Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 123 ... 281
1
βρηκα αυτο. Ναι εχει προσληφθει μονιμος στο ενταξης και η γνωματευση εχει και προταση για τμημα ενταξης


Αίτημα από γονέα/κηδεμόνα για ανάκληση του αιτήματος υποστήριξης, η οποία έχει εγκριθεί και έχει ήδη υλοποιηθεί με πρόσληψη αναπληρωτή εκπ/κού ΕΑΕ ή αναπληρωτή Σχολικού Νοσηλευτή ή αναπληρωτή Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, ικανοποιείται μόνο στην περίπτωση προσκόμισης νέας γνωμάτευσης/εισήγησης από τον φορέα που έχει εκδώσειτην αρχική γνωμάτευση/εισήγηση.




Οκ!

Αρα στην περιπτωση προσληψης δεν ειναι μονο ηθικο το θεμα….

2
Θελω να ρωτησω κατα ποσο ειναι εφικτο καποιος γονιος να αποσυρει την γνωματευση του ΚΕΔΑΣΥ ;

Ο λογος που θελει να το κανει ειναι γιατι δεν θελει πλεον ο μαθητης να εχει παραλληλη στηριξη


Εαν δεν εχει προσληφθει ΠΣ, απλα παει στο σχολειο και κανει μια υπευθυνη δηκωση οτι δεν επιθυμει το παιδι του να παρει ΠΣ

Εαν εχει προσληφθει ειναι λιγο πιο ζορικα ηθικα γιατι μπαινει το διλημμα του αν θα χασει καποιος τη δουλεια του. Εκτος εαν υπαρχουν αλλα παιδια τα οποια μπορει να υποστηριξει

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Νοητική Υστέρηση & βία σε ΕΝΕΕΓΥΛ
« στις: Οκτωβρίου 10, 2025, 09:07:23 pm »
Προφανώς εδώ τίθεται το θέμα ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει ο εκπαιδευτικός σε περίπτωση τραυματισμού του εν ώρα υπηρεσίας από μαθητή. Κρίσιμο ερώτημα. Προτάσεις ευπρόσδεκτες. Αλλά καλύτερα, όπως έχει ξανααναφερθεί εδώ, συμβουλή από εργατολόγο.

Οταν εμενα πηγε να με πνιξει ατομο ενηλικο απο συλλογο που βρισκοταν στον ιδιο χωρο με το ειδικο νηπιαγωγειο που εργαζομουν, μου ειχαν πει οτι δεν προβλεπεται τιποτα… ουτε καν (απ)αιτηση για απομακρυνση του συλλογου….

Ο ανθρωπος αυτος ειχε τρελλα με τις ξανθες, και για να μου δειξει την αγαπη του, ηρθε απο πισω μου για να με αγκαλιασει και μου εκανε κεφαλοκλειδωμα…. Δεν μπορουσα να αναπνευσω, εχασα τις αισθησεις μου και τελικα του εσφιξε ενας συναδελφος τα γεννητικα οργανα για να ανοιξει τα χερια του και να ελευθερωθω. Με πηγαν στο νοσοκομειο, οπου παρεμεινα για μια μερα για παρακολουθηση

4
Ειδική Αγωγή / Απ: Νοητική Υστέρηση & βία σε ΕΝΕΕΓΥΛ
« στις: Οκτωβρίου 10, 2025, 08:27:12 am »
Αυτά που αναφέρεις φαντάζομαι ότι δεν έχει τολμήσει κάποιος να τα πραγματοποιήσει, γνωρίζοντας την κατάσταση που επικρατεί στην εκπαίδευση...τουλάχιστον στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης. Αν κινδυνεύσει εκπαιδευτικός από μαθητή, δεν στηρίζεται από τον διευθυντή του, ο οποίος "Αγρόν αγοράζει". Φυσικά δεν γνωρίζω τις ιδιαιτερότητες των ΕΝΕΓΥΥΛ.


Αλλαγη σχολικουβπεριβαλλοντος δεν ξερω κατα ποσο μπορει να κανει ο συλλογος εαν δεν υπαρχει αντιστοιχο σχολικο πλαισιο στην περιοχη. Σιγουρα δεν μπορει να στειλει παιδι του ΕΝΕΓΥΛ σε ΕΕΕΕΚ καθως προκειται για διαφπρετικου τυπου σχολεια. Επισης, δεν γνωριζω τι μπορει να γινει γενικα εαν δεν συμφωνει ο γονιος, καθως την τελευταια λεξη στο που θα φοιτησει το παιδι του την λεει αυτος

5
Ευχαριστώ πολύ. Τελικά ισχύει η μείωση των εκπαιδευτικών , όμως δεν αναπληρώνονται από εκπαιδευτικό γενικής. Με λίγα λόγια. Η εκπαιδευτικός γενικής που εχει τοποθετηθεί για την αναπλήρωση δεν μπορεί να κάνει την μείωση , αλλά η γενικη της τάξης μπορεί να μένει στην ταξη με 3 αδιάγνωστα, και αλλες τοσες διαγνώσεις χωρίς να εχουν στειλει παράλληλες!
Του παραλόγου!!!


