Δες εδώ http://1gym-sykeon.thess.sch.gr/mainboss.htm (http://1gym-sykeon.thess.sch.gr/mainboss.htm)
θα σου λυθούν όλες οι απορίες
Γενικά, από πού τον έχετε ψωνίσει τον διευθυντή σας, να πάμε να πάρουμε κι εμείς έναν... ;D ;D
Και να φανταστείς ότι μια συνάδελφο που είχε πρωτοδιοριστεί στη Ρόδο και μου περιέγραφε την κατάσταση της Δ/θμιας εκεί με τα πιο μελανά χρώματα, ως πραγματικά εχθρική προς τους καθηγητές ώρες-ώρες, την έλεγα υπερβολική!
Τες πα, δες το από την καλή του πλευρά, κάθε φορά που τα παιδιά βλέπουν ότι είσαι κοντά τους, ότι είσαι "κι εσύ εκεί" είναι ένα κέρδος και γι'αυτά και για σένα. Όσο για τις απουσίες, φαντάζομαι να έχει την ευαισθησία να τις σβήσει εάν προκύψει πρόβλημα για κάποιο παιδί στο τέλος της χρονιάς!
θεωρώ ότι είναι δικαίωμα του παιδιού να αποφασίζει το άν θα παρελάσει ή όχι..δεν μπορώ να καταλάβω γτ θεωρούμε στη χώρα μας το θέμα πατρίδα-=θρησκεία= εκπαίδευση..όλα μια σούμα...αν βάλεις ένα παιδί να παρελάσει με το ζόρι θα αποκτήσει μήπως εθνική συνείδηση;; ή αν το πας στην εκκλησία με το ζόρι , θα αποκτήσει θρησκευτική συνείδηση;; θεωρώ ότι το αντίθετο επιτυγχάνεται..φοβάμαι ότι ο professor εννοεί ότι αν έχεις δηλώσει να παρελάσης και τελικά δεν πας χωρίς καμία διακαιολογία... δηλαδή έκανε πρόβες για παρέλαση μόνο και μόνο για να χάσει ώρες μαθήματος! Σωστά professor ;
θεωρώ ότι είναι δικαίωμα του παιδιού να αποφασίζει το άν θα παρελάσει ή όχι..δεν μπορώ να καταλάβω γτ θεωρούμε στη χώρα μας το θέμα πατρίδα-=θρησκεία= εκπαίδευση..όλα μια σούμα...αν βάλεις ένα παιδί να παρελάσει με το ζόρι θα αποκτήσει μήπως εθνική συνείδηση;; ή αν το πας στην εκκλησία με το ζόρι , θα αποκτήσει θρησκευτική συνείδηση;; θεωρώ ότι το αντίθετο επιτυγχάνεται..η ιδιότητα του μαθητή δεν είναι επιλεκτική (συμφωνώ με τις παρελάσεις=παρελαύνω, δεν συμφωνώ με τις παρελάσεις=δεν παρελαύνω).
εννοείς φαντάζομαι rozy πως αφού υπάρχουν πρέπει να παρίστανται σ αυτές όλοι οι μαθητές;;θεωρώ ότι είναι δικαίωμα του παιδιού να αποφασίζει το άν θα παρελάσει ή όχι..δεν μπορώ να καταλάβω γτ θεωρούμε στη χώρα μας το θέμα πατρίδα-=θρησκεία= εκπαίδευση..όλα μια σούμα...αν βάλεις ένα παιδί να παρελάσει με το ζόρι θα αποκτήσει μήπως εθνική συνείδηση;; ή αν το πας στην εκκλησία με το ζόρι , θα αποκτήσει θρησκευτική συνείδηση;; θεωρώ ότι το αντίθετο επιτυγχάνεται..η ιδιότητα του μαθητή δεν είναι επιλεκτική (συμφωνώ με τις παρελάσεις=παρελαύνω, δεν συμφωνώ με τις παρελάσεις=δεν παρελαύνω).
άλλο θέμα το αν πρέπει να γίνονται παρελάσεις.
σαν μέλος της ομάδας της τάξης του θα πρέπει να συμμετέχει στις δραστηριότητες του σχολείου του είτε λέγεται παρέλαση είτε εκδρομή είτε μάθημα. δεν συμφωνώ με την την αποβολή, τη μείωση βαθμού ή τις απουσίες.καταλαβαίνω τί λες κ έχει λογική παιδαγωγική..απλώς εγώ θεωρώ ότι σε ευαίσθητα θέματα που άπτονται της συνείδησης κάθε ανθρώπου, καλό είναι να μην αποφασίζει κανείς για κανέναν άλλο..ούτε καν το σχολείο, απο μια ηλικία (16) κ μετά...μπορεί πάλι να ρέπω προς τον αναρχισμό... ;D
γιατί τότε να περιοριστούμε μόνο σε θέματα που άπτονται της συνείδησης; η παρεχόμενη γνώση; ο τρόπος και ο τόπος μάθησης; ο χρόνος;σαν μέλος της ομάδας της τάξης του θα πρέπει να συμμετέχει στις δραστηριότητες του σχολείου του είτε λέγεται παρέλαση είτε εκδρομή είτε μάθημα. δεν συμφωνώ με την την αποβολή, τη μείωση βαθμού ή τις απουσίες.καταλαβαίνω τί λες κ έχει λογική παιδαγωγική..απλώς εγώ θεωρώ ότι σε ευαίσθητα θέματα που άπτονται της συνείδησης κάθε ανθρώπου, καλό είναι να μην αποφασίζει κανείς για κανέναν άλλο..ούτε καν το σχολείο, απο μια ηλικία (16) κ μετά...μπορεί πάλι να ρέπω προς τον αναρχισμό... ;D
τα διαχωρίζω γιατί άπτονται προσωπικών δεδομένων κ συνειδησιακών θεμάτων, άρα θεωρώ πως είναι πιο λεπτά ζητήματα. ;).όχι πάντως πως θα με χάλαγε οι μαθητές απο μια ηλικία κ μετά να ερωτώνται κ να έχουν άποψη κ για άλλα θέματα..αλλα αυτο, είναι αλήθεια, προυποθέτει άλλου τύπου σχολείο που θα διαμορφώνει παιδιά με κρίση , αποψη κ ωριμότητα..γιατί τότε να περιοριστούμε μόνο σε θέματα που άπτονται της συνείδησης; η παρεχόμενη γνώση; ο τρόπος και ο τόπος μάθησης; ο χρόνος;σαν μέλος της ομάδας της τάξης του θα πρέπει να συμμετέχει στις δραστηριότητες του σχολείου του είτε λέγεται παρέλαση είτε εκδρομή είτε μάθημα. δεν συμφωνώ με την την αποβολή, τη μείωση βαθμού ή τις απουσίες.καταλαβαίνω τί λες κ έχει λογική παιδαγωγική..απλώς εγώ θεωρώ ότι σε ευαίσθητα θέματα που άπτονται της συνείδησης κάθε ανθρώπου, καλό είναι να μην αποφασίζει κανείς για κανέναν άλλο..ούτε καν το σχολείο, απο μια ηλικία (16) κ μετά...μπορεί πάλι να ρέπω προς τον αναρχισμό... ;D
μιλάμε για το σημερινό σχολείο με τη συγκεκριμένη δομή και τρόπο λειτουργίας.
τώρα Γεωργία ανοίγεις μεγάλο κεφάλαιο. ποιες συνειδησιακές επιλογές και ποια προσωπικά δεδομένα; έχουμε πέσει στη λούμπα του political correct και έχουμε χάσει τα αβγά (αυγά) και τα πασχάλια.ευτυχώς που μου εξήγησες τί σημαίνει η φράση..τα αγγλικα μου έχουν μπει στο συρτάρι εδώ κ καιρό.. ;D
Η ερώτηση θέλω να σου κάνω είναι "Θα μπορούσατε να κάνετε τους μαθητές να αγαπήσουν το σχολείο; Την παρέλαση;"αυτό ακριβώς ήθελα να τονίσω κ εγώ..
