1
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 06, 2025, 04:50:08 pm »
Κι εγώ ξέρω τέτοια άτομα, αλλά δεν εργάζονται στην εκπαίδευση, ούτε ως εκπαιδευτικοί ούτε ως διοικητικοί.
|
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;« στις: Οκτωβρίου 06, 2025, 04:50:08 pm »
Κι εγώ ξέρω τέτοια άτομα, αλλά δεν εργάζονται στην εκπαίδευση, ούτε ως εκπαιδευτικοί ούτε ως διοικητικοί.
2
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης« στις: Σεπτεμβρίου 14, 2025, 02:57:04 pm »Όταν λέτε σε αντίστοιχη περίπτωση το καλοκαίρι, εννοείτε ότι το Υπηρεσιακό Συμβούλιο δεν ικανοποίησε την αίτησή σας ούτε οργανικά (μετάθεση εντός) τότε ούτε λειτουργικά (απόσπαση εντός) τώρα και παραμείνατε σε ΣΜΕΑΕ ενώ θέλατε να μετακινηθείτε σε Τ.Ε.; Αγαπητέ συνάδελφε, επειδή έχω εκκρεμότητες με την δνσή μου, δεν θα ήθελα να αναφέρω πληροφορίες που να "φωτογραφίζουν" εμένα ή τη δνσή μου δημοσίως. Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για τον χρόνο και το ενδιαφέρον σου. 3
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2025, 08:51:09 pm »
Αίτηση θεραπείας έχω υποβάλλει. Υποθέτω θα με παραπέμψουν στο άρθρο 48. Σε αντίστοιχη περίπτωση το καλοκαίρι αυτό έκαναν. Αντίγραφο πρακτικών από την συνεδρίαση δεν έστειλαν, παρότι ζητήθηκε εγγράφως από τους ενδιαφερόμενους. Είναι κοινό μυστικό ότι αν έχεις γνωριμίες προχωράς, ώστε να συντηρείται και το σύστημα. Αν δεν έχεις γνωριμίες, ακόμα και κατοχυρωμένα δικαιώματα είναι υπό αμφισβήτηση - την απάντησή σου στον/στην neossos δεν την κατάλαβα καθόλου.
4
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2025, 01:43:39 pm »
Παράδειγμα: Το υπηρεσιακό συμβούλιο δεν έκανε συμπληρωματικές μεταθέσεις στους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής. Με 2 κενά σε ΣΜΕΑΕ και 30 σε Τ.Ε., 5 άτομα να αιτούνται συμπληρωματική μετάθεση (τα 2 εκ των οποίων με οργανική θέση σε Τ.Ε.). Με ανακοινωμένους διορισμούς για το σύνολο των κενών στην ειδική αγωγή. Επειδή, είπε, για να πραγματοποιηθούν συμπληρωματικές μεταθέσεις, θα πρέπει να μην υπάρχουν κενά στις ΣΜΕΑΕ. Δεν μπορώ άλλο να προσπαθώ να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Δεν ξέρω αν δεν πήρα τη βελτίωση (μετάθεση εντός) επειδή δεν μπορούσαν βάσει νόμου ή δεν ήθελαν ή δεν κατάλαβαν. Συνεχίζω να εργάζομαι στην πρώτη γραμμή, μάλλον αυτό φταίει, που δεν κυκλοφορώ με κοστούμι και δεν πίνω τσίπουρα με τους σωστούς ανθρώπους. 5
Σχολική ζώνη / Απ: Κατασκευή ωρολόγιου προγράμματος« στις: Αυγούστου 30, 2025, 10:53:14 pm »
Μήπως να χρησιμοποιουσες AI; Πχ chatgpt. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά θα το προσπαθούσα. Εχει και speech to text δυνατότητα. Αν το δοκιμάσει κάποιος και βγάλει άκρη, θα μπορούσε να αποθηκευσει τις εντολές, ώστε να τις έχει και για τις επόμενες χρονιές.
6
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων« στις: Αυγούστου 23, 2025, 11:54:49 am »
Δεν συμφωνώ ότι είναι καλό να δηλωθούν όλα τα κενά. Όχι για όσους είναι ψηλά στη λίστα των μορίων. Αυτοί διαλέγουν μόνο ό,τι επιθυμούν. Αυτο που γράφω το έχω δει να συμβαίνει και γι' αυτο το συστήνω.
