δλδ μαριγουλα αν επιτρεπεταισυγνώμη αλλά δεν θέλω να περιγράψω την δραστηριότητά μου γιατί δεν μου αρέσουν οι κινήσεις εντυπωσιασμού... ούτε θέλω να ακούσω σχόλια για το αν ήταν ωραία ή δεν ήταν. ΣΥΓΝΩΜΗ και πάλι...
τι εγραψες οτι θα κανεις για να δωσεις κινητρα στα 2 αλλογλωσσα παιδια να μιλησουν ?
δεν σου ζητησα να μου περιγραψεις τη δραστηριοτητα σουγια να σου πω τι έκανα πρέπει να εξηγώ την δραστηριότητα. Δεν είπα ότι έγραψα την δραστηριότητα στον ΑΣΕΠ για εντυπωσιασμό, είπα ότι δεν θέλω να περιγράψω εδώ την δραστηριότητα για τους λόγους που εξήγησα.
σε ρωτησα τι εγραψες για να δειξεις οτι θα βοηθησεις τα 2 παιδια να παραγουν λογο
τη δραστηριοτητα στον ασεπ δεν τη γραψαμε για εντυπωσιασμο αλλα μεσα απο αυτη που γραψαμε επρεπε να δειξουμε οτι θα βοηθησουμε τα 2 παιδια που δεν παραγουν λογο δεν ειμαστε στο δημοτικο να πουμε α η δικη σου ειναι καλυτερη απο τη δικη μου και να παρουμε αυτοκολλητα
συζητηση κανουμε αν δεν θες να πεις ειναι δικαιωμα σου εγω δεν σου ζητησα να μου περιγραψεις τη δραστηριοτητα ηταν ξεκαθαρο το τι σε ρωτησα.......
Εννοείς τα φροντιστήρια που γράψανε όλο το ΔΕΠΠΣ; Κι εγώ αν είχα 6 ώρες μπροστά μου αντί για 4 θα το έγραφα όλο! Εκτός από αυτό, το θέμα έλεγε τα βασικά χαρακτηριστικά, όχι όλα τα χαρακτηριστικά! Πρέπει να έχεις κριτική σκέψη για να το κάνεις αυτό και όχι να παπαγαλίζεις! Επομένως πραγματικά δε νομίζω ότι μπορούν να μας πουν κάτι σημαντικό οι απαντήσεις των φροντιστηρίων! - Sorry για το έντονο ύφος αλλά νομίζω ότι τα φροντιστήρια παίζουν με τον πόνο μας, με την αγωνία μας και το βασικότερο δεν ξέρουν τι τους γίνεται (2-3 λάθη ο Κολλιντάς και νομίζω 5 ο alexander στο γνωστικό)!
τι εκανες μονο για να παραγουν τα παιδια λογο
με καλυψες........
Όσο για το οτι πολλά "παλιά" μέλη δεν συμμετέχουν στην συζήση είναι γιατί τελικά παρεξηγούνται οι προθέσεις τους απο κάποια "νεότερα" μέλη που δεν γνωρίζουν τη βοήθεια που έχουν προσφέρει σε όλους εμας, δεν έχουν δει παλαιότερα δείγματα γραφής τους και τελικά δεν έχουν διάθεση να τους ακούσουν. Και είναι κρίμα γιατί όλοι θα είχαμε πολλά να πάρουμε απο την εμπειρία τους στο Δημ. σχολείο.
εεχχμμ....εχω καιρό να γράψω στο forum -κυριως λογω του οτι με εχει χαλάσει το κλιμα επιθετικότητας, κοινως, επιστημονικού ξεκατινιάσματος- αλλά σας παρακαλω μια διευκρίνηση μονο: το να παράγουν προφορικό λογο δεν ηταν το ζητούμενο,, βάση εκφώνησης??? ετσι οπως ηταν διατυπωμένο το ερωτημα εμενα τουλάχιστον εκει με παρεπεμψε ..τι εκανες μονο για να παραγουν τα παιδια λογο
Γιατί να παράγουν λόγο;;; Μπορεί να μην ήταν το ζητούμενο απαραίτητα...