θεωρώ ότι είναι δικαίωμα του παιδιού να αποφασίζει το άν θα παρελάσει ή όχι..δεν μπορώ να καταλάβω γτ θεωρούμε στη χώρα μας το θέμα πατρίδα-=θρησκεία= εκπαίδευση..όλα μια σούμα...αν βάλεις ένα παιδί να παρελάσει με το ζόρι θα αποκτήσει μήπως εθνική συνείδηση;; ή αν το πας στην εκκλησία με το ζόρι , θα αποκτήσει θρησκευτική συνείδηση;; θεωρώ ότι το αντίθετο επιτυγχάνεται..φοβάμαι ότι ο professor εννοεί ότι αν έχεις δηλώσει να παρελάσης και τελικά δεν πας χωρίς καμία διακαιολογία... δηλαδή έκανε πρόβες για παρέλαση μόνο και μόνο για να χάσει ώρες μαθήματος! Σωστά professor ;
Αυτά είναι αυθαιρεσίες δικές μας, των εκπαιδευτικών εννοώ, που πρέπει επιτέλους να κοπούν.
Καλό βράδυ
ΥΓ. Για το "γιορταστικές" να πω ότι αντέγραψα κατευθείαν τον νόμο με copy+paste οπότε δεν τα τσέκαρα καλά, για να είμαι ειλικρινής. τώρα που το είπες, εντόπισα ένα "επικεφαλείς" σε έναν άλλο νόμο και το έκανα επικεφαλής, για να μη μας πέσουν τα μαλλιά της κεφαλής... ;) 8)
Το νερό φταίει φίλε μου. Φύγε όσο είναι νωρίς, σε λίγο θα σας βάζει και τις Κυριακές να πηγαίνετε εκκλησία.. Το Πάσχα σε βλέπω "αντιπροσωπεία" στην Εκκλησία την Μ. Παρασκευή και να βαστάς τον επιτάφιο. Πάντως το "αυστηρό σχολείο" αντιμετωπίζεται ως τρόπος να ανέβει ο σεβασμός προς το σχολείο. Είναι μια παλιά και κλασσική τακτική. Έχει τα υπέρ της αλλά και τα κατά της. "Αν δεν μπορείς να κάνεις κάποιον να σ 'αγαπάει και να σε σέβεται, κάν' τον να σε φοβάται". Η ερώτηση θέλω να σου κάνω είναι "Θα μπορούσατε να κάνετε τους μαθητές να αγαπήσουν το σχολείο; Την παρέλαση;"στόχος μας θα πρέπει να είναι τα παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο.
Δεν ξέρω πόσο Έλληνα σε κάνει το να παρευλάνεις ή να ανεβάζεις την ελληνική σημαία στο μπαλκόνι σου κάθε εθνική επέτειο. Τι δηλαδή μόνο τότε θυμόμαστε το ένδοξο παρελθόν μας; Τέλος πάντων η κουβέντα για τις παρελάσεις έχει γίνει σε αυτό το φόρουμ και παλιότερα, δε βγάζει πουθενά η συζήτηση αυτή, έχουμε πρόβλημα ως λαός και αυτό που θέλουν να μας περάσουν οι νεοεθνικιστές δε με βρίσκει σύμφωνη. Ξαφνικά θυμηθήκαμε τα αρχαία ελληνικά κείμενα, διδάσκονται μάλιστα σε όαους επιθυμούν να μάθουν την αρχαία ελληνική γλώσσα (καλή μεν κίνηση, αλλά ποιοι διδάσκουν άραγε;), γεμίσαμε από βιβλία και κανάλια που τα προωθούν! Και από την άλλη αγνοοούμε βασικά και μελανά σημεία της ιστορίας μας, εξακολουθούμε να είμαστε ιδεολογικά και πολιτικά φανατισμένοι και προκατειλημμένοι.
Εμένα με ενοχλεί η χειραγώγηση και η κατήχηση των μαθητών από το απαρχαιωμένο πλέον σχολείο. Δεν είναι δυνατόν εν έτει 2009 να στέλνονται μαθητές για εξομολόγηση από το σχολείο τους και να πιστευουν πως εξιλεώνονται και ηρεμούν! Και τους κατεύθυνε ο διευθυντής του περσινού μου σχολείου! Να διατηρήσουμε τις παραδόσεις μας, να μάθουμε σωστα την ιστορία μας, όχι όμως με επιβολή και αυταρχισμό. Είδαμε πού οδήγησαν και στο παρελθον αυτές οι απαρχαιωμένες μέθοδοι.
Μήπως, λέω μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα μας;;
Όχι όμως ότι δεν έχει ενδιαφέρον και αυτή η διάσταση της κουβέντας, απλά ακροβατούμε μεταξύ του υποκειμενικού και του αντικειμενικού που είναι κομμάτι δύσκολο να καταλήξουμε...
Έχω την εξής απορία: ένας μαθητής που μένει από απουσίες στην μέση της χρονιάς, έχει δικαίωμα να έρχετε στο σχολείο; τι λέει ο νόμος;Φυσικά και δικαιούται να έρχεται.
Έχουμε έναν μαθητή ο οποίος έχει ήδη μείνει από απουσίες αλλά συνεχίζει να έρχεται να παρακολουθεί όποτε "γουστάρει" και το λέω έτσι γιατί όπως καταλαβαίνετε ερχετε μόνο για να δημιουργεί προβλήματα.
Ο νόμος του δίνει το δικαίωμα να συνεχίζει να παρακολουθεί "όποτε θέλει", ή υποχρεωτικά πρέπει να κάτσει σπίτι του και να περιμένει να φοιτήσει ξανά την επόμενη χρονιά;
Φυσικά και δικαιούται να έρχεται.
Έκτοτε υπερισχύει το αποφασίζομεν και δαιτάσσομεν μιας χούφτας παιδιών που βάζουν λουκέτο γιατί η τυρόπιτα είναι τετράγωνη και όχι στρογγυλή και τους οποίους χειροκροτούν οι απ΄έξω επειδή χάνουν μάθημα...Πόσο καλά τα λες... ;)
ο δ/ντής του σχολείου υποχρεούται να ενημερώσει τη διεύθυνση ή το γραφείο σχετικά με το αν το σχολείο τελεί υπό κατάληψη. Υπάρχει επίσης ειδικό έγγραφο το οποίο συμπληρώνεται μετά τη λήξη της κατάληψης στο οποίο καταγράφονται τυχόν ζημίες και φθορές.
απουσίες ωστόσο δεν καταχωρούνται για τις ημέρες αυτές εκτός και αν έχει προηγηθεί ονομαστική ψηφοφορία των μαθητών υπέρ ή κατά της κατάληψης οποτε αυτοί που ψηφίζουν υπέρ παίρνουν κανονικά απουσίες - που καταχωρούνται άμα τη λήξη της - και με απόφαση δ/ντή ή συλλόγου μπορεί να φάνε και καμία "καμπανίτσα" . Ωστόσο αυτό στην πράξη δε γίνεται πλέον - τελευταία φορά έγινε το 88/89 με τις μεγάλες καταλήψεις οπότε ήταν και η τελευταία φορά στην σχολική ιστορία που προηγήθηκε της κατάληψης η σχετική ψηφοφορία. Έκτοτε υπερισχύει το αποφασίζομεν και δαιτάσσομεν μιας χούφτας παιδιών που βάζουν λουκέτο γιατί η τυρόπιτα είναι τετράγωνη και όχι στρογγυλή και τους οποίους χειροκροτούν οι απ΄έξω επειδή χάνουν μάθημα...
ο δ/ντής του σχολείου υποχρεούται να ενημερώσει τη διεύθυνση ή το γραφείο σχετικά με το αν το σχολείο τελεί υπό κατάληψη. Υπάρχει επίσης ειδικό έγγραφο το οποίο συμπληρώνεται μετά τη λήξη της κατάληψης στο οποίο καταγράφονται τυχόν ζημίες και φθορές.
απουσίες ωστόσο δεν καταχωρούνται για τις ημέρες αυτές εκτός και αν έχει προηγηθεί ονομαστική ψηφοφορία των μαθητών υπέρ ή κατά της κατάληψης οποτε αυτοί που ψηφίζουν υπέρ παίρνουν κανονικά απουσίες - που καταχωρούνται άμα τη λήξη της - και με απόφαση δ/ντή ή συλλόγου μπορεί να φάνε και καμία "καμπανίτσα" . Ωστόσο αυτό στην πράξη δε γίνεται πλέον - τελευταία φορά έγινε το 88/89 με τις μεγάλες καταλήψεις οπότε ήταν και η τελευταία φορά στην σχολική ιστορία που προηγήθηκε της κατάληψης η σχετική ψηφοφορία. Έκτοτε υπερισχύει το αποφασίζομεν και δαιτάσσομεν μιας χούφτας παιδιών που βάζουν λουκέτο γιατί η τυρόπιτα είναι τετράγωνη και όχι στρογγυλή και τους οποίους χειροκροτούν οι απ΄έξω επειδή χάνουν μάθημα...
