*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση  (Αναγνώστηκε 14993 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zoi83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #56 στις: Μάρτιος 31, 2009, 12:21:24 μμ »
πιστευω οτι το θεμα μας το εβαλαν ετσι επειδη σιγουρα στο μυαλο τους θα εχουν καποια συγκεκριμενη προσεγγιση που επρεπε να ακολουθησουμε. και απο εκει και περα μια καλη δραστηριοτητα που επρεπε να αναπτυξουμε. εγω πιστευω οτι ισως ηθελαν κατι συνδιαστικο. δηλαδη να λαβουμε υποψη μας οτι δεν μιλανε οποτε ισως ηθελε κατι μη λεκτικο για να συμμετεχουν ολα γιατι εφοσον δεν μιλανε καλα δεν  γινετε μεσα σε μια δραστηριοτητα να προσπαθησεις να τα μαθεις να μιλανε τα ελληνικα και να καταφερεις να τα κανεις να κατανοησουν και την εναλλαγη. σε ολο τον οδηγο λεει οτι πρεπει να τονονουμε μεσα στην ταξη την πολιτισμικη τους ταυτοτητα και οχι να τους μαθουμε την αλλη γλωσσα. οποτα ισως ηθελε κατι μη λεκτικο με διαπολιτισμικα στοιχεια. τωρα πως ακριβως γινετε αυτο δεν ξερω!!απλα ελπιζω να μην βαθμολογησουν αυστηρα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:28:46 »

Αποσυνδεδεμένος efterpi2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #57 στις: Μάρτιος 31, 2009, 12:44:21 μμ »
εγω απ οτι ξερω καθηγητεσ πανεπ. ειναι αυτοι που διορθωνουν τα γραπτα..διαβαζω παραπανω που λετε οτι στοχοσ δεν ηταν η προφορικη επικοινωνια!!το ελεγε καπου και δεν το προσεξα?ελεγε μια δραστηριοτητα με το γνωστο θεμα,ο στοχο βρισκεται στην πορεια αφου βρεθει το γνωστικο αντικειμενο.εχουμε ενα θεμα με το οποιο θα μπορουσαμε να κανουμε μια διαθεματικη προσεγ. δλδ με ολα τα γνωστικα αντικειμενα...υπηρχε βεβαια μια ιδιαιτεροτητα στην ταξη η οποια κατα τη γνωμη μ θα μπορουσε να σημαινει πολλα οπωσ διαπολ. εκ/ση η χωρισμοσ των παιδιων σε ομαδεσ η και κατι αλλο αρκει να ειναι σωστο και τεκμιριωμενο.. 

Αποσυνδεδεμένος mimi85

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #58 στις: Μάρτιος 31, 2009, 12:52:53 μμ »
Κι εγω για καθηγητες πανεπιστημιου ξερω! Μας το ελεγαν οταν ημουν ακομη στη σχολη..

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #59 στις: Μάρτιος 31, 2009, 01:35:51 μμ »
:)γεια σας, είμαι νεο μέλος και παρακολουθώ αρκετο καιρο αυτή την συζητηση.Είμαι αναπληρωτρια φετος και σε μια συζητηση με την σχολική μας σύμβουλο, η οποία γνωρίζει πολύ καλα τα θέματα του ασεπ, μας  είπε  σχετικα με την δραστηριότητα εναλλαγής μέρας - νύχτας οτι όλες οι δραστηριοτητες απο όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα του ΔΕΠΠΣ είναι σωστες εκτος απο εκεινες που εχουν σχεδιαστεί με βάση την  Γλώσσα-προφορική επικοινωνια. Με αλλα λόγια  δεν ηταν στόχος η προφορική επικοινωνία και η παραγωγή λόγου.
Αντιθέτως οι φυσικές επιστήμες(πείραμα),η δραματοποίηση, τα εικαστικα θεωρούνται οι ενδεικνυόμενες δραστηριότητες για τα αλλοδαπα παιδια στα πλαισια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, οπως αναφερθηκε και προηγουμένως απο τις συναδελφους.

Βρε κορίτσια...(και αγόρια)

Φάσκουμε και αντιφάσκουμε??

Δουλεύουμε σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ ή όχι??

