*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 85675 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #112 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 01:19:48 μμ »
Σε μια δραστηριότητα που έχει ως στόχο την ταξινόμηση αντικειμένων με
βάση δύο κριτήρια ο νηπιαγωγός παρατηρεί τα εξής: Τα μισά παιδιά
καταφέρνουν να χρησιμοποιήσουν και τα δύο κριτήρια και να συμπληρώσουν
έναν «πίνακα διπλής εισόδου». Από τα υπόλοιπα παιδιά, άλλα
χρησιμοποιούν κάθε φορά ένα μόνο κριτήριο και άλλα άλλοτε ταξινομούν με
βάση ένα κριτήριο και άλλοτε στην τύχη. Ο νηπιαγωγός επαναλαμβάνει αυτή
τη δραστηριότητα μέχρι να μπορέσουν τα περισσότερα παιδιά να
χρησιμοποιήσουν ταυτόχρονα και τα δύο κριτήρια.
α) Να τεκμηριώσετε γιατί δεν μπορούν όλα τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν
και τα δύο κριτήρια.
β) Να σχολιάσετε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός
αυτή την εκπαιδευτική κατάσταση αναφέροντας αν συμφωνείτε ή όχι και γιατί.


όσες διοριστηκατε τοτε και απαντησατε σωστα  , τι γραψατε???

Το α κομμάτι δεν το θμυάμαι σχεδόν καθόλου, το πιστεύεις;;; Θυμάμαι όμως ότι΄έγραψα ένα μεγάλο κομμάτι από Πιαζέ για τις δυσκολίες κατανόησης των εννοιών από τα νήπια λόγω της μαθησιακής ανωριμότητας και  με είχε βοηθήσει αρκετά αυτό το βιβλίο του Κόφφα (γενικά το βρήκα ωραίο, ρίξτε ου μια ματια αν πεσει στα χερια σας)

Title: Γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής
ISBN: 9609173306
Publisher: Ιδιωτική Έκδοση; 1st edition (2002)
Author(s): Αλέξανδρος Κ. Κόφφας
Format: Μαλακό εξώφυλλο
Subject: Παιδαγωγική 
Dimensions: 17 x 24 cm
Pages: 512

Δεν ήταν ακριβώς ο εγωκεντρισμός να πάρει η ευχή, αλλιώς το λένε και δεν το θυμάμαι. Σπάω το κεφάλι μου, αν το θυμηθώ θα σας πω. To λέει ο Κόφφας (στην αρχή του 3ου κεφαλαίου νομίζω, αλλά σίγουρα 2 παραγράφους πρίν το τέλος - άτιμη φωτογραφική μνήμη...) ;D

Πάντως στο β μέρος από όσα έγραψα η νηπιαγωγός πρέπει να πάει πίσω στη δραστηριότητα όσον αφορά τα νήπια που δεν έχουν κατανοήσει τον πίνακα διπλής εισόδου, γιατί έχουν έλλειμα γνώσης σε σχέση με τον πίνακα εισόδου και την καταχώρηση με βάση ένα κριτήριο. (Σας τα λέω γρήγορα αλλά είμαι στη δουλειά και μπορεί να έρθει κόσμος ανα πάσα στιγμή, αλλά καταλαβαίνετε εσείς τί εννοώ...ε??). Έτσι πρέπει να σχεδιάσει δραστηριότητες που να υποβοηθούν το παιδί να κατανοήσει α) τις ιδιότητες των αντικειμένων β) το γεγονός ότι τα αντικείμενα έχουν περισσότερες από μία ιδιότητες ταυτόχρονα γ) τη λειτουργία του πίνακα εισόδου με βάση ένα κριτήριο, πριν προχωρήσει και πάλι στη χρήση του πίνακα διπλής εισόδου...

