Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Dotore

Σελίδες: 123 ... 7
1
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Επιτηρητές ΑΣΕΠ
« στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 03:39:44 μμ »
Για το πώς σκέφτονται κάποιοΙ μόνιμοι...και δεν είναι η μόνη ΕΛΜΕ

ΨΗΦΙΣΜΑ

Της Γενικής Συνέλευσης της Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας (27-11-2008)

   Καταγγέλλουμε τη συμπαιγνία που έχει διαπράξει το ΥΠΕΠΘ και ο ΑΣΕΠ σε βάρος των υποψηφίων για τον επόμενο διαγωνισμό πρόσληψης εκπαιδευτικών. Παρά τις καθυστερήσεις και τις προηγούμενες διαβεβαιώσεις ότι ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στο πρώτο δίμηνο του 2009 ανακοινώθηκε από τον ΑΣΕΠ αιφνιδιαστικά ότι η ημερομηνία διεξαγωγής του θα είναι στις 20-21 Δεκεμβρίου 2008.

   Τα επιχειρήματα της έγκαιρης πρόσληψης εκπαιδευτικών και η μεταφορά της ευθύνης από το ΥΠΕΠΘ στον ΑΣΕΠ και τούμπαλιν δεν μας πείθουν. Πίσω από αυτό το πισώπλατο χτύπημα στους αδιόριστους συναδέλφους μας κρύβεται ένα βρώμικο πολιτικό παιχνίδι. Κρύβεται η πολιτική βούληση της ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ να ρίξει το βάρος της αποτυχίας και της αδιοριστίας στις πλάτες τους τη στιγμή που γι’ αυτό ευθύνεται η ακολουθούμενη πολιτική της αδιοριστίας.

•   Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον αγώνα των αδιορίστων εκπαιδευτικών για μεταφορά της ημερομηνίας διεξαγωγής του διαγωνισμού και για μαζικούς διορισμούς στο δημόσιο σχολείο
•   Καλούμε κάθε συνάδελφο μόνιμο εκπαιδευτικό να μη συμμετέχει ως επιτηρητής στο διαγωνισμό της κοροϊδίας

Μάλιστα και ποιος/ -ια τα λέει αυτά;

Η πρώην αντιπρόεδρος της ΠΕΑ, που χάρη στη ρουσφετολογική ρύθμιση του STEALιανίδη και της ΠΕΑ ( Ν. 3687/2008 )

_ Διόρισε εαυτόν.

_ Έκλεισε τον κλάδο της, για μισό αιώνα τέρμα οι προσλήψεις ΠΕ11.

_ Μείωσε τις θέσεις στον επικείμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ των Μαθηματικών, Φυσικών και Χημικών κατά 50% και των Φιλολόγων κατά 70%, λόγω διορισμού 1.500 γυμναστών με το νέο 30μηνο!



Αποτελέσματα Ψηφοφορίας για την εκλογή μελών του Διοικητικού και του Εποπτικού Συμβουλίου
της Α' ΕΛΜΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 

ΨΗΦΙΣΑΝ: 470 (το 2007 ψήφισαν 399)     
ΕΓΚΥΡΑ:    445,    ΑΚΥΡΑ: 06  –  ΛΕΥΚΑ: 19

ΔΑΚΕ (163 ψήφοι – 3 έδρες)
ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΕ (136 ψήφοι – 2 έδρες)
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (102 ψήφοι – 2 έδρες)
ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (44 ψήφοι – 0 έδρες)

Εκλέγονται για το Δ.Σ. οι:

ΔΑΚΕ: Θούας Λεωνίδας, Γκλεγκλέ Ελένη του Σωτ, Πλατάρος Ιωάννης

ΠΑΣΚ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕ:  Λυμπερόπουλος Χρήστος, Ξανθάκης Σωτήριος

ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ: Πετρόπουλος Παναγιώτης, Μπέη Νίκη

ΥΓ2. Άλλο η ΠΕΑ, άλλο η ΠΕΑΕ.  Τουλάχιστον εμείς συναντηθήκαμε με τον υφυπουργό, αλλά δεν πουληθήκαμε...

Τελικά η διαφορά των ΠΕΑ και ΠΕΑΕ να μην είναι μόνον το... «Ε»


---------------------------------------------------------------------

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

2
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Επιτηρητές ΑΣΕΠ
« στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 11:53:15 πμ »

Το «πινγκ πονγκ» μεταξύ υπουργείου Παιδείας και ΑΣΕΠ κρατάει χρόνια, το ίδιο ισχύει και για τη σιγή που τηρείται απέναντι στις καραμπινάτες παρανομίες που αφορούν τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, μια παράμετρο μόνο της όλης στρέβλωσης.
 
Η πιο αιχμηρή από αυτές;

Η παρανομία του ίδιου του υπουργείου Παιδείας, το οποίο συστηματικά έχει καταστρατηγήσει το ποσοστό 60-40% (60% από τους πίνακες του ΑΣΕΠ και 40% από τους πίνακες των αναπληρωτών) που διέπει τους μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών.

Όπως ειπώθηκε σε πρόσφατη συνάντηση του προέδρου του ΑΣΕΠ με εκπροσώπους του Τύπου, βάσει των στοιχείων του Συμβουλίου η αναλογία έχει μετατραπεί σε 47-53%, δηλαδή δεκατρείς ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τα προβλεπόμενα στον νόμο για τους επιτυχόντες του διαγωνισμού!

Γιατί δεν έχει παρέμβει κανείς για τη συστηματική παραβίαση του νόμου;

Το Συμβούλιο Της Επικρατείας έχει επισημάνει τη συνταγματική εκτροπή, την άνιση μεταχείριση, στην οποία έχει οδηγήσει η μη ύπαρξη ενιαίου συστήματος επιλογής.

Όλοι, ωστόσο, κωφεύουν, αναμένοντας τάχα την απόφαση της Ολομέλειας, η οποία θα οδηγήσει στην αλλαγή του καθεστώτος.


---------------------------------------------------------------------

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ


3
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Επιτηρητές ΑΣΕΠ
« στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 07:28:44 πμ »
Τέλος, knaison, το κείμενο είναι της ΠΕΑΕ, η άποψή σου για το τι θα γίνουμε όταν διοριστούμε αβάσιμη και η άποψή σου για τον ΑΣΕΠ προσωπική.


ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Όσοι συμφωνούν με το παρακάτω ψήφισμα/υπόμνημα ας στείλουν email στο: bilstef@gmail.com 

εάν κάποιοι για δικούς τους λόγους δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους, ας μας το πουν στο email: bilstef@gmail.com που θα μας στείλουν, θα περιλάβουμε το όνομά τους όταν έρθει η ώρα να το στείλουμε στους τελικούς αποδέκτες


ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

    Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
    Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
    Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
    Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
    Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
    Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
    Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

[/list]

Εμείς οι υπογραφόμενοι εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε
ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.


Ζητάμε δε:

α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο και γενικά σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .

β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.

γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .

δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%

ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.

στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτού, καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν Υπογραφές
ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ e-mail

1.Βασίλης Στεφανίδης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Κομοτηνή bilstef at gmail dot com

2.Νικόλαος Μαυρογιάννης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Αθήνα mavrogiannis#gmail.com

3.Ευθύμιος Σουκαράς Καθηγητής Β¨βάθμιας-Αθήνα soukaras at gmail.com

4.Σπύρος Καρδαμίτσης Καθηγητής Β΄βάθμιας-Αθήνα spyroskardamitsis#hotmail.com

5.Ιωαννης Δρενος Καθηγητης Β' βαθμιας-Θεσσαλονικη drioa at yahoo.gr

6.Σταμάτιος Κιούσης Καθηγητής Β΄ βάθμιας-Αθήνα skious@pathfinder.gr

7.Νικόλαος Καγιάρας Καθηγητής Β΄βάθμιας-Ευρυτανία kaginick at yahoo dot gr

8.Γεράσιμος Χατζόπουλο Ωρομίσθιος καθηγητής Ββάθμιας Αθήνα mac190604@gmail.com

9.Κων/νος Σερίφης Καθηγητής Β΄βάθμιας - Καρδίτσα k-ser@otenet.gr

10.Χαράλαμπος Στεργίου Καθηγητής Β' θμιας εκπαίδευσης - Χαλκίδα , stergiu@otenet.gr

11.Γιάννης Παπαμικρούλης Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης –Αθήνα gpmicro@pathfinder.gr

12. Θόδωρος Μπόλης, Καθηγητής του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων tbolis@uoi.gr; Συμφωνώ ανεπιφύλακτα!

13. Αλέξανδρος Συγκελάκης, σε λίγους μήνες Καθηγητής Β-βάθμιας (με ΑΣΕΠ), ags at math dot uoc dot gr

14. Σταύρος Σταυρόπουλος Καθηγητής Β΄θμιας εκπαίδευσης- Καστοριά steeve62 at otenet dot gr

15. Γεωργουλάκη Ζαμπία Μαθηματικός-φροντιστής Πειραιάς bessy_zg at yahoo dot gr

16. Μουζουρέλης Γιωργος Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης - Αθήνα gmouzou ατ sch.gr

17. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ Καθηγητής Β'θμιας Αρκαλοχώρι spiridakisa ατ gmail.com

18. Νίκος Ιωσηφίδης Μαθηματικός – Φροντιστής Βέροια iossifid ατ yahoo.gr

19. Τηλέγραφος Κώστας Μαθηματικός - Αλεξ/πολη thlegraf@otenet.gr

20 . Μάλλιαρης Χρήστος Καθηγητής Β/μιας Αθήνα malliaris@sch.gr

21. Λεμονίδου Μαρία συνταξιούχος XA….IA at pathfinder.gr

22. ΛΕΥΚΗ ΤΖΙΑΒΑΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς

23 . Μωυσιδου ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς

24. Μα…..ου Αν……….α Ιδιωτική Υπάλληλος nm….o at pathfinder.gr

25.Παναγιωτίδης Βασίλης Μαθηματικός Αλεξανδρούπολη s93060@hotmail.com

26. Καστόρας Νίκος σε λίγους μήνες καθηγητής Β/θμιας (ΑΣΕΠ) nkas@otenet.gr

27. Πολυκρατης Αντώνης Μαθηματικός polykratis_a@yahoo.gr

28.Δημήτρης Ποιμενίδης Καθηγητής Β'βάθμιας εκπαίδευσης-θάσος sonomATotenetDOTgr

29. Βασίλης Σιώχος Μαθηματικός vsiochos AT yahoo dot com

30. Α…..ου Π………ή δασκάλα πρωτοβάθμια εκπαίδευση kyra_daskala ατ yahoo.gr

31. Χαράλαμπος Λεμονίδης Καθηγητής Διδακτικής Μαθηματικών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας e-mail: lemonidi@auth.gr

32. Δεληγιάννη Ελένη Μαθηματικός eldeli at pahtfinder.gr

33. ΓΡΑΨΑ ΕΛΕΝΗ Καθηγήτρια γαλλικών grapelena@yahoo.gr

34. Αλέξανδρος Ντόζης, Φυσικός, Εκπαιδευτικός Β/θμιας – Θεσσαλονίκη koumound@sch.gr

35. Αντωνος Αθανασιος Καθηγητης Α'βαθμιας Αθηνα

36. Τάνια Παπατζήκα, Φυσικός – Θεσσαλονίκη

37. ΓΚΑΓΚΑΟΥΔΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ mgagaoudakis@yahoo.gr

38. Καλυβιάνου Δήμητρα Καθηγήτρια Β/θμιας -Χαλκιδική Φυσικός

39. Καραμανίδου Αντιγόνη, Καθηγήτρια Β΄θμιας εκπαίδευσης- Θεσ/νίκη, manigoni@otenet.gr

40. Σμαρώ Μ. Φιλόλογος (επιτυχούσα και μη διορισθείσα) email anwtatos@fatima.gr

41. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΦΥΣΙΚΟΣ dimitrispantazis@yahoo.gr

42. ΑΛΙΦΕΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΣ

43. ΝΙΚΗΤΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ( ; )

44. ΑΓΓΕΛΟΣ ΒΙΓΓΟΣ , ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ , aggelosvita@gmail.com

45. ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΛΑΜΠΙΔΩΝΗ, ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΘΗΝΑ

46. Λαφατζής Δημήτρης Φυσικός (lafatzis@ipta.demokritos.gr)

47. Μερεντίτης Χρήστος φιλόλογος τηλέφωνο: 2109.....9 & 6972......xmerentitis@yahoo.gr

48 . ΜΟΥΣΕΛΙΜΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ11 694....533

49. ΧΑΝΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ, ΧΗΜΙΚΟΣ, Διοριστέα ΑΣΕΠ 2006

50. Βενιζελέας Ηλίας Καθηγητής Βθμιας Αθήνα eliven2@yahoo.gr

51. Παπαγγελής Θρασύβουλος , ΠΕ03 , thrass at pathfinder dot gr

52.Τρουμπουτζά Μαρία ΠΕ 04.02-Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης-Βόλος

53. Κωνσταντίνος Βαμβάτσικος, σε λίγους μήνες Καθηγητής Β-βάθμιας (διοριστέος από ΑΣΕΠ ή ίσως και με προϋπηρεσία), k_vamvatsikos@yahoo.gr

54. Κυριακόπουλος Αντώνης Μαθηματικός - Συγγραφέας  ΑΘΗΝΑ  a_kiriak[-at-]
otenet.gr

55. Γιώτα Αντιγόνη ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ, ΔΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.

