*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 89053 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #140 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 02:42:45 μμ »
Η ταπεινή μου άποψη είναι πως σε περίπτωση ερώτησης που αφορά στα πεζάή/και κεφαλαία, -αν και έπεσε το 2007-, η απάντησή μας θα πρέπει να στηριχτεί στον Οδηγό(όπως και γενικότερα), καθώς, άλλη άποψη για το θέμα έχει η Γιαννικοπούλου, άλλη η Τάφα, άλλη η Ντολιοπούλου(τουλάχιστον αυτών τις απόψεις έχω διαβάσει εγω).
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:42:57 »

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #141 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 02:44:18 μμ »
Κοινωνικές επιστήμες μπορούμε να δουλέψουμε με έννοιες. Δυο από αυτές είναι η ετερότητα και η ταυτότητα. Η ταυτότητα αναφέρεται στο ίδιο το άτομο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Η ετερότητα αναφέρεται στην αναπτυσσόμενη ικανότητα του παιδιού να διακρίνει τον εαυτό του από τους άλλους (π.χ. στα βρέφη να ξεχωρίσει τον εαυτό του από το μαστό και κατ επέκταση τη μάνα). Σε αυτή την ηλικία όπως γνωρίζουμε το παιδί διακατέχεται από εγωκεντρισμό, από τη δυνατότητα δηλ να βλέπει τα πράγματα μόνο από μία σκοπιά τη δική του (σχετίζεται με την εστίαση). Η δραστηριότητες που αφορούν την ετερότητα έχουν να κάνουν με τις σκοπιές των άλλων και βοηθούν το παιδί να διακρίνει τον εαυτό του από τους άλλους, να κατανοήσει ότι υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις (π.χ. μια καρέκλα στη μέση και δυο παιδιά τη ζωγραφίζουν από άλλη οπτική γωνία).

Η διαφορετικότητα σχετίζεται και με τις δυο έννοιες και αναφέρεται στην πολυσυλλεκτικότητα της τάξης όπου υπάρχουν παιδιά αγόρια και κορίτσια, μικρά και μεγάλα, γηγενή και αλλοδαπά, με διαφορετκή πολιτισμική κα εθνική προέλευση, με ειδικές ανάγκες και χωρίς. Είναι μια διάσταση που ακουμπά τη διαπολιτισμική και την ειδική αγωγή.

Για τη γραφή και την ανάγνωση, αυτό που ξέρω είναι ότι το παιδί πρέπει να έρχεται σε επαφή με όλους τους τύπους γραπτού λόγου, (τυπωμένη, χειρόγραφη, κεφαλαία πεζά) και να ακολουθούνται οι κανόνες της γραμματικής από τον ενήλικο. Στην αρχή της πρότασης με κεφαλαίο π.χ. Το παιδί θα ακολουθήσει το δικό του δρόμο και τα δικά του στάδια (π.χ. όλο κεφαλαία), αλλά τελικά κάποια στιγμή (κατά πάσα πιθανότητα στην 'Α Δημοτικού) θα φτάσει στη συμβατική ορθογραφία. Αυτό που φωνάζουν γενικά οι παιδαγωγοί είναι να μην κάνουμε τις τάξεις ένα ατέλειωτο εργαστήρι γραφής και να μη γεμίσουμε ταμπέλες τα πάντα.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
Σε βρίσκω πολύ καλή...............
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #142 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 05:11:17 μμ »
Τι ξέρετε για driver και oldham? Sigel?
 με δυο λόγια ...είναι κατι που πρεπει να δωσω μεγαλη εμφαση ???
ευχαριστώ ... 8)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #143 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 06:09:03 μμ »
BRUNER : Γνωστική αναπαράσταση-----> πως τα παιδια αναπαριστούν νοερα
 τις έννοιες , ιδέες ,γνώσεις που οικοδομούν μέσα από την αλληλεπίδρασή τους με το περιβάλλον και τον ενεργό χειρισμό του .


ένα παράδειγμα ? ? ? ? ? ? ?


μήπως η γνωστικη αναπαρασταση είναι
 αναπαράσταση της γνώσης μεσα απο βιωματικές , εμπράγματες και συμβολικές καταστάσεις ???
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 14, 2008, 10:20:57 μμ από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:42:57 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #144 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 10:18:26 μμ »

ας με βοηθησει καποια!! :-\ :-\



και γιατι αλλοι λενε αναπαραστατικες αλλοι συμβολικες?
και τι εννοουμε διδασκουμε σπειροειδως ? ξαναγυρναμε σε αυτο που πρωτο ειπαμε??

και κατι τελευταιο διδακτικές μεθοδολογίες η μεθοδους διδασκαλιας ?? μπορειτε να αναφερετε μερικες !????