Αυτά θυμάμαι μόνο, δυστυχώς. Λειτρουργώ καλά την ώρα των εξετάσεων, αλλά μετά έχω την τάση να πατάω delete... :)
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:08:23 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #113 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 01:52:21 μμ »
Ευχαριστώ selas!
Οσον αφορα τις αλλες απορίες? κανεις???????
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #114 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 05:59:05 μμ »
Δεν ήταν ακριβώς ο εγωκεντρισμός να πάρει η ευχή, αλλιώς το λένε και δεν το θυμάμαι. Σπάω το κεφάλι μου, αν το θυμηθώ θα σας πω.

 ;D ;D ;D
Γινόταν μία αναφορά για το θέμα στα εισαγωγικά του "νοητικού τομέα" στο παλιό βιβλίο δραστηριοτήτων. Έλεγε λοιπόν ότι η σκέψη στηρίζεται σε "προέννοιες" (δηλαδή επικεντρώνεται στο σύνολο, χωρίς να μπορεί να συσχετίσει επιμέρους στοιχεία)
Η ανικανότητα της παιδικής σκέψης για δημιουργία "λογικών κατηγοριών" (δεν μπορούν εύκολα να καταλάβουν ότι τα αντικείμενα ανήκουν σε κατηγορίες και δεν έχουν οργανώσει ομάδες αντικειμένων που διαφέρουν μεταξύ τους) είναι εμφανής στις λύσεις που δίνουν σε προβλήματα ταξινόμησης.
Δεν υπάρχει ακόμα ορθολογική αλλά απλή διαίσθηση στην οποία κυριαρχεί η αντιληπτική λειτουργία.

Μαίρη, αυτό με το αλφάβητο μου φαίνεται πάααααααρα πολύ τραβηγμένο!!!!! Τα δύο πρώτα τρίμηνα?!!! ::) Εγώ από την πρώτη μέρα στα συρτάκια των παιδιών είχα τα ονόματά τους χειρόγραφα και τα είχαν μάθει μέσα σε μία εβδομάδα... (εννοείται όμως ότι ο γραφικός χαρακτήρας πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο στρωτός και να μοιάζει με τα γράμματα που συναντούμε και στα βιβλία κλπ...όχι ορνιθοσκαλίσματα δηλαδή και όχι καλλιγραφίες! ;D)
Και με συμβούλους που έχω συζητήσει, καμία δεν ανέφερε κάτι τέτοιο. Και φυσικά επέμεναν για πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #115 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 06:34:24 μμ »
. Και φυσικά επέμεναν για πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.

αυτο ειναι κατι που αμφισβητειται. υπαρχει η αποψη ότι τα κεφαλαια ειναι πιο ευκολα και η αποψη οτι τα πεζα τα συνντανε τα παιδια στην καθημερινη τους ζωη.δεν εχει καθιερωθει κατι επισημα.προσωπικα ξεκιναω με κεφαλαια και οταν νιωσουν ανετα τα παιδια περναω και τα πεζα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:08:23 »

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #116 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 07:53:21 μμ »
Ίσως έπρεπε να τονίσω το "επέμεναν"! Κι εμένα μου είχε κάνει εντύπωση και το αντιμετώπιζα με πολύ δισταγμό αυτό... :-\ (ακολουθούσα πάντα κι εγώ τη μέθοδο κεφαλαία πρώτα και αργότερα πεζα)
Φέτος έκανα το σύστημα κατευθείαν πεζά (περισσότερο επειδή η συνάδελφος στο ολοήμερο μου δήλωσε ότι έτσι κάνει πάντα κι έτσι θα κάνει και φέτος  8), οπότε υποχώρησα καθώς δεν ήθελα να τρελάνω και τα παιδιά!)
Μου έκανε όμως εντύπωση ότι δεν δυσκολεύτηκαν καθόλου! (ακόμα και τα προνήπια! :o) Πιστεύω ότι εξαρτάται και το επίπεδο της ομάδας. Ένα μόνο παιδάκι που είχε πρόβλημα να γράψει το όνομά του με πεζά, προκειμένου να μην το γράφει καθόλου, του το έδειξα με κεφαλαία. Ξεκίνησε έτσι και μετά από δύο βδομάδες κατάφερε να αρχίσει να το γράφει και με πεζά (όχι "τέλεια" αλλά αρκετά ικανοποιητικά)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #117 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 08:03:04 μμ »
Παιδαγωγικη της Αλληλεπιδρασης ειναι η ομαδοσυνεργατική?
μηπως μπορει καποιος να μου απαντησει?
Ευχαριστω προκαταβολικα :)
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #118 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 09:04:48 μμ »
Δεν ήταν ακριβώς ο εγωκεντρισμός να πάρει η ευχή, αλλιώς το λένε και δεν το θυμάμαι. Σπάω το κεφάλι μου, αν το θυμηθώ θα σας πω.