56. Ανδρέας Λύκος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή likan at sch.gr

57. Στοϊκίδης Αναστάσιος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή anstoikidis ατ hotmail.com

58. Σπηλιώτης Γεώργιος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή

59. Καλφοπούλου Κατερίνα καθηγήτρια  β΄βαθμιας Θεσ/νικη kalfokat at gmail.com

60. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕ11-Α ΒΑΘΜΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ SHAWNKEMP77@YAHOO.COM

61. Μπουχέλος Μιχάλης ΠΕ02 Φιλολόγων δις επιτυχών μη διοριστέος στους ΑΣΕΠ ntountouni at hotmail.com;

62. Μαυρογένης Παναγιώτης Μηχανικος Πληροφοριακων & Επικοινωνιακων Συστηματων Καθηγητης Β/Βαθμιας Εκπαιδευσης teikal at mavrogenis.com

63. ΓΡΙΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕ-03 Δ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ  grivasvivi at freemail.gr

64. Ζάκκας Αλέξανδρος, τρις επιτυχών ΑΣΕΠ, ιδ υπάλληλος

65. Γιώργος Καρτελιάς καθηγητής Β/θμιας εκπ/σης - Αθήνα Giorgoskartelias at yahoo.gr

66. Κυριαζής Χρήστος  μαθηματικός  ckyria11  ατ  freemail.gr

67. Αμπράζη Ζωή  δασκάλα   zoi  at  sch.gr

68. Νάνος Αθανάσιος ΠΕ11 Β/Βαθμια Εκπαίδευση  nanosth at  gmail.com

69. Στέλιος Μαργαρίτης μαθηματικός ΠΕ-03 διοριστέος από Ασεπ το 2005 stelmarg7  at  yahoo.gr

70. Δούκας Κωνσταντίνος Καθηγητής Β/θμιας ΠΕ04.01 Διορισθείς απο ΑΣΕΠ dukever @yahoo.gr

71. Σμαράγδα Μητροπούλου, φιλόλογος, επιτυχούσα και μη διορισθείσα, email: smaragdi02@gmail.com

72. Σωτήρης Γκουντουβάς Μαθηματικός  sotgo1967@yahoo.gr

73. Γρηγόριος Κωστάκος - Μαθηματικός - Ιωάννινα - grigkost at gmail.com

74. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΣΕΠ 2006 geokotr2000@yahoo.gr                                                                                                       

75. Σαμαράς Δημήτριος. Καθηγητής Μαθηματικών Β/βάθμια Ευρυτανίας samaras_d ατ yahoo.gr;

76.ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ lpetridis ατ yahoo.co.uk; 

77. Σανιδάς Αλέξανδρος Μαθηματικός Β/βάθμια Ευρυτανίας                                                                                       

78. …

---------------------------------------------------------------------

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ



4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ημερομηνία Διαγωνισμού 2Π/2008
« στις: Δεκέμβριος 05, 2008, 07:12:21 μμ »

ΑΣΕΠ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 5 Δεκεμβρίου 2008

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
( ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 2Π/2008 )

Εκδόθηκε ο Πίνακας Αποκλειομένων υποψηφίων του γραπτού διαγωνισμού για την κατάρτιση πινάκων διοριστέων εκπαιδευτικών λειτουργών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ 70 Δασκάλων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ03 Μαθηματικών, ΠΕ04 Φυσικών (ΠΕ04.01 Φυσικών, ΠΕ04.02 Χημικών, ΠΕ04.04 Βιολόγων και ΠΕ04.05 Γεωλόγων), ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας [Προκήρυξη 2Π/2008 - ΦΕΚ 515/8.10.2008, τεύχος προκηρύξεων ΑΣΕΠ].

Ο σχετικός πίνακας απεστάλη για ανάρτηση σε όλες τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και τα Επαρχεία της χώρας, αναρτήθηκε στο Κεντρικό κατάστημα του ΑΣΕΠ στην Αθήνα, καθώς και στο Παράρτημα του ΑΣΕΠ στη Θεσσαλονίκη.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Οι Πίνακες Αποκλειομένων υποψηφίων δεν αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ μετά από σχετική σύσταση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Α.Π.Δ.Π.Χ.) προς το ΑΣΕΠ ( απόφαση Α.Π.Δ.Π.Χ. υπ’ αριθμ. 62/2004 ).

 

5
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Έτος 2018...
« στις: Δεκέμβριος 05, 2008, 05:58:07 μμ »
   

ΕΤΟΣ 2008
[/b]


Κάποιοι λιβελογράφοι προσπαθούν να απαξιώσουν το μοναδικό από ιδρύσεως της ελληνικής πολιτείας, θεσμό διαφανούς διορισμού στο δημόσιο.

Απόδειξη, της διαφάνειας του θεσμού, το γεγονός ότι ΚΑΙ οι ίδιοι (αυτοί που προσπαθούν να το απαξιώσουν !!!) διοριστήκαν στο δημόσιο χάρη στην θεσμοθέτηση και την ανεμπόδιστη λειτουργία αυτού του θεσμού!!
 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΑΣΕΠ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 5 Δεκεμβρίου 2008

ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ
ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
( ΠΡΟΚ. 2Π/2008 )

Αποστέλλονται για ανάρτηση σε όλες τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και τα Επαρχεία της χώρας οι Πίνακες με τα Εξεταστικά Κέντρα του γραπτού διαγωνισμού για την κατάρτιση πινάκων διοριστέων εκπαιδευτικών λειτουργών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ 70 Δασκάλων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ03 Μαθηματικών, ΠΕ04 Φυσικών (ΠΕ04.01 Φυσικών, ΠΕ04.02 Χημικών, ΠΕ04.04 Βιολόγων και ΠΕ04.05 Γεωλόγων), ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας [Προκήρυξη 2Π/2008 - ΦΕΚ 515/8.10.2008, τεύχος προκηρύξεων ΑΣΕΠ].

Οι υποψήφιοι μπορούν να πληροφορηθούν το εξεταστικό τους κέντρο και στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ ( www.asep.gr ).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                       
ΑΣΕΠ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 5 Δεκεμβρίου 2008

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
( ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 2Π/2008 )

Εκδόθηκε ο Πίνακας Αποκλειομένων υποψηφίων του γραπτού διαγωνισμού για την κατάρτιση πινάκων διοριστέων εκπαιδευτικών λειτουργών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ 70 Δασκάλων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ03 Μαθηματικών, ΠΕ04 Φυσικών (ΠΕ04.01 Φυσικών, ΠΕ04.02 Χημικών, ΠΕ04.04 Βιολόγων και ΠΕ04.05 Γεωλόγων), ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας [Προκήρυξη 2Π/2008 - ΦΕΚ 515/8.10.2008, τεύχος προκηρύξεων ΑΣΕΠ].

Ο σχετικός πίνακας απεστάλη για ανάρτηση σε όλες τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και τα Επαρχεία της χώρας, αναρτήθηκε στο Κεντρικό κατάστημα του ΑΣΕΠ στην Αθήνα, καθώς και στο Παράρτημα του ΑΣΕΠ στη Θεσσαλονίκη.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Οι Πίνακες Αποκλειομένων υποψηφίων δεν αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ μετά από σχετική σύσταση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Α.Π.Δ.Π.Χ.) προς το ΑΣΕΠ ( απόφαση Α.Π.Δ.Π.Χ. υπ’ αριθμ. 62/2004 ).

