες ανεργίας χωρίς λεφτά για να κάνουμε οικογένεια. Πάντως το όλο σκηνικό είναι παράκαιρο, εμείς τσακωνόμαστε για διορισμό και ακόμη δεν έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση.
Μόλις είδα ρεπορτάζ του ΣΚΆΙ για σταδιακή απορρόφηση 6000 επιτυχόντων του ΑΣΕΠ στο δημόσιο. Δε νομίζω να αφορούσε εμάς και δεν ξέρω αν με επιτυχόντες εννοούν διοριστεους (πολλοί μου φαίνονται τόσοι διοριστεοι ) , αλλά αν υποθέσουμε ότι εννοούν απλά επιτυχόντες , μήπως αυτό θα είναι ο οδηγός και για τους διορισμούς εκπαιδευτικών?
Είχα προτείνει ως συμβιβαστική λύση την εξής:Γράφονται και προτείνονται διάφοροι τρόποι διορισμού ανάλογα με το τι συμφέρει τον καθένα. Σίγουρα δεν μπορεί να υπάρξει απόλυτη συμφωνία των με και των δε. Σε αυτό όμως που νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει συμφωνία είναι ότι κάθε «κατηγορία» θα πρέπει να αντιμετωπιστεί διαφορετικά κάνοντας ένα βήμα πίσω στα πλαίσια ενός αμοιβαίου συμβιβασμού. Θεωρώ λοιπόν αναπόφευκτη την δημιουργία παράλληλων πινάκων. Έτσι λοιπόν προτείνω καταρχήν τη θέσπιση μιας πραγματικής μεταβατικής περιόδου που θα κρατήσει για 10 χρόνια. Σε αυτή την περίοδο οι διορισμοί θα γίνονται από τρεiς πίνακες.Πίνακας Α: Δικαίωμα ένταξης όσοι πχ την 30-6-2015 θα έχουν προϋπηρεσία ανεξαρτήτως επιτυχίας ασεπ. Μοναδικό κριτήριο κατάταξης και άρα και διορισμού η καθαρή προϋπηρεσία η οποία θα ανανεώνεται κάθε 1η Ιουλίου.Πίνακας Β: Δικαίωμα ένταξης όσοι έχουν ή αποκτήσουν επιτυχία ασεπ ο οποίος θα διεξάγεται ανά διετία. Κριτήριο κατάταξης η προϋπηρεσία(1 μήνας=1 μόριο) τα μόρια του ασεπ πάνω από τη βάση(βάση=55) μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες, Η/Υ κτλ. Ανανέωση του πίνακα κάθε 1η Ιουλίου με τα νέα στοιχεία της προϋπηρεσίας και ενδεχόμενης επιτυχίας ασεπ όπως και των υπολοίπων προσόντων. Μία επιτυχία σε οποιονδήποτε ασεπ είναι αρκετή για την ένταξη στον πίνακα αυτό. Φυσικά όποιος θέλει να βελτιώσει την θέση του στον πίνακα θα μπορεί να συμμετέχει σε μελλοντικό ασεπ με κατοχυρωμένη πάντα την πρότερη επιτυχία του.Πίνακας Γ: Δικαίωμα ένταξης στις ειδικές κατηγορίες που ισχύουν και σήμερα με ανανέωση κάθε 1η Ιουλίου.Ποσοστά απορρόφησης:Προηγείται ο πίνακας Γ με ποσοστό 10% και ακολουθεί ο Β και μετά ο Γ με ποσοστά 45% ο καθένας.Επισημάνσεις-ενδεχόμενες αλλαγές προσθήκες:1. Τον 1ο χρόνο της μεταβατικής οι πίνακες λόγω στενών χρονικών περιθωρίων να συνταχθούν χωρίς τη διενέργεια ασεπ ο οποίος θα μπορούσε να προγραμματιστεί έγκαιρα για τις αρχές του 2016.2. Είναι αυτονόητο ότι αν κάποιος πληροί τις προϋποθέσεις θα μπορεί να ενταχθεί σε περισσότερους από έναν πίνακες.3. Θα μπορούσε να μπει πλαφόν στον πίνακα Α πχ οι 24 μήνες. Αυτό για να μην δημιουργηθούν πλασματικές ελπίδες διορισμού κατά τη διάρκεια της μεταβατικής με μοναδικό κριτήριο την προϋπηρεσία.4. Θα μπορούσε να υπάρξει μοριοδότηση με 1 μόριο το έτος από την κτήση πτυχίου για τις σχολικές περιόδους και μόνο που κάποιος εργάστηκε στην εκπαίδευση ανεξαρτήτως της προϋπηρεσίας που συγκέντρωσε σε εκείνο το έτος. 5. Ο χρονικός ορίζοντας της μεταβατικής περιόδου θα μπορούσε να αναθεωρηθεί σε περίπτωση μη πραγματοποίησης διορισμών όπως πχ συνέβη τα τελευταία χρόνια.6. Πρέπει να μπουν περιορισμοί στην αναγνώριση της προϋπηρεσίας ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Μια σκέψη θα μπορούσε να είναι η επαναφορά του της προϋπόθεσης των 20 μηνών ως αναπληρωτές σε σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης. Αυτό το ελάχιστο της δημόσιας προϋπηρεσίας θα μπορούσε να αναθεωρηθεί μόνο προς τα πάνω. Αντίστοιχος περιορισμός θα πρέπει να υπάρξει και για τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής αν θελήσουν την ένταξή τους στους πίνακες διορισμών της γενικής.7. Σε περίπτωση που σε κάποιον κλάδο οι ενταγμένοι σε αυτόν δεν καλύπτουν τις ανάγκες διορισμών για την συμπλήρωση του αριθμού των διοριστέων να χρησιμοποιούνται αναλογικά οι άλλοι πίνακες του κλάδου.8. Το ίδιο μοντέλο θα μπορούσε να ακολουθηθεί και για διορισμούς στην ειδική αγωγή. 