Όσο για τις κατά προτεραιότητα τοποθέτησεις σε ΣΜΕΑΕ, είναι σίγουρο ότι ισχύουν για τις τοποθετήσεις των νεοδιοριστων, αλλά και πάλι υπάρχει ενδεχόμενο μια διεύθυνση να μην το εφαρμόσει... Αν όμως κάποιος δεν έχει γνωστούς για να το επιβεβαιώσει, καλό είναι να θεωρεί ότι θα τηρηθεί ο νόμος. 7
Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση« στις: Αυγούστου 20, 2025, 09:22:54 pm »Οι υποχρεωτικές εργασίες αφορούσαν όλα τα μαθήματα ή της ειδικότητας κάθε επιμορφούμενου; Θυμάμαι ότι διαφορετικές ειδικότητες είχαν κοινα θέματα διδασκαλίας στις περισσότερες εβδομάδες. Η διδασκαλία του συγκεκριμένου αντικειμένου μας μπορεί να ήταν αντικείμενο των δύο τελευταίων εβδομάδων. Εγώ θυμάμαι είχα κάνει και την επιμόρφωση στο πρόγραμμα σπουδών (αυτή ήταν και καλά προαιρετικη, αλλά υποθέτω όταν αν θες να είσαι αποτελεσματικός εκπαιδευτικος, θα πρέπει κατ' ελάχιστον να γνωρίζεις το πρόγραμμα σπουδών σου) και εκεί μόνο εμβαθυναμε στο συγκεκριμένο διδακτικο μας αντικείμενο. Στην εισαγωγικη επιμόρφωση ξεκινήσαμε από παιδαγωγικά θυμαμαι την πρώτη εβδομάδα (βλ. παιδαγωγική αλληλεπίδραση, βιβλίο του Γκοτοβου). Στην εισαγωγικη επιμόρφωση νούμερο 1, δέκα χρόνια πριν την εισαγωγική επιμόρφωση νούμερο 2 πηγαίναμε απογευματινές ώρες, κρατούσαν παρουσίες, είχαμε δικαίωμα κάποιων απουσιών, αλλά έχω την εντύπωση ότι το πρωί εκείνη την εβδομάδα είχαμε απαλλαχθεί. Βλέπεις, αλλη υπουργός υπηρχε στην εισαγωγική επιμόρφωση νούμερο 1 κι άλλη στην εισαγωγική επιμόρφωση νούμερο 2... Για όλα τα παραπάνω δεν είναι 100% σίγουρη, γιατί έχουν περάσει χρόνια. 8
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών« στις: Αυγούστου 17, 2025, 04:54:23 pm »
Μπορείς να μου δώσεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες, για να το ψάξω; Ενδιαφερόμαστε.
Ίσα ίσα, προβλέπεται άνευ αποδοχών με προϋποθέσεις (όσον αφορά την απασχόληση που θα έχεις). 9
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών« στις: Αυγούστου 17, 2025, 03:30:54 pm »
Αν δεν κάνω λάθος, έχω διαβάσει στη νομοθεσία ότι αν πάρεις άδεια άνευ αποδοχών δεν επιτρέπεται να εργάζεσαι άλλου. Ωστόσο, ίσως αυτο να έχει αλλάξει. Δεν ξέρω κι αν είναι πειθαρχικο αδίκημα.
Η λογική πάντως λέει ότι αν εργάζεσαι στον ιδιωτικό τομέα, τους συμφέρει να το δηλώνεις, ώστε να φορολογείσαι. Κι αν (λέω αν) παίρνεις και καλύτερο μισθό από αυτόν του δημοσίου υπαλλήλου θα έχει μεγάλο όφελος το κράτος από τη φορολόγηση. Το υπηρεσιακό συμβούλιο ωστόσο έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο, οπότε καλύτερα να ρωτήσει κάποιος τη δική του διεύθυνση, για να δει πώς χειρίζονται αυτές τις περιπτώσεις. Είχα ακούσει παλιότερα περιπτώσεις καθηγητών πληροφορικής που είχαν πάρει άδεια άνευ αποδοχών κι εργάζονταν σε εταιρείες που πλήρωναν καλύτερα. Αργότερα έμαθα ότι κανενας από αυτούς δεν επέστρεψε μετά από 5 έτη, παραιτήθηκαν. Τοτε όμως καταρχήν δεν ήταν ευκολο (πέρα από τις καρφωτές) να διαπιστώσουν ότι εργάζεσαι κι αλλού, αλλά ο βασικός λόγος που δεν το έψαχναν νομίζω ήταν ότι ήταν χρόνια μνημονιακά... Τους διευκόλυναν κιόλας οι υπάλληλοι παίρνοντας άδεια άνευ αποδοχών... Δεν υπήρχε σάλιο. Αναφέρομαι σε άδειες που ζητά κάποιος επειδή απασχολείται αλλού κλπ, όχι για ειδικούς λόγους (ανατροφής τέκνου, ασθένειας κλπ). 10
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης« στις: Αυγούστου 17, 2025, 02:26:06 pm »
Μάλιστα, καταλαβαίνω.