Αυτό πως ακριβώς θα γινόταν και σε ποιο Σύμπαν; :D
Λες και κρατάνε.. πρακτικά οι μαθητές και καταγράφουν ονόματα ψηφισάντων και δεν ξέρω εγώ τι...
σας παρακολουθω και ακρη δεν εχω βγαλει. ενω η ερωτηση ηταν ολικής αγνοίας, ακομα δεν εχω καταλαβει, μπαινουν ΝΑΙ ή ΟΧΙ απουσιες?!!
Σας παρακαλω γνωρίζει κάποιος νε με βοηθήσει ποσες απουσιες δικαιολογημένς; και πόσες αδικαιολογητες μπορεί να έχει μαθητής γυμνασίου; . Και από τις δικαιολογημένες ποσες ειναι από τον γονέα και πόσες από το γιατρό; Σας ευχαριστώ..
Σας παρακαλω γνωρίζει κάποιος νε με βοηθήσει ποσες απουσιες δικαιολογημένς; και πόσες αδικαιολογητες μπορεί να έχει μαθητής γυμνασίου; . Και από τις δικαιολογημένες ποσες ειναι από τον γονέα και πόσες από το γιατρό; Σας ευχαριστώ..
Μέχρι 64 αδικαιολόγητες + 50 δικαιολογημένες= 114
Ο γόνεας δικαιολογεί μέχρι 10 ημέρες το χρόνο. Επειτα χρειάζεται χαρτί από γιατρό.
Αναλυτικά υπάρχουν εδώ:
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank9_4_9_206.php
Σημερα εβαλα ωριαια αποβολη σ εναν μαθητη,τον εστειλα στο Δ/ντη ο οποιος και του εδωσε αποβολη για τις υπολοιπες ωρες της ημερας. Την τελευταια ωρα αντιληφθηκα οτι ο μαθητης παρακολουθουσε κανονικα τα μαθηματα τις υπολοιπες ωρες ενω ειχε αποβληθει. Το ειπα στο Δ/ντη και μου απαντησε οτι υπαρχει νομος οτι ο μαθητης εχε δικαιωμα να παραμεινει στη ταξη αν θελει παρα την αποβολη. Του ζητησα να μου δειξει τον νομο αλλα ειχε δουλεια εκεινη την ωρα και δεν μπορουσε. Γνωριζετε καποιο link με τον αντιστοιχο νομο?? γιατι ψαχνω και δεν το βρισκω
Mεσα στην ταξη ομως εχουν δικαιωμα να παραμεινουν.....??Σημερα εβαλα ωριαια αποβολη σ εναν μαθητη,τον εστειλα στο Δ/ντη ο οποιος και του εδωσε αποβολη για τις υπολοιπες ωρες της ημερας. Την τελευταια ωρα αντιληφθηκα οτι ο μαθητης παρακολουθουσε κανονικα τα μαθηματα τις υπολοιπες ωρες ενω ειχε αποβληθει. Το ειπα στο Δ/ντη και μου απαντησε οτι υπαρχει νομος οτι ο μαθητης εχε δικαιωμα να παραμεινει στη ταξη αν θελει παρα την αποβολη. Του ζητησα να μου δειξει τον νομο αλλα ειχε δουλεια εκεινη την ωρα και δεν μπορουσε. Γνωριζετε καποιο link με τον αντιστοιχο νομο?? γιατι ψαχνω και δεν το βρισκω
Από όσο γνωρίζω ισχύει το ακολουθο:
Π.Δ.104/79 Αρ.28
§3. Οι αποβαλλόμενοι μαθηταί δύναται να παραμείνουν εις το σχολείον κατά τας ώρας διδασκαλίας των μαθημάτων, απασχολούμενοι μερίμνη του Διευθυντού του σχολείου.
το ΠΔ60/2006 αναφέρεται στην αξιολόγηση μαθητών ΛΥΚΕΙΟΥ.
για το ΓΥΜΝΑΣΙΟ ισχύει το ΑΚΡΙ
Πάντως, για να είμαι δίκαιος, θεωρώ ότι η ωριαία αποβολή είναι κατά 99% αποτέλεσμα ανικανότητας/ανεπάρκειας του διδάσκοντα και 1% της &%%&* του μαθητή.
Καλά σε σχολείο είσαι ή σε μπακάλικο;
Ξερει καποιος να μου απαντησει εγκυρα αν η φετινη αποφαση σχετικα με την εκπροθεσμη δικαιολογηση απουσιων ισχυει και για τις απουσιες του Α' τετραμηνου, οι οποιες εχουν ηδη περαστει στις καρτελες; (μας εστειλαν την αποφαση το 2013 και δε γραφει τιποτα γι'αναδρομικη ισχυ, αλλά αλλος καθηγητης επιμενει οτι ισχυει για ολο το σχολικο ετος...)Ας δούμε αρχικά το νόμο 4115 (ΦΕΚ 24, τ. Α'/30-01-2013):
Η ισχύς του νόμου αρχίζει από την 30ή Ιανουαρίου (έκδοση ΦΕΚ). Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν εγώ είμαι δ/ντής σχολείου, καλύπτομαι ΑΠΟΛΥΤΑ να δεχθώ εκπρόθεσμα δικαιολογητικά για απουσίες που έγιναν από τις 20 περίπου Ιανουαρίου και μετά.
Γεια σε ολους! :) στο σχολειο που διδασκω εχουμε ενα μικρο θεματακι με εναν μαθητη. Απο τις 5 μερες που ειναι να παει σχολειο εμφανιζεται μονο τις 2. Οι γονεις του δεν εχουν παρει καποιο τηλεφωνο τον γυμνασιαρχη ωστε να δικαιολογουν τις απουσιες πχ ξερω εγω για λογους υγειας. Το παιδι κινδυνεύει να μεινει στην ταξη και ολοι οι συναδερφοι δεν το θελουμε αυτο. Τι μπορει να γινει; τι θα προτείνατε; να μιλησουμε στο παιδι;
Δεν εχω ενημερωθει για κατι τετοιο... Ολοι ειμαστε σε σκεψεις.. Κανεις δεν θελει να τον αφησει.Γεια σε ολους! :) στο σχολειο που διδασκω εχουμε ενα μικρο θεματακι με εναν μαθητη. Απο τις 5 μερες που ειναι να παει σχολειο εμφανιζεται μονο τις 2. Οι γονεις του δεν εχουν παρει καποιο τηλεφωνο τον γυμνασιαρχη ωστε να δικαιολογουν τις απουσιες πχ ξερω εγω για λογους υγειας. Το παιδι κινδυνεύει να μεινει στην ταξη και ολοι οι συναδερφοι δεν το θελουμε αυτο. Τι μπορει να γινει; τι θα προτείνατε; να μιλησουμε στο παιδι;
Με δεδομένο ότι τα μαθήματα τελειώνουν αύριο μάλλον θα έπρεπε ήδη να έχετε επικοινωνήσει με τους γονείς του.
Δεν εχω ενημερωθει για κατι τετοιο... Ολοι ειμαστε σε σκεψεις.. Κανεις δεν θελει να τον αφησει.Γεια σε ολους! :) στο σχολειο που διδασκω εχουμε ενα μικρο θεματακι με εναν μαθητη. Απο τις 5 μερες που ειναι να παει σχολειο εμφανιζεται μονο τις 2. Οι γονεις του δεν εχουν παρει καποιο τηλεφωνο τον γυμνασιαρχη ωστε να δικαιολογουν τις απουσιες πχ ξερω εγω για λογους υγειας. Το παιδι κινδυνεύει να μεινει στην ταξη και ολοι οι συναδερφοι δεν το θελουμε αυτο. Τι μπορει να γινει; τι θα προτείνατε; να μιλησουμε στο παιδι;
Με δεδομένο ότι τα μαθήματα τελειώνουν αύριο μάλλον θα έπρεπε ήδη να έχετε επικοινωνήσει με τους γονείς του.