Συμφωνώ με τη maria_sib. Απο τη διαπολιτισμική που εχω διαβάσει μέχρι σήμερα, πουθενά δεν είδα το ζητούμενο να ειναι η παραγωγή λόγου, αντίθετα το ζητούμενο είναι η ένταξη στην ομάδα, η έκφραση (με διάφορους τρόπους) και η τόνωση της αυτοεκτίμησης ... Καλό θα ήταν λοιπόν να μην είμαστε τόσο κάθετοι σχετικά με το τι ζητούσε και το τι δεν ζητούσε η δραστηριότητα ::) ::) ο καθένας έκρινε και έγραψε και η "νεκροψία θα δείξει" :)συμφωνώ απόλυτα μαζί σου
καλησπερα σε ολους! κι εγω πιστευω πως το ζητουμενο ειναι να συμμετεχουν ολα και γι αυτο το ελεγε αυτο στην παρενθεση. για να τονισει οτι πρεπει να κανεις μια δραστηριοτητα για να μπορουν να συμμετεχουν ολα. εγω εκανα δραστηριοτητα μη λεκτικη εφοσον καταλαβαινουν αλλα εχουν προβλημα στο λογο(http://)
πιστεύω ότι στόχος ήταν η επικοινωνία η οποία μπορεί να είναι και μη λεκτική, μην μπαίνετε σε καλούπια, οι ιδέες και οι προτάσεις είναι άπειρες κ κάλλιστα μπορεί όλοι οι τρόποι να είναι σωστοί ανάλογα με το πως παρουσιάζεις το καθετί , απλά το θέμα ήταν πως θα καταλάβουν κ θα επικοινωνήσουν τα αλβανόφωνα, η ένταξη τους στην ομάδα κλπ είναι δεδομένο πως πρέπει να γίνει.εγώ έκανα το πείραμα κ τα αλβανόφωνα μας έδειξαν τη χώρα τους στην υδρόγειο, έκαναν σύγκριση, είδαν που νυχτώνει πρώτα, και κωλοτούμπες να κάνουν τα μικρά εμένα μου αρκεί να μου δείξουν με όποιο τρόπο μπορούν ότι καταλαβαίνουν, συμμετέχουν, ενδιαφέρονται κ επικοινωνούν, παράλληλα τονώνεται η αυτοπεποίθηση τους κλπ κλπκ.α
καλησπερα! θα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη σας για κατι! στη δραστηριοτητα με την εναλλαγη εγραψα την προσεγγιση που θα ακολουθησω και τη στηριξα οπως ηξερα επιστημονικα αλλα δεν την ανελυσα με λεπτομερια το τι κανει το καθε παιδι στο παιχνιδι ρολων που παιζουμε. λετε να μου την παρουν λαθος?Κανείς μας δεν πρόλαβε να γράψει όοοολες τις λεπτομέρειες που θα ήθελε, δεν νομίζω αυτό να αποτελέσει προβλημα...
γεια σασ ειμαι μια απο τιισ πολλεσ που εκανα προφορικη επικοινωνιασ στη δραστηριοτητα...εχω να πω στισ συναδελφουσ που εκανα το ιδιο να μην ακουν τι λενε δεξια και αριστερα και οτι εχω ακουσει τα τερατα απο σχολικουσ συμβουλουσ...δεν ξερω αν ειναι σωστο τετοιο καιρο που το αγχοσ μασ ειναι τεραστιο να απογοητευουμε ενα πολυ μεγαλο μεροσ των υποψηφιων..αν τελικα αυτο που ζητησαν ηταν το πειραμα του ραβανη απο καλουσ παπαγαλουσ τοτε...οκ!πασο!