Αυτο που ειπα παραπανω.

Οπως και οταν εχει αδεια η ΠΣ, τα παιδια ερχονται κανονικα στο σχολειο και ειναι στη γενικη ταξη

6
Μπορείς κανονικά να πάρεις το μειωμένο ωράριο σου, ακόμα και αν δεν υπάρχει άνθρωπος να σε καλύψει. Το παιδί σου άλλωστε ανήκει στην τάξη της γενικής αγωγής, οπότε η συνάδελφος σε καλύπτει. Και εννοείται οως η εκπαιδευτικός που καλύπτει τη μείωση των ωραίων μπορεί να μπει μέσα στην τάξη στη δική σου ώρα. Ας βρίσκονται εκεί δύο εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής.

Στη θεση ΠΣ δεν μπορει να μπει της γενικης. Αλλα αυτο δε σημαινει οτι η ΠΣ δεννπιρνει το μειωμένο ωραριο που δικαιουται. Απλα το παιδι μενει μονο του. Οπως ακριβως θ γινοταν εαν η ΠΣ ειχε αδεια πχ ασθενειας. Το παιδι θα ηταν στην ταξη χωρις ΠΣ

7
Το έχω δει να γίνεται και σε μεσαίο νησάκι. Αντί να πάρουν μουσικό από την πρωτοβάθμια, έδιναν τις ώρες σε αναπληρωτή άλλης ειδικότητας για να συμπληρώσει ωράριο.


Ξερω περιπτωση μονιμου που διοριστηκε σε νησι των Κυκλαδων και μια μερα την εβδομαδα τον εστελναν σε αλλο νησι που ειχε ενα καραβι τη μερα. Εμενε εκει μια βραδια (εξοδα δικα του) και επαιρνε το καραβι για πισω την επομενη μερα και πηγαινε στο σχολειο του τις τελευταιες ωρες

8
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 02, 2025, 08:25:18 pm »
Να υποθέσω ότι δεν υπάρχει κάποιο ΦΕΚ που να λέει με ποια κριτήρια παίρνει κάποιος παράλληλη.
Στην διάγνωση του αυτισμού η συντριπτική πλειοψηφία έχει παράλληλη (έχω δει όμως και περιπτώσεις που δεν αναφέρεται κάτι για παράλληλη).
Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε παράλληλη ακόμη και για δυσλεξία! Ωστόσο, δεν είναι σίγουρο ότι ο γονιός θα αιτηθεί παράλληλη σε τέτοια περίπτωση.....


Οχι δεν υπαρχει ΦΕΚ

Η καθε ομαδα του καθε ΚΕΔΑΣΥ κρινει με τα δικα της κριτηρια.
Αλλα, οπως ειπα και πιο πανω, νομιζω οτι καποια βασικα τα εχουμε (σχεδον) ολοι κοινα.


9
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 02, 2025, 06:17:54 pm »
Μια δική μου απορία: είμαι στις Κυκλαδες σε Γυμνάσιο. Παράλληλη στήριξη βλέπω σε παιδιά που το νησί τους δεν έχει ειδικό σχολείο, λιγότερο ή περισσότερο σοβαρά περιστατικά (δλδ και σε παιδιά που δεν είναι ούτε για ΕΝΕΕΓΥΛ και προφανώς δεν αποκομίζουν τίποτα από τη γενική τάξη), όμως αυτό που ακούω ότι συμβαίνει σε δημοτικά, ότι ένα τμήμα μπορεί να έχει μέσα 3 παιδιά παράλληλης πχ, σ εμάς δεν υπάρχει. Ξέρω ότι είναι μια γενιά αυτή που τώρα φτάνει στη β/θμια σιγά σιγά, αλλά δεν συμβαίνει ούτε στα δημοτικά μας, κι αυτά ενώ οι επισκέψεις στο κεδασυ είναι περισσότερες απ όσες χρειάζονται- δεν είναι δηλαδή ότι οι γονείς δεν τα ελέγχουν τα παιδιά. Οπότε αναρωτιέμαι, είναι φειδωλο το κεδασυ το δικό μας επειδή πρέπει να καλυφθούν με παράλληλη παιδιά που αλλού θα φοιτούσαν σε άλλου τύπου σχολείο; Ή είναι φειδωλοί για άλλους λόγους, ή αλλού είναι υπερβολικά γενναιόδωροι;


