Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nesaneir

Σελίδες: 1234
1


Sas parakalw, as apantisei kapoios pou kserei sigoura!!! Eimai sti dia8esi tis deyterova8mias kai vasei moriwn mporei isws na parw twra organiki...an kanw aitisi gia oristiki topothetisi (pou den kserw an me symferei) kai telika mou dwsoun organiki, prepei na ypiretisw ypoxrewtika ekei (san na epairna metathesi) kai an nai, gia posa xronia? Eimai ΠE19 - diorismeni to 2006, tritekni kai epeidi exw kapoia provlimata, 8a mou htan poly poly poly dyskolo (ews akator8wto) na eimai toso makrya gia kana 2-3 xronia (einai krisima xronia!!!)....8a mou einai poly dyskolo an den ginoun 'h an den parw apospasi, me liga logia! :-/

2
καμια ειρωνία ρε παιδιά.
οι λόγοι όμως που αναφέρθηκαν είναι πολύ σωστοί και εύλογοι και δικαιολογούν την στροφή στην εκπαίδευση.
Τώρα το αν την αγαπάς ή από ανάγκη πας εκεί είναι άλλο θέμα.
Εγώ πάντως πιστεύω ότι στην εκπαίδευση αν πας από συμβιβασμό, επειδή δεν είχες άλλη επιλογή δηλαδή και όχι επειδή πραγματικά το θέλεις, τότε θα τα βρεις σκουρα.
Πιστεύω ότι είναι από τα λίγα επαγγέλματα που αν δεν το έχεις μέσα σου θα τα βρεις σκουρα.
καλό αγώνα σε όλους

Αυτό εννοώ, ότι συμβαίνουν και τα ΔΥΟ...υπάρχουν αυτοί που το κάνουν επειδή το αγαπάνε πραγματικά και αυτοί που αγαπάνε την Πληροφορική σαν επιστήμη, αλλά δε βρίσκουν άλλη λύση (καλώς ή κακώς), άρα στρέφονται στην εκπαίδευση από ανάγκη! ! ! Σκούρα ή όχι, έτσι είναι! Σε οποιαδήποτε δουλειά όμως, κάποια στιγμή θα τα βρεις σκούρα, είτε την αγαπάς είτε την ανέχεσαι! Το ζήτημα είναι τι ΥΠΟΜΟΝΗ - ΑΝΤΟΧΗ διαθέτεις, ειδικά στις μέρες μας! ! !

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ! ! !

3
Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.
Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D

Α, και κάτι άλλο...Το διάβασα αυτό που έγραψες, αλλά συγχρόνως "διάβασα" και την ειρωνεία (βλέπε <...τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D...> που κρύβει! ! ! Γι'αυτό και έγραψα "Είναι τόσο απίθανο να μας αρέσει απλά να δουλεύουμε με παιδιά και να δίνουμε γνώση? ? ?", επειδή το αμφισβητείς! ! !

4

1ον: Πόσες εταιρίες Πληροφορικής υπάρχουν στην Ελλάδα, πόσες στην επαρχία ειδικά και κατά πόσο θα μπορούσαν να απορροφήσουν τους 1000άδες αποφοίτους που βγαίνουν?
2ον: Δεν είσαι γυναίκα, οπότε δε θα επεκταθώ περισσότερο γιατί δε θα καταλάβεις...για το πως μπορείς να είσαι γυναίκα, να θες να κάνεις οικογένεια και παιδιά και να δουλεύεις σε αυτή την ειδικότητα με ΤΙΣ απαιτήεις, χωρίς άδειες, χωρίς τίποτα...με τον κίνδυνο να σε "πετάξουν" όποτε θέλουν! Στην Ευρώπη φίλε υπάρχουν ΚΑΙ περισσότερες ευκαιρίες ΚΑΙ διευκολύνσεις...
3ον: Σε ποια "απίθανη" σχολή Πληροφορικής μπαίνει κάποιος με 6-7 ? ? ? Είπαμε, έχουν ξεφτιλίσει τα πράγματα, αλλά μην υπερβάλλετε σε τέτοιο βαθμό...
4ον: Είναι τόσο απίθανο να μας αρέσει απλά να δουλεύουμε με παιδιά και να δίνουμε γνώση? ? ?