 

6
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Έτος 2018...
« στις: Δεκέμβριος 05, 2008, 02:03:02 μμ »
ΕΤΟΣ 2008
[/b]

Κάποιοι λιβελογράφοι προσπαθούν να απαξιώσουν το μοναδικό από ιδρύσεως της ελληνικής πολιτείας, θεσμό διαφανούς διορισμού στο δημόσιο.

Απόδειξη, της διαφάνειας του θεσμού, το γεγονός ότι ΚΑΙ οι ίδιοι (αυτοί που προσπαθούν να το απαξιώσουν !!!) διοριστήκαν στο δημόσιο χάρη στην θεσμοθέτηση και την ανεμπόδιστη λειτουργία αυτού του θεσμού!!   



-----------------------------------------------------------------------------------------

Κερδίζουν 6 στους 1.000

20 και 21/12 ο διαγωνισμός – Απογοητευτικές οι πιθανότητες επιτυχίας – Οι αντιδράσεις για μη έγκαιρη ενημέρωση – Η «φάμπρικα» των φροντιστηρίων


«Κόσμος του Επενδυτή» Σάββατο 29 – Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008
Του Φάνη Καλαντζή

Τρέχουν και δεν φτάνουν όλοι τώρα, για να ρυθμίσουν την ομαλή διεξαγωγή του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς. Η επίσπευση της διενέργειας των εξετάσεων μέσα στο Δεκέμβριο προκαλεί αντιδράσεις.

Ταυτόχρονα δίνει την αφορμή για την ανάδυση του πραγματικού προβλήματος, του σαθρού καθεστώτος που έχει οδηγήσει στην απαξίωση του δεκάχρονου φέτος θεσμού.
Απαξίωση που συνοδεύει τη σιγή ιχθύος για τις κατ’ εξακολούθηση κρατικές παρανομίες στις προσλήψεις, στη γιγάντωση μιας εκδοτικής και φροντιστηριακής βιομηχανίας, την οποία πληρώνουν ακριβά εκατοντάδες χιλιάδες υποψήφιοι με περιορισμένες ελπίδες επιτυχίας.
Όσο για την ποιοτική παράμετρο και την αξιοκρατία, καταντά παρωδία, αν ληφθεί υπόψη ότι στον επικείμενο διαγωνισμό η αναλογία επιτυχίας για τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής είναι 6 στους 1.000.

Επίσπευση
Ειδικότερα, η φημολογία που διαδίδονταν από το καλοκαίρι και μετά περί διενέργειας του διαγωνισμού γύρω στα τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου, και η οποία ενισχυόταν και από τι ίδιο το ΑΣΕΠ, ανετράπη προ ημερών με την ανακοίνωση του Ανώτατου Συμβουλίου.
Η μη έγκαιρη ενημέρωση των υποψηφίων προκαλεί εύλογες αντιδράσεις καθώς απομένει ένα εικοσαήμερο μελέτης για την πρώτη φουρνιά (20 και 21 Δεκεμβρίου) των υποψηφίων, στην οποία όμως περιλαμβάνεται το «βαρύ πυροβολικό», δηλαδή δάσκαλοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί.

       Οι λόγοι της επίσπευσης;
Ο έγκαιρος προγραμματισμός του υπουργείου Παιδείας, ενόψει των διορισμών για τη νέα σχολική χρονιά. Αν είναι έτσι (και υπάρχει βάση αλήθειας εδώ, γιατί η καθυστέρηση της διεξαγωγής καθυστερεί το σύνολο των ουκ ολίγων διαδικασιών που ακολουθούν), τότε θα έπρεπε να είχαν εγκαίρως ενημερωθεί και οι υποψήφιοι, όταν υπέβαλαν τις αιτήσεις τους. Όχι, βέβαια, για την ακριβή ημερομηνία, αλλά για το «περίπου», το χρονικό διάστημα που προβλεπόταν να πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός, στον οποίο έχουν δηλώσει συμμετοχή 73.000.
Εκτός και υπάρχουν άλλοι λόγοι ( μήπως τα κονδύλια του Γ΄ ΚΠΣ που κλείνει στο τέλος Δεκεμβρίου μπορεί να καλύψουν την έλλειψη κονδυλίων από τον προϋπολογισμό; ).

Το «πινγκ πονγκ» μεταξύ υπουργείου Παιδείας και ΑΣΕΠ κρατάει χρόνια, το ίδιο ισχύει και για τη σιγή που τηρείται απέναντι στις καραμπινάτες παρανομίες που αφορούν τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, μια παράμετρο μόνο της όλης στρέβλωσης.
 
Η πιο αιχμηρή από αυτές;
Η παρανομία του ίδιου του υπουργείου Παιδείας, το οποίο συστηματικά έχει καταστρατηγήσει το ποσοστό 60-40% (60% από τους πίνακες του ΑΣΕΠ και 40% από τους πίνακες των αναπληρωτών) που διέπει τους μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών.

Όπως ειπώθηκε σε πρόσφατη συνάντηση του προέδρου του ΑΣΕΠ με εκπροσώπους του Τύπου, βάσει των στοιχείων του Συμβουλίου η αναλογία έχει μετατραπεί σε 47-53%, δηλαδή δεκατρείς ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τα προβλεπόμενα στον νόμο για τους επιτυχόντες του διαγωνισμού! Γιατί δεν έχει παρέμβει κανείς για τη συστηματική παραβίαση του νόμου;


Μια δεύτερη παράμετρος στρέβλωσης αφορά τη φάμπρικα που αναπτύχτηκε δειλά-δειλά στην αρχή και με γοργούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια γύρω από τους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών και ευρύτερα του Δημοσίου, με εκατομμύρια τζίρο και εκατοντάδες χιλιάδες αποδέκτες -πελάτες.
«Λυσάρια» κάθε είδους, φροντιστήρια που ξεπετάγονται παντού, εκδόσεις, ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο με (πληρωμένα εννοείται) διαφημιστικά φωτάκια που αναβοσβήνουν στο μαγικό λούνα πάρκ που προσφέρει στους τυχερούς το λαχείο της πρόσληψης.

Απορίες
Και όλα αυτά παρανόμως, καθώς η παράγραφος 8 του άρθρου 15 του νόμου Πεπονή (2190/94, για να τον θυμηθούμε), που απαγορεύει ρητώς τα φροντιστήρια για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, εξακολουθεί να ισχύει. Αν είναι παρωχημένη, ας υπάρξει τροποποίηση του νόμου τουλάχιστον, σε συνεργασία των δύο αμαρτωλών υπουργείων Παιδείας, Εσωτερικών και του… χαμηλών τόνων ΑΣΕΠ.