9. Ο πίνακας των αναπληρωτών να συνεχίσει στη διάρκεια της μεταβατικής να συντάσσεται όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. Όσον αφορά τα ποσοστά ειδικών κατηγοριών και τριτέκνων εδώ δεν ξέρω τι παρέμβαση θα μπορούσε να γίνει στη διάρκεια μιας μεταβατικής περιόδου.10. Δύο χρόνια πριν τη λήξη της μεταβατικής συζήτηση των εμπλεκομένων για τη θέσπιση ενός μοναδικού πίνακα διορισμών-αναπληρωτών. Ο νόμος 3848 θα μπορούσε με παρεμβάσεις να αποτελέσει την βάση για την θέσπιση ενός ενιαίου και μοναδικού πίνακα διορισμών-αναπληρωτών.Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να τη σχολιάσει έστω και αρνητικά.Ο λόγος μάλλον ολοφάνερος.Η κάθε κατηγορία δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από το 100% των όποιων διορισμών μόνο για πάρτη της.
Βλέπω επηρεαζόμαστε από τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης στις Βρυξέλλες. Διαφωνώ! Ο πίνακας Β να έχει απορρόφηση 46% και ο Α 44% ! Προβλέπω ρήξη...
crown1 εδω υπαρχει ακομα 60-40 24+ασεπ και 30 μηνο Δεν αλλαζεις σκεπτικο να κανεις κατι αλλο? Δεν ειρωνευομαι εχω 2 επιτυχιες ασεπ οχι τοσο υψηλες βαθμολογιες αλλα μεγαλη προυπηρεσια 50+ μηνες. Εχω 3 παιδια και 24+ασεπ το 2010 . Και λεω οτι δεν προκειται να γινει τιιποτα! Απλα διαφων οτι καποιος που εχει γραψει καλυτερα πρεπει ντε και σωνει να διοριστει εναντι της προυπηρεσιας . Και αυτο το γραφω διοτι τα τελευταια 3 χρονια ειμαι μακρια απο τα παιδια μου και καθε ωρα προυπηρεσια που παιρνω ειναι μαρτυριο!
Πραγματικά είναι πολύ λυπηρό που έχουν καταφέρει με τις πολιτικές τους να μας διχάσουν τόσο πολύ. Διαβάζω πραγματικά ανθρωποφαγικές τοποθετήσεις λες και δεν είμαστε όλοι στον ίδιο κλάδο. Σίγουρα η ανεργία και η αδικία δικαιολογούν την αγανάκτηση αλλά ας ρίξουν μερικοί τους τόνους γιατί εκφράζονται με απαράδεκτο τρόπο έναντι συναδέλφων που στο κάτω κάτω έχουν πτυχίο Πανεπιστημίου. Μακάρι να δικαιωθούν όσο γίνεται περισσότεροι γιατί όλοι αποκλείεται. Ο καθένας θεωρεί τη δική του πρόταση δικαιότερη και κουβαλάει τη δική του ιστορία. Ας μην πέφτουμε όμως σε τόσο χαμηλό επίπεδο αντιπαράθεσης.Έχω δουλέψει σε σχολεία και με ΑΣΕΠίτες και με ΠΔΣίτες και με ιδιωτικούς και με ΟΑΕΔίτες...Κάναμε κάποιες συζητήσεις αλλά δεν πιαστήκαμε και μαλλί με μαλλί. Εκεί έξω είναι η πραγματική ζωή και επιβάλλει συνεργασίες με στοιχειώδη πολιτισμό.
δεν ειναι ετσι παιδια και το γραφω εγω που εχω επιτυχια ασεπ. Με αυτη μπηκα! Καθε ωρα προυπηρεσιας ειδικα μακρια απο το σπιτι σου ειναι με αιμα. Ο ασεπ ειναι και λιγο τυχη στη βαθμολογια. Το 2006 εχω γραψει με το διαβασμα της αρκουδας 96 στα παιδαγωγικα και μου βαζει 23 διδακτικη . Το ιδιο σε μια συναδελφο που εχει καλυτερη πενα και εκφραση απο μενα. Μην θεοπειται λοιπον την βαθμολογια του ΑΣΕΠ. Το αλλα η προυπηρεσια μακρια απο το σπιτι σου εχει πονο. Πολυ πονο! Εαν ημουν υπουργος παιδειας θα υποχρεωνα τους αναπληρωτες να εχουν 2 διδακτικα ετη μακρυα απο το τοπο κατοικιας τους. Αυτη και μονο την παραμετρο θα εθετα!