0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
H Ε.Σ.Δ εφάρμοζε διακριτα αντικειμενα ενω η διαθεματικη προσεγγιση αντιμετωπιζει τη γνωση ως ενιαια ολοτητα.
το λεει καθαρα στις σημειωσεις που χωεφαρμοζε διακριτα αντικειμεναοσο για το αποτελεσμα και οχι τη διαδιακασια το ξερω το γραφω παραπανω
Ήρθε η ώρα και για μια δική μου απορία ;DΈχω ακούσει πως αν ζητηθεί δραστηριότητα μαθηματικών, καλό θα ήταν να την αναπτύξουμε βάση Bruner. Επειδή δεν έχω καταφέρει να συγκρατήσω και πολλά από τη θεωρία του μιας και δεν την είχα προσέξει ιδιαίτερα στη σχολή θέλω να ρωτήσω το εξής σχετικά με τις αναπαραστάσεις σε πρακτικό επίπεδο. Πραξιακή αναπαράσταση --> το παιδί μετράει γλειφιτζούρια(χειροπιαστό, κίνηση του σώματός του), Εικονιστική αναπαράσταση --> ζητάμε από ένα παιδί να μας πει πόσα γλειφιτζούρια θα έχει αν αρχικά έχει 2 και του δώσουμε ακόμα ένα(εικόνα στο μυαλό του), Συμβολική αναπαράσταση --> ρωτάμε ένα παιδί πόσο κάνει 2+3(αφαιρετικό στοιχείο). Σωστά??