Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sakis82

Σελίδες: 1234 ... 7
15
Δηλαδή οι υπόλοιποι κλάδοι που υπερασπίζονται τα διακαιώματα τους σημαίνει ότι δεν νοιάζονται για τα παιδιά;
Φυσικά και δε νοιάζονται. Πιστεύεις ότι αυτοί που βγάζουν τις ώρες νοιάζονται για τα παιδιά? Μήπως πρέπει να ξυπνήσεις λίγο? Στην Ελλάδα είσαι. Ο κάθε ένας κοιτάει τον εαυτούλη του και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι πόσες ώρες θα έχει. Έτσι κάθε ειδικότητα ζητάει πάντα να έχει όσο το δυνατόν πιο πολλές ώρες ώστε να διοριστούν και περισσότεροι, βλέπε Οικονομολόγους επί Αρσένη, Φιλολόγους και άλλες ειδικότητες. Σιγά μην τους ενδιαφέρει το καλό των παιδιών. Το βόλεμα τους ενδιαφέρει. Να έχουν πλήρες ωράριο για να μην χρειαστεί να τρέχουν σε άλλο σχολείο.

Παράθεση
Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω! Μήπως σε βολεύει αυτή η κατάσταση;
Εγώ είμαι διορισμένος και βολεμένος, οπότε μιλάω εκ τους ασφαλούς, δηλαδή είμαι πιο αντικειμενικός από τους περισσότερους εδώ οι οποίοι κάνουν ότι μπορούν να διοριστούν (δεν το κατακρίνω, είναι λογικό) οπότε δεν θεωρούνται αντικειμενικοί σε τέτοια θέματα. Δηλαδή όταν κάποιος βλέπει σαν μόνη λύση για το επαγγελματικό μέλλον του τον διορισμό σε δημοτικό είναι δυνατόν να παραδεχτεί ότι σε δημοτικό πρέπει να μπαίνει μόνο ο δάσκαλος? Πόλυ λίγοι θα είχαν το θάρρος να το παραδεχτούν.

Παράθεση
Πάντως το παραδέχεσαι κι εσύ ότι η ειδικότητα σου δεν είναι η Πληροφορική λέγοντας:"Τα μαθήματα της ειδικότητάς του τα έχουν ξεχάσε, πως θα μπουν να διδάξουν?"
Εσύ αυτό κατάλαβες? Πως ορίζεις την ειδικότητα κάποιου? από το πτυχίο? Να σου κάνω μια ερώτηση τότε? Ποιος από τους παρακάτω είναι πιο κοντά στην επιστήμη της πληροφορικής?

1. Μαθηματικός ή Φυσικός με MSc στην πληροφορική και πορυπηρεσία στη διδασκαλία πληροφορικής
2. Απόφοιτος του ΤΕΙ Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης Άρτας ή Αυτοματισμού ή Διαχείρισης Πληροφορίας

Εσύ ποιον από τους παραπάνω θα θεωρούσες πιο κοντά στην επιστήμη της πληροφορικής και να έχει τα προσόντα να μπει σε τάξη να διδάξει?

Ο όρος ειδικότητα για σένα είναι απλά μια ετικέτα ή αντανακλά τις γνώσεις που έχει κάποιος? για να  ξέρω..


Λοιπόν για να καταλάβω, Για σένα είναι όλοι ίδιοι, δεν νοιάζονται για τα παιδιά, μόνο το βόλεμα, αλλά μόνο οι πληροφορικοί είναι απαράδεκτοι που ζητάνε κάτι παραπάνω;

Αυτό που λες για τους δασκάλους θα ήταν λογικό αν όντως στο δημοτικό έκαναν όλα τα αντικείμενα οι δάσκαλοι. Από τη στιγμή που είναι κι άλλες ειδικότητες μέσα, έχω και εγώ δικαίωμα να διεκδικώ να μπω. Είναι παράλογο αυτό;

Αυτό που λες για την ειδικότητα θα το καταλάβαινα αν έλεγες ότι η συγκεκριμένη κατηγορία καθηγητών έχουν ξεχάσει και την "άλλη" ειδικότητα τους. Εσύ όμως με τα λεγόμενά σου θεωρείς ειδικότητα αυτή του πτυχίου.