Εχεις δικαιο. Πραγματικα πρωτη φορα βλεπω τετοιο χαλι....Δεν εχω ενημερωθει για κατι τετοιο... Ολοι ειμαστε σε σκεψεις.. Κανεις δεν θελει να τον αφησει.Γεια σε ολους! :) στο σχολειο που διδασκω εχουμε ενα μικρο θεματακι με εναν μαθητη. Απο τις 5 μερες που ειναι να παει σχολειο εμφανιζεται μονο τις 2. Οι γονεις του δεν εχουν παρει καποιο τηλεφωνο τον γυμνασιαρχη ωστε να δικαιολογουν τις απουσιες πχ ξερω εγω για λογους υγειας. Το παιδι κινδυνεύει να μεινει στην ταξη και ολοι οι συναδερφοι δεν το θελουμε αυτο. Τι μπορει να γινει; τι θα προτείνατε; να μιλησουμε στο παιδι;
Με δεδομένο ότι τα μαθήματα τελειώνουν αύριο μάλλον θα έπρεπε ήδη να έχετε επικοινωνήσει με τους γονείς του.
Μπορεί να μην θέλετε αλλά αν δεν δικαιολογηθουν οι απούσιες και έχει ξεπεράσει το όριο θα τον ξαναδείτε του χρόνου στην ίδια τάξη. οπότε επικοινωνία με τους γονείς, ούτως ή άλλως μόνο η αυριανή μέρα έμεινε για να προσθέσει απουσίες όποτε θα ξέρετε και αν ξεπερνά ή όχι το όριο.
ποσο καιρο τραβαει η ιστορια αυτη με τον μαθητη maria...;ημουν και περυσι στο ιδιο σχολειο αλλα δεν γινοταν συχνα. Ελειπε σε φυσιολογικα πλαισια. Φετος ομως... Σχεδον απο την αρχη της χρονιας αν δεν κανω λαθος απο τον Νοεμβριο αρχισε η ολη ιστορια.
Αν μέχρι τώρα δεν είχαν ενημερωθεί τηλεφωνικώς και γραπτώς οι γονείς/κηδεμόνες, τότε υπάρχει αμέλεια του υπεύθυνου του τμήματός του.
Έτσι κι αλλιώς, με τόσες απουσίες, λογικά θα έχει ξεπεράσει το όριο, και ακόμα και για παιδαγωγικούς λόγους, πρέπει να επαναλάβει την τάξη. Γιατί να περάσει χαριστικά, ενώ ήταν τουρίστας ουσιαστικά;
Επίσης, θα έπρεπε να είχαν μιλήσει ήδη με τους γονείς, μήπως υπάρχει κάποιο προσωπικό/οικογενειακό πρόβλημα ή κάτι άλλο.
Αν δεν έγινε τίποτα από αυτά μέχρι τώρα, τότε υπάρχει τεράστια αμέλεια.
Αν μέχρι τώρα δεν είχαν ενημερωθεί τηλεφωνικώς και γραπτώς οι γονείς/κηδεμόνες, τότε υπάρχει αμέλεια του υπεύθυνου του τμήματός του.Οντως η υπευθυνος αμελει πολυ το τμημα. Δεν ενδιαφερεται ιδιαιτερα ( ουτε καν τις απουσιες δεν μετραει αλλοι τα κανουν). Ουσιαστικα ναι δεν θα επρεπε για πια εχουν δημιουργηθει τεραστια θα μπορουσα να χαρακτηρισω κενα. Θα ενημερωσω την υπευθυνο και φυσικα τον γυμνασιαρχη. Αυριο να περιμενετε νεα μου
Έτσι κι αλλιώς, με τόσες απουσίες, λογικά θα έχει ξεπεράσει το όριο, και ακόμα και για παιδαγωγικούς λόγους, πρέπει να επαναλάβει την τάξη. Γιατί να περάσει χαριστικά, ενώ ήταν τουρίστας ουσιαστικά;
Επίσης, θα έπρεπε να είχαν μιλήσει ήδη με τους γονείς, μήπως υπάρχει κάποιο προσωπικό/οικογενειακό πρόβλημα ή κάτι άλλο.
Αν δεν έγινε τίποτα από αυτά μέχρι τώρα, τότε υπάρχει τεράστια αμέλεια.
Εξαιρετικά αφιερωμένο στη "φιλη" μας που συνεχίζει να μας "διασκεδάζει" με το δικο της τρόπο εδώ στο pde ;)ποιο ειναι το προβλημα σου κοπελα μου; οπου παω και γραφω πας και πετας κατι ακυρα! Αν δεν θελεις να σε αναφερω γιατι πολυ απλα αυτο θα κανω.... Προσπαθω να λυσω ενα θεμα! Δεν το σεβεσαι. Δν ξερω τι σεναρια εχεις κανει στο μυαλο σου πραγματικα...
http://www.youtube.com/watch?v=blyNRX7HkOA
>>>>Φαντασία μου πλανευτρα είσαι η πιο μεγαλη ".....τρα" !!!!! <<<<
Ήντα το λες κ δεν το κάμεις...............?Ειμαι καλοκαρδη :)
sorry ,maria ;ή κουνελάκι αλλά φαίνεται από τον τρόπο που μιλάς κ απτα ερωτήματα που θέτεις ότι δεν είσαι καθηγήτρια αλλά ίσως μαθήτρια...Μα δεν ειμαι η κουνελακι. Δεν την ξερω την κοπελα. Και δεν εχω δει τα περισσοτερα θεματα της.
οι υπεύθυνοι τμημάτων θα βαζουν στο myschool τις απουσίες και τους βαθμούς
εσύ γιατί να αγχωθείς; δεν καταλαβαίνω.Αν μου επιτρέπεις killbill ... ο νόμος φαινεται πως επιτρέπει τις αδικαιολογητες γιατι έχει κενά.
Ο νόμος είναι σαφής και ας λέει η διευθύντρια ότι θέλει. Μπορούν να απουσιάσουν φέρνοντας δικαιολογητικά.
Εμένα αλλού είναι η ένστασή μου στο σύστημα των απουσιών. Γιατί να επιτρέπει 50 αιδικαιολόγητες; Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Με άλλα λόγια επιτρέπει 50 ώρες κοπάνα!
Ούτε μια αδικαιολόγητη δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται. Με 1 αδικαιολόγητη να μένεις στην ίδια τάξη. Τι θα πει αδικαιολόγητη; Απουσιάζω γιατί έτσι θέλω και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν;
Να επιτρέπει 500 απουσίες αλλά να είναί ΄δικαιολογημένες. Το φιάσκο με τις 50 αδικαιολόγητες (κοπάνες δηλαδή) πρέπει να καταργηθεί
Εάν θέλουμε ενα αυστηρό πλαίσιο τυπου "δεν επιτρεπουμε καμια αδικαιολογητη απουσια", θα πρέπει το πλαίσιο αυτο να προβλέπει κάθε περιπτωση χωρις να αδικεί και χωρις να αφηνει περιθωρια για ψευδεις βεβαιωσεις απο γιατρους κλπ.Ακριβώς αυτό εννοούσα και εγώ. Οι δικαιολογημένες να μην αφορούν απαραίτητα και αποκλειστικά λόγους υγείας, αλλά και οποιαδήποτε περίπτωση αρκεί ο γονέας να είναι ενήμερος και να εξηγεί τον λόγο.
-καθηγητης ΕΠΑΛ: θα δικαιολογησετε τις απουσιες του γιου σας για την ταδε ημερα;και καλά έκανε ! αφού ο νόμος επιτρέπει 50 απουσίες χωρίς να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Για γέλια είναι ο νόμος αυτός. Και φυσικά βολεύει τους γονείς και τους μαθητές αφού έτσι μπορούν να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο για το φροντιστήριο
-μητερα μαθητη: ναι,ποτε ηταν;
-καθηγητης: λεει την ημερομηνια και ρωτα 'γιατι ελειπε το παιδι;'
-μητερα: α,ναι, εκανε κοπανα! και φυσικα ζητουσε να δικαιολογησει την απουσια,χωρις ντροπη,αντιθετα ηταν περηφανη που ο κοπανατζης γιος την ειχε ενημερωσει !
......... Αντιθέτως οι ίδιοι μαθητές είναι πολύ καλοί και ορεξάτοι στα μαθήματα ειδικότητας και στα εργαστήρια.
.........Μήπως θα έπρεπε να δημιουργηθούν κάποια αυστηρά κριτήρια ώστε αυτοί οι αδιάφοροι μαθητές να παρακολουθούν μόνο μαθήματα ειδικότητας ή να κατευθύνονται π.χ. σε ΕΠΑΣ 'η σε σχολές μαθητείας κλπ?......