 ;D ;D ;D
Γινόταν μία αναφορά για το θέμα στα εισαγωγικά του "νοητικού τομέα" στο παλιό βιβλίο δραστηριοτήτων. Έλεγε λοιπόν ότι η σκέψη στηρίζεται σε "προέννοιες" (δηλαδή επικεντρώνεται στο σύνολο, χωρίς να μπορεί να συσχετίσει επιμέρους στοιχεία)
Η ανικανότητα της παιδικής σκέψης για δημιουργία "λογικών κατηγοριών" (δεν μπορούν εύκολα να καταλάβουν ότι τα αντικείμενα ανήκουν σε κατηγορίες και δεν έχουν οργανώσει ομάδες αντικειμένων που διαφέρουν μεταξύ τους) είναι εμφανής στις λύσεις που δίνουν σε προβλήματα ταξινόμησης.
Δεν υπάρχει ακόμα ορθολογική αλλά απλή διαίσθηση στην οποία κυριαρχεί η αντιληπτική λειτουργία.

Μαίρη, αυτό με το αλφάβητο μου φαίνεται πάααααααρα πολύ τραβηγμένο!!!!! Τα δύο πρώτα τρίμηνα?!!! ::) Εγώ από την πρώτη μέρα στα συρτάκια των παιδιών είχα τα ονόματά τους χειρόγραφα και τα είχαν μάθει μέσα σε μία εβδομάδα... (εννοείται όμως ότι ο γραφικός χαρακτήρας πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο στρωτός και να μοιάζει με τα γράμματα που συναντούμε και στα βιβλία κλπ...όχι ορνιθοσκαλίσματα δηλαδή και όχι καλλιγραφίες! ;D)
Και με συμβούλους που έχω συζητήσει, καμία δεν ανέφερε κάτι τέτοιο. Και φυσικά επέμεναν για πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
Αυτή δεν είναι ακριβώς η θεωρία του Πιαζέ;
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #119 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 10:11:52 μμ »
Να εναποθέσω και εγώ μια απορία, αφού δεν μπορώ να απαντήσω στις υπάρχουσες?  :-[
Το προοδευτικό κίνημα που συνδέθηκε με τη φιλοσοφία του Dewey (Ντολιοπούλου, Σύγχρονα προγράμματα, σελ.38) είναι το ίδιο με το κίνημα της Νέας Αγωγής?  :-\

Ευχαριστώ  :)

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #120 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 10:55:05 μμ »
Δεν ήταν ακριβώς ο εγωκεντρισμός να πάρει η ευχή, αλλιώς το λένε και δεν το θυμάμαι. Σπάω το κεφάλι μου, αν το θυμηθώ θα σας πω.

 ;D ;D ;D
Γινόταν μία αναφορά για το θέμα στα εισαγωγικά του "νοητικού τομέα" στο παλιό βιβλίο δραστηριοτήτων. Έλεγε λοιπόν ότι η σκέψη στηρίζεται σε "προέννοιες" (δηλαδή επικεντρώνεται στο σύνολο, χωρίς να μπορεί να συσχετίσει επιμέρους στοιχεία)
Η ανικανότητα της παιδικής σκέψης για δημιουργία "λογικών κατηγοριών" (δεν μπορούν εύκολα να καταλάβουν ότι τα αντικείμενα ανήκουν σε κατηγορίες και δεν έχουν οργανώσει ομάδες αντικειμένων που διαφέρουν μεταξύ τους) είναι εμφανής στις λύσεις που δίνουν σε προβλήματα ταξινόμησης.
Δεν υπάρχει ακόμα ορθολογική αλλά απλή διαίσθηση στην οποία κυριαρχεί η αντιληπτική λειτουργία.

