15
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: 200 θέσεις καθηγητών πληροφορικής?
« στις: Ιούνιος 14, 2008, 01:19:07 μμ »Δηλαδή οι υπόλοιποι κλάδοι που υπερασπίζονται τα διακαιώματα τους σημαίνει ότι δεν νοιάζονται για τα παιδιά;Φυσικά και δε νοιάζονται. Πιστεύεις ότι αυτοί που βγάζουν τις ώρες νοιάζονται για τα παιδιά? Μήπως πρέπει να ξυπνήσεις λίγο? Στην Ελλάδα είσαι. Ο κάθε ένας κοιτάει τον εαυτούλη του και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι πόσες ώρες θα έχει. Έτσι κάθε ειδικότητα ζητάει πάντα να έχει όσο το δυνατόν πιο πολλές ώρες ώστε να διοριστούν και περισσότεροι, βλέπε Οικονομολόγους επί Αρσένη, Φιλολόγους και άλλες ειδικότητες. Σιγά μην τους ενδιαφέρει το καλό των παιδιών. Το βόλεμα τους ενδιαφέρει. Να έχουν πλήρες ωράριο για να μην χρειαστεί να τρέχουν σε άλλο σχολείο.ΠαράθεσηΕιλικρινά δεν σε καταλαβαίνω! Μήπως σε βολεύει αυτή η κατάσταση;Εγώ είμαι διορισμένος και βολεμένος, οπότε μιλάω εκ τους ασφαλούς, δηλαδή είμαι πιο αντικειμενικός από τους περισσότερους εδώ οι οποίοι κάνουν ότι μπορούν να διοριστούν (δεν το κατακρίνω, είναι λογικό) οπότε δεν θεωρούνται αντικειμενικοί σε τέτοια θέματα. Δηλαδή όταν κάποιος βλέπει σαν μόνη λύση για το επαγγελματικό μέλλον του τον διορισμό σε δημοτικό είναι δυνατόν να παραδεχτεί ότι σε δημοτικό πρέπει να μπαίνει μόνο ο δάσκαλος? Πόλυ λίγοι θα είχαν το θάρρος να το παραδεχτούν.ΠαράθεσηΠάντως το παραδέχεσαι κι εσύ ότι η ειδικότητα σου δεν είναι η Πληροφορική λέγοντας:"Τα μαθήματα της ειδικότητάς του τα έχουν ξεχάσε, πως θα μπουν να διδάξουν?"Εσύ αυτό κατάλαβες? Πως ορίζεις την ειδικότητα κάποιου? από το πτυχίο? Να σου κάνω μια ερώτηση τότε? Ποιος από τους παρακάτω είναι πιο κοντά στην επιστήμη της πληροφορικής?
1. Μαθηματικός ή Φυσικός με MSc στην πληροφορική και πορυπηρεσία στη διδασκαλία πληροφορικής
2. Απόφοιτος του ΤΕΙ Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης Άρτας ή Αυτοματισμού ή Διαχείρισης Πληροφορίας
Εσύ ποιον από τους παραπάνω θα θεωρούσες πιο κοντά στην επιστήμη της πληροφορικής και να έχει τα προσόντα να μπει σε τάξη να διδάξει?
Ο όρος ειδικότητα για σένα είναι απλά μια ετικέτα ή αντανακλά τις γνώσεις που έχει κάποιος? για να ξέρω..
Λοιπόν για να καταλάβω, Για σένα είναι όλοι ίδιοι, δεν νοιάζονται για τα παιδιά, μόνο το βόλεμα, αλλά μόνο οι πληροφορικοί είναι απαράδεκτοι που ζητάνε κάτι παραπάνω;
Αυτό που λες για τους δασκάλους θα ήταν λογικό αν όντως στο δημοτικό έκαναν όλα τα αντικείμενα οι δάσκαλοι. Από τη στιγμή που είναι κι άλλες ειδικότητες μέσα, έχω και εγώ δικαίωμα να διεκδικώ να μπω. Είναι παράλογο αυτό;
Αυτό που λες για την ειδικότητα θα το καταλάβαινα αν έλεγες ότι η συγκεκριμένη κατηγορία καθηγητών έχουν ξεχάσει και την "άλλη" ειδικότητα τους. Εσύ όμως με τα λεγόμενά σου θεωρείς ειδικότητα αυτή του πτυχίου.
Δεν θα σου απαντήσω σ' αυτό που ρωτάς γιατί είναι άδικη η σύγκριση κι αυτό το λέω μόνο και μόνο λόγω της διδακτικής εμπειρίας ασχέτως πτυχίων. Αν θέλεις να το κάνεις πιο δίκαιο και είτε βγάλεις την εμπειρία από τους μεν είτε την προσθέσεις στους δε ευχαρίστως να σου απαντήσω.
Έτσι όπως το θέτεις είναι σαν να ρωτάς ποιος είναι καλύτερος:
1. Ο μαθηματικός με μάστερ στην φυσική και χρόνια διδασκαλίας της φυσικής ή
2. Ο απόφοιτος της σχολής "Σπουδές στις φυσικές επιστήμες" του ΕΑΠ;