μεσα σε λίγες μέρες εκτός από βαθμούς και καρτέλες έχουμε να κοιταξουμε και τις απουσίες και μάλιστα με την νέα απόφαση της γρίπης όλα τα δικαιολογητικα :( και από το α τετράμηνο :( :(
Η απόφαση αυτή αφορά τα αποδεδειγμένα περιστατικά γρίπης και όχι όλα τα δικαιολογητικά γιατρών για διάφορες ιώσεις. Θα πρέπει δηλαδή να είχαν γίνει εξετάσεις αίματος στον μαθητή όταν είχε αρρωστήσει και να είχε βρεθεί ο συγκεκριμένος ιός γρίπης. Τα απλά κρυολογήματα, ιώσεις κλπ που δικαιολογήθηκαν (καλώς) από βεβαιώσεις γιατρών δεν εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή. ;)
Απουσίες το Σάββατο;;
περαστηκαν και στο myschool?
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση. :D Λογικα οι απουσιες που δικαιολογουνται απο τον διευθυντη δεν προσμετρουνται πουθενα ετσι δεν ειναι; Δεν νομιζω να φορτωνεται ο μαθητης απουσιες, εστω κι αν ειναι δικαιολογημενες....;
Αν συμβεί κάτι σε μαθητή εκτός σχολείου χωρίς να έχει μπει απουσία δεν σε σώζει τίποτα. Αν τους θέλει ο διευθυντής για κάποιο λόγο,θα τους βάλεις απουσία κανονικά. Μετά θα τους δικαιολογήσει ο ίδιος στο απουσιολόγιο υπογράφοντας και σημειώνοντας δίπλα τον αριθμό των ωρών που δικαιολογεί.
Κανόνας απαράβατος...
Όταν μαθητής δεν είναι στην αίθουσα...απουσία.
Εννοείται ότι συμβαίνουν. Και στο δικό μας σχολείο συμβαίνει και παντού. Απλά εγώ ενημερώνω για το σωστό και το τυπικό για να το έχουμε υπόψη μας και ότι γίνεται να γίνεται εν γνώση μας για να μη μας πιάνουν απροετοίμαστους. Δηλαδή να γνωρίζουμε ότι εάν ένας μαθητής αρνηθεί μία τέτοια "δουλειά" δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τον πιέσουμε. Επίσης, να γνωρίζουμε όπως είπα ότι κανένας δεν μπορεί να απασχολεί μαθητή μας εκτός τάξης χωρίς την άδειά μας.Συνάδελφοι, θα ήθελα αν γνωρίζετε, σας παρακαλώ, κάποιο ΦΕΚ ή οτιδήποτε επίσημο που να αναφέρει ότι κανένας δεν μπορεί να απασχολεί μαθητή μας χωρίς την άδειά μας.
Κανόνας απαράβατος...
Όταν μαθητής δεν είναι στην αίθουσα...απουσία.
Κανόνας απαράβατος...Όχι ακριβώς. Εξαιρείται αν απασχολείται πχ από τον Διευθυντή ή για δουλειά του σχολείου πχ πρόβα παρέλασης, αθλητικοί αγώνες σχολείου, περιβαλλοντική, βουλή εφήβων και άλλα χίλια δυο που μπορεί κάποιος να απουσιάζει απο την τάξη ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, οπότε δεν βάζεις απουσίες παρόλο που δεν είναι στην αίθουσα.
Όταν μαθητής δεν είναι στην αίθουσα...απουσία.
Όχι ακριβώς. Εξαιρείται αν απασχολείται πχ από τον Διευθυντή ή για δουλειά του σχολείου πχ πρόβα παρέλασης, αθλητικοί αγώνες σχολείου, περιβαλλοντική, βουλή εφήβων και άλλα χίλια δυο που μπορεί κάποιος να απουσιάζει απο την τάξη ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, οπότε δεν βάζεις απουσίες παρόλο που δεν είναι στην αίθουσα.
Όχι ακριβώς. Εξαιρείται αν απασχολείται πχ από τον Διευθυντή ή για δουλειά του σχολείου πχ πρόβα παρέλασης, αθλητικοί αγώνες σχολείου, περιβαλλοντική, βουλή εφήβων και άλλα χίλια δυο που μπορεί κάποιος να απουσιάζει απο την τάξη ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, οπότε δεν βάζεις απουσίες παρόλο που δεν είναι στην αίθουσα.Στα περισσότερα σχολεία που έχω δουλέψει, όταν ένας μαθητής δεν είναι στην αίθουσα, παίρνει απουσία κανονικά. Αν απασχολείται από τον Διευθυντή ή για δουλειά του σχολείου ή για όλους τους άλλους λόγους που αναφέρεις, σημειώνεται στις παρατηρήσεις να μην καταχωριστεί η απουσία, με υπογραφή του διευθυντή ή του υπεύθυνου συναδέλφου που τον απασχολεί. Πρέπει να φαίνεται στο απουσιολόγιο ότι ο μαθητής την συγκεκριμένη ώρα δεν βρισκόταν στην τάξη, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί.
έτσι κι αλλιώς στο τέλος πάντα τους τις σβήνουν...και οι μαθητές το γνωρίζουν
Πως τους τις σβήνουν; Το επιτρέπει το MySchool?
Εννοειται!!!Ακόμα και έτσι να είναι, το MySchool ως πληροφοριακό σύστημα καταγράφει τα πάντα, καταγράφει δηλαδή τις κινήσεις και θα φαίνεται ότι σβήστηκαν οι απουσίες την τάδε του μηνός. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Είναι ένας big brother όπου δεν μπορείς να σβήσεις τα ίχνη σου με τίποτα!
Να στο θεσω αλλιως...εαν δεν σβηνοντουσαν ....το μισο σχολειο θα εμενε στην ιδια ταξη!!!
Χαιρω πολυ οτι φαινεται ποιος σβηνει....εξουσιοδοτημενοι ειμαστε ....κ εκετελουμε αποφασεις που εχει παρει ο συλλογος διδασκοντων πριν τελειωσει η σχολικη χρονια, τα μαθηματα δηλαδη !
Και στο λεω εγω που εχω δουλεψει σε σχολειο που θεωρειται κολεγιο κ οχι ..τσιγαρα κ καφεδες στα προαυλια....αρα κ ελαχιστες οι μονοωρες αποβολες! Που αυτες ως επι το πλειστον σβηνουμε!!!!
Ακόμα και έτσι να είναι, το MySchool ως πληροφοριακό σύστημα καταγράφει τα πάντα, καταγράφει δηλαδή τις κινήσεις και θα φαίνεται ότι σβήστηκαν οι απουσίες την τάδε του μηνός. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Είναι ένας big brother όπου δεν μπορείς να σβήσεις τα ίχνη σου με τίποτα!
εάν ο μαθητής πάθει ατύχημα έξω από το σχολείο χωρίς να υπάρχει επίσημο αποδεικτικό ότι έλειπε από αυτό, οι υπεύθυνοι θα είναι αντιμέτωποι με μηνύσεις διότι μπορεί να εικάσει κανείς ότι κάποιος καθηγητής τον έστειλε εκτός του χώρου του σχολείου.
Πες μου εσυ, ποιον πανε μεσα ακριβως και για πιο αδικημα ;)
Καλησπέρα. Υπάρχει νομοθεσία που να ορίζει τι γίνεται σε περίπτωση καθυστερημένης προσέλευσης μαθητών στο μάθημα? γιατί άλλοι συνάδελφοι δείχνουν ανοχή και άλλοι βάζουν απουσία αμέσως με την είσοδο τους στην τάξη. Τι ισχύει νομοθετικά? Ευχαριστώ
η φοίτηση χαρακτηρίζεται στην τελευταία παιδαγωγική συνεδρίαση και όχι σ' αυτήν του α τετραμήνου. Ο μαθητής συνεχίζει να παίρνει απουσίες σ' όλη τη διάρκεια του β΄τετραμήνου αν δεν έρχεται. Έτσι γνωρίζω εγώ από διευθυντή μου ο οποίος ήταν πολύ τυπικός στην τήρηση εγκυκλίων κλπΔεν θα διαφωνίσω τότε γιατί δεν ήμουν 100% σίγουρη γι αυτό που είπα . Άρα είναι έτσι όπως το λες. Όμως, είμαι σίγουρη ότι υπάρχει η σχετική πρόβλεψη για μη κατάθεση βαθμολογίας όταν κάποιος μαθητής δεν έχει παρακολουθήσει έναν ελάχιστο αριθμό ορών σε κάποιο μάθημα. Το έχω κάνει προσωπικά (να μην καταθέσω βαθμολογία).