[/quo
'Οσες και όσοι εγραψαν το πειραμα του ραβανη δεν σημαινει ότι ειναι αποκλειστικα παπαγαλοι. Κι εγώ το πείραμα εγραψα διότι δεν μπορούσα να σκεφτώ κατι αλλο εκεινη την στιγμή και μπραβο σε οσους εγραψαν κατι διαφορετικό. Δεν νομιζω κανενας μας να ειναι λαθος, οτι δραστηριότητα και να εγραψε , αλλα αυτό που θα ξεχωρίσει θεωρώ πως ειναι ο τρόπος, το πως την εγραψε, πραγματα που εχουν ξαναειπωθεί. Ας περιμένουμε λοιπόν τα αποτελέσματα και ας μην απογοητευόμαστε :-\
...σε μια συζητηση με την σχολική μας σύμβουλο, η οποία γνωρίζει πολύ καλα τα θέματα του ασεπ, μας είπε σχετικα με την δραστηριότητα εναλλαγής μέρας - νύχτας οτι όλες οι δραστηριοτητες απο όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα του ΔΕΠΠΣ είναι σωστες εκτος απο εκεινες που εχουν σχεδιαστεί με βάση την Γλώσσα-προφορική επικοινωνια. Με αλλα λόγια δεν ηταν στόχος η προφορική επικοινωνία και η παραγωγή λόγου.Σας υπενθυμίζω αυτά που είπε η julie. Είπε οτι μονο το πείραμα ήταν σωστό ??? Oxι βεβαια!Αντίθετως η σύμβουλος της είπε οτι οι περισσότερες δραστηριότητες είναι σωστές. Δεν το βρίσκετε λογικό;;;;
Αντιθέτως οι φυσικές επιστήμες(πείραμα),η δραματοποίηση, τα εικαστικα θεωρούνται οι ενδεικνυόμενες δραστηριότητες για τα αλλοδαπα παιδια στα πλαισια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, οπως αναφερθηκε και προηγουμένως απο τις συναδελφους.
:)γεια σας, είμαι νεο μέλος και παρακολουθώ αρκετο καιρο αυτή την συζητηση.Είμαι αναπληρωτρια φετος και σε μια συζητηση με την σχολική μας σύμβουλο, η οποία γνωρίζει πολύ καλα τα θέματα του ασεπ, μας είπε σχετικα με την δραστηριότητα εναλλαγής μέρας - νύχτας οτι όλες οι δραστηριοτητες απο όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα του ΔΕΠΠΣ είναι σωστες εκτος απο εκεινες που εχουν σχεδιαστεί με βάση την Γλώσσα-προφορική επικοινωνια. Με αλλα λόγια δεν ηταν στόχος η προφορική επικοινωνία και η παραγωγή λόγου.
Αντιθέτως οι φυσικές επιστήμες(πείραμα),η δραματοποίηση, τα εικαστικα θεωρούνται οι ενδεικνυόμενες δραστηριότητες για τα αλλοδαπα παιδια στα πλαισια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, οπως αναφερθηκε και προηγουμένως απο τις συναδελφους.
Συγκεκριμένα αναφέρεται στο ΔΕΠΠΣ ότι:Καλα, οτι δεν ξερουν τι θέλουν και οτι ήταν "περίεργα"διατυπωμένες οι ερωτήσεις είναι δεδομένο :-\ :'(
Οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται είναι κυρίως συλλογικές και ευνοούν την αλληλεπίδραση ,την επικοινωνία ,τη χρήση τεχνολογίας,τον προφορικό και γραπτό λόγο (ΔΕΠΠΣ 2003) Οδηγός Νηπιαγωγού σελ.87
Δε ξέρω αλλά μου φαίνεται ότι δε ξέρουν τί θέλουν όλοι οι του ΑΣΕΠ ,οι συμβούλοι και ...και ...και ???
Συγκεκριμένα αναφέρεται στο ΔΕΠΠΣ ότι:Καλα, οτι δεν ξερουν τι θέλουν και οτι ήταν "περίεργα"διατυπωμένες οι ερωτήσεις είναι δεδομένο :-\ :'(
Οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται είναι κυρίως συλλογικές και ευνοούν την αλληλεπίδραση ,την επικοινωνία ,τη χρήση τεχνολογίας,τον προφορικό και γραπτό λόγο (ΔΕΠΠΣ 2003) Οδηγός Νηπιαγωγού σελ.87
Δε ξέρω αλλά μου φαίνεται ότι δε ξέρουν τί θέλουν όλοι οι του ΑΣΕΠ ,οι συμβούλοι και ...και ...και ???
