*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 97412 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #434 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 10:16:29 pm »
Αχ βρε κορίτσια...αχ βρε κορίτσια!!!!! :-X Το δάσος κορίτσια...το δάσος, όχι το δέντρο!!!!! ::)...Προς Θεού, 4 μέρες πριν το διαγωνισμό... :-\
Anyway, μία αναζήτηση στο google θα σας λύσει το πρόβλημα αμέσως...

Δεν αντιλεγω το δασος πρεπει να κοιταμε αλλα αν πεσει κατι τετοιο πολλαπλης επιλογης μετα στο εξεταστικο τι θα κοιταω το πατωμα??? ;D ;D

εσυ ρε sophie που εισαι διορισμενη μπορεις να απαντησεις στις αποριες μου για την περιβαλλοντικη , επιτραπεζια και αναδραση που εχω παραθεσει σε προηγουμενη σελιδα ?


και δεν αντιλεγω στο google  το βρηκα κι εγω αλλα ρωτω πρωτα εδω γιατι ειναι αμεσο και επικοινωνιακο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 26, 2009, 10:18:35 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:55:21 »

Αποσυνδεδεμένος vanessa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #435 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 10:33:16 pm »
Νομιζα πως ειχα τελειωσει με τις θεμελιωδεις εννοιες αλλα...
ειναι απαραιτητη κατα τη γνωμη σας η γραφη τους σε μια δραστηριοτητα;

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #436 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 10:35:52 pm »
Ναι, εφόσον βέβαια λειτουργούν ομαδικά και υπάρχει αλληλεπίδραση στην ομάδα.
Η εννοια της επικοινωνιας δεν εχει να κανει με τη συνεργασια.! Εχει να κανει με τον τροπο που αναπαριστουμε την πληροφορια πχ πινακας διπλης εισοδου, καταλογος , γραφικη παρασταση κ.ά...................

Το έβαλα έτσι γιατί η διαθεματική εννοια της επικοινωνίας αναφέρεται στην ικανότητα των παιδιών να χειρίζονται κώδικες - γλωσσικής ή μη γλωσσικής επικοινωνίας  στην συγκεκριμένη περίπτωση - προκειμένου (μεταξύ άλλων) να κοινωνικοποιηθούν. Έτσι στα πλαίσια της ομάδας και ιδιαίτερα της μικρής αφού αναπτύσσεται η αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών και καταφέρνουν να επικοινωνήσουν με διάφορους τρόπους, είναι επικοινωνία.

Όχι ? Λάθος ?

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #437 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 10:41:07 pm »
Νομιζα πως ειχα τελειωσει με τις θεμελιωδεις εννοιες αλλα...
ειναι απαραιτητη κατα τη γνωμη σας η γραφη τους σε μια δραστηριοτητα;


Εγώ νομίζω εφόσον είσαι σίγουρη ότι κολάει η έννοια να τη βάλεις. Αλλιώς άστο. Εγώ δηλ. αυτό θα κάνω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:55:21 »

Αποσυνδεδεμένος vanessa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #438 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 10:45:37 pm »
Με μπερδευουουν αρκετα και σχεδον ποτε δεν ειμαι σιγουρη αν κολλαει η οχι!!! :( :( :(
ετσι λεω να μη τις γραψω καθολου.ευχαριστω!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 26, 2009, 10:50:45 pm από vanessa »

Αποσυνδεδεμένος elena_s20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #439 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 02:14:43 am »
Με μπερδευουουν αρκετα και σχεδον ποτε δεν ειμαι σιγουρη αν κολλαει η οχι!!! :( :( :(
ετσι λεω να μη τις γραψω καθολου.ευχαριστω!


συμφωνω


βασικα μήπως ξέρετε τι εννοούμε με τις " διδακτικές αρχές " ?

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #440 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:58:47 am »
Με μπερδευουουν αρκετα και σχεδον ποτε δεν ειμαι σιγουρη αν κολλαει η οχι!!! :( :( :(
ετσι λεω να μη τις γραψω καθολου.ευχαριστω!


συμφωνω


βασικα μήπως ξέρετε τι εννοούμε με τις " διδακτικές αρχές " ?

Οι διδακτικές αρχές είναι αυτές που θα χρησιμοποιήσεις για να αναπτύξεις τη δράση σου.Αναλυτικότερα τις είχε ο Κόφφας -κι ας είναι "παλιός όπως και ο Κιτσαράς..!-
Είναι οι: Αρχή της εποπτείας (δηλαδή το εποπτικό υλικό ). αρχή της επικαιρότητας, της διερεύνησης, της διαθεματικότητας, της αυτενέργειας,της ολότητας,της επαγωγικότητας,της διαφοροποίησης ως προς τις ανάγκες του κάθε π/δ, της παγκοσμιότητας..
Αυτά..καλο θα ήταν να ανατρέχετε στο google κάθε φορά που έχετε απορία..
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #441 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 10:37:04 am »
Με μπερδευουουν αρκετα και σχεδον ποτε δεν ειμαι σιγουρη αν κολλαει η οχι!!! :( :( :(
ετσι λεω να μη τις γραψω καθολου.ευχαριστω!