βοήθειααααααααα...... ;D

έχω εκφράσει πολλές απορίες ? καμμιά δεν μπορεί να βοηθήσει ? :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 14, 2008, 10:42:24 μμ από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #145 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 10:45:42 πμ »
Για τη σπειροειδή μάθηση φαντάσου ένα σπιράλ στο μυαλό σου που αρχίζοντας από μέσα, τις πρώτες γνώσεις που έχει αποκτήσει το παιδί, προχωράει και μεγαλώνει προς τα έξω καθώς το παιδί αναπτύσσεται, μεγαλώνει και αποκτά και τα υπόλοιπα είδη αναπαράστασης και κάθε φορά που περνάει από ένα προηγούμενο σημείο είναι η στιγμή ας πούμε που η ήδη αποκτηθείσα γνώση γίνεται αντικείμενο μελέτης σε πιο προχωρημένο επίπεδο(λόγω διαφορετικού τρόπου αναπαράστασης) και πάνω σε αυτή δομούνται τα επιπλέον νεότερα στοιχεία σχετικά με αυτή και έτσι το παιδί έχει περισσότερες πιθανότητες να την κάνει κτήμα του.
Σχετικά με το αναπαραστατική ή συμβολική αναπαράσταση πιστεύω ότι είναι θέμα μετάφρασης, γιατί ο αγγλικός όρος είναι symbolic.
Για τη γνωστική αναπαράσταση δεν έχω δει κάπου αυτό τον όρο, μόνο ότι ο Bruner εστίασε σε 3 τρόπους αναπαράστασης της γνώσης, άρα μήπως είναι σχετικό με αυτό?
Τέλος για διδακτικές μεθοδολογίες θυμάμαι ότι διάβασα σε κάποιο βιβλίο ότι επειδή όλα όσα έχουν προταθεί απο Πιαζέ, Βιγκότσκι κλπ είναι μόνο θεωρία και δεν διατυπώθηκαν έτσι ώστε να εφαρμοστούν στην πράξη, αντιμετωπίζουμε δυσκολίες όταν εφαρμόζουμε μόνο 1 θεωρία κατά τη διδασκαλία και γι'αυτό συνήθως χρησιμοποιούμε παραπάνω από 1 θεωρίες που με κάποιο τρόπο γεμίζουν η μία τα κενά και τις ελλείψεις της άλλης.. Δεν ξέρω αν σου την έλυσα την απορία..Νομίζω πως μάλλον υπάρχουν διδακτικές προσεγγίσεις(πχ Kamii & De Vries, Reggio Emilia, Bank Street) και όχι μέθοδοι διδασκαλίας, διορθώστε με αν είμαι λάθος..Ευχαριστώ ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2008, 10:47:57 πμ από LAaleXXX »
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #146 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 12:55:41 μμ »
Mικρό μου lalaexxxaki ευχαριστώ πολυ !!!μαλλον αυτο ειναι η γνωστική αναπαρασταση
οι 3 αναπαραστασεις γνωσης του Bruner
 μεθοδος διδασκαλιας είναι η ομαδοσυνεργατικη αλλα ηθελα να τις μαθω ολες ποιες ειναι !????
που ειστε καλε? πεσατε με τα μουτρα στα βιβλια????
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #147 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 06:47:35 μμ »
τις βρήκα τις μεθόδους να σαι καλα ath79 ! ;) ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #148 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 06:50:47 μμ »
τις βρήκα τις μεθόδους να σαι καλα ath79 ! ;) ;)

Ποιες ειναι?  ??? :-[
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #149 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 06:53:44 μμ »
Κοριτσια εγω μου φαινεται οσο διαβαζω αντι να ξεμπερδευομαι μπερδευομαι περισσοτερο...Θα ηθελα λοιπον να σας ρωτησω αν ο εποικοδομιτισμος και ο δομιτισμος ειναι το ιδιο πραγμα...Ειναι κατι διαφορετικο ???μου εχειι ξεφυγει κατι ???
Ευχαριστω πολυ
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος Machi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Γυναίκα
  • The truth hurts a lie is worse..
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #150 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 07:20:17 μμ »
Εχω την εντυπωση πως ειναι το ιδιο  :-\
Μια απορια ακομα ομως!Σχετικα με την ισοτητα των 2 φυλων μηπως θα μπορουσε κανεις να προτεινει καποιο βιβλιο?η αρθρο?

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #151 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 07:38:51 μμ »
Εχω την εντυπωση πως ειναι το ιδιο  :-\
Μια απορια ακομα ομως!Σχετικα με την ισοτητα των 2 φυλων μηπως θα μπορουσε κανεις να προτεινει καποιο βιβλιο?η αρθρο?

Ευχαριστω για την απαντηση.
Αν μου στειλεις προσωπικο μην που να μου λες το mail σου μπορω να σου στειλω κατι που εχω πανω στο θεμα...(2 φυλα)
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #152 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 07:55:56 μμ »
τις βρήκα τις μεθόδους να σαι καλα ath79 ! ;) ;)

Ποιες ειναι?  ??? :-[
όσον αφορά τις μεθόδους διδασκαλίας εγώ γνωρίζω οτι υπάρχουν 3 είδη..1)οι μονολογικές 2)οι διαλογικές και 3)οι διερευνητικές..το project,τα σχέδια εργασίας,τα πειράματα και οι θεματικές προσεγγίσεις ανήκουν στις διερευνητικές μεθόδους...
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #153 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 08:53:27 μμ »
Machi,  για την ισότητα μπες στο www.isotita-epeaek.gr,στο υποστηρικτικό υλικό έχει βιβλίο για τους νηπιαγωγούς. Είναι ενδιαφέρον, κατατοπιστικό και κυρίως ευκολοδιάβαστο. Άσχετο : στο μήνυμα αυτό πως μπορώ να κάνω επικόλληση ιστοσελίδας, γιατί κάτι δεν κάνω καλά...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 880
Σύνολο: 883

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.