Δεν καταλαβαίνω όμως τι σχέση έχει αυτό που αναφέρεις απο το ΔΕΠΠΣ ??? ???Αυτές είναι γενικές αρχές που εννοούνται σε κάθε δραστηριότητα! Δεν εννοούνται πχ οταν κάνουμε ένα πειραματάκι;;;Το να φτιάξεις όμως μια δραστηριότητα γλώσσας είναι άλλο πράγμα..
οταν λες εδω και καιρο ακουμε οτι θα διορθωσουν συμβουλοι?? απο ποτε? εγω πρωτη φορα το ακουω....ποσο πισω ειμαι ??? ;DΠριν ακόμη δώσουμε ΑΣΕΠ όοολες οι γνωστές μου που δουλευουν σε δημόσια και απο 2-3 φροντιστήρια που πήγαιναν γνωστές μου! Γιατι κάθε φορά αυτές δεν διορθώνουν;;;
:)γεια σας, είμαι νεο μέλος και παρακολουθώ αρκετο καιρο αυτή την συζητηση.Είμαι αναπληρωτρια φετος και σε μια συζητηση με την σχολική μας σύμβουλο, η οποία γνωρίζει πολύ καλα τα θέματα του ασεπ, μας είπε σχετικα με την δραστηριότητα εναλλαγής μέρας - νύχτας οτι όλες οι δραστηριοτητες απο όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα του ΔΕΠΠΣ είναι σωστες εκτος απο εκεινες που εχουν σχεδιαστεί με βάση την Γλώσσα-προφορική επικοινωνια. Με αλλα λόγια δεν ηταν στόχος η προφορική επικοινωνία και η παραγωγή λόγου.
Αντιθέτως οι φυσικές επιστήμες(πείραμα),η δραματοποίηση, τα εικαστικα θεωρούνται οι ενδεικνυόμενες δραστηριότητες για τα αλλοδαπα παιδια στα πλαισια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, οπως αναφερθηκε και προηγουμένως απο τις συναδελφους.
Δεν χρειαζόμαστε λύπηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ??? ??? ???Ήμαρτον
όποιος την χρειάζεται δεν είναι άξιος για το επαγγελμα!
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ θέλουμε ουχί των κόπων μας, αλλα της πληρότητάς μας ως εκπαιδευτικοιεαν και εφόσον την έχουμε
Συμφωνώ απόλυτα.Πριν καιρό μίλησα με τον υπεύθυνο του Παν/μίου που είχα στις πρακτικές γιατί είχα μπερδευτεί με το όλο θέμα του ΔΕΠΠΣ KAI μου είχε πεί ότι το κλειδί είναι να προσεγγίσουμε οτιδήποτε μας δωθεί διαθεματικά.Αυτή είναι η υπάρχουσα λογική σύμφωνα με το αναλυτικό οπότε μου φαίνεται λιγότερο σωστό να παραθέσεις μία απλή μεμονομένη δραστηριότητα Φ.Ε ή γλώσσας ή οτιδήποτε άλλο.Τι να πώ!Θα δείξει.Πάντως πιστεύω ότι μεγαλύτερη σημασία έχει ο τρόπος που δικαιολογήσαμε τη δραστηριότητα.Από κει και πέρα ας μας λυπηθούν, ας λυπηθούν και τον κόπο που κάναμε... :'( :'(Εχω πάλι μια απορία και αν θέλεις μου απαντάς. Ζητούσε ΜΙΑ μεμονωμένη δραστηριότητα. Πως προσεγγίζεται μια μεμονωμένη δραστηριότητα διαθεματικά;;;; ??? ??? Εκτος αν εννοείς οτι έβαλες και διαθεματικές επεκτάσεις μετά τη δραστηριότητα :-\