Διαθεματικότητα---ολιστική αντίληψη της γνώσης ????

Συγκεκριμένα αναφέρεται στο ΔΕΠΠΣ ότι:

Οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται είναι κυρίως συλλογικές και ευνοούν την αλληλεπίδραση ,την επικοινωνία ,τη χρήση τεχνολογίας,τον προφορικό και γραπτό  λόγο (ΔΕΠΠΣ 2003) Οδηγός Νηπιαγωγού σελ.87

Δε ξέρω αλλά μου φαίνεται ότι δε ξέρουν τί θέλουν όλοι οι του ΑΣΕΠ ,οι συμβούλοι και ...και ...και  ???


Συμφωνώ απόλυτα.Πριν καιρό μίλησα με τον υπεύθυνο του Παν/μίου που είχα στις πρακτικές γιατί είχα μπερδευτεί με το όλο θέμα του ΔΕΠΠΣ KAI μου είχε πεί ότι το κλειδί είναι να προσεγγίσουμε οτιδήποτε μας δωθεί διαθεματικά.Αυτή είναι η υπάρχουσα λογική σύμφωνα με το αναλυτικό οπότε μου φαίνεται λιγότερο σωστό να παραθέσεις μία απλή μεμονομένη δραστηριότητα Φ.Ε ή γλώσσας ή οτιδήποτε άλλο.Τι να πώ!Θα δείξει.Πάντως πιστεύω ότι μεγαλύτερη σημασία έχει ο τρόπος που δικαιολογήσαμε τη δραστηριότητα.Από κει και πέρα ας μας λυπηθούν, ας λυπηθούν και τον κόπο που κάναμε... :'( :'(
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:28:46 »

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #60 στις: Μάρτιος 31, 2009, 02:05:02 μμ »
Από κει και πέρα ας μας λυπηθούν, ας λυπηθούν και τον κόπο που κάναμε... 


Δεν χρειαζόμαστε λύπηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ??? ??? ???Ήμαρτον
όποιος την χρειάζεται δεν είναι άξιος για το επαγγελμα!
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ θέλουμε ουχί των κόπων μας, αλλα της πληρότητάς μας ως εκπαιδευτικοι εαν και εφόσον την έχουμε
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #61 στις: Μάρτιος 31, 2009, 02:16:06 μμ »
Το αν είμαστε άξιοι για το επάγγελμα άσε να το κρίνουν άλλοι walse, οι προιστάμενοί μας και οι γονείς που μας εμπιστεύονται τα παιδιά τους.Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στην κρίση του εκάστοτε διορθωτή και από εκεί εξαρτάται το μέλλον μας, το αν θα εργαστούμε και πάλι στην εκπαίδευση ή όχι.Ο καθένας μπορεί πιστεύω να εκφράζεται ελεύθερα.
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #62 στις: Μάρτιος 31, 2009, 02:28:29 μμ »
Δεν σε κρινω!
Δηλαδη θεωρεις τον εαυτό σου αξιο λυπησης?? τοτε να λες ασ με λυπηθουν και όχι ας  μας λυπηθουν

