*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 85669 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #322 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 11:49:35 πμ »
Από όσα μου λέει οικογενειακη φίλη που είναι Διευθύντρια σε παιδικο σταθμό Δήμου, τομεισ δουλευουν και πολλες πολλες πολλες κατασκευές!! Δεν έχουν επιμορφώσει ουτε καν τισ κοπέλες που εχουν νήπια. Βεβαια μπορεί να ειναι μεμονομένη περιπτωση.
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:15:44 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #323 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 11:54:57 πμ »
αχα!...
ευχαριστω! ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #324 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 12:21:37 μμ »
H Ε.Σ.Δ εφάρμοζε διακριτα αντικειμενα  ενω η διαθεματικη προσεγγιση αντιμετωπιζει τη γνωση ως ενιαια ολοτητα.

Οχι, Μαιρη, η ΕΣΔ, καθε αλλο, δεν εχει να κανει με διακριτα μαθηματα. Εχει πολλα κοινα με τη διαθεματικη προσεγγιση, ακριβως γιατι ενιαιοποιει τη γνωση(Εξ'ου και Ενιαια), πρεσβευει την ολιστικη προσεγγιση της, απλως το "μειονεκτημα"της ηταν η προσηλωση των νηπ/γων στο "ΘΕΜΑ", με αποτελεσμα να εχουμε στοχοκεντρικο προγραμμα, δηλαδη η εμφαση δινοταν στην κατακτηση των στοχων και οχι στη διαδικασια κατακτησης τους.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #325 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 12:30:21 μμ »
το λεει καθαρα στις σημειωσεις που χω
εφαρμοζε διακριτα αντικειμενα


οσο για το αποτελεσμα και οχι τη διαδιακασια το ξερω το γραφω παραπανω
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:15:44 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #326 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 04:59:21 μμ »
το λεει καθαρα στις σημειωσεις που χω
εφαρμοζε διακριτα αντικειμενα
οσο για το αποτελεσμα και οχι τη διαδιακασια το ξερω το γραφω παραπανω