Σε περίπτωση που ένας μαθητής απουσιάζει συχνά από το σχολείο λόγω ψυχολογικής πίεσης, όπως μας πληροφόρησε ο πατέρας του (ασχέτως από πού πηγάζει αυτή) και προσκομίσει γνωμάτευση από ψυχολόγο δημοσίου, μπορεί να αιτηθεί κατ' οίκον διδασκαλία; Κι αν ναι, πώς θα βαθμολογήσω; Μόνο βάσει του διαγωνίσματος που θα γράψει στο συνάδελφο που θα τον διδάσκει στο σπίτι;
Ευχαριστώ για την απάντηση! Ο γονέας, σε τηλεφωνική επικοινωνία, ανέφερε ψυχολόγο...Θα αναζητήσω το σχετικό ΦΕΚ και θα επικοινωνήσω μαζί του ξανά...εν τω μεταξύ, το παιδάκι δεν έρχεται σχολείο...Ας ελπίσουμε να γίνει τελικά το καλύτερο για τον μαθητή!
Κάτι ακόμα: αφού το παιδί παίρνει μόνο βαθμούς από την γραπτή εξέτασή του, λογικά και ο τελικός βαθμός στον έλεγχο προόδου του θα είναι πολύ μικρός, σωστά;
Καλησπέρα! Οι απουσίες covid και γρίπης καταχωρούνται στο Myschool κανονικά, αλλά δεν προσμετρώνται;ναι συναδελφε. χαρτι να φερουν. βαζεις αιτιολογια αρθρο 24 αν ειναι γριπη....και αιτιολογια κοβιντ
Καταχωρούνται κανονικά αλλά τικαρεις το "Δικαιολογημένες " και μετά αν θυμάμαι καλά το "Αιτιολογία" και σου ανοίγει παράθυρο και επιλέγεις "λόγω γρίπης" ή "covid" αντίστοιχα.
Δεν είμαι φέτος υπεύθυνη τμήματος και δεν μπορώ να σου πω ακριβώς τι γράφει αλλά είναι κάπως έτσι.
Ευχαριστώ πολύ! Την εποχική γρίπη τη βάζουμε στο άρθρο 24 ή στην τελευταία επιλογή;
Οι οδηγίες και για ιώσεις του αναπνευστικού και για covid αναφέρουν ότι δεν προσμετρώνται μετά από "απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών". Άρα δεν ξέρω κατά πόσο νομιμοποιούμαστε να τις δικαιολογήσουμε οι υπεύθυνοι τμημάτων χωρίς απόφαση.Θα γίνει και πρακτικό κάποια στγμή. Και περισυ κάναμε πρακτικό που αναφέραμε αναλυτικά τα ονόματα των μαθητών και τις ημερομηνίες απουσίας τους . Δεν θυμάμαι πότε όμως .
Αυτή τη στιγμή στο myschool είναι διαθέσιμες οι επιλογές:
(https://i.ibb.co/jgvZWMP/Screenshot-2024-01-18-210938.png)
Ο δικός μου διευθυντής μας είπε να τις δικαιολογούμε με τις αντίστοιχες αιτιολογήσεις, οπότε θα εμφανίζονται ως δικαιολογημένες.
Ο δικός μου διευθυντής μας είπε να τις δικαιολογούμε με τις αντίστοιχες αιτιολογήσεις, οπότε θα εμφανίζονται ως δικαιολογημένες.
Ok, επομένως αν κατάλαβα καλά, θα εμφανίζονται : 70 αδικαιολόγητες, 30 δικαιολογημένες, Σύνολο: 100 ;
Δε θα έπρεπε να μη φαίνονται καθόλου οι 30 λόγω γρίπης-κόβιντ;
Μπήκα στο myschool και απο όσο είδα οι απουσίες λόγω κόβιντ όταν βγάζεις τον έλεγχο δεν φαίνονται καθόλου. Εξάλλου αυτό λέει η εγκύκλιος. Οτι οι απουσίες δεν προσμετρώνται. Δεν λέει οτι δικαιολογούνται.
Τις απουσίες covid και εποχιακής γρίπης τις περνάμε αμέσως στο myschool και σύλλογο κάνουμε στο τέλος; ή πρέπει πρώτα να γίνει σύλλογος; Παρατηρώ συναδέλφους που τα περνούν κατευθείαν στο myschool χωρίς να ξέρουν καν για την αναγκαιότητα συλλόγουΠέρνα τες κατ' ευθείαν. Όταν γίνει σύλλογος το επικυρώνετε. Απ' τη στιγμή που υπάρχει χαρτί γιατρού είναι ok.
Τις απουσίες covid και εποχιακής γρίπης τις περνάμε αμέσως στο myschool και σύλλογο κάνουμε στο τέλος; ή πρέπει πρώτα να γίνει σύλλογος; Παρατηρώ συναδέλφους που τα περνούν κατευθείαν στο myschool χωρίς να ξέρουν καν για την αναγκαιότητα συλλόγου
Τις απουσίες covid και εποχιακής γρίπης τις περνάμε αμέσως στο myschool και σύλλογο κάνουμε στο τέλος; ή πρέπει πρώτα να γίνει σύλλογος; Παρατηρώ συναδέλφους που τα περνούν κατευθείαν στο myschool χωρίς να ξέρουν καν για την αναγκαιότητα συλλόγου
Κι εγώ αναρωτιέμαι...
Όχι, εφ όσον υπάρχει ιατρική βεβαίωση, τις δικαιολογείς τώρα στο myschool.Έχω δηλαδή αυτή τη δικαιοδοσία πριν αποφασίσει ο σύλλογος;
Έχω δηλαδή αυτή τη δικαιοδοσία πριν αποφασίσει ο σύλλογος;συμφωνα με τη νομοθεσια που ρυθμιζει το ζητημα της φοιτησης στη δευτεροβαθμια δηλ την 79942/ γδ4 και το αρ 24 (παρ 1) αυτης, "Όλες οι απουσίες των μαθητών/τριών καταχωρίζονται στο
Σε περίπτωση λοιπόν "ελέγχου" αν ένας υπεύθυνος έχει δικαιολογήσει απουσίες χωρίς να έχει γίνει ο προαπαιτούμενος σύλλογος .. είναι εκτεθειμένος ο ίδιος..για να νιωθει ασφαλης ο υπευθυνος υπαρχει λυση : να συζητησει το ζητημα με τη διευθυνση σχολειου ωστε να πραγματοποιηθει μια εκτακτη συνεδριαση που να εχει ως θεμα αποκλειστικα την εξεταση των
Σύλλογοι γίνονται κάθε τόσο οπότε θεωρώ πως μπορεί να προστίθεται κάθε φορά στις αποφάσεις του και η δικαιολόγηση απουσιών .. για να μην μένουν αδικαιολόγητες οι απουσίες στο σύστημα.. εκεί καταλήγω με όσα διάβασα..Συλλογοι δεν γινονται καθε τοσο, αλλα γινονται ως εξής:
προφανως και μπορει να την αρνηθει σε εναν μαθητη και στον αλλον να την αποδεχτει με κριτηριο το αν πληρουνται οι προυποθεσεις που οριζονται ως προς την προσμετρηση ή μη και οι οποιες φαινονται στις παρακατω εγκυκλιους
Δηλαδή ο σύλλογος θα αρνηθεί με ποιο κριτήριο σε κάποιον μαθητή τη μη προσμέτρηση αλλά σε άλλον θα τη δεχτεί;
Συλλογοι δεν γινονται καθε τοσο, αλλα γινονται ως εξής:
καθηκοντολογιο δ1/105657 αρ 37
" Ειδικότερα ο Σύλλογος των Διδασκόντων συνεδριάζει τακτικά ή έκτακτα υστέρα από πρόσκληση του προέδρου του και η συμμετοχή του διδακτικού προσωπικού στις συνεδριάσεις του είναι υποχρεωτική Απουσία μέλους από τις συνεδριάσεις πρέπει να είναι απόλυτα δικαιολογημένη. 4. Τακτικές συνεδριάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων γίνονται υστέρα από πρόσκληση του προέδρου α) Πριν από την έναρξη των μαθημάτων του διδακτικού έτους β) Στο τέλος κάθε τριμήνου ή τετράμηνου γ) Κατά την ημέρα έκδοσης των αποτελεσμάτων των προαγωγικών, απολυτήριων, η πτυχιακών εξετάσεων και δ) Στο τελευταίο δεκαήμερο του διδακτικού έτους. 5. Εκτακτες συνεδριάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων συγκαλούνται για συγκεκριμένα θέματα: α) Ύστερα από πρόσκληση του προέδρου και β) Ύστερα από γραπτή αίτηση προς το Διευθυντή τουλάχιστον από το ένα τρίτο των μελών του συλλόγου, στην οποία αναγράφονται το θέμα ή τα θέματα και ο εισηγητής".