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2009, 02:36:05 μμ από walse »
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #63 στις: Μάρτιος 31, 2009, 03:38:52 μμ »
Το θέμα είναι αρκετά σύνθετο γιατι δεν μπορεί ένας ασεπ ή μία ανάπτυξη δραστηριότητας να καθορίσει προσλήψεις στην εκπαίδευση.Τα κριτήρια των διορθωτών είναι αρκετά υποκειμενικά και γι'αυτό η τύχη των διαγωνιζομένων(βαθμολογία) βρίσκεται στα χέρια τους.Από αυτή την οπτική λοιπόν δικαιολογείται το "ας μας λυπηθούν".Πήραμε νομίζω μια απλή φράση κι από σχοινί έγινε κορδόνι.Άλλωστε άλλο μία υποκειμενική βαθμολόγηση γραπτού και άλλο η ακαδημαική παιδαγωγική κατάρτιση του εξεταζόμενου.Γνωρίζω περιπτώσεις παλιών συμφοιτητριών μου που πραγματικά αξίζουν να βρίσκονται στην εκπαίδευση με βαθμό πτυχίου πάνω από 8 και όμως δεν βρίσκονται και άλλες που με 5 και 6 εργάζονται.Λοιπόν αυτή είναι αδικία.
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #64 στις: Μάρτιος 31, 2009, 04:03:11 μμ »
Εγώ θα το ξαναπώ.
Οι διορθωτές θ΄ςλουν να δουν αν μπορείτε να σχεδιάσετε μία εφαρμόσιμη δραστηριότητα, δηλαδή μια δραστηριότητα η οποία τη δεδομέμη στιγμή θα την κάνατε μέσα στην τάξη,σε 25 παιδιά και θα πετυχαίνατε τους στόχους σας.
Εκπαιδευτικός που τελείωσε το πανεπιστήμιο με βαθμό και γνωρίζει όλες τις θεωρίες απ' έξω, δεν σημαίνει ότι έιναι και καλός εκπαιδευτικός. Αντίθετα, κάποιος που τελείωσε με 5 και με 6 μπορεί να είναι πιο συστηματικός στο σχεδιασμό δραστηριοτήτων και να λαμβάνει υπ' όψιν του περισσότερους παράγοντες και άρα να είναι καλύτερος από αυτόν με το βαθμό!!!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #65 στις: Μάρτιος 31, 2009, 06:05:59 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα.Πριν καιρό μίλησα με τον υπεύθυνο του Παν/μίου που είχα στις πρακτικές γιατί είχα μπερδευτεί με το όλο θέμα του ΔΕΠΠΣ KAI μου είχε πεί ότι το κλειδί είναι να προσεγγίσουμε οτιδήποτε μας δωθεί διαθεματικά.Αυτή είναι η υπάρχουσα λογική σύμφωνα με το αναλυτικό οπότε μου φαίνεται λιγότερο σωστό να παραθέσεις μία απλή μεμονομένη δραστηριότητα Φ.Ε ή γλώσσας ή οτιδήποτε άλλο.Τι να πώ!Θα δείξει.Πάντως πιστεύω ότι μεγαλύτερη σημασία έχει ο τρόπος που δικαιολογήσαμε τη δραστηριότητα.Από κει και πέρα ας μας λυπηθούν, ας λυπηθούν και τον κόπο που κάναμε... :'( :'(
Εχω πάλι μια απορία και αν θέλεις μου απαντάς. Ζητούσε ΜΙΑ μεμονωμένη δραστηριότητα. Πως προσεγγίζεται μια μεμονωμένη δραστηριότητα διαθεματικά;;;; ??? ??? Εκτος αν εννοείς οτι έβαλες και διαθεματικές επεκτάσεις μετά τη δραστηριότητα :-\

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #66 στις: Μάρτιος 31, 2009, 06:12:37 μμ »
Όταν λέω ότι το αξίζουν εννοώ από όλες τις απόψεις, τόσο για το θεωρητικό υπόβαθρο αλλά κυρίως για τη δημιουργικότητά τους στην τάξη και τη σχέση τους με τα παιδιά.Για μένα νηπιαγωγός με 5 ίσως και 6 είναι ανεπαρκής. Υπάρχουν βέβαια διάφορες προοπτικές.Ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις και είναι σεβαστές.Καλό σας απόγευμα. :)
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος zoi83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #67 στις: Μάρτιος 31, 2009, 06:18:18 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα.Πριν καιρό μίλησα με τον υπεύθυνο του Παν/μίου που είχα στις πρακτικές γιατί είχα μπερδευτεί με το όλο θέμα του ΔΕΠΠΣ KAI μου είχε πεί ότι το κλειδί είναι να προσεγγίσουμε οτιδήποτε μας δωθεί διαθεματικά.Αυτή είναι η υπάρχουσα λογική σύμφωνα με το αναλυτικό οπότε μου φαίνεται λιγότερο σωστό να παραθέσεις μία απλή μεμονομένη δραστηριότητα Φ.Ε ή γλώσσας ή οτιδήποτε άλλο.Τι να πώ!Θα δείξει.Πάντως πιστεύω ότι μεγαλύτερη σημασία έχει ο τρόπος που δικαιολογήσαμε τη δραστηριότητα.Από κει και πέρα ας μας λυπηθούν, ας λυπηθούν και τον κόπο που κάναμε... :'( :'(
Εχω πάλι μια απορία και αν θέλεις μου απαντάς. Ζητούσε ΜΙΑ μεμονωμένη δραστηριότητα. Πως προσεγγίζεται μια μεμονωμένη δραστηριότητα διαθεματικά;;;; ??? ??? Εκτος αν εννοείς οτι έβαλες και διαθεματικές επεκτάσεις μετά τη δραστηριότητα :-\