εγω πάντως δεν το έχω καταλάβει έτσι, συγκεκριμένα έχω διαβάσει αυτό που λέει η sylfa και η U2..Βέβαια τέτοιες ώρες τέτοια λόγια, οπότε οτι καταλαβε ο καθένας κατάλαβε :) και λογικα δεν θα ξαναπέσει!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2009, 07:49:13 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #327 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 05:25:49 μμ »
Ήρθε η ώρα και για μια δική μου απορία ;DΈχω ακούσει πως αν ζητηθεί δραστηριότητα μαθηματικών, καλό θα ήταν να την αναπτύξουμε βάση Bruner. Επειδή δεν έχω καταφέρει να συγκρατήσω και πολλά από τη θεωρία του μιας και δεν την είχα προσέξει ιδιαίτερα στη σχολή θέλω να ρωτήσω το εξής σχετικά με τις αναπαραστάσεις σε πρακτικό επίπεδο. Πραξιακή αναπαράσταση --> το παιδί μετράει γλειφιτζούρια(χειροπιαστό, κίνηση του σώματός του), Εικονιστική αναπαράσταση --> ζητάμε από ένα παιδί να μας πει πόσα γλειφιτζούρια θα έχει αν αρχικά έχει 2 και του δώσουμε ακόμα ένα(εικόνα στο μυαλό του), Συμβολική αναπαράσταση --> ρωτάμε ένα παιδί πόσο κάνει 2+3(αφαιρετικό στοιχείο). Σωστά??
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2009, 05:37:36 μμ από LAaleXXX »
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #328 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 08:57:09 μμ »
Ήρθε η ώρα και για μια δική μου απορία ;DΈχω ακούσει πως αν ζητηθεί δραστηριότητα μαθηματικών, καλό θα ήταν να την αναπτύξουμε βάση Bruner. Επειδή δεν έχω καταφέρει να συγκρατήσω και πολλά από τη θεωρία του μιας και δεν την είχα προσέξει ιδιαίτερα στη σχολή θέλω να ρωτήσω το εξής σχετικά με τις αναπαραστάσεις σε πρακτικό επίπεδο. Πραξιακή αναπαράσταση --> το παιδί μετράει γλειφιτζούρια(χειροπιαστό, κίνηση του σώματός του), Εικονιστική αναπαράσταση --> ζητάμε από ένα παιδί να μας πει πόσα γλειφιτζούρια θα έχει αν αρχικά έχει 2 και του δώσουμε ακόμα ένα(εικόνα στο μυαλό του), Συμβολική αναπαράσταση --> ρωτάμε ένα παιδί πόσο κάνει 2+3(αφαιρετικό στοιχείο). Σωστά??
Εεεεε....χμμμμμμ.......νομιζω πως ναι,ετσι εχουν τα πραγματα.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #329 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 09:38:36 μμ »
         Thanks U2!!Και επειδή σήμερα είναι η μέρα μου έχω και άλλες απορίες!!! :P
         Απορία νούμερο 1: Στις δραστηριότητες όταν θα γράφουμε τις μαθησιακές επιδιώξεις-στόχους, αυτοί θα πρέπει να προέρχονται εξ'ολοκλήρου από το ΔΕΠΠΣ, να είναι αυτούσιοι ή μπορούμε να τους προσαρμόσουμε στις απαιτήσεις τις δραστηριότητας ή τέλος μπορούμε να βγάλουμε δικούς μας, σχετικούς πάντα με το γνωστικό αντικείμενο??Το τελευταίο το ρωτάω γιατί στον οδηγό της νηπιαγωγού οι μαθησιακές επιδιώξεις που έχει στις δραστηριότητες δεν είναι ίδιες με αυτές του ΔΕΠΠΣ, βέβαια υπάγονται λίγο-πολύ στα ίδια πλαίσια..
         Παραθέτω ένα παράδειγμα για γίνω κατανοητή: Σε μία δραστηριότητα μαθηματικών (για όσους δεν κατάλαβαν σήμερα διάβαζα μαθηματικά από οδηγό και ΔΕΠΠΣ!!) όπου τα παιδιά θα ασχοληθούν με μετρήση μήκους των ποδιών των πουλιών, σαν στόχο θα βάλουμε: 1) να μετρούν χρησιμοποιώντας αυθαίρετες ή συμβατικές μονάδες μέτρησης(ΔΕΠΠΣ, δε νομίζω ότι αυτό σκέτο αρκεί, γιατί απ'ότι θυμάμαι από την πρακτική μας έλεγαν να τους αλλάζουμε λίγο τους στόχους και να μην τους βάζουμε αυτούσιους ώστε να συνδέονται με τη δραστηριότητα), 2) να μετρούν με αυθαίρετες ή συμβατικές μονάδες μέτρησης το μήκος των ποδιών διάφορων πουλιών(παραλαγή στόχου ΔΕΠΠΣ), 3) να κάνουν μετρήσεις μήκους (οδηγός).
         Εμένα οι στόχοι 2 + 3 με βρίσκουν σύμφωνη, απλά θέλω να ακούσω καμία επιπλέον γνώμη σχετικά με τους στόχους και τι περιθώρια έχεις να τους δημιουργήσεις εσύ, γιατί πες ότι εκείνη την ώρα κολλάς και δεν σου έρχεται τίποτα, τότε τι κάνεις...???
         Απορία νούμερο 2: Ως αφόρμηση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εικόνες που θα παρουσιάσουμε στα παιδιά για να τα βάλουμε στο θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε? Το ίδιο ισχύει και με τα παραμύθια ή με μια ιστορία που θα σκαρφιστούμε για να τραβήξουμε την προσοχή τους?
         Γενικά θα ήθελα να ακούσω/μάθω μερικούς "τύπους" αν μπορεί να ειπωθεί έτσι αφόρμησης..

Αυτά για τώρα..
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #330 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 10:36:05 μμ »
Στην απορία νουμερο 1: Θα σου έλεγα οτι οι στόχοί (με δεδομένο οτι πρέπει να "αντιστοιχούν" στη δραστηριότητα) πρέπει να διατυπωθούν απο μας...Ασε που δεν νομίζω να τους θυμάται κανείς μας απέξω  τους στόχους του ΔΕΠΠΣ ;D

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2009, 10:48:24 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος vanessa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #331 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 10:43:50 μμ »
απο οσα εχω δαιβασει θεωρω πως μπορουμε να χρησιμοποιησουμε εικονεσ στην αφορμηση οπως και αλλα αντικειμενα για να τραβηξουμε την προσοχη τους και να κεντρισουμε το ενδιαφερον τους.οσο για τις ιστοριες-παραμυθια λογικα ναι αφου μπορουμε να χρησιμοποιησουμε και την αφηγηση περιστατικου που μας συνεβει πραγματικου αι φανταστικου.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #332 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 10:54:04 μμ »
Η αφόρμηση εχει να κανει με το πως θα κεντρισεις το ενδιαφερον των παιδιων εμεις στην πρακτικη επειδη θελαμε να τους μιλησουμε για πουλια ενα πρωι πηγαμε ντυμενες κοτες
καλα μην φανταστεις απο το δρομο  ;) :P :P
ντυθηκαμε στο νηπιαγωγειο  ;D ;D ;D