πολύ σωστά. Το έγραψα και παραπάνω: και το παραθέτω ξανά: Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.
Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D
για την ερώτηση που έβαλα με έντονα όμως ακόμα απάντηση δεν πήρα!!  :P

Ποια άλλη απάντηση ζητάς? Δεν καταλαβαινόμαστε?! Αφου λες πως συμφωνείς με τα σημεία "1ον" και "2ον"...αυτοί δεν είναι λόγοι? Αφου μιλάς με στοιχεία (για το 3ον), πάω πάσο, ΟΚ.. :)

5
Απαντώ πολύ γενικά.
Δεν είμαι της άποψης να υπάρχει καιάδας των αποφοίτων χαμηλόβαθμων σχολών.
Όποιος νομίζει ότι η πληροφορική στο δημοτικό περισσεύει ή μπορεί να διδάσκεται από δασκάλους τότε διαφωνούμε.
Αν κάποιος θεωρεί ότι η παρουσία του σε κάποια βαθμίδα τον υποτιμά ας απομακρυνθεί.
Η αριστοκρατία στην Ελλάδα πέθανε π.Χ. Μην την επαναφέρουμε.
Πως φτάσαμε ως εδώ.
 Αναφορικά με το πλήθος των πληροφορικών, ο μαζικές προσλήψεις προηγούμενων χρόνων, οι αναθέσεις σε άλλες ειδικότητες, ο μεγάλος αριθμός σχολών και το έντονο ενδιαφέρον οδήγησαν μάλλον στο σημερινό σημείο.
 Σχετικά με το είδος της πληροφορικής που διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες, η προχειρότητα του σχεδιασμού για την Α/θμια, η επιλογή του μαθήματος στο Λύκειο και η έλλειψη εξοπλισμού στα σχολεία παίζουν νομίζω το ρόλο τους.
 Καταντήσαμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας γιατί εφαρμόστηκαν ανήθικες πολιτικές. Δηλαδή, διαφήμισαν την πληροφορική ως την επιστήμη του μέλλοντος όπου θα βασιστούν. Νομοθέτησαν τρόπους μονιμοποίησης - 30μηνο, 24μηνο + ΑΣΕΠ, ΑΣΕΠ κτλ - όπου βασιστήκαμε και τώρα αναιρέθηκαν.
Γουστάραμε, σπουδάσαμε, ταξιδέψαμε, ελπίσαμε, πληγωθήκαμε. (αναφέρομαι αποκλειστικά στην εκπαίδευση)
   

Μέσα σε λίγες γραμμές ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
Συμφωνώ με την ΚΑΘΕ σου λέξη 1000% (1000 ΝΑΙ, δεν το'γραψα κατά λάθος)... :) Ειδικά με τα σημεία:

"η προχειρότητα του σχεδιασμού για την Α/θμια"...
ΚΑΙ
"διαφήμισαν την πληροφορική ως την επιστήμη του μέλλοντος όπου θα βασιστούν...βασιστήκαμε και τώρα αναιρέθηκαν. Γουστάραμε, σπουδάσαμε, ταξιδέψαμε, ελπίσαμε, πληγωθήκαμε." (το αποκορύφωμα)

6
λες "ας σοβαρευτούμε"
και μετά μας αναφέρεις παράδειγμα με αλληλογραφία μαθητών δημοτικού από ξένες χώρες.
Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ποιος πρέπει να σοβαρευτεί λοιπόν?
εκτός φυσικά αν περιμένεις ότι στο νέο σχολείο της Διαμαντοπούλου τα παιδιά θα τα ξέρουν όλα από το νηπιαγωγείο

Πολλές φορές είσαι υπερβολικός, γράφεις καυστικά και ίσως διαφωνώ, αλλά το:

"Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

ήταν πολύ πετυχημένο!  :) :D :)

7

Ο ρόλος του δασκάλου ειδικά στην τάξη αυτή δεν είναι να μεταφέρει γνώσεις αλλά πιο πολύ παιδαγωγικός και κοινωνικός, να εισάγει το παιδί ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου.
Έχουμε σπουδάσει κάτι τέτοιο.?
Αμάν ρε παιδιά, απλή λογική!!!

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας βάλουμε το καλό αυτών των παιδιών πάνω από το δικό μας "όνειρο" για βόλεμα στο δημόσιο

και όμως κάποτε σε ένα χωριό είχε μία τηλεόραση ασπρόμαυρη και οι μαθητές είχαν 1 βιβλίο και ένα πινακάκι για να σημειώνουν,
τα παιδιά 5-6 χρονών είναι πολύ δραστήρια και μπορούν να λάβουν τεράστιο όγκο πληροφοριών που στα μηνύματα σου φαίνεται ότι υποτιμάς,


Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο.