[/color]Συμφωνώ απόλυτα.Πριν καιρό μίλησα με τον υπεύθυνο του Παν/μίου που είχα στις πρακτικές γιατί είχα μπερδευτεί με το όλο θέμα του ΔΕΠΠΣ KAI μου είχε πεί ότι το κλειδί είναι να προσεγγίσουμε οτιδήποτε μας δωθεί διαθεματικά.Αυτή είναι η υπάρχουσα λογική σύμφωνα με το αναλυτικό οπότε μου φαίνεται λιγότερο σωστό να παραθέσεις μία απλή μεμονομένη δραστηριότητα Φ.Ε ή γλώσσας ή οτιδήποτε άλλο.Τι να πώ!Θα δείξει.Πάντως πιστεύω ότι μεγαλύτερη σημασία έχει ο τρόπος που δικαιολογήσαμε τη δραστηριότητα.Από κει και πέρα ας μας λυπηθούν, ας λυπηθούν και τον κόπο που κάναμε... :'( :'(Εχω πάλι μια απορία και αν θέλεις μου απαντάς. Ζητούσε ΜΙΑ μεμονωμένη δραστηριότητα. Πως προσεγγίζεται μια μεμονωμένη δραστηριότητα διαθεματικά;;;; ??? ??? Εκτος αν εννοείς οτι έβαλες και διαθεματικές επεκτάσεις μετά τη δραστηριότητα :-\
κι εγω πιστευω οτι επρεπε να γραψουμε μια δραστηριοτητα εφοσον το ελεγε. διαθεματικη μπορει να ειναι μια δραστηριοτητα οταν κανεις για παραδειγμα μεσα απο το παιχνιδι ρολων με θεμα την εναλλαγη και γλωσσα εφοσον υπαρχει διαλογος και φυσικη αγωγη εφοσον κινουνται κτλ. δεν ξερω αν ειναι σωστο αλλα ισως αυτο εννοει. δηλαδη μεσα απο αυτη την δραστηριοτητα εβγαινε το διαθεματικο αλλα αλλο ειναι η διαθεματικοτητα και αλλο η θεματικη προσεγγιση. και το ξαναλεω δεν ξερω αν ειναι σωστη η σκεψη μου
Όταν λέω ότι το αξίζουν εννοώ από όλες τις απόψεις, τόσο για το θεωρητικό υπόβαθρο αλλά κυρίως για τη δημιουργικότητά τους στην τάξη και τη σχέση τους με τα παιδιά.Για μένα νηπιαγωγός με 5 ίσως και 6 είναι ανεπαρκής. Υπάρχουν βέβαια διάφορες προοπτικές.Ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις και είναι σεβαστές.Καλό σας απόγευμα. :)Emmaki, συμφωνώ απόλυτα!
Σχετικά με την σύμβουλο δεν μπορώ να πω το όνομα της ωστόσο ξέρω οτι διορθώνει, όπως και πολλές νηπιαγωγοί αποσπασμένες στα παν/μια για τις πρακτικές.Δεν είναι μόνο καθηγητές παν/μιου.μάθει ποτέ τι είναι σωστό και τι όχι. Οι απαντήσεις ποτε δεν δίνονται στα γραπτά δοκίμια ούτε καν επιγραμματικά. Επιπλεον δικαίωμα αναβαθμολόγησης δεν υπάρχει. Για όλους αυτούς τους λογους καλό είναι να μην είμαστε απολυτοι γιατί σε αυτή την ιστορια υπαρχουν πολλοί αστάθμιστοι παράγοντες.
Οι σύμβουλοι είναι αυτοί που ερμηνευουν και αναλύουν το ΔΕΠΣ και το Α.Π. Είναι υπεύθυνοι για την εφαρμογή των προγραμματων και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, δεν μπορεί να είναι ασχετοι ή να ερμηνευουν υποκειμενικά τον οδηγό.
Εγω δεν θέλω να είμαι απόλυτη ως προς το τι έιναι σωστο και τι όχι.Πιστευω οτι πρεπει να βάζουμε ρεαλιστικούς στόχους στις δραστηριότητες κατι που το λένε σε πολλά παν/μια στις πρακτικές, αρχικα μόνο καταλαβαίνουν την γλώσσα αλλά πρεπει να περασει ενα χρονικό διάστημα ωσπου αυτό να επιτευχθεί. Συνεπώς το να θέσεις ως στόχο την παραγωγή λόγου στην ελληνική γλώσσα σε μια δραστηριότητα στην διάρκεια μιας ημέρας δεν είναι εφικτός και ρεαλιστικός στόχος.Αλλωστε σύμφωνα με την διαπολιτισμική εκπ/ση δεν πρέπει να επιβάλουμε στα παιδια να μιλάνε την κυριαρχη γλώσσα αλλα να σεβόμαστε την ταυτότητα τους και να τα ωθουμε να μιλούν στην μητρική τους γλώσσα,γιατι οι δύο γλώσσες εξελισονται παράλληλα.