Δεν θα σου απαντήσω σ' αυτό που ρωτάς γιατί είναι άδικη η σύγκριση κι αυτό το λέω μόνο και μόνο λόγω της διδακτικής εμπειρίας ασχέτως πτυχίων. Αν θέλεις να το κάνεις πιο δίκαιο και είτε βγάλεις την εμπειρία από τους μεν είτε την προσθέσεις στους δε ευχαρίστως να σου απαντήσω.
 Έτσι όπως το θέτεις είναι σαν να ρωτάς ποιος είναι καλύτερος:
1. Ο μαθηματικός με μάστερ στην φυσική και χρόνια διδασκαλίας της φυσικής ή
2. Ο απόφοιτος της σχολής "Σπουδές στις φυσικές επιστήμες" του ΕΑΠ;

16
Αν διαβάσετε προσεκτικά τα άρθρα ειδικά το τελευταίο λέει

Οι δάσκαλοι σε συλλογικό αλλά και σε ατομικό επίπεδο, πεπεισμένοι για την αξία της πληροφορικής στην εκπαίδευση δραστηριοποιούνται  έντονα. Η δραστηριότητά τους αυτή παίρνει την μορφή ενημέρωσης,  εκπαίδευσης -κάτι που οι δάσκαλοι εκτιμούν ιδιαίτερα- ενεργοποίησης και υποστήριξης των ενεργειών των διαφόρων φορέων που προτίθενται να εισάγουν την πληροφορική στα σχολεία.

Οι δάσκαλοι πιστεύουν ότι η πληροφορική είναι:

Εργαλείο για τον δάσκαλο

Εργαλείο για τον μαθητή

Εργαλείο για την καλή λειτουργία του σχολείου

Αρχή στην εισαγωγή της τεχνικής κουλτούρας που ένα παιδί που ζει την εποχή μας πρέπει να έχει


Δε λέει πουθενά για πληροφορικούς αλλά για δασκάλους. Είναι φανερό ότι τα προγράμματα πληροφορικής στο κανονικό πρόγραμμα θα τα κάνουν οι δάσκαλοι και όχι οι πληροφορικοί από τη στιγμή που δεν έχουν τα προσόντα να διδάξουν στο δημοτικό.

Άρθρα σχετικά με την εισαγωγή της πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση


Εγώ δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχεις! Θα μπορούσες να βγάλεις το συμπέρασμα σου απ' αυτά που διάβασες και να μας το παραθέσεις, αλλά μέχρι εκεί! Εσύ συνεχίζεις και με ένα τρόπο σαν να τα ξέρεις όλα κρίνεις το αν οι πληροφορικοί μπορούν να διδάξουν στο δημοτικό ή όχι! Εσύ αλήθεια μπορείς;

17
ΑΜΕΣΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ στον κλάδο τους
Σόρρυ αλλά αυτό δε γίνεται για τα τους παρακάτω λόγους
  1. Για να γίνει μετάταξη πρέπει να το θέλει ο εκπαιδευτικός, και δε νομίζω να το θέλει κανείς από αυτούς ειδικά όσοι έχουν ήδη κάποια οργανική σε
     Γυμνάσιο. Γιατί να τη χάσουν και να βγουν στη διάθεση
  2. Για να πάρεις οργανική σε άλλη ειδικότητα θέλεις 80-100 μόρια, οι περισσότεροι από αυτούς έχουν μέχρι 30, που να πάνε
  3. Ξεχνάς ότι όλοι αυτοί έχουν κάποια προυπηρεσία σαν καθηγητές πληροφορικής, αυτό δε σημαίνει τίποτα? Τα μαθήματα της ειδικότητάς του τα έχουν ξεχάσε, πως θα μπουν να διδάξουν?

Παράθεση
- Ο κλάδος δεν είναι διασπασμένος. Απλά δεν έχει ένα συλλογικό όργανο που να τον εκφράζει
Φυσικά αφού με το έτσι θέλω έχεις βγάλει από τον κλάδο τους μίσους αφού δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής τώρα χαίρω πολύ

Παράθεση
- ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΛΑΔΟ! Στον κλάδο ΠΕ19-ΠΕ20 ανηκούν απόφοιτοι συγκεκριμένων σχολών
Ποιες είναι οι συγκεκριμένες? τα 22 ΑΕΙ και άλλα τόσα ΤΕΙ? 