συμφωνω


βασικα μήπως ξέρετε τι εννοούμε με τις " διδακτικές αρχές " ?
Διδακτικές αρχες: αφετηρία διδακτικού σχεδιασμού κ η βαση για αποφάσεις σχετικες με τη διδακτική διαδικασία(παιδαγωγικη διαδικασία). Γι'αυτό το λογο αποτελούν βασικά εννοιολογικά εργαλεία για καθε εκπαιδευτικο που επιδιωκει να οργανωσει τη διδασκαλία του σε επιστημονική βαση κ κατα τον πιο  αποτελεσματικό τρόπο, προκειμένου να προωθησει την επίτευξη των στόχων του μαθήματος. Φυσικά οι διδακτικές αρχες δεν αποτελουν αναλλοίωτες κατηγορίες αλλα υφίστανται τροποποιήσεις αναλογα με τις επιστημονικές κ κοινωνικες μεταβολες καθως κ με τα εκπαιδευτικα κ παιδαγωγικα προβλήματα.
 Οι πιο θεμελιωδεις ειναι: 1. η αρχη της εποπτείας κατα την οποια ο μαθητης πρεπει να μαθαινει οχι μονο με τον προφορικο λογο αλλα κ με παραστασεις των αντικειμενων, οπου συμμετεχουν ολες οι αισθησεις του μαθητη.
 2. η αρχη της αυτενεργειας κατα την οποια ο μαθητης πρεπει να μετεχει ενεργα στις δραστηριοτητες της ταξης κ οχι να διατηρει παθητικη σταση κατα τη διδακτικη πραξη
3. η αρχη της ατομικοτητας, κατα την οποια ο καθε μαθητης της τάξης αποτελει ιδιαίτερη προσωπικοτητα που πρεπει να αποδεχθει κ να σεβαστει ο εκπαιδευτικος
 4. η αρχη της κονωνικοτητας κατα την οποια ο μαθητης ειναι αναγκη να αναπτυχθει κ να ολοκληρωθει κοινωνικα μεσω της αγωγης κ της μορφωσης.
5. η αρχη της παιδοκεντρικοτητας, κατα την οποια ο εκπαιδευτικος θετει το μαθητη στο κεντρο της διδακτικης διαδικασιας κ λαμβανει υποψιν του τη ψυχοσωματικη αναπτυξη κ εξελιξη του
6. η αρχη της εγγυτητας στη ζωη κατα την οποια η διδασκαλια οφειλει οχι μονο να προετοιμαζει τον μαθητη για την αντιμετωπιση των υλικων κ επαγγελματικων αναγκων αλλα κ να προσβλεπει σε μια πολυπλευρη ανθρωπιστικη μορφωση που θα τον καταστησει χρησιμο μελος του κοινωνικου συνολου

 απο το Λεξικο της Παιδαγωγικής

ελπιζω να σε βοηθησα
.
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #442 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 05:28:51 pm »
μήπως θα μπορούσε να μου πει κάποιος ποιά η διαφορά του σκοπού και στόχου???? ??? ???
νομίζω το θέμα είχε πέσει και στο διαγωνισμό του 2005 αν δεν κάνω λάθος...please help someboby in need...
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #443 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:04:02 pm »
μήπως θα μπορούσε να μου πει κάποιος ποιά η διαφορά του σκοπού και στόχου???? ??? ???
νομίζω το θέμα είχε πέσει και στο διαγωνισμό του 2005 αν δεν κάνω λάθος...please help someboby in need...

πολυ χονδρικα... ο σκοπος ειναι κατι πιο γενικο, ενω στοχος ειναι κατι πιο συγκεκριμενο... υπαρχει ομως και πιο αναλυτικη απαντηση, αν ανατρεξεις λιγο και στις προηγουμενες σελιδες ή στα σοσ θεματα , θα κατατοπιστεις καλυτερα. Ακομα αν εχεις Κιτσαρα(τετριμμενο) το αναλυει!!
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #444 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 04:12:02 pm »
Εχω μια απορία σχετικά με την ηθική ανάπτυξη και δεν μπορώ να βρώ άκρη στη βιβλιογραφία. Το παιδί μέχρι τα 5 βρίσκεται σε ένα προηθικό στάδιο και γύρω στα πέντε με έξι δίερχεται στο στάδιο της ετερόνομης ηθικής? Λίγο αργά δεν είναι? Δεν έχω και ιδιαίτερη εμπειρία με παιδιά για αυτό θέλω και τη γνώμη σας.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #445 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 04:27:14 pm »
ετσι είναι.  :)
το παιδι του νηπιαγωγείου δεν μπορεί ακομα να διακρινει το "καλό" και το "κακό" . η ηθική του ( συμφωνα με τον piaget) δεν ειναι αυτόνομη αλλα ετερόνομη. καλό ειναι αυτό που θα του πει ο ενήλικας και η ηθική του πηγάζει μόνο από τις απόψεις και τις πραξεις  του ενήλικα :-[

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #446 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 04:36:28 pm »
Σοφία ευχαριστώ για τη βοήθεια απλά θεωρούσα ότι αυτή η λεγόμενη ετερόνομη ηθική αρχίζει λίγο νωρίτερα. :) Θεωρίες θα μου πείτε ..... ;D

Αποσυνδεδεμένος FOX85

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 307
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #447 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 07:45:28 pm »
Αξιολόγηση αρχική, διαμορφωτική και τελική.......την χρησιμοποιούμε και στο πρότζεκτ και στη θεματική???????Και γράφουμε στο καθένα ΄πάνω κάτω βρε παιδιά????

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182620
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.