κι εγω πιστευω οτι επρεπε να γραψουμε μια δραστηριοτητα εφοσον το ελεγε. διαθεματικη μπορει να ειναι μια δραστηριοτητα οταν κανεις για παραδειγμα μεσα απο το παιχνιδι ρολων με θεμα την εναλλαγη  και γλωσσα εφοσον υπαρχει διαλογος και φυσικη αγωγη εφοσον κινουνται κτλ. δεν ξερω αν ειναι σωστο αλλα ισως αυτο εννοει. δηλαδη μεσα απο αυτη την δραστηριοτητα εβγαινε το διαθεματικο αλλα αλλο ειναι η διαθεματικοτητα και αλλο η θεματικη προσεγγιση. και το ξαναλεω δεν ξερω αν ειναι σωστη η σκεψη μου
[/color]

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #68 στις: Μάρτιος 31, 2009, 07:40:56 μμ »
Όταν λέω ότι το αξίζουν εννοώ από όλες τις απόψεις, τόσο για το θεωρητικό υπόβαθρο αλλά κυρίως για τη δημιουργικότητά τους στην τάξη και τη σχέση τους με τα παιδιά.Για μένα νηπιαγωγός με 5 ίσως και 6 είναι ανεπαρκής. Υπάρχουν βέβαια διάφορες προοπτικές.Ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις και είναι σεβαστές.Καλό σας απόγευμα. :)
Emmaki, συμφωνώ απόλυτα!
Xionati, θα μου επιτρέψεις κι εμένα να διαφωνήσω εδώ οριζοντίως, καθέτως, διαγωνίως ... ;D
Το τι βαθμό πτυχίου θα βγάλει κάποιος εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες. Κι εγώ γνωρίζω κοπέλες με 8άρια κι 9άρια που η γλώσσα είχε γίνει γραβάτα (με συγχωρείτε για την έκφραση  8)) και παρίσταναν τα πρωτοπαλίκαρα των καθηγητών... :P Κι άλλες επίσης που υπήρξαν θεαματικά αποτελεσματικοί παπαγάλοι και έπιαναν τα 9άρια στα μαθήματα (δε λέω) με το σπαθί τους αλλά μόλις μπήκαν σε τάξη "έκαναν γαργάρα" τις θεωρίες (και πάλι με συγχωρείτε για την έκφραση  8)) και αντιμετώπιζαν 20 νήπια με τέτοιο πανικό και τέτοια σαστισμάρα λες και είχαν να αντιμετωπίσουν τους 300 του Λεωνίδα! ;D
Ξέρω επίσης κοπέλες που έβγαλαν 5 και 6 γιατί ο μέσος όρος τους έπεφτε από τα ανιαρά, άχρηστα, άσχετα μαθήματα που όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν μέσα στα πανεπιστημιακά τμήματα ή από τους ανιαρούς, άχρηστους, άσχετους, κομπλεξικούς καθηγητές (που επίσης ξέρουμε ότι υπάρχουν) και έκτοτε έχουν ρίξει ΤΟΣΟ διάβασμα γιατί "γουστάρουν" (και πάλι με συγχωρείτε για την έκφραση  8)) ΤΟΣΟ πολύ το επάγγελμά τους που θέλουν να διαβάζουν, να ενημερώνονται και να εξελίσσονται και μέσα στην τάξη δεν τις πιάνει κανείς!!!!!! ;)
Ο βαθμός πτυχίου, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι το τελευταίο που χαρακτηρίζει έναν καλό εκπαιδευτικό...