προφανως και μπορει να την αρνηθει σε εναν μαθητη και στον αλλον να την αποδεχτει με κριτηριο το αν πληρουνται οι προυποθεσεις που οριζονται ως προς την προσμετρηση ή μη και οι οποιες φαινονται στις παρακατω εγκυκλιους
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-2023/1010_gd4_5_1_2024_enimerosi_gia_tis_apoysies_mathiton_logo_covid_19.pdf
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-2023/enimerosi_gia_apoysies_mathiton_logo_epohikon_loimoxeon.pdf
Έχουμε υποτίθεται παιδαγωγική κάθε μήνα σύμφωνα με έναν από τους τελευταίους νόμους και επίσης τακτικά έρχονται εγκύκλιοι για δράσεις με απόφαση συλλόγου. Υπάρχει σχολείο ππυ συνεδριάζει όντως μόνο στην αρχή, το τέλος και την παιδαγωγική;η νομοθεσια που προαναφερα (αρ 37 καθηκοντολογιου) και γνωρζω οτι ισχυει ειναι ξεκαθαρη δηλ οι τακτικες (και υποχρεωτικες) συνδριασεις του ΣΔ ειναι αυτες οι 5 που αναφερονται στο συγκεκριμενο αρθρο +ειδικη συνεδριαση του συλλογ προγραμματισμου + την ειδικη που γινεται τη μερα της ληξης μαθηματων με θεμα τον χαρακτηρισμο της φοιτησης.
Έχουμε υποτίθεται παιδαγωγική κάθε μήνα σύμφωνα με έναν από τους τελευταίους νόμουςαυτο αναφερεται στον 4823 (αν και δεν εχω δει να εφαρμοζεται) και ειναι συναντησεις μεταξυ ειδικοτητων κατοπιν προσκλησεως του διευθυντη. Δεν ειναι συλλογος δισκαοντων με την εννοια οτι δεν καταγραφονται πρακτικα και πραξη ΣΔ και κατ επεκταση δεν παραγεται αποφαση ΣΔ . Οποτε δεν μπορουν να χρησιμευσουν οι συναντησεις αυτες για εγκριση δικαιολογητικων κοβιντ εφοσον δεν θα προκυψει αποφαση από μια τετοιου ειδους συνάντηση
Συμφωνω μαζι σου ως προς το οφθαλμοφανες πλην ομως δεν το ασπαζεται και η σχετικη νομοθεσια αυτο . Και αυτη τη σχετικη νομοθεσια παρεθεσα στον συναδελφο ως απαντηση στο ερώτημά του. Επιπλεον του προτεινα, για να νιωθει πιο ασφαλης, την ιδεα να συζητησει με τον διευθυντη του να κανουν μια φορα στο τοσο μια εκτακτη συνδεριαση του ποδαριου δηλ των 10-15 λεπτων και να αναφερει καθε υπευθυνος τους μαθητες που προσκομισαν σχετικα δικαιολγητικα και παραλληλα να αναφωνει σε ολους οτι ειναι ΟΚ οι προυποθεσεις και να το κλεινουν εκει.
Το αν πληρούνται οι προϋποθεσεις είναι οφθαλμοφανές. Χρειάζεται ειδική συνεδρίαση για αυτό που κρατάει ώρα;
Προφανως ολοι μας γνωριζουμε οτι στη πραξη τελικα γινονται φουλ εκτακτες. Ακομα και στα όρθια σε ενα δεκαλεπτο διάλλειμμα εχω δει μάζωξη των παροντων εν είδει συλλογου. Συμπερασματικα λοιπον θεωρω πως δεν εχει νοημα να αγχωνεται ενας υπευθυνος τμηματος για τα δικαιολγητικα κοβιντ και εποχικης. Αρκει να το συζητησει με τη διευθυνση ωστε να γινεται ενας εκτακτος μινι συλλογος στο τελος καθε μηνα και πριν την αποστολη των ειδοποιητηριων απουσιων που γινεται στις πρώτες πέντε εργάσιμες ημέρες κάθε μήνα, εφόσον υπάρχει μεταβολή στον συνολικό αριθμό απουσιών.Αυτό είναι και το πιο πρακτικό κατά τη γνώμη μου. Η απόφαση συλλόγου υποθέτω θεωρείται αναγκαία ως εγγύηση για το ότι την ύπαρξη των δικαιολογητικών την πιστοποιούν όλοι και δεν είναι κάτι που επινοεί ο διευθυντής σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο τμήματος εν κρυπτώ. Κατά τ' άλλα δεν νομίζω ότι τα ιατρικά δεδομένα κάποιου τα περνάει από κόσκινο ένα ένα κάθε μέλος του συλλόγου διδασκόντων, αυτό είναι αρκετά προβληματικό από άλλες απόψεις. Παλιότερα η προηγούμενη διοίκηση ήθελε η διαδικασία αυτή να γίνεται στο τέλος. Τότε ήταν η έξαρση covid που πολλά παιδιά έκαναν και άλλες απουσίες στις άλλες ιώσεις, παραπάνω από το συνηθισμένο, γιατί οι γονείς φυλάγονταν, ή έκαναν προληπτικές με υποχρεωτικές καραντίνες λόγω επαφής με κρούσμα κλπ, και θυμάμαι πολλούς γονείς να αγχώνονται που τα παιδιά τους είχαν πολλές απουσίες και να ενοχλούνται που δεν τους ενημερώναμε για το ποσες ακριβώς έχουν που προσμετρώνται, αλλά έμενε αυτή η ασάφεια. Και τους δίνω απόλυτο δίκιο. Άπαξ και υπάρχει ένα δικαιολογητικό που δεν μπορεί καποιος να το αρνηθεί, δεν κατανοώ τη μη ευελιξία. Ο διευθυντής μας εντωμεταξύ, για να μην μείνει μαθητής, θα έσβηνε το οτιδήποτε, αλλά ήθελε να γίνεται έτσι ώστε οι γονείς να έχουν άγχος και να μην λείπουν τα παιδιά, όσο αντιφατικό και αν ακούγεται αυτό.
αυτο αναφερεται στον 4823 (αν και δεν εχω δει να εφαρμοζεται) και ειναι συναντησεις μεταξυ ειδικοτητων κατοπιν προσκλησεως του διευθυντη. Δεν ειναι συλλογος δισκαοντων με την εννοια οτι δεν καταγραφονται πρακτικα και πραξη ΣΔ και κατ επεκταση δεν παραγεται αποφαση ΣΔ . Οποτε δεν μπορουν να χρησιμευσουν οι συναντησεις αυτες για εγκριση δικαιολογητικων κοβιντ εφοσον δεν θα προκυψει αποφαση από μια τετοιου ειδους συνάντηση
Συμφωνω μαζι σου ως προς το οφθαλμοφανες πλην ομως δεν το ασπαζεται και η σχετικη νομοθεσια αυτο . Και αυτη τη σχετικη νομοθεσια παρεθεσα στον συναδελφο ως απαντηση στο ερώτημά του. Επιπλεον του προτεινα, για να νιωθει πιο ασφαλης, την ιδεα να συζητησει με τον διευθυντη του να κανουν μια φορα στο τοσο μια εκτακτη συνδεριαση του ποδαριου δηλ των 10-15 λεπτων και να αναφερει καθε υπευθυνος τους μαθητες που προσκομισαν σχετικα δικαιολγητικα και παραλληλα να αναφωνει σε ολους οτι ειναι ΟΚ οι προυποθεσεις και να το κλεινουν εκει.Οφθαλμοφανές δεν είναι πλέον τίποτα με την τελευταία εγκυκλιο που αναφέρει γενικά αναπνευστικούς ιούς. Εμει΄ς με αυτό έχουμε πρόβλημα. Διότι στο πλαίσιο του ότι το θέμα το χειριζόμαστε με ευελιξία, κάποιοι υπεύθυνοι θεώρησαν ότι έτσι θα δικαιολογούν και γαστρεντεριτιδες, ιγμορίτιδεσ και οτιδήποτε είναι ίωση με ιατρικη γνωμάτευση. Αλλά άπαξ και έγινε αντιληπτο και συζητήθηκε, έληξε. Απ αυτ΄ν την πλευρά μπορώ να καταλάβω και κάποια φοβία.