Και προς τι όλα αυτά;
Για τους 6 γυμναστές στους 1.000, που θα δουν τον ήλιο στον επικείμενο διαγωνισμό, τους 26 φιλολόγους, τους 53 μαθηματικούς, τους 46 φυσικούς, τους 47 χημικούς* (περίπου 80.000 οι αιτήσεις για τις 5.020 συνολικά θέσεις υπενθυμίζουμε, εκ των οποίων 3.260 στην πρώτη φάση, στις 20 και 21 Δεκεμβρίου);

Και ποιος θα ασχοληθεί με το ουσιαστικό πρόβλημα που κρύβεται πιο βαθιά, την απαξίωση του διαγωνισμού (για την αξιοπιστία του οποίου επίσης υπάρχουν πολλά ερωτήματα, τα οποία ουδέποτε συζητήθηκαν) που ξεκίνησε το 1998 και συνδέεται με το γενικότερο σαθρό σύστημα επιλογής των εκπαιδευτικών όπως έχει καταλήξει;

Το Συμβούλιο Της Επικρατείας έχει επισημάνει τη συνταγματική εκτροπή, την άνιση μεταχείριση, στην οποία έχει οδηγήσει η μη ύπαρξη ενιαίου συστήματος επιλογής.
Όλοι, ωστόσο, κωφεύουν, αναμένοντας τάχα την απόφαση της Ολομέλειας, η οποία θα οδηγήσει στην αλλαγή του καθεστώτος.


Θα ήταν πολύ πιο έντιμο να είχε καταργηθεί ο διαγωνισμός και να επιλέγονταν όλοι από τους πίνακες των αναπληρωτών ή και η επαναφορά της επετηρίδας ακόμη. Μη σοβαρές λύσεις πιθανώς αλλά τουλάχιστον καθαρές.
Δυστυχώς το «θεσμικό πλαίσιο» διαφθοράς (και βέβαια ομηρίας χιλιάδων) προσφέρεται και υλοποιείται από την ίδια την πολιτεία. Και την ευθύνη για αυτό το έκτρωμα δεν έχουν μόνο το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. που κυβέρνησαν τα τελευταία δέκα χρόνια.

Α, λησμονήσαμε και κάτι άλλο: Αν δείτε του χρόνου τις βάσεις για τις σπουδές οικιακής οικονομίας να εκτοξεύονται, μην εκπλαγείτε. Ο ένας στους δύο κερδίζει το λαχείο!

----------------------------------------------
* Εδώ ο συντάκτης, προφανώς, όπου "χημικοί" εννοεί Χημικοί, Βιολόγοι και Γεωλόγοι/Γρωγράφοι.



                   

7
Κερδίζουν 6 στους 1.000

20 και 21/12 ο διαγωνισμός – Απογοητευτικές οι πιθανότητες επιτυχίας – Οι αντιδράσεις για μη έγκαιρη ενημέρωση – Η «φάμπρικα» των φροντιστηρίων

«Κόσμος του Επενδυτή» Σάββατο 29 – Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008
Του Φάνη Καλαντζή


Τρέχουν και δεν φτάνουν όλοι τώρα, για να ρυθμίσουν την ομαλή διεξαγωγή του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς. Η επίσπευση της διενέργειας των εξετάσεων μέσα στο Δεκέμβριο προκαλεί αντιδράσεις.

Ταυτόχρονα δίνει την αφορμή για την ανάδυση του πραγματικού προβλήματος, του σαθρού καθεστώτος που έχει οδηγήσει στην απαξίωση του δεκάχρονου φέτος θεσμού.
Απαξίωση που συνοδεύει τη σιγή ιχθύος για τις κατ’ εξακολούθηση κρατικές παρανομίες στις προσλήψεις, στη γιγάντωση μιας εκδοτικής και φροντιστηριακής βιομηχανίας, την οποία πληρώνουν ακριβά εκατοντάδες χιλιάδες υποψήφιοι με περιορισμένες ελπίδες επιτυχίας.
Όσο για την ποιοτική παράμετρο και την αξιοκρατία, καταντά παρωδία, αν ληφθεί υπόψη ότι στον επικείμενο διαγωνισμό η αναλογία επιτυχίας για τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής είναι 6 στους 1.000.

Επίσπευση
Ειδικότερα, η φημολογία που διαδίδονταν από το καλοκαίρι και μετά περί διενέργειας του διαγωνισμού γύρω στα τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου, και η οποία ενισχυόταν και από τι ίδιο το ΑΣΕΠ, ανετράπη προ ημερών με την ανακοίνωση του Ανώτατου Συμβουλίου.
Η μη έγκαιρη ενημέρωση των υποψηφίων προκαλεί εύλογες αντιδράσεις καθώς απομένει ένα εικοσαήμερο μελέτης για την πρώτη φουρνιά (20 και 21 Δεκεμβρίου) των υποψηφίων, στην οποία όμως περιλαμβάνεται το «βαρύ πυροβολικό», δηλαδή δάσκαλοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί.

       Οι λόγοι της επίσπευσης;
Ο έγκαιρος προγραμματισμός του υπουργείου Παιδείας, ενόψει των διορισμών για τη νέα σχολική χρονιά. Αν είναι έτσι (και υπάρχει βάση αλήθειας εδώ, γιατί η καθυστέρηση της διεξαγωγής καθυστερεί το σύνολο των ουκ ολίγων διαδικασιών που ακολουθούν), τότε θα έπρεπε να είχαν εγκαίρως ενημερωθεί και οι υποψήφιοι, όταν υπέβαλαν τις αιτήσεις τους. Όχι, βέβαια, για την ακριβή ημερομηνία, αλλά για το «περίπου», το χρονικό διάστημα που προβλεπόταν να πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός, στον οποίο έχουν δηλώσει συμμετοχή 73.000.
Εκτός και υπάρχουν άλλοι λόγοι ( μήπως τα κονδύλια του Γ΄ ΚΠΣ που κλείνει στο τέλος Δεκεμβρίου μπορεί να καλύψουν την έλλειψη κονδυλίων από τον προϋπολογισμό; ).

Το «πινγκ πονγκ» μεταξύ υπουργείου Παιδείας και ΑΣΕΠ κρατάει χρόνια, το ίδιο ισχύει και για τη σιγή που τηρείται απέναντι στις καραμπινάτες παρανομίες που αφορούν τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, μια παράμετρο μόνο της όλης στρέβλωσης.
 
Η πιο αιχμηρή από αυτές;
Η παρανομία του ίδιου του υπουργείου Παιδείας, το οποίο συστηματικά έχει καταστρατηγήσει το ποσοστό 60-40% (60% από τους πίνακες του ΑΣΕΠ και 40% από τους πίνακες των αναπληρωτών) που διέπει τους μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών.