Παράθεση
Απλώς υπεράσπιση των συλλογικών δικαιωμάτων του κλάδου μας[/i]
Α μπράβο αυτό είναι λοιπόν, δε σε νοιάζει ούτε δε ενδιαφέρει το καλό των μαθητών αλλά μόνο τα συλλογικά δικαιώματα του κλάδου. Σκέφτεσαι συντεχνιακά δηλαδή

Τώρα εσύ μπορείς να λες ότι αυτοί που δεν έχουν πτυχιο πληροφορικής δεν ανήκουν στον κλάδο ΠΕ19-20 αλλά προφανώς αναφέρεσαι σε έναν ιδεατό κλάδο που έχεις φτιάξει στο μυαλό σου. Γιατί στην πραγματικότητα όλοι αυτοί ΕΙΝΑΙ καθηγητές πληροφορικής ΠΕ19 είτε το θέλεις είτε όχι. Είτε το θέλεις είτε όχι ανήκουν και αυτοί στον κλάδο μας.
    Και ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις αυτά που λέω με την εκδίωξη που πρότεινες για αυτούς τους καθηγητές από τον κλάδο μας. Για αυτό και ο κλάδος είναι διασπασμένος. Διότι οι μισοί θέλουν να διώξουν τους άλλους μισούς. Δεν σκέφτονται ότι θα είναι μαζί τους για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον. Για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω η εκδίωξη αυτή (μετάταξη την ονόμασες) δεν μπορεί να γίνει.

  Επίσης εσύ είπες ότι εγώ χρησιμοποιώ επιχειρήματα αλλά εσύ δε χρησιμοποίησες κανένα εκτός από το συντεχνιακό δηλαδή, που λέει βγείτε εσείς για να μπούμε στο δημόσιο εμείς. Κάποιο άλλο επιχείρημα έχεις για αυτά που λες που να στηρίζει κάποια λύση που μπορεί να υλοποιηθεί, γιατί τη μετάταξη ξέχνα τη.


Δηλαδή οι υπόλοιποι κλάδοι που υπερασπίζονται τα διακαιώματα τους σημαίνει ότι δεν νοιάζονται για τα παιδιά; Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω! Μήπως σε βολεύει αυτή η κατάσταση;
Πάντως το παραδέχεσαι κι εσύ ότι η ειδικότητα σου δεν είναι η Πληροφορική λέγοντας:"Τα μαθήματα της ειδικότητάς του τα έχουν ξεχάσε, πως θα μπουν να διδάξουν?"



18
Καλησπέρα σας,

Κάποιος ή κάποια που διδάσκει (πληροφορική εννοώ) θα μπορούσε για κάθε μια από τις έξι κατηγορίες της ύλης του ΑΣΕΠ να μου υποδείξει τα αντίστοιχα σχολικά βιβλία;

Ευχαριστώ

Θα πάς σε Λύκειο και Επάλ και θα πάρεις όλα τα βιβλία Πληροφορικής!Απλά τα πράγματα..
τα περισσοτερα θεματα πεφτουν μεσα απο τα βιβλια της Δ/θμιας

συγγνώμη αλλά αυτό που λες το έχεις ψάξει; χωρίς να είμαι σίγουρος εγώ θυμάμαι τότε που είχαν δημοσιευθεί τα θέματα ότι δεν έβρισκα λύσεις στα σχολικά. Με την πρώτη ευκαιρία θα ξανακοιτάξω για να σιγουρευτούμε.

19
Έχω την εντύπωση ότι βλέπουμε το ίδιο εργάκι με τον προηγούμενο διαγωνισμό."Οι πληροφορικοί σε νέες περιπέτειες".  Ελπίζω τουλάχιστον ο παραγωγός του (υπουργός παιδείας) να μην το κάνει σήριαλ.