ας σοβαρευτούμε και ας δώσουμε ότι καλύτερο μπορούμε στην νέα γενιά και ας προωθήσουμε την διαπαιδαγώγησή τους, αντί να μένουμε στα ίδια στερεότυπα συστήματα, η παιδεία και η εκπαίδευση μας έχει μείνει πίσω...

Μιλάει συγκεκριμένα για παιδιά 5-6 χρονών...ποια αλληλογραφία αναφέρεις? Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία όντως δεν ξέρουν καλά-καλά να μιλάνε-διαβάσουν-γράφουν! Το ότι είναι πανέξυπνα και δραστήρια δε νομίζω ότι σχετίζεται...Και γω (όπως έχω προαναφέρει πολλές φορές) δε νομίζω πως έχουμε τις απαραίτητες (παιδαγωγικές) γνώσεις για τις μικρές ηλικίες, όπως δεν έχουν και οι δάσκαλοι τις απαραίτητες (επιστημονικές) γνώσεις να κάνουν τη δουλειά μας...ΕΠΡΕΠΕ όλο αυτό με το μάθημα ΤΠΕ στο κανονικό πρόγραμμα του δημοτικού, να ξεκινήσει με την επιμόρφωση μας! ! !

8
Καλημέρα.
Με τη λογική αυτή συνάδελφε κάποιος με πτυχίο Πληροφορικής και βαθμό εισαγωγής 17 θα έπρεπε να έχει δικαιώματα διδασκαλίας μαθηματικών επειδή πιθανόν κάποιος μαθηματικός ίσως εισήχθη με 13,5.
Παρατήρηση: για να χρησιμοποιηθούν εξολοκλήρου οι γνώσεις και οι δεξιότητες κάποιου, πρέπει να ιδρύσει ένα ίδρυμα δικό του όπου θα γίνονται έρευνες, πειράματα και θα δίνονται διαλέξεις επί του επιστημονικού του πεδίου. 
Επίσης γνωρίζω άτομο που ενώ δεν έχει σπουδάσει είναι ο επίσημος συνεργάτης του Κυπριακού κράτους σε προγράμματα πληροφοριακών συστημάτων. Απλά έχει απίστευτες γνώσεις και επιχειρηματικό δαιμόνιο.
Επειδή πάει να δημιουργηθεί σύγχυση θα πω και αυτό. Είσαι ότι δηλώσεις; Είσαι ότι ξέρεις; Είσαι ότι αποδείξεις; Ή είσαι ότι φαντασιώνεσαι;
Εγώ απαντώ το γ. Εσείς;
Αλίμονο φυσικά αν κάποιος δεν αποκτήσει τις στοιχειώδεις γνώσεις και απαιτεί θέση στην εκπαίδευση. Θα είναι πιθανόν ασυνείδητος και από παιδαγωγικής σκοπιάς.
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει τον καλό εκπαιδευτικό αλλά από την εμπειρία μου σαν μαθητής και φοιτητής, καλός καθηγητής δεν είναι απαραίτητα μια πληροφορική διάνοια, ένας πτυχιούχος του 10 ή ένας απόφοιτος υψηλόβαθμου τμήματος.
Όσον αφορά τη μονιμότητα του δημοσίου μόνο για ανέκδοτο μπορώ να το θεωρήσω.
Ωστόσο θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να κυνηγήσει τα όνειρα του.
Τέλος, όσο σημαντικά είναι τα μαθηματικά της Α δημοτικού τόσο σημαντικές είναι και οι γνώσεις της πληροφορικής αρκεί βέβαια να μην παραμείνουν σε επίπεδο ζωγραφικής. Δε νομίζω ασφαλώς!

Συμφωνώ, αν όχι ακριβώς σε όλα, σχεδόν σε όλα...Προφανώς σας είχα παρεξηγήσει κ. συνάδελφε απο κάποια πολύ απαισιόδοξα μηνύματά... :) Τι ακριβώς όμως σημαίνει το "Όσον αφορά τη μονιμότητα του δημοσίου μόνο για ανέκδοτο μπορώ να το θεωρήσω."? ? ?

9
Ρε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!

ΑΚΡΙΒΩΣ...