Αυτο δε νομιζω οτι μπορει να το απαντησει κσποιος/α ετσι απλα

Η απαντηση δινεται μονο μετα απο συγκριτικη μελετη των γνωματευσεων και των εισηγησεων


Αυτο που μπιρω να πω ειναι οτι στο ΚΕΔΑΣΥ που ημουν εγω, με τα χρονια αυξηθηκαν πολυ οι εισηγησεις για ΠΣ γιατι αυξηθηκαν τα περιστατικα. Αυξηθηκε επισης και ο αριθμος των μαθητων στην ταξη, οποτε περιπτωσεις που ισως στα μεσα του 2000 δεν θα επαιρναν ΠΣ γιατι η καθε ταξη εχε γυρω στους 15 μαθητες και αρα ο/η εκπαιδευτικος μπορουσε να χειριστει καποια παιδια, με 20+ μαθητες/τριες στην ταξη, δεν μπορει πλεον.
Αυξηθηκε παραλληλα και ο φορτος εργασιας και οι απαιτησεις απο τους μαθητες/τριες. Αρα, πιο δυσκολα μαθηματα, αυτοματως σημαινει και πιο πολλες απαιτησεις για συγκεντρωση στην ταξη. Αρα, λιγοτερες «ανοχες» απο τα ιδιατα παιδια.
Τελος, γεγονος ειναι οτι αυξηθηκαν και οι διαγνωσεις απο παιδοψυχιατρους. Οποτε, οταν εγω στο ΚΕΔΑΣΥ εχω μια διαγνωση αυτιαμου, δεν μπορω να μην εισηγηθω κατι

10
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 02, 2025, 04:00:18 pm »
Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία που ορίζει πότε θα προταθεί παράλληλη και πότε όχι;

Η νομοθεσια λεει οτι πρεπει ο/η μαθητης/τρια να μπορει να παρακοκουθησει το 50% του σχολικου προγραμνατος χωρις στηριξη.
Λεει , επισης, οτι μονο το ΚΕΔΑΣΥ μπορει να εισηγηθει ΠΣ.

Στην πραξη, ΠΣ εισηγουμαστε (ή ροσηγουμασταν μιας και δεν ειμαι σε ΚΕΔΑΣΥ πλεον) για λειτουργικους αυτισμους, ΔΕΠΥ, αισθητηριακες αναπηριες, καποια προβληματα συμπεριφορας και οταν το παιδι ηταν για ειδικο σχολειο αλλα δεν υπηρχε τετοιο σε κοντινη αποσταση.
Θεωρω, απο την εμπειρια μου (14 χρονια ηταν αυτα) και απο την επαφη μου με αλλους συναδελφους σε ΚΕΔΑΣΥ ανα τη χωρα (ειπαμε 14 χρονια!!!! Και 6 μηνε προϊσταμενιλικι) οτι ετσι λειτουργουν τα περισσοτερα

11
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 25, 2025, 07:50:21 am »
emmaki

Δηλαδή έρχεται ο βουλευτής ή ο κύριος προϊστάμενος απ' το υπουργείο ή ο όποιος κύριος εκπροσωπεί το μέσον του καθενός κι επιβάλλει και διατάζει κι απαιτεί στο ΚΕΔΔΥ και γίνουνται δεκτές οι προσταγές του για τη χι ή ψι γνωμάτευση επειδή η διευθύντρια του ΚΕΔΔΥ θέλει να ξαναείναι διευθύντρια κι όλα καλά; Και δεν τρέχει τίποτα; Κι όλα μέλι γάλα; Για μια στιγμή. Το ρουσφέτι κι η εξυπηρέτηση δεν είναι ok. Καθόλου ok. Κι αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο ο φ ε ί λ ε ι ο κάθε γονιός ο κάθε δάσκαλος ο κάθε πολίτης να το στηλιτεύσει και να το καταγγείλει.


Μια στιγμη γιατι αλκα γραφω και αλλα κσποιοι αντιλαμβανονται!