20
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Μάρτιος 31, 2008, 12:33:35 πμ »
Τι γινεται όταν στελνουν σε κάποιον που κληρωθηκε για μεταπτυχιακο οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ; Δεν αρκει καποιοσ να εχει τελειωσε Τει πληροφορικης; Νομιζω στην  προκυρηξη υπηρχαν οι σχολες πληροφορικης. Και στο κατω κατω αφου γινεσαι καθηγηρης ΠΕ20 γιατι δεν εχεις δικαιωμα να κανεις τα χαρτια σου για μεταπτυχιακο; Αναφερομαι στο μεταπτυχιακο "γραφικες τέχνες -πολυμέσα"
απο τη σελίδα του ΕΑΠ:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα
Γίνονται δεκτοί: 
α. Απόφοιτοι Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), απόφοιτοι Πανεπιστημίων των  Tμημάτων Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, MME,  Πληροφορικής, Πληροφορικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ, Εφαρμογών Πληροφορικής και Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής. 
β. Απόφοιτοι Α.Τ.Ε.Ι. Tμημάτων Τεχνολογίας Γραφικών Tεχνών, Γραφιστικής, Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων, Πληροφορικής, Φωτογραφίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

Νομίζω ότι είναι σαφές. Το ότι έχεις ως κοινό δικαίωμα με τους αποφοίτους όλων των τμημάτων ΤΕΙ με κατεύθυνση την Πληροφορική τον διορισμό σου ως ΠΕ20 δεν σημαίνει  ότι έχεις κοινά δικαιώματα παντού. Κι έγω θα ήθελα να μπορώ να επιλεγώ σ'αυτό το πρόγραμμα αλλά τι να κάνουμε...
 

21
Εγώ όμως που είμαι περίεργος θα ήθελα να μάθω αν το μήνυμα που διαγράφηκε απευθυνόνταν σε κάποιον ή μαλλον αν απευθύνονταν σε μένα. Νομίζω ότι αν το μήνυμα προσέβαλε κάποιον ή κάποια ομάδα ανθρώπων ο αποστολέας του πρέπει να πάρει την απάντηση του, μέσω προσωπικού μηνύματος βέβαια.

23
Συμφωνώ μαζί σου. Το επίπεδο έρευνας σε κάποια ΑΕΙ είναι πολύ υψήλο. ...Στα υπόλοιπα τι γίνεται;
Μιας και το ανέφερες, ξέρω καθηγητές με προσόντα που προτιμούν ΤΕΙ από ΑΕΙ.
Το γεγονός του ότι δεν υπάρχουν πολλοί καθηγητές σε ΤΕΙ και ΑΕΙ που να αποφοίτησαν απο ΤΕΙ συμβαίνει γιατί οχι νωρίτερα παρα μόνο τα τελευταία 4-5 χρόνια δώθηκε το δικαίωμα στους απόφοιτους να κάνουν μεταπτυχιακά στην Ελλάδα. Ξέρεις πολλούς καθηγητές  μόνο με βασικό πτυχίο; Περίμενε λίγο καιρό ακόμα που θα αρχίσουν τα ΤΕΙ να προσφέρουν αυτόνομα μεταπτυχιακά προγράμματα και μετά βλέπουμε.
Προσωπικά έδωσα μέχρι και στα θρησκευτικά πανελλήνιες για να περάσω στην τριτοβάθμεια. Άσχετα από αυτό, με τα σημερινά δεδομένα μπορείς να επιλέξεις οποιαδήποτε σχολή σου αρέσει ανεξάρτητα απο την κατεύθυνση που ακολουθείς στο σχολείο. Οπότε κάποιος που εξετάζεται σε πανελλήνιο επίπεδο στα αρχαία, λατινικα κτλ μπορει να μπει πχ σε οικονομικό τμήμα.

24
Καλώς διέκρινες την αντίφαση γιατί υπάρχει. Αυτό που δεν μου άρεσει είναι να λέει ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Εγώ αμφισβήτισα το επίπεδο και των μεν και των δε. Δεν έβγαλα την μεριά μου απ'εξω όπως κάνουν ορισμένοι. Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ έδωσα ένα παράδειγμα πραγματικό και είπα την αποψη μου. Αλήθεια εσύ κι όλοι οι "ΑΕΙτζήδες" τι άποψη έχειτε για τα ΑΕΙ γενικά, όχι σε συγκριση με τα ΤΕΙ. Είναι υψηλό το επίπεδο;
Γράψου σε ένα ΑΕΙ με κατακτήριες να δεις από μόνος σου το επίπεδο.Μόνο από μέσα θα διαπιστώσεις με βεβαιότητα.

Συμφωνώ απόλυτα. Το ίδιο βέβαια πρέπει να κάνουν κι όσοι κατακρίνουν τα ΤΕΙ.
Εδώ μιλάμε για παγκόσμια κατάταξη αν κατάλαβες καλά.Αν υπολογίσεις ότι η Ελλάδα έχει τόσο τμήματα σκέψου πόσα έχουν οι άλλες χώρες με μεγαλύτερο πληθυσμό.