10
Πολύ καλή ερώτηση killbill, θα πω την άποψή μου, η οποία ίσως να ενοχλήσει κάποιους αλλά καλό είναι να κοιτάμε κατάματα την αλήθεια.
Όταν κάποιος μπαίνει σε μια σχολή με βαθμό 6-7 είναι ποτέ δυνατόν να φτάσει αυτόν που μπαίνει σε μια σχολή με >16?
Καταρχήν για να έχει γράψει μέσο όρο 6-7 φαντάσου ότι μαθηματικά κατεύθυνσης θα έχει γράψει 2-3. Είναι ποτέ δυνατόν ένας τέτοιος μαθητής να ασχοληθεί με ανώτερα μαθηματικά, όταν δεν έχει καταλάβει τα στοιχειώδη? Κάποιοι θα διαφωνήσουν απλά και μόνο επειδή ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Η καραμέλα αυτή θα πρέπει να σταματήσει, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες.
Αυτή τη στιγμή λοιπόν βγαίνουν χιλιάδες απόφοιτοι πληροφορικής από απίθανα τμήματα οι οποίοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν έχουν γνώση του αντικειμένου απλά έτυχε να περάσουν μερικά μαθήματα. Φυσικά πλέον και από τις "καλές" σχολές βγαίνουν άσχετοι, αλλά σε μικρότερο ποσοστό.
Όπως και να έχει οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής δεν μπορούν να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας γιατί δεν έχουν τα προσόντα για αυτό. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Ψάχνουν την εύκολη λύση του δημοσίου.
Προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι σε ένα δημοτικό παρά να ψάξουν για μια full-time δoυλειά σε μια εταιρία.
Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια νέα γενιά χλιδάνεργων. Νέοι άνθρωποι που δεν θέλουν να δουλέψουν στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει. Ψάχνουν απλά να χωθούν κάπου.
Να γιατί η οικονομία μας δεν προχωράει. Να γιατί ενώ έχουμε τόσες σχολές πληροφορικής, η βιομηχανία πληροφορικής στην χώρα μας είναι στον πάτο.

Είναι πραγματικά κατάντια να έχει σπουδάσει κάποιος 4-5 χρόνια μια επιστήμη να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα ή μηχανικό και να παρακαλάει κάθε χρόνο να τον πάρουν ωρομίσθιο για να κάνει ζωγραφική στο δημοτικό.

να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...

Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;

1ον: Πόσες εταιρίες Πληροφορικής υπάρχουν στην Ελλάδα, πόσες στην επαρχία ειδικά και κατά πόσο θα μπορούσαν να απορροφήσουν τους 1000άδες αποφοίτους που βγαίνουν?

2ον: Δεν είσαι γυναίκα, οπότε δε θα επεκταθώ περισσότερο γιατί δε θα καταλάβεις...για το πως μπορείς να είσαι γυναίκα, να θες να κάνεις οικογένεια και παιδιά και να δουλεύεις σε αυτή την ειδικότητα με ΤΙΣ απαιτήεις, χωρίς άδειες, χωρίς τίποτα...με τον κίνδυνο να σε "πετάξουν" όποτε θέλουν! Στην Ευρώπη φίλε υπάρχουν ΚΑΙ περισσότερες ευκαιρίες ΚΑΙ διευκολύνσεις...
3ον: Σε ποια "απίθανη" σχολή Πληροφορικής μπαίνει κάποιος με 6-7 ? ? ? Είπαμε, έχουν ξεφτιλίσει τα πράγματα, αλλά μην υπερβάλλετε σε τέτοιο βαθμό...
4ον: Είναι τόσο απίθανο να μας αρέσει απλά να δουλεύουμε με παιδιά και να δίνουμε γνώση? ? ? Ή τουλάχιστον να μας άρεσε...γιατί στην πραγματικότητα πάνε να μας "κοψουν" τα φτερά, σαν να μας λένε "Με πολύ φόρα δε μπήκες?!" (και αυτό δυστυχώς ξεκινά ακόμα και μέσα στο σχολείο, από τους ίδιους τους παλιούς "έμπειρους" συναδέλφους...) Φαντάζομαι σε όλους λίγο-πολύ έχει συμβεί!

11
άρα ένας λόγος είναι η ασφάλεια και η μονιμότητα, όπως εξάλλου ισχύει και σε όλο το δημοσιο

Sorry, αλλά γιατί το ψάχνεις τόοοοοσο πολύ? ΝΑΙ, είναι ένας λόγος...εσένα η ασφάλεια και η μονιμότητα σε χαλάει? ? ?