οσον αφορα τις επιδιωξεις
πολλα κοριτσια εχουν πει εδω
και η καθηγητρια μου το ιδιο μου πε οτι πρεπει να τα ξερουμε νερακι αυτα
οταν θα κανεις τη δραστηριοτητα πρεπει εκεινη την ωρα να σου βγουν οι επιδιωξεις να μην τις ψαχνεις
σε αυτο μπορουν να σε βοηθησουν ετοιμες δραστηριοτητες  , θεματικες και project
Ουτως ωστε μεσα απο την πραξη να δεις τις επιδιωξεις και να τις θυμασαι καλυτερα (αυτο γνωμη μου )

προσωπικα επειδη δεν μπορω να μαθω κατι απεξω παπαγαλια δεν στο συνιστω
θυμαμαι ''απεξω '' επιδιωξεις επειδη απλα τις εχω συνδεσει στο μυαλο μου με αντιστοιχες δραστηριοτητες και ετσι τις θυμαμαι επομενως οταν θα χρειαστει θα τις γραψω τωρα νομιζω οτι ειναι λιγο υπερβολη τουλαχιστον για μενα να ψαχνουμε αν θα ναι απο το δεππς η απο τον οδηγο με την ιδια λογικη να ψαξουμε αν θα ναι απο καθε βιβλιο που διαβαζουμε (ετυχε να διαβαζω ενα της κουτσουβανου χθες και ειχε δικες τις επιδιωξεις  και οχι του δεππς αυτο δεν λεει τιποτα)
σιγουρα θα βασιστεις στο ΔΕΠΠΣ κατα κυριο λογο
αλλα ας μην κανουμε την τριχα τριχια (ξερω οτι δεν θα παρεξηγηθεις λαλεξακι μου  ;) γιαυτο στα λεω)

σημασια εχει ο εξεταστης να δει στο γραπτο μας ανθρωπους που ξερουν τι γραφουν
πραγματικους επιστημονες που ξερουν τι θα κανουν οταν εχουν απεναντι τους 10 -20  μπομπιρακια ;D

πανω απο ολα σημασια εχει να ξερεις τι διαβαζεις

να απαριθμουν μπλα μπλα
αν μαθεις ενα απλο απαριθμουν και ολα οσα εχει το δεππς αλλα δεν μπορεις να τα ενταξεις και δεν ξερεις γιατι το γραφεις νομιζεις οτι ο εξεταστης θα κατσει να ψαξει αν ειναι απο τον οδηγο η απο το δεππς?

τοσα κοριτσια κατα το παρελθον που εχουν διοριστει εχουν πει εδω στο φορουμ οτι εγραψαν απλα και κατανοητα πραγματα to the point  ;) ;) ;)

λοιπον και επειδη εισαι εξυπνο κοριτσι
κατσε και κανε μια δραστηριοτητα για τα μαθηματικα μονη σου και γραψε και τις επιδιωξεις και θα δεις τι ωραια που θα τα βρεις ολα :D
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #333 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 10:56:34 μμ »
Μ' αρέσετε. Σαν αφορμή μπορεί να είναι κάποια πουλιά θα δουν στο διάλειμμα στην αυλή (για παράδειγμα πέρσι ερχόντουσαν συνέχεια κάτι γλάροι στα κάγκελα του σχολείου όταν πήγαινε για βροχή).

Αλλά ρε LAaleXXXάκι, με όλο το θάρρος πώς θα μετρήσετε τα πόδια των πουλιών οποιαδήποτε μονάδα μέτρησης και γιατί; Μετρήστε το αποτύπωμά τους στην άμμο (να και μια ωραία ιστορία που μπορείς να φτιάξεις με τα πατούσια των πουλιών στην άμμο για να ξεκινήσεις στη δραστηριότητα). Ή μετρήστε το μήκος του ανοίγματος των φτερών τους (που και αυτό δύσκολο το βλέπω) Γιατί πόσο ρεαλιστικό μπορεί να είναι το να μετρήσετε το μήκος των ποδιών των πουλιών στην πραγματικότητα; Θέλω να πω βρες μια δραστηριότητα που να μπορεί να πραγματοποιηθεί και να μην κινείται σε φαντασιακό επίπεδο (πώς θα το τσακώσουν το ρημαδόπουλο για να μετρήσουν το πατούσι του ή την ποδάρα του;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #334 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 10:58:42 μμ »
Ριτα εχω ψοφησει στο γελιο  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #335 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 11:04:16 μμ »
εγω να δείς...έχω πεθάνει με τα πουλιά...καλά φαντάσου να θέλουμε να μάθουμε στα παιδιά για κανα μεγαλύτερο ζώο..όπως για παράδειγμα κανα ελέφαντα τι θα γινόταν στο σχολείο...
αχ πολύ μου αρέσει αυτό το βιωματικό...
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 403

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.