Αν έχω καταλάβει καλά προσπαθείς να υποστηρίξεις ότι ο απόφοιτος ενός τμήματος πληροφορικής τεί(με βάση το 9) είναι τουλάχιστον ίσος ,ίσως και καλύτερος από κάποιον που είναι απόφοιτος από τμήμα αεί που έχει βάση το άριστα στις πανελλήνιες και είναι μέσα στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.Όπως είπες άποψη σου,αλλά η πλειοψηφία τάσσεται με την πλευρά της λογικής και είναι σε θέση να καταλάβει την ιεραρχική κατάταξη της εκπαίδευσης.
Είναι σαν να λέει κάποιος παίκτης της ερασιτεχνικής κατηγορίας είναι καλύτερος απο όλους τους παίκτες του Ολυμπιακού.Δεν νομίζω να πείσει πολλούς.
Επειδή θίγεται πολύ το θέμα της βάσης των σχολών θέλω να ρωτήσω κάτι. Αυτό που σας πειράζει είναι το υπόβαθρο των σπουδαστών; Μα έτσι κι αλλιώς οι φοιτητές που δεν έχουν υπόβαθρο συνήθως δεν παίρνουν πτυχίο. Δυσκολεύονται και τα παρατανε. Όταν μπαίνει κάποιος π.χ. στη ισπανική φιλολογία  με βαθμό κάτω απο τη βάση (συμπεριλαμβανομένων των μορίων του ειδικού μαθήματος) σημαίνει ότι είναι υποβαθμισμένη σχολή;
Παρομοιάζεις τα ΑΕΙ με τον "Ολυμπιακό" και τα ΤΕΙ με ερασιτεχνικές ομάδες; Μόνοι σας παίζετε στη Α' εθνική; Έτσι νομίζεις;  Δηλαδή πιστεύεις ότι υπάρχει τόσο μεγάλο χάσμα ανάμεσα σε ΑΕΙ-ΤΕΙ;

25
Απόφοιτοι από ΤΕΙ με αντίστοιχες ειδικότητες δεν υπάρχουν διότι τα ΤΕΙ δεν είναι πανεπιστήμια και ο σκοπός τους δεν είναι να βγάζουν επιστήμονες, αν έχουν χαθεί στο δρόμο δεν φτάινει τα ΑΕΙ και ξαναλέω ότι τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, δεν είναι μέτρο σύγκρισης, διότι κανείς δεν σου εξασφαλίζει ότι αυτοί που δίνουν είναι ένα καλό στατιστικό δείγμα από κάθε ειδικότητα.

Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.

οκ να σου πω, πράγματι δεν έχουν να δείξουν και πολλά πράγματα, και για να το επιβεβαιώσεις πήγαινε στον δικτυακό τόπο
http://www.esf.org/esf_genericpage.php?section=10&language=0&genericpage=2623

όπου θα δεις ότι ο καλύτερος νέος επιστήμονας αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη (και ίσως στον κόσμο) είναι Έλληνας και δουλεύει στο πανεπιστήμιο Κρήτης.
Δε βλέπω να έχει περάσει από κανένα ΤΕΙ

Υπόψην ότι το βραβείο αυτό σου δίνει 1m euro για να ανοίξεις δικό σου ερευνητικό εργαστήριο όπου θέλεις κα ο τύπος θα το ανοίξει στην Κρήτη.
Επίσης το βραβείο αυτό είναι κάτι σαν Νόμπελ για τους νέους επιστήμονες.
Επίσης υπάρχουν αρκετοί έλληνες επιστήμονες με πολλά βραβεία ειδικά στον χώρο της πληροφορικής. Δεν ξέρω κανέναν από αυτούς να είναι καθηγητής σε ΤΕΙ, ή να έχει τελειώσει αντίστοιχη σχολή. Ίσως να έχουν υπάρχουν 1-2 εξαιρέσεις αλλά αυτές είναι που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Από πότε δίνεις αρχαία ή χημεία για να μπεις πληροφορική; Δίνεις 2 μαθηματικά, φυσική, έκθεση, Προγραμματισμό. Κάποιος ο οποίος γράφει 3 στον προγραμματισμό και στα μαθηματικά δε νομίζω να μπορεί να παρακολουθησει μαθήματα πληροφορικής σε οποιαδήποτε σχολή.
Δεν μας αναφέρεις όμως που σπούδασε. Το απέφυγες; Εγω δεν είπα οτι οι έλληνες είναι χαζοί. Τέτοια παραδείγματα σίγουρα θα υπάρχουν πολλά... Άπλώς ο άνθρωπος νοιάστηκε για την πατρίδα του(που δεν του προσέφερε εκπαίδευση) και γύρισε πίσω. Κι εγώ ξέρω καθηγητή που ήταν στη NASA στον τομέα της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων αλλά επειδή αγαπάει την πατρίδα του καταπιάστηκε με περιφεριακό ΤΕΙ. Επίσης είχα καθηγητές που έκαναν παράλληλα μάθημα και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ και μάλιστα ακολουθούσαν την ίδια υλη και στα δυο.