Μαίρη, αυτό με το αλφάβητο μου φαίνεται πάααααααρα πολύ τραβηγμένο!!!!! Τα δύο πρώτα τρίμηνα?!!! ::) Εγώ από την πρώτη μέρα στα συρτάκια των παιδιών είχα τα ονόματά τους χειρόγραφα και τα είχαν μάθει μέσα σε μία εβδομάδα... (εννοείται όμως ότι ο γραφικός χαρακτήρας πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο στρωτός και να μοιάζει με τα γράμματα που συναντούμε και στα βιβλία κλπ...όχι ορνιθοσκαλίσματα δηλαδή και όχι καλλιγραφίες! ;D)
Και με συμβούλους που έχω συζητήσει, καμία δεν ανέφερε κάτι τέτοιο. Και φυσικά επέμεναν για πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
στο βιβλιο αυτο που μακαρι να ξερα τινος ειναι
λεει και πεξα και κεφαλαια για να συνηθιζουν  :-\
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #121 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 10:56:53 μμ »
Παιδαγωγικη της Αλληλεπιδρασης ειναι η ομαδοσυνεργατική?
μηπως μπορει καποιος να μου απαντησει?
Ευχαριστω προκαταβολικα :)
αν δεν κανω λαθος εχουν πολλα κοινα χαρακτηριστικα αλλα δεν ειμαι σιγουρη θα το ψαξω και θα σου πω !
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #122 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 12:09:42 πμ »
Παιδαγωγικη της Αλληλεπιδρασης ειναι η ομαδοσυνεργατική?
μηπως μπορει καποιος να μου απαντησει?
Ευχαριστω προκαταβολικα :)
αν δεν κανω λαθος εχουν πολλα κοινα χαρακτηριστικα αλλα δεν ειμαι σιγουρη θα το ψαξω και θα σου πω !

 :)Ευχαριστω Μαιρη γιατι δεν μπορω να βρω κατι :-\
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #123 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 12:18:03 πμ »
Να εναποθέσω και εγώ μια απορία, αφού δεν μπορώ να απαντήσω στις υπάρχουσες?  :-[
Το προοδευτικό κίνημα που συνδέθηκε με τη φιλοσοφία του Dewey (Ντολιοπούλου, Σύγχρονα προγράμματα, σελ.38) είναι το ίδιο με το κίνημα της Νέας Αγωγής?  :-\

Ευχαριστώ  :)


souvlitsa ναι ο Dewey και αλλοι εκπροσωποι ηταν της Νεας Αγωγης...
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #124 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 12:35:55 πμ »
Ως παιδαγωγική αλληλεπίδραση νοείται η αποτελεσματική τροποποίηση της μαθησιακής συμπεριφοράς, η οποία αποτελεί προϊόν πολλαπλών ψυχοκοινω-νιολογικών παραγόντων, εφόσον επιδρούν στη διαμόρφωση σχέσεων μέσα στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Μεταξύ των αλληλεπιδρόντων αναπτύσσονται ποικίλες μορφές επικοινωνίας, οι οποίες δρουν ανατροφοδοτικά στην αλληλεπιδραστική διαδικασία.

Το βρηκα το ζητουμενο!!!

Mairyliscious, αν θελεις μπορω να στο στειλω, επειδη ειναι μεγαλουτσικο δεν το ανεβασα...
Βεβαια και οποιος αλλος θελει μπορω να το στειλω!!
Ευχαριστω παρ'αυτα.. :)
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #125 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 12:49:18 πμ »
Ευχαριστώ  ω  ωω αν ειναι θα σου στειλω π.μ
πως παει ?
δυναμικα?
ετσι θελω ;) ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161374
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 460
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.