Καλησπέρα
Γνωρίζει κανένα μέλος σε ποιο ΦΕΚ αναφέρεται τι ισχύει για τις μονόωρες απουσιών σχετικά με το χαρακτηρισμό φοίτησης;
Θυμάμαι να αναφέρεται, χωρίς να είμαι σίγουρος, πως οι μονόωρες απουσίες που οφείλονται σε ωριαίες απομακρύνσεις (παλιά ωριαίες αποβολές), οι οποίες όμως χαρακτηρίζονταν τόσο στο απουσιολόγιο όσο και στο παλιό ποινολόγιο (νυν βιβλίο σχολικής ζωής?!?), μπορούσαν να μην προσμετρηθούν για το χαρακτηρισμό φοίτησης με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Μπορεί να το επαληθεύσει κανείς;
Κι ένα τελευταίο, ξέρετε αν ισχύει κάτι διαφορετικό όσον αφορά τις απουσίες και το χαρακτηρισμό φοίτησης στα ΕΝΕΕΓΥΛ;
Δε μιλάω για απουσίες λόγων θεμάτων υγείας, νοσηλείας σε νοσοκομείο κλπ έκτακτες περιπτώσεις αλλά αν ο σύλλογος έχει το δικαίωμα να μην προσμετρήσει απουσίες χωρίς κανένα δικαιολογητικό.
Ευχαριστώ.
Είμαι υπεύθυνος σε τμήμα όπου ένας μαθητής μετά από το σύλλογο μένει από απουσίες.. ανεπαρκής φοίτηση.. Το ερώτημα μου είναι αν εγώ πρέπει να ενημερώσω τους γονείς. Η διεύθυνση του σχολείου μου είπε όχι καθώς έχει αναρτήσει μια λίστα με ονόματα έξω από το σχολείο με τα ονόματα των μαθητών που περνάνε.. εγώ είμαι σίγουρος ότι αποκλείεται να το δει κανείς.. οπότε την ημέρα των εξετάσεων θα έρθουν και οι μαθητές που έμειναν.. τι κάνουμε εμείς οι υπεύθυνοι σε αυτή τη περίπτωση βάσει νόμου;Στους βαθμους που εχετε στειλει στους γονεις δεν αναγραφεται και ο συνολικος αριθμος απουσιών; Αν δουν οι γονεις οτι το παιδι τους εχει πχ 180 προσμετρημενες και καταχωρημενες απουσιες, δεν θα καταλάβουν οτι κατι δεν παει καλά και να επικοινωνησουν με το σχολείο;
Στους βαθμους που εχετε στειλει στους γονεις δεν αναγραφεται και ο συνολικος αριθμος απουσιών; Αν δουν οι γονεις οτι το παιδι τους εχει πχ 180 προσμετρημενες και καταχωρημενες απουσιες, δεν θα καταλάβουν οτι κατι δεν παει καλά και να επικοινωνησουν με το σχολείο;
Η υποχρέωση του υπεύθυνου τμήματος είναι να ενημερώνει κατά την διαρκεια της χρονιάς. Στο τέλος τα αποτελέσματα αναρτώνεται.
Είμαι υπεύθυνος σε τμήμα όπου ένας μαθητής μετά από το σύλλογο μένει από απουσίες.. ανεπαρκής φοίτηση.. Το ερώτημα μου είναι αν εγώ πρέπει να ενημερώσω τους γονείς. Η διεύθυνση του σχολείου μου είπε όχι καθώς έχει αναρτήσει μια λίστα με ονόματα έξω από το σχολείο με τα ονόματα των μαθητών που περνάνε.. εγώ είμαι σίγουρος ότι αποκλείεται να το δει κανείς.. οπότε την ημέρα των εξετάσεων θα έρθουν και οι μαθητές που έμειναν.. τι κάνουμε εμείς οι υπεύθυνοι σε αυτή τη περίπτωση βάσει νόμου;Οι λίστες που αναρτώνται δεν πρέπει να έχουν ονόματα λόγω του Νόμου περί προσωπικών δεδομένων. Οπότε ανακοινώνεται ο Αριθμός Μητρώου των μαθητών, που επειδή υπερέβησαν το όριο των απουσιών, δεν μπορούν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις.
Το τελευταίο ειδοποιητήριο απουσιών, πόσες είχε; Δεν ήξεραν οι γονείς ότι το παιδί κοντεύει να μείνει; Πώς θα εμφανιστούν στις εξετάσεις οι μαθητες αυτοί σαν να μην συμβαίνει τίποτα; Δεν είναι υποψιασμενοι; Το σχολείο τι ενέργειες έχει κάνει για να διερευνήσει τη μη τακτική φοίτηση;
Οι λίστες που αναρτώνται δεν πρέπει να έχουν ονόματα λόγω του Νόμου περί προσωπικών δεδομένων. Οπότε ανακοινώνεται ο Αριθμός Μητρώου των μαθητών, που επειδή υπερέβησαν το όριο των απουσιών, δεν μπορούν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις.
Εννοείται πως το ξέρουν, το ερώτημα ήταν πολύ απλό εγώ πρέπει να ξανά ειδοποιήσω; (εκτός από τα τελευταία ειδοποιητήρια απουσιών που προφανώς και έστειλα)
Μα πώς το ξέρουν αν λες ότι δεν θα αναζητήσουν καν την ανακοίνωση;
Ξέρουν τον αριθμό των απουσιών στο τελευταίο ειδοποιητήριο. Την ανακοίνωση όμως για την τελική απόφαση του συλλόγου το σχολείο την έβγαλε έξω στην πύλη. Θα το δουν εκεί οι γονείς ή πρέπει να τους καλέσω;
Να μην τους καλέσεις. Υποχρέωση τους είναι να προβληματιστούν. Και είναι αργά. Το αν το σχολείο έχει κάνει όσα έπρεπε, ώστε να μην μείνει κάποιος από απουσίες, είναι άλλο θέμα, αυτό μόνο εσυ το γνωρίζεις.
Ξέρουν τον αριθμό των απουσιών στο τελευταίο ειδοποιητήριο. Την ανακοίνωση όμως για την τελική απόφαση του συλλόγου το σχολείο την έβγαλε έξω στην πύλη. Θα το δουν εκεί οι γονείς ή πρέπει να τους καλέσω;τα σχετικα που αναφερει η νομθεσια, τουλαχ με με βαση αυτα που βλεπω γω, ειναι οτι
τα σχετικα που αναφερει η νομθεσια, τουλαχ με με βαση αυτα που βλεπω γω, ειναι οτι
" Η φοίτηση όλων των μαθητών χαρακτηρίζεται με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής, με βάση το σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους" και στη συνεχεια αναρταται στην εισοδο του σχολειου οτι η φοιτηση ολων των μαθητων χαρακτηριζεται επαρκης πλην των ταδε (αν κ οπως ειπαν και οι συναδελφοι κανονικα θα έπρεπε να αναγραφεται μονο ο ΑΜ) και οι οποιοι είναι υποχρεωμένοι να επαναλάβουν τη φοίτηση στην ίδια τάξη.
Επιπλεον στο αρ 29 της 79942/γδ4 γραφει οτι
"Για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/τριών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους"
Επισης πουθενα δεν αναφερεται η υποχρεωση ενημερωσης των γονεων απο τον υπευθυνο σχετικα με το οτι η φοιτηση του παιδιου τους κριθηκε ανεπαρκης.
Ως εκ τουτου και απο τα προαναφερομενα προκυπτει οτι αρκει η αναρτηση στην εισοδο.
Αλλωστε ολοι μας, νομιζω,δεν εχουμε δει να γινεται κατι διαφορετικο πλην της κεντρικης αναρτησης
Καλησπέρα σε όλους.Γνωρίζει κάποιος/α πότε θα αλλάξουν οι αιτιολογήσεις για την δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών στο myschool;
Καλησπέρα συνάδελφοι, το θέμα της δικαιολόγησης των απουσιών δεν θα σταματήσει να με παιδεύει ποτέ.
Μπορεί. Πάντα μπορούσε. Όταν ήμασταν εμείς μαθητές μπορούσε ένας γονέας να δικαιολογήσει Πέμπτη-Παρασκευή και Δευτέρα-Τρίτη.
Καλησπέρα. Έχει ακουστεί κάτι για ειδική εγκύκλιο για κάλυψη επιπλέον απουσιών για γρίππη;
Έχουν ξεκινήσει τα σχολεία και πολλά παιδιά είναι άρρωστα και γενικά υπάρχει μια έξαρση.