Θα σου συνηστούσα να μελετήσεις τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμεια εκπαίδευση. Μήπως προέρχεσαι από δέσμες;

26
2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.
Κοίτα αυτό να σου λυθεί η απορία:
http://kapodistriako.uoa.gr/stories/040_co_01/index.php?m=2

Αλήθεια τα υπόλοιπα 15, αν δεν κάνω λάθος, που είναι;

27
Καταρχάς φίλε Sakis82 από τα γραφόμενά σου διακρίνω μια προφανή αντίφαση..Λες ότι μερικοί (προφανώς του Πανεπιστημίου?) αμφισβητούν και μάλιστα με τρόπο προκλητικό (sic) το επίπεδο των σπουδαστών των τμήματων ΤΕΙ για να καταλήξεις μερικές γραμμές μετά ότι το επίπεδο είναι χαμηλό στα ΤΕΙ απλά είναι χαμηλό και στα ΑΕΙ! Δηλαδή και ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ αμφισβητείς το επίπεδο των "ΤΕΙτζήδων" (με προκλητικό ή όχι τρόπο δεν το κρίνω), απλά επιπρόσθατα  προβαίνεις και σε μια ισοπεδωτική εξίσωσή τους με τους "ΑΕΙτζήδες", βάσει των αποτελεσμάτων του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ..
Εγώ έχω μια διαφορετική ανάγνωση των αποτελεσμάτων..Πριν την αναπτύξω να πω ότι διαφωνώ με την άποψη ότι "ήταν διαφορετικά θέματα διαφορετικών εξετασεων με χειρουργική ακρίβεια τα θέματα ΠΕ20 πιο εύκολα από τα ΠΕ19 κτλ" . Τα πράγματα είναι πιο απλά.."συντελεστής δυσκολίας θεμάτων και  ποιότητα-ποσότητα διαβάσματος"..Τι θέλω να πω..όσοι δώσανε στον προηγούμενο ΑΣΕΠ προετοιμάστηκαν με βάση το συντελεστή δυσκολίας των προηγούμενων θεμάτων..ο οποίος μάλλον ως συντελεστής ευκολίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί..ο υποψήφιος (πολύ λογικά) πήρε τα θέματα του 2002 τα "έλυσε μέσα σε μία ώρα στο πόδι" και βλέποντας ότι έπιασε 80% θα είπε..Σιγά μην προετοιμαστώ για το γνωστικό ("Λόλα να ένα μήλο" ήταν τα θέματα του 2002) θα ρίξω το βάρος της "προετοιμασίας"(?) μου στα Παιδαγωγικά..και σιγά..1 στους 3 μπαίνει υπάρχει και ο πίνακας των αναπληρωτών που μπορώ να καβαντζωθώ και από κει οπότε why bother..? Τώρα που το σκέφτομαι ούτε τα παιδαγωγικά θα διαβάσω..σιγά  λίγο τα multiple γιατί έχουμε και δουλειές...Όμως..τα θέματα ήταν άλλου συντελεστή δυσκολίας..οπότε "τέζα ο καμπούρης" που λέει και ο Γεωργίου..Όποιος προετοιμάστηκε στοιχειωδως μεν αλλά προετοιμάστηκε..έγραψε..