Στην προκειμένη περίπτωση, σε περίπτωση που υπάρχουν οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ για τα οποία δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον, θα πρέπει να γίνουν συμπληρωματικές βελτιώσεις ή τα νεοϊδρυθέντα τμήματα ένταξης (μαζι με τα όποια κενά σε ΣΜΕΑΕ) θα πρέπει να πάνε σε νεοδιοριστους; Μήπως θα πρέπει να γίνουν συμπληρωματικες βελτιώσεις, αλλά μόνο για όσους κατέχουν οργανική σε τμήμα ένταξης; Και μια και άρχισα τις (ρητορικές κατά πάσα πιθανότητα) ερωτήσεις, ας ρωτήσω και το άλλο. Η περιοριστική διάταξη που αφορά τοποθετήσεις μετα από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμό τι προβλέπει για τις περιπτώσεις όπου παραμένουν οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ, αλλά και σε τμήματα ένταξης; Εφόσον δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για ΣΜΕΑΕ δεν θα βελτιωθεί κανείς; Ούτε αυτοί που ζητούν βελτίωση από τμήμα ένταξης σε άλλο τμήμα ένταξης; Η συγκεκριμένη διάταξη αλήθεια προβλέπει το ενδεχόμενο να παραμένουν κενά σε ΣΜΕΑΕ; Διότι διαβάζοντάς την κάποιος, του δίνεται η εντύπωση ότι θα καλυφθούν όλα τα κενά στις ΣΜΕΑΕ και κάποια από τα κενά τμημάτων ένταξης. Αυτο όμως συνέβαινε μόνο σε περιζήτητους νομούς. (Στον δικό μου ας πούμε έχουν φύγει με μετάθεση σε άλλους νομούς οι συνάδελφοι και κάθε χρόνο μένουν κενά στις ΣΜΕΑΕ.) 11
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης« στις: Αυγούστου 16, 2025, 10:42:14 pm »
Ναι, τώρα καταλαβαίνω καλύτερα το σκεπτικό σας.
Εν προκειμένω, με τις συμπληρωματικές βελτιώσεις ένας μόνιμος της ειδικής αγωγής μπορεί να βελτιωθεί σε ΤΕ και το δικό του κενό να καλυφθεί από μόνιμο διορισμό. 1ον. Αυτό είναι οκ; 2ον. Παίζει ρόλο αν ο μόνιμος είχε οργανική θέση σε ΣΜΕΑΕ αντί για ΤΕ; 12
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης« στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:13:12 pm »
Δεν έχω δει το έγγραφο (και δεν ήξερα καν ότι αυτό το έγγραφο λέγεται «διευκρινιστική»). Αν μπορώ να το βρω κάπου κατατοπιστε με, αν μπορειτε. Το έγγραφο πάντως, εφόσον συνιστά απάντηση σε ερώτημα κάποιας διεύθυνσης, απαντά σε συγκεκριμένο ερώτημα, διευκρινίζοντας τον νόμο. Δεν θα ανέμενα να απαντά και σε παρεμφερή ερωτήματα, με στόχο να τα «προλαβει».
για το 3 εννοω οτι εφοσον το υπουργειο εστειλε διευκρινιστικη σχετικα με το αρ 48 του 4692 εξαιρωντας τους οργανικα υπεραριθμους για ποιο λογο να μην εξαιρει, στην ιδια διευκρινιστικη και σοους ελαβαν βελτιωση? 13
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης« στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:08:53 pm »
Ναι, το ακούω αυτό.
μα το λες και μονη σου οτι η τοποθετηση αυτη ηταν μετα απο μεταθεση (η εισηγηση του προεδρου του πυσδε εφοσον γινει πλειοψηφικα δεκτη απο το συμβουλιο ισοδυναμει με εγκριση μεταθεσης και η οποια επικυρωνεται με αποφαση τοποθετησης απο τον προεδρο πυσδε με τον ρολο -πλεον- του διευθυντη εκπσης) δηλ λες "ηταν μετα απο βελτιωση (μετάθεσης εντός περιοχής)" 14
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης« στις: Αυγούστου 16, 2025, 07:33:04 pm »1. Νομίζω ομως οτι κατι παραπανω απο εμενα και εσενα, τους απλους εκπαιδευτικους, θα γνωριζουν Για το 1ο σημειο θα σχολιάσω ότι δεν έχω το δικαίωμα να τους κρίνω, αλλά προβληματίζομαι όταν βλέπω την κάθε διεύθυνση να εφαρμόζει αλλιώς τους ίδιους νόμους. Για το 2. θα πω ότι προβληματίζομαι. Όντως, είναι εγκύκλιος και εκεί υπάρχει ένα σημείο που για πρώτη φορά αναφερεται ξεκάθαρα σε νομικό κείμενο ότι όσοι βελτιώνονται, τοποθετούνται. Για το 3. θα πω ότι αναφερομουν στο έγγραφο του υπουργείου, το οποίο ανέφερε ότι η περιοριστική διάταξη που εφαρμόζεται σε «τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμο» δεν αφορά τους οργανικά υπεράριθμους (σύμφωνα με τον συνάδελφο patreas υπήρξε αντίστοιχο ερώτημα και το υπουργείο απήντησε γραπτώς). Για το 4. δεν κατάλαβα σε ποια διευκρινιστική αναφέρεστε. Και πάλι ευχαριστώ. |