Τέλος θέλω να επισημάνω οτι ο ΑΣΕΠ είναι αναξιοκρατικός και αδικος,για τους παρακατω λόγουςΤα θέματα είναι πάντα δοσμενα με ασάφειες, ωστε να μπερδευεται ο κόσμος και να μην είναι σε θεση να
Οι σύμβουλοι είναι αυτοί που ερμηνευουν και αναλύουν το ΔΕΠΣ και το Α.Π. [/b]Είναι υπεύθυνοι για την εφαρμογή των προγραμματων και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, δεν μπορεί να είναι ασχετοι ή να ερμηνευουν υποκειμενικά τον οδηγό.
κι εχουμε ακομα απριλη (καλο μηνα κιολας) , μαη και ισως και ιουνη μεχρι να βγουν τα αποτελεσματα
ω ρε γλεντια τι εχει να γραφτει μεχρι τοτε :D
υπομονη .......
[/quot
Τελικά MairyLiscious συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είχες γράψει για το λόγο που δε γράφεις συχνα.Ώρα να αραιώνω κι εγώ! Καλύτερα να μασας παρά να μιλάς. ;D ;D ;D ;D :-X
κι εχουμε ακομα απριλη (καλο μηνα κιολας) , μαη και ισως και ιουνη μεχρι να βγουν τα αποτελεσματα
ω ρε γλεντια τι εχει να γραφτει μεχρι τοτε :D
υπομονη .......
[/quot
Τελικά MairyLiscious συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είχες γράψει για το λόγο που δε γράφεις συχνα.Ώρα να αραιώνω κι εγώ! Καλύτερα να μασας παρά να μιλάς. ;D ;D ;D ;D :-X
Συνάδελφοι......
Ολοι τις γνώμη μας λέμε εδώ μέσα ...μη το παίρνουμε προσωπικά.
Αλλοι συμφωνούν άλλοι πάλι όχι.
Δεν είναι κακό...
και μαλιστα ειναι απολυτως λογικο να διαφωνουμε! μακαρι να ανοιξει το επαγγελμα και να περασουμε ολες!κι εχουμε ακομα απριλη (καλο μηνα κιολας) , μαη και ισως και ιουνη μεχρι να βγουν τα αποτελεσματαΣυνάδελφοι......
ω ρε γλεντια τι εχει να γραφτει μεχρι τοτε :D
υπομονη .......
[/quot
Τελικά MairyLiscious συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είχες γράψει για το λόγο που δε γράφεις συχνα.Ώρα να αραιώνω κι εγώ! Καλύτερα να μασας παρά να μιλάς. ;D ;D ;D ;D :-X
Ολοι τις γνώμη μας λέμε εδώ μέσα ...μη το παίρνουμε προσωπικά.
Αλλοι συμφωνούν άλλοι πάλι όχι.
Δεν είναι κακό...
Τώρα ή εμένα εννοείς ή τη Reta. Αν εννοείς εμένα ευχαριστώ πολύ. :-* :-* :-* :-*Αν όχι, πάλι την πάτησα η ψωνάρα!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D Αν εννοείς τη Reta, βεβαια, θα συμφωνήσω μαζί σου. :) :) :)
όπως και να χει δεν πρόκειται να παίξω με τα νεύρα καμιάς μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα. Μετά όσες διαπραγματεύσεις θέλετε, αλλά το θεωρώ ανήθικο από μέρους μου να εκφέρω άποψη για κάτι που σας καίει και δεν μπορείτε να ελέγξετε την εγκυρότητα των λεγομένων μου ως προς αυτά που θεωρεί σωστά το περιβόητο ΑΣΕΠ. Μετά θα σας πω τι ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό.
"διαθεματικότητα" που ανάθεμα και αν έχει καταλάβει κανείς μας πως εφαρμόζεται στην πράξη για να μην πω οτι πολλοί απο μας ούτε θεωρητικά το γνωρίζουμε αυτό το θέμα :P ::)Εχεις απόλυτο δικιο vasilikiP. είχε ημερίδα η ομεπ το Σαββατο και ο Χρυσαφίδης -που ήταν εισηγητης- αυτό ακριβώς ανέφερε ως πρωτη παρατήρηση.