ΑΝΤΙΘΕΤΑ στις Πανελλήνιες ο κάθε συνειδητοποιημένος υποψήφιος προετοιμάζεται συστηματικά και αποκλειστικά για τα θέματα των εξετάσεων που θα καθορίσουν μονοσήμαντα το μέλλον του και στα οποία a priori έχει θέσει τον μέγιστο δυνατό βαθμό δυσκολίας ώστε όλα να του φανούν εύκολα..Κάποιοι λοιπόν γράφουν 9 κάποιοι 19 και ο καθένας τραβά το δρόμο του..άλλος στα αει άλλος στα τει, ενώ κανεις(?) δεν διανοείται να αμφισβητήσει προκλητικά τις βαθμολογίες... Αυτά ως τροφή για σκέψη..

Cogito Dubito..
Καλώς διέκρινες την αντίφαση γιατί υπάρχει. Αυτό που δεν μου άρεσει είναι να λέει ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Εγώ αμφισβήτισα το επίπεδο και των μεν και των δε. Δεν έβγαλα την μεριά μου απ'εξω όπως κάνουν ορισμένοι. Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ έδωσα ένα παράδειγμα πραγματικό και είπα την αποψη μου. Αλήθεια εσύ κι όλοι οι "ΑΕΙτζήδες" τι άποψη έχειτε για τα ΑΕΙ γενικά, όχι σε συγκριση με τα ΤΕΙ. Είναι υψηλό το επίπεδο;
Το γεγονός έιναι 1: με κοινό παρονομαστή όλα όσα ανέφερες περι προετοιμασίας οι δύο κλάδοι είχαν την ίδια επιτυχία ή την ίδια αποτυχία, διαλέξτε όποιο σας αρέσει. Τα θέματα μπορέι να θεωρηθούν δύσκολα αλλά ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται.

28
Αν ήταν να χαρακτηρίσουμε κάθε ΑΕΙ από τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ τότε θα έπρεπε να κλείσουν όλες οι σχολές φιλολόγων, μαθημαικών και φυσικών με τη δικαιολογία ότι βγάζουν άσχετους αφού και αυτοί έχουν χαμηλά ποσοστά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ.
   Αντί για αυτό μήπως θα μπορούσε να μας πει αυτός που θίγεται από αυτά που γράφονται στο φόρουμ για τα ΤΕΙ σχετικά με την έρευνα που γίνεται εκεί? Δηλαδή πόσοι καθηγητές από ΤΕΙ υπάρχουν σε καταξιωμένα journal πληροφορικής ή έστω συμμετέχουν σε συνέδρια? Από τους παλιούς σίγουρα κανένας αφού οι πιο πολλοί δεν έχουν καν διδακτορικό και προσπαθούν τώρα να πάρουν κανένα από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο για αυτό και υπάρχει ευνοική ρύθμιση για αυτούς σε κάποιες υποτροφίες.
    Η μήπως πια ερευνητική ομάδα από ΤΕΙ έχει να δείξει κάτι τα τελευταία χρόνια; Και στην τελική οι μαθητές που μπαίνουν με 9 και 10 μέσο όρο πως μπορούν ρε παιδί μου και περνάνε τόσο δύσκολα μαθήματα; Αυτοί οι καθηγητές στα ΤΕΙ πρέπει να έχουν τρομερή μεταδοτικότητα δε νομίζετε;
1.Το τι κάνουν οι φιλόλογοι οι μαθηματικοί κτλ δεν με ενδιαφέρει. Εξάλλου δεν υπάρχει και μέτρο συγκρισης. Αν συμμετέιχαν στο διαγωνισμό απόφοιτοι από ΤΕΙ με αντίστοιχες ειδεικότητες και είχαν ίδιες επιδόσεις πως θα σου φαινόταν; ...όπως πάντα θα έφταιγαν τα θέματα.
2.Αν είχαν τα ΤΕΙ τη χρηματοδότηση που παίρνουν τα ΑΕΙ τότε να είσαι σίγουρος πως θα είχαν πολλά να δείξουν στον τομέα της έρευνας. Πες μας καλύτερα έσυ τι έχουν να δείξουν τα ελληνικά ΑΕΙ στον ερευνητικό τομέα σε σχέση με ΑΕΙ του εξωτερικού.
3.Τι σχέση έχει το άν έγραψε κάποιος στις πανελλήνιες 3 στα αρχαία ή στη χημεία  με το αν καταλαβαίνει πχ προγραμματισμό δεν μπορώ να το καταλάβω...

Σελίδες: 1234 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161105
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 498
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 421

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.