Όπως ειπώθηκε σε πρόσφατη συνάντηση του προέδρου του ΑΣΕΠ με εκπροσώπους του Τύπου, βάσει των στοιχείων του Συμβουλίου η αναλογία έχει μετατραπεί σε 47-53%, δηλαδή δεκατρείς ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τα προβλεπόμενα στον νόμο για τους επιτυχόντες του διαγωνισμού! Γιατί δεν έχει παρέμβει κανείς για τη συστηματική παραβίαση του νόμου;


Μια δεύτερη παράμετρος στρέβλωσης αφορά τη φάμπρικα που αναπτύχτηκε δειλά-δειλά στην αρχή και με γοργούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια γύρω από τους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών και ευρύτερα του Δημοσίου, με εκατομμύρια τζίρο και εκατοντάδες χιλιάδες αποδέκτες -πελάτες. «Λυσάρια» κάθε είδους, φροντιστήρια που ξεπετάγονται παντού, εκδόσεις, ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο με (πληρωμένα εννοείται) διαφημιστικά φωτάκια που αναβοσβήνουν στο μαγικό λούνα πάρκ που προσφέρει στους τυχερούς το λαχείο της πρόσληψης.

Απορίες
Και όλα αυτά παρανόμως, καθώς η παράγραφος 8 του άρθρου 15 του νόμου Πεπονή (2190/94, για να τον θυμηθούμε), που απαγορεύει ρητώς τα φροντιστήρια για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, εξακολουθεί να ισχύει. Αν είναι παρωχημένη, ας υπάρξει τροποποίηση του νόμου τουλάχιστον, σε συνεργασία των δύο αμαρτωλών υπουργείων Παιδείας, Εσωτερικών και του… χαμηλών τόνων ΑΣΕΠ.
Και προς τι όλα αυτά;
Για τους 6 γυμναστές στους 1.000, που θα δουν τον ήλιο στον επικείμενο διαγωνισμό, τους 26 φιλολόγους, τους 53 μαθηματικούς, τους 46 φυσικούς, τους 47 χημικούς* (περίπου 80.000 οι αιτήσεις για τις 5.020 συνολικά θέσεις υπενθυμίζουμε, εκ των οποίων 3.260 στην πρώτη φάση, στις 20 και 21 Δεκεμβρίου);

Και ποιος θα ασχοληθεί με το ουσιαστικό πρόβλημα που κρύβεται πιο βαθιά, την απαξίωση του διαγωνισμού (για την αξιοπιστία του οποίου επίσης υπάρχουν πολλά ερωτήματα, τα οποία ουδέποτε συζητήθηκαν) που ξεκίνησε το 1998 και συνδέεται με το γενικότερο σαθρό σύστημα επιλογής των εκπαιδευτικών όπως έχει καταλήξει;

Το Συμβούλιο Της Επικρατείας έχει επισημάνει τη συνταγματική εκτροπή, την άνιση μεταχείριση, στην οποία έχει οδηγήσει η μη ύπαρξη ενιαίου συστήματος επιλογής.
Όλοι, ωστόσο, κωφεύουν, αναμένοντας τάχα την απόφαση της Ολομέλειας, η οποία θα οδηγήσει στην αλλαγή του καθεστώτος.


Θα ήταν πολύ πιο έντιμο να είχε καταργηθεί ο διαγωνισμός και να επιλέγονταν όλοι από τους πίνακες των αναπληρωτών ή και η επαναφορά της επετηρίδας ακόμη. Μη σοβαρές λύσεις πιθανώς αλλά τουλάχιστον καθαρές.
Δυστυχώς το «θεσμικό πλαίσιο» διαφθοράς (και βέβαια ομηρίας χιλιάδων) προσφέρεται και υλοποιείται από την ίδια την πολιτεία. Και την ευθύνη για αυτό το έκτρωμα δεν έχουν μόνο το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. που κυβέρνησαν τα τελευταία δέκα χρόνια.

Α, λησμονήσαμε και κάτι άλλο: Αν δείτε του χρόνου τις βάσεις για τις σπουδές οικιακής οικονομίας να εκτοξεύονται, μην εκπλαγείτε. Ο ένας στους δύο κερδίζει το λαχείο!

----------------------------------------------
* Εδώ ο συντάκτης, προφανώς, όπου "χημικοί" εννοεί Χημικοί, Βιολόγοι και Γεωλόγοι/Γρωγράφοι.



                   


       


8
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΑΣΕΠ 2008 - ΠΕ02 Υλη κ ημερομηνια
« στις: Νοέμβριος 24, 2008, 04:52:35 πμ »
ΟΧΙ στις απανωτές ανίερες/ βρώμικες συμφωνίες και ρουσφετολογικές νομοθετικές ρυθμίσεις Ευθυμίου – Μαριέττας – STEALιανίδη – ΠΕΑ:
_ Το 16μηνο του 2000,
_ η μετατροπή του 100% ΑΣΕΠ σε 75% ΑΣΕΠ – 25% Πίνακες το 2002,
_ η μετατροπή του 75% ΑΣΕΠ – 25% Πίνακες σε 60% ΑΣΕΠ – 40% Πίνακες και
30μήνου του 2005,
_ μαϊμού 30μήνου του 2006,
_ 24μηνου και
ξανάμανά 30μήνου του 2007.

ΟΧΙ τους αθρόους διορισμούς γυμναστών (πάνω από 3.000 για την τετραετία 2005-2008) χωρίς να υφίστανται (ασφαλώς) οι αντίστοιχες λειτουργικές ανάγκες.

ΟΧΙ στα φροντιστήρια της ΝΤΡΟΠΗΣ, οι ιδιοκτήτες τους να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη – ακούει κανένας εισαγγελέας;

ΟΧΙ στα παράθυρα διορισμού (ΕΚΤΟΣ της διαδικασίας ΑΣΕΠ) μέσω:   
1 )   τη Σιβιτανίδειο (έχει περίπου 40 Γυμνάσια-Λύκεια-ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ),
2 )   Εκκλησιαστικά Σχολεία,
3 )   Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.),
4 )   Σχολεία Φυλακών/ Σωφρονιστικών καταστημάτων,   
5 )   Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.),
6 )   Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Τ.Α.Δ.-Ε.Τ.Α.Δ.,
7 )   Προϋπηρεσία από σχολείο χώρας της… Ευρωπαϊκής Ένωσης,
8 )   «Προϋπηρεσία» από… ιδιωτικό σχολείο,
9 )   Π.Δ.Σ. κ.α. και σε 1-2-3 χρόνια να διοριστεί.
10 )   Άλλοι, με τρία παιδιά, προχωρούν σε 4ο και διορίζονται ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό ως πολύτεκνοι.
11) και εσχάτως... και μέσω ωρομισθίας στα ΤΕΕ του ΟΑΕΔ  (Υπερμάχω στρατηγώ τα ρουσφετήρια... )

ΟΧΙ στο «καρότο» της ωρομισθίας, της απασχόλησης της ΝΤΡΟΠΗΣ! Της ΝΤΡΟΠΗΣ του ΥΠΕΠΘ και της ΟΛΜΕ.