ΥΓ. Για να μην παρεξηγηθώ (εμένα τα "προσωπικά μου δεδομένα" βρίσκονται στις λίστες με τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ :P )δεν είχα 5 ούτε 6 (ούτε βέβαια 8 ή 9)...Ένα δύσμοιρο 7,35... ;D

Ως προς το άλλο θέμα, φυσικά και η γλώσσα διατρέχει όλο το πρόγραμμα (δεν μπορείς να κάνεις κάτι "μουγγό" εκτός από παντομίμα! ;D) αλλά είναι τελείως άλλο το "σχεδιάζω μία οργανωμένη δραστηριότητα με στόχους από την γλώσσα". Την άποψή μου από την πρώτη μέρα που ανακοινώθηκαν τα θέματα την έχω πει μεμονωμένα σε όσα άτομα με ρώτησαν μέσω pm για να μην παρεξηγηθώ. Μετά από τόσο καιρό, κι εφόσον ακούγονται τελικά διάφορες απόψεις, νομίζω ότι μπορώ να πω ότι από την στιγμή που διάβασα το θέμα το εξέλαβα κι εγώ από την οπτική γωνία της σχολικής συμβούλου που αναφέρει η συνάδελφος. Δηλαδή τον παράγοντα "παιδιά χωρίς παραγωγή λόγου" το θεώρησα ανασταλτικό και σκέφτηκα ότι χρειαζόταν οτιδήποτε εκτός από δραστηριότητα γλώσσας (δημιουργία-έκφραση μου ήρθε πρώτα στο μυαλό) για να μην αποκλειστούν. Το τι λέει όμως η καθεμιά μας είναι υποκειμενικό. Άγνωσται αι βουλαί των διορθωτών... :P ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2009, 08:22:26 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος julie9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #69 στις: Μάρτιος 31, 2009, 08:03:15 μμ »
Σχετικά με την σύμβουλο δεν μπορώ να πω το όνομα της ωστόσο ξέρω οτι διορθώνει, όπως και πολλές νηπιαγωγοί αποσπασμένες στα παν/μια για τις πρακτικές.Δεν είναι μόνο καθηγητές παν/μιου.
Οι σύμβουλοι είναι αυτοί που ερμηνευουν και αναλύουν το ΔΕΠΣ και το Α.Π. Είναι υπεύθυνοι για την εφαρμογή των προγραμματων και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, δεν μπορεί να είναι ασχετοι  ή να ερμηνευουν  υποκειμενικά τον οδηγό.
 Εγω δεν θέλω να είμαι απόλυτη ως προς το τι έιναι σωστο και τι όχι.Πιστευω οτι πρεπει να βάζουμε ρεαλιστικούς στόχους στις δραστηριότητες κατι που το λένε σε πολλά παν/μια στις πρακτικές, αρχικα μόνο καταλαβαίνουν την γλώσσα αλλά πρεπει να περασει ενα χρονικό διάστημα ωσπου αυτό να επιτευχθεί. Συνεπώς το να θέσεις ως στόχο την παραγωγή λόγου στην ελληνική γλώσσα  σε μια δραστηριότητα στην διάρκεια μιας ημέρας δεν είναι εφικτός και ρεαλιστικός στόχος.Αλλωστε σύμφωνα με την διαπολιτισμική εκπ/ση δεν πρέπει να επιβάλουμε στα παιδια να μιλάνε την κυριαρχη γλώσσα αλλα να σεβόμαστε την ταυτότητα τους και να τα ωθουμε να μιλούν στην μητρική τους γλώσσα,γιατι οι δύο γλώσσες εξελισονται παράλληλα.
Τέλος  θέλω να επισημάνω οτι ο ΑΣΕΠ είναι αναξιοκρατικός και αδικος,για τους παρακατω λόγουςΤα θέματα είναι πάντα δοσμενα με ασάφειες, ωστε να μπερδευεται ο κόσμος και να μην είναι σε θεση να
μάθει ποτέ τι είναι σωστό και τι όχι. Οι απαντήσεις ποτε δεν δίνονται στα γραπτά δοκίμια ούτε  καν επιγραμματικά. Επιπλεον δικαίωμα αναβαθμολόγησης δεν υπάρχει. Για όλους αυτούς τους λογους καλό είναι να μην είμαστε απολυτοι γιατί σε αυτή την ιστορια υπαρχουν πολλοί αστάθμιστοι παράγοντες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 703
Σύνολο: 704

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.