12
να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...
Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;
...
Αλήθεια για ποιούς λόγους ένας πληροφορικός που έκανε στο πανεπιστήμιο γλώσσες προγραμματισμού, εργασίες γράφοντας άπειρες γραμμές κώδικα, έφαγε τις βάσεις δεδομένων στην μάπα κλπ κλπ να πηγαίνει τελικά να διδάσκει στην πρωτοβάθμια ζωγραφική και word?

Στην πρωτοβάθμια σχεδόν με το ζόρι μας βάζουν...οπότε πάμε γιατί ΕΚΕΙ πλέον μόνο υπάρχουν θέσεις! Για το γιατί πάμε στην εκπαίδευση γενικά, οι λόγοι είναι πολλοί...ειδικά για μας τις γυναίκες είναι (καλώς ή κακώς) περισσότεροι!

13
Από περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;
Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!
Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.
Ε, νομίζω τώρα το παρακάνεις (αρκετά κιόλας)... :) " Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει καν η πληροφορική στα σχολεία!"?!?!?!?!?!?! Ε οχι δα κι'έτσι!
Στα λεξικά, πρέπει πλέον να βάλουν τη φώτο σου στη λέξη "απαισιοδοξία" μου φαίνεται ! ! !  :)

Από περιέργεια κι ας είμαι εκτός θέματος, περίμενες πριν 1-2 χρόνια ότι οι Έλληνες θα είχαμε φτάσει στον πάτο;
Σε εποχές ΤΡΟΙΚΑ όλα είναι πιθανά και αναμενόμενα.
Απαισιοδοξία ή ρεαλισμός; Θα φανεί!

Δυστυχώς ή ευτυχώς (θα φανεί όπως λες) δε νομίζω ότι έχουμε δει τον πάτο...και ελπίζω-νομίζω πώς δε θα το δούμε κιόλας! ! !
'Οσο για το "Σε εποχές ΤΡΟΙΚΑ όλα είναι πιθανά και αναμενόμενα", όσο και να μας πονάει και ξυνίζει, σε πολλά ζητήματα μας χρειαζότανε μια ΤΡΟΙΚΑ μπας και συνέλθουμε και βάλουμε μυαλό!
Η Πληροφορική σε λίγα χρόνια (2...5...10......δεν ξέρω) θα ανθήσει, ε ΟΧΙ και να "πεθάνει"!!!

14
...
Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε.
Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.
Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.
Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.

Sorry, δεν ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά ούτε με Παπαρήγα θα πάμε μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κάπως έτσι ακούγεσαι!  :) Sorry και πάλι, αλλά με την γενική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, οι πιο επικίνδυνοι επαναστάτες μου φαίνονται αυτοί που είναι οι "αντιδραστικοί σε όλα" και τους βαρέθηκα... (χωρίς παρεξήγηση, το τελευταίο δεν απευθύνεται σε σένα προσωπικά, είναι γενικό... :)...)

Καταρχήν δεν έχω αναφέρει σε κανένα μήνυμα μου κάποιον εθνοσωτήρα (ίσως να μην υπάρχει καν).
Δεύτερον, είμαι της άποψης ότι μόνο με μαζική αφόρητη πίεση προς τα πάνω θα πάμε πλέον μπροστά.
Τρίτον, αν στο σημείο που είμαστε τώρα τις αντιδράσεις και τις εναντιώσεις του κόσμου τις θεωρείς επαναστάσεις και αντιδραστικές κινήσεις και μάλιστα τις βάζεις σε εισαγωγικά, τότε διαφωνώ.
Τέταρτον, όποιος πιστεύει ότι με θετική ενέργεια τύπου motion θα αλλάξει κάτι, τότε είναι τουλάχιστον γελασμένος κατά τη γνώμη μου, για να μην πω γελοίος.
Τέλος, ότι γράφω, ότι συζητάω, ότι σκέφτομαι και ότι κάνω, πάντα έχω σαν απώτερο σκοπό το σύνολο και όχι τον εαυτούλη μου.
Συγνώμη για το έντονο ύφος μου, αλλά με ενδιαφέρει να συμμετέχω στο forum αν γίνεται εποικοδομητικά χωρίς να δημιουργούνται παρεξηγήσεις και κυρίως χωρίς να αισθάνομαι ότι πρέπει να απολογούμαι για τα λεγόμενα μου. Ιδιαίτερα όταν δεν έχω θίξει, ειρωνευτεί, χλευάσει κάποιον προσωπικά.

Που να μην έλεγα και τόσες φορές "sorry" για να μη παρεξηγηθώ......................

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161209
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 594
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.