ΟΧΙ στην αδιαφορία και την αναλγησία των ξεφτιλοΟΛΜΕΔΩΝ για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς.
Να παραιτηθεί σύσσωμο το ΔΣ της ΟΛΜΕ (είναι ανίκανοι να αφουγκραστούν τα πραγματικά προβλήματα του κλάδου),
μια ΟΛΜΕ που αιθεροβατεί σε «ντεμέκ» αριστερίστικες θέσεις τύπου Κάτσικα – Τσιριγώτη – Κοτσιφάκη – Καλομοίρη και που εισπράττουν χλαπάτσες την μια μετά την άλλη.
«Αριστεροί» ΟΛΜΕδες που στηρίζουν κατ’ ουσίαν τον STEALιανίδη…

ΟΧΙ στους νόμους της ΝΤΡΟΠΗΣ:  3255/2004 της Μαριέττας και 3687/2008 του STEALιανίδη που παραβιάζουν το Σύνταγμα της Ελλάδας.
Οι παραπάνω υπουργοί, εκτός των πολιτικών ευθυνών, φέρουν ως εκτελεστική εξουσία και ποινικές ευθύνες – πρέπει να πάνε φυλακή για τις αυθαιρεσίες τους, για τις «εγκληματικές» για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς πολιτικές τους επιλογές και αντισυνταγματικές νομοθετικές πρωτοβουλίες τους!

Εάν δεν υπήρχαν όλα τα παραπάνω «ΟΧΙ» τότε αντί οι Φιλόλογοι να διεκδικούν μόνον 480 θέσεις στον ΑΣΕΠ 2008, θα διεκδικούσαν τουλάχιστον 2.000 θέσεις (οι επιπλέον θέσεις τώρα μοιράζονται στο 40% - 24μηνο - 30μηνο – περικοπές για τον διορισμό γυμναστών και πολυτέκνων)!
Δηλαδή η πιθανότητα επιτυχίας από ένας στους είκοσι 1:20,
αυτομάτως θα απογειώνονταν στην ένας στους πέντε 1:5
!!!     
 
       
-------------------------------------------------
Επισημοποιήθηκαν, με τη δημοσίευση των αντίστοιχων ΦΕΚ διορισμών, οι προσλήψεις εκπαιδευτικών στη Μέση Εκπαίδευση για το σχολ. έτος 2008-2009.
Οι προσλήψεις έγιναν με βάση το νόμο 3687/2008 του STEALιανίδη, που ψηφίστηκε στα μέσα Ιουλίου.

Τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά:
ΜΟΝΟΝ οι 1.416 από τους 3.841 διοριστέους του σχολ. έτους 2008-2009 προσελήφθηκαν μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ,
δηλ. ΜΟΝΟΝ ποσοστό 37% προσελήφθηκαν μέσω του ΑΣΕΠ !!!


Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!
--------------------------------------------------

Της παιδείας αι μεν ριζαι πικραί εισίν, οι δε καρποί γλυκεις




9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Λάθος επάγγελμα
« στις: Νοέμβριος 09, 2008, 03:06:53 μμ »
...Έχετε να μου προτείνετε παραπέρα βήματα; είμαι νηπιαγωγός...

Υπομονή, ενδοσκόπηση, ψυχραιμία και προπαντός όχι βιαστικές αποφάσεις.

Χρονιά με τη χρονιά θα διαπιστώνεις ότι οι δυσκολίες της δουλειάς μας (ποιος είπε ότι το να είσαι εκπαιδευτικός είναι εύκολο;) θα σου φαίνονται ολοένα και περισσότερο αντιμετωπίσιμες αν όχι και… «φυσιολογικές».

ΟΛΟΙ στην αρχή της καριέρας τους περνούν κάποιου είδους επαγγελματικού burnout:
...............Κάνω σωστά τη δουλειά μου;
Μπορώ να διαχειριστώ μια τάξη 25 παιδιών;
Πώς με «βλέπουν» οι συνάδελφοι και ο διευθυντής/ προϊστάμενος;
Όλοι έχουν καταλάβει την/ τις «αδυναμίες»/ «ανεπάρκειά» μου.
Καλύτερα στη φάμπρικα, εκεί τουλάχιστον δεν θα «βλάψω» κανένα παιδί με την κυκλοθυμικότητά μου.
Δεν μπορώ «αυτό» το βάρος των πολλών ευθυνών.
Η κοινωνία με πληρώνει για να διαμορφώνω προσωπικότητες, εγώ ούτε τον εαυτό μου δεν μπορώ να «κουμαντάρω»........... 
και πολλά άλλα ακόμη παρόμοια ερωτήματα/ προσωπικές «διαπιστώσεις».

Η εμπειρία λέει ότι η πλειοψηφία, μετά από 3-4 σχολικά έτη, έχει απεμπλακεί ΠΛΗΡΩΣ από τέτοιου είδους εκπαιδευτικά... «υπαρξιακά» προβλήματα.

Έχε υπομονή και πολύ σύντομα θα αρχίσεις, ήρεμη και με αυξημένη αυτοπεποίθηση, να απολαμβάνεις τους καρπούς των κόπων σου, ικανοποιημένη από την καθημερινή εργασία σου – αν μη τι άλλο η παραπάνω διαδικτιακή «εξομολόγησή» σου αποκαλύπτει έναν ευαίσθητο και φιλότιμο άνθρωπο, που ΣΙΓΟΥΡΑ έχει να προσφέρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ από τη θέση του εκπαιδευτικού.             
 


10

HMAΡTON!!!!


11
Στρατάκης: Πότε θα βολέψετε μόνο τους ΟΑΕΔίτες μου;

ΚΑΙ ΕΙΠΕ Ο STEALιανίδης: Υπερμάχω στρατηγώ τα ρουσφετήρια...

-----------------------------------------------------------------------------------
Λύση στο πρόβλημα των πρώην ωρομισθίων του ΟΑΕΔ
08/11/2008 20:22

Οριστική λύση φαίνεται πως δίνεται στο χρόνιο πρόβλημα των εκπαιδευτικών Γενικής Παιδείας που εργάζονταν  στα ΤΕΕ ΤΟΥ ΟΑΕΔ.
Σύμφωνα με τις πρόσφατες δηλώσεις τόσο του ίδιου του Υπουργού Παιδείας κατά την διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψής του στο Νομό Φθιώτιδας, όσο και την απάντηση του αρμόδιου Υφυπουργού κου Ανδρέα Λυκουρέντζου, στη Βουλή, το ΥΠΕΠΘ δικαιώνει και αποκαθιστά παλαιότερες εις βάρος μας αδικίες.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ:
Θύματα της προηγούμενης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης οι περισσότεροι από μας , καθηγητές Γενικής Παιδείας ( Θεολόγοι, Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, Φυσικοί-Χημικοί, Ξένων Γλωσσών και Φυσικής Αγωγής)βρεθήκαμε να εργαζόμαστε με νόμους και υπουργικές αποφάσεις μετά την κατάργηση της επετηρίδας στα ΤΕΕ ΤΟΥ ΟΑΕΔ. Όμηροι για μια δεκαετία εργαζόμασταν ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές ( ο θεσμός ίσχυσε για δύο χρόνια).