σοφά πράττεις νομίζω... ;)
Υ.Γ. δεν αποσιωπώ τα γεγονότα...... απλά απέχω
ξαφνικά πάψαμε να αντιμετωπιζόμαστε σαν συνάδελφοι και γίναμε ανταγωνιστές
Αν καταλαβαινω καλα αυτα που λεσ,μαλλον διαβασα λαθοσ δεππσ...οπου εκει βρηκα στοχουσ οπωσ το να αφηγηθουν τα παιδια η να διηγηθουν,να περιγραψουν, να εξηγησουν , να συμμετεχουν σε δραστηριοτητεσ και αλλεσ....που σημαινει δραστηριοτητεσ στηριγμενεσ στη παραγωγη λογου,οχι αψογο χειρισμο τησ εληνικησ αλλα οσο μπορουν με σκοπο τη βελτιωση τησ προφορικησ επικοινωνιασ..μια δραστηριοτητα λοιπον στηριζομενει στουσ παραπανω στοχουσ οι οποιοι ειναι''ισαξιοι'' με τουσ υπολοιπουσ των αλλων γνωστικων αντικειμενων γιατι να μην ειναι ολοκληρωμενη.Τελειωσα φετοσ τη σχολη και εχω οργανωσει απειρεσ δραστηριοτητεσ και με τη βοηθεια ''ειδικων'' το λιγοτερο που εμαθα ειναι ποτε μια δραστηριοτητα ειναι ολοκληρωμενη.
Όμως, σκεφτείτε.. πόσο άρτια -προσοχή, λέω ''άρτια", όχι ""σωστή"" θα μπορούσε να θεωρηθεί μια δραστηριότητα εναλλαγής μέρας-νύχτας στηριζόμενη αποκλειστικά και μόνο στο αντικείμενο της Γλώσσας; Όταν μάλιστα, κατα την εκφώνηση αναφέρεται ότι στην τάξη σου υπάρχουν και αλβανόφωνα παιδιά, δεν είναι σαν να τα αποκλείεις; Αν και δέν είναι μόνο τα Αλβανόπουλα. Κάλλιστα, στις ηλικίες που διδάσκουμε, μπορώ να σας αναφέρω πολλά παραδείγματα ελληνόγλωσσων παιδιών που δυσκολεύονται ιδιαίτερα στο χειρισμό της ελληνικής και στην παραγωγή λόγου, προφορικού και γραπτου. Αυτό βέβαια, είναι και σε ένα βαθμό λογικό..
Τα παιδιά έχουν τόσους τρόπους να εκφραστούν- ζωγραφική, δραματοποίηση κτλ-, γιατί να περιμένουμε από αυτά να μπορούν να είναι καθισμένα στον κύκλο της συζήτησης επί μισή ώρα, μέχρι να τελειώσει η συζήτησή μας για την εναλλαγή μέρας-νύχτας;;; Όσο όμορφη, εποικοδομιτική κι απαραίτητη κι αν είναι, δε νομίζω ότι μπορούμε να σταματήσουμε εκεί.. Δεν είναι λάθος, δεν είναι όμως και ολοκληρωμένο.
Mairyliscious μιλούσα γενικώς και όχι για συγκεριμένα πρόσωπα...Αν μιλούσα για σένα θα παρέθετα τα λεγόμενα σου ::)ξαφνικά πάψαμε να αντιμετωπιζόμαστε σαν συνάδελφοι και γίναμε ανταγωνιστές
δεν βλεπω καθολου ανταγωνιστικα κανενα
και εγω ειχα παρει παρα πολλα απο τις συζητησεις που ειχαμε προ ασεπ
μετα ασεπ μεγαλη απογοητευση
και γι αυτο και σχολιασα οτι θα θελα να ακουσω τη γνωμη ενος ανθρωπου που πηρα πολλα προ ασεπ πριν βγουν τα αποτελεσματα
οπως και να χει καλυτερα να απεχω γενικως γιατι οτι γραφω παρεξηγειται και το κλιμα εδω μεσα εχει παραστραβωσει
να ειστε καλα