Με το νόμο όμως 3475/06 και τη μεταρρύθμιση που επιχειρήθηκε στο χώρο της Παιδείας, τα ΤΕΕ ΤΟΥ ΟΑΕΔ μετατράπηκαν σε Ε.ΠΑΣ (επαγγελματικές Σχολές) και βάσει του αναλυτικού προγράμματος σπουδών τα μαθήματα που διδάσκαμε ( Θρησκευτικά, Ελληνικά, Ιστορία, Φυσική-Χημεία, Μαθηματικά, Ξένες Γλώσσες, Φυσική Αγωγή) καταργήθηκαν και 300 περίπου καθηγητές σε όλη την Ελλάδα βρεθήκαμε ξαφνικά στο δρόμο επειδή ο νομοθέτης δεν φρόντισε το 2006 να λάβει μέριμνα και για μας, όπως έλαβε για το μόνιμο προσωπικό των αντίστοιχων με των δικών μας κλάδων.

Μετά από ένα δύσκολο και συνεχή αγώνα ενημέρωσης της Πολιτικής Ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ, στις νομαρχίες των πόλεων που επισκέπτονται, βλέπουμε τους αγώνες μας να δικαιώνονται, σε επόμενο νομοσχέδιο του ΥΠΕΠΘ.
Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε βιώσει υποσχέσεις και ανακόλουθες πολιτικές προηγούμενων υπουργών και πολιτικών.
Το γεγονός όμως ότι μας άκουσαν, συζήτησαν μαζί μας και δεν μας θεώρησαν τα αποπαίδια της εκπαιδευτικής κοινότητας, μας κάνει να ξεχωρίζουμε το  ήθος τους και να περιμένουμε τα καλύτερα.

ΓIA THN ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ & ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                           Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Υπερμαχία Χριστοδούλου                                           Κων/νος  Σελιανίτης

http://www.esos.gr/82/deyterovathmia/oromisthioi-oaed-8-11-2008.htm


12
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Έγκυρο παράβολο?
« στις: Νοέμβριος 07, 2008, 07:56:30 μμ »
Όποιος ενήλιξ, πτυχιούχος ανωτάτης ή ανωτέρας σχολής, δεν μπορεί να συγκεντρώσει/ συμπληρώσει ορθά τα δικαιολογητικά όπως περιγράφονται αναλυτικότατα στην προκήρυξη, ΔΕΝ έχει θέση στο σχολείο ως καθηγητής.

Ως μαθητής ίσως...       


Όποιος καθηγητής δεν μπορεί να συγκρατήσει τον εαυτό του από το να ποστάρει τόσο επιθετικά σε ένα forum, αγνοώντας πλήρως τις αγωνίες των άλλων, μήπως δεν έχει θέση σε σχολείο?

Ως γνωστόν είναι πολύ απλό να κλήσεις το tab ή το παράθυρο αν δεν σου αρέσει κάτι σε κάποιο thread και να το προσπεράσεις. Δεν χρειάζεται να σχολιάζεις τα πάντα.

Έχει μαζευτεί απίστευτη σαβούρα στα σχολεία... "εκπαιδευτικοί" με ΠΟΛΥ μεγάλη ανεπάρκεια!!!

Ίσως να φταίει που οι βάσεις, πλέον, των καθηγητικών σχολών έχουν πέσει αρκετά χαμηλά - που κάποιες εποχές που οι σχολές αυτές προσέλκυαν τους άριστους.
Τώρα...

13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Έγκυρο παράβολο?
« στις: Νοέμβριος 07, 2008, 07:11:07 μμ »
Όποιος ενήλιξ, πτυχιούχος ανωτάτης ή ανωτέρας σχολής, δεν μπορεί να συγκεντρώσει/ συμπληρώσει ορθά τα δικαιολογητικά όπως περιγράφονται αναλυτικότατα στην προκήρυξη, ΔΕΝ έχει θέση στο σχολείο ως καθηγητής.

Ως μαθητής ίσως...       

Περιμενε περιμενε.....γιατι τα πραγματα ναι μεν δεν ειναι τοσο τραγικα στο να συγκεντρωσεις δικαιολογητικα και να στειλεις αιτηση αλλα οταν το κανεις για πρωτη φορα εχεις ενα αγχος παραπνω  :-\....ποσο μαλλον οταν απο καθε 1βαθμια, απο τον ασεπ και απο το υπεπθ σου λενε τελειως διαφορετικα πραγματα!!! εκτος του οτι για το παραβολο δεν ειδα πουθενα μεσα να εχει οδηγιες πως να το συμπληρωσεις (εκτος και μου διεφυγαν)...κι εμενα στην 1βαθμια μου ειπαν τι να γραψω. Και δεν θεωρουνται ολα τοσο αυτονοητα..γιατι στη "αναλυτικοτατη" προκυρηξη οπως λες το δικο μου τμημα δεν υπηρχε καν μεσα!!!! Και οταν τηλεφωνησαμε σε μεγαλους φορεις (ονοματα δεν λεμε!) δεν ηξεραν τι να μας πουν, καποιοι μαλιστα δεν ηξεραν καν οτι υπαρχει τετοιο τμημα!!! Αυτα στα λεω με ολη την καλη μου διαθεση απλα για να μην κρινεις και να μη βγαζεις συμπερασματα τοσο ευκολα.. ;)

Το παράβολο έχει ΤΥΠΩΜΕΝΑ... πάνω του, το τι επακριβώς πρέπει να συμπληρώσεις !!!!  ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

Να πούμε ονόματα, γιατί να μην πούμε;

Αυτό, ίσως εξηγεί πολλά... Για ποιο τμήμα μιλάς;

-------------------------------
ΚΑΛΟ απ' τον vasilis1

Όταν το λέω νομίζουν ότι είμαι  προκατειλημμένος με τους γυμναστές. Κανόνισαν ραντεβού συνάντησης που?

Εκεί που υπάρχουν μαζεμένες πολλές καφετέριες
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank18_10_08_2021.php

 ;D ;D ;D ;D ;D

14
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Έγκυρο παράβολο?
« στις: Νοέμβριος 07, 2008, 05:07:29 μμ »
Δεν μου αρέσει ο τρόπος σου. Και άλλη φορά στο είπα να αλλάξεις την υπογραφή σου. Προσβάλλεις το

http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/

Μπορείς να λες ότι θέλεις όχι όμως με αυτή την υπογραφή.

Δεν είναι υπογραφή, σπιρτούλα, παραπομπή σε σύνδεση είναι!!

ΚΑΙ δεν θα μου πεις εσύ το τι θα γράφω, άντε μπράβο...



Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160937
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 603
Σύνολο: 629

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.