ΠΟΥΘΕΝΑ δεν λεω οτι αυτο ειναι σωστο! Ομως, ειναι κατι που γινεται (οπως γινεται σε ολους τους ψωρους, ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας). Και στπ συγκεκριμενο χωρο ΔΕΝ μπορει να αποδειχτει και ΔΕΝ μπορει καποιος που υποπτευεται/υποθετει καποια περιπτωση να ζητησει επαναξιολογηση του παιδιου!
Η καταγγελια θελει και αποδειξεις! Η γνωματευση ειναι απορρητη και δεν την βλεπουν εκπαιδευτικοι που δεν διδασκουν το παιδι αλλα δεν την γνωριζουν ουτε αλλοι γονεις! Σωστα;;;;;;; Εαν δεν συμβαινει αυτο, ο γονιος τους παιδιου με ΜΔ εχει καθε δικαιωμα να στραφει εναντιον του σχολειου που εκανε γνωστη τη γνωματευση.

 Παμε τωρα στο περιεχομενο της γνωματευσης…. Οι αξιολογητες βλεπουν ενα παιδι, του κανουν τεστ, μιλανε με γονεις, δασκαλους, θεραπευτες και βγαζουν ενα προρισμα το οποιο με τα στοιχεια που μαζεψαν το δικαιολογουν και προτεινουν πλαισιο. Αυτο (πρεπει να) ειναι γνωστο ως διαδικασια. Το πως ο Α ή ο Β γονιος βλεποντας ενα παιδι στην παιδικη χαρα ή οπου αλλου κρινει οτι δεν κανει για το πλαισιο που προταθηκε, εμενα, εχοντας κανει σχεδον 20 χρονια αυτη τη δουλεια, με ξεπερνα. Παρεμβασεις απο εξωτερικους γινονται, το ειπα πολλες φορες. Ειναι στην ηθικη του καθενος εαν θα τις δεχτει. Επισης, δεν αφορουν μονο τον/την διευθυντη/ντρια καθως δεν υπογραφει μονο αυτος/η, αλλα ολη την ομαδα. Οποτε ειναι λιγο πιο δυσκολο να «δωροδοκησεις» (με οποιο τροπο) 4-5 ατομα. Παλι, ομως, γινεται….. Εαν υπαρχουν αποδειξεις, ας το τρεξει οποιος θελει! Δυσκολο να αποδειχτει, ομως!

Τελειως διαφορετικο αυτο που λεω απο το «μελι γαλα»

Και, ξαναλεω, και δεν θα βαρεθω να το λεω, απαραδεκτο να μην θελουμε παιδι σε σχολειο!


ΥΓ απο την αλλη, να πω οτι καταλαβαινω και τους συναδελφους που μπορει να υποχωρησοθν στις πιεσεις των γονεων. Εμενα μου εγινε μηνυση για παραβαση καθηκοντος γιατι δεν υποχωρησα. Ηταν μια τεραστια περιπετεια και ψυχολογικη και οικονομικη (500 ευρω σε δικηγορους) η οποια ειχε αισιο τελος γιατι ο εισαγγελεας αποφασισε να μην προχωρησει την υποθεση περα απο την ανακριση. Την επομενη χρονια υπηρχαν δυο γονεις που απειλουσαν με μηνυσεις (μετα εφυγα και δεν ξερω εαν συνεβη ξανα). Εαν προχωρουσαν στις απειλες τους, το οικονομικο και ψυχικο κοστος γινοταν δυσβασταχτο. Υποστηριξη περα απο υποχεσεις για παρασταση διαμαρτυριας σε πριπτωση δικης και περα απο «τι απαραδεκτα ειναι αυτα» δεν υπηρχε. Εαν προχωρουσε καποια υποθεση σε δικη (γιατι οταν ενας εισαγγελεας λαμβανει καθε χρονο καταγγελιες για καποιον, ε σε καποια φαση δεν θα τις βαλει στο συρταρι του) σημαινε περα απο το δικαστηριο και πειθαρχικο με εδε για μενα, με ο,τι μπορει να εχει ως επακολουθο αυτο. Μια περιπετεια απιστευτη, γιατι απλα θελησα να κανω τη δουλεια μου και την υποστηριζα

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 24, 2025, 09:05:31 pm »
Εχουμε «κανονικοποιήσει» τις αλλαγές των γνωματεύσεων έπειτα από πιέσεις και το θεωρούμε λογικό; Είναι δύσκολο να το αποδείξουμε όπως λέτε και άρα το αποδεχόμαστε; Κάτι σαν τα Τεμπη μου θυμίζει αυτό…
Ποιος φέρει ευθύνη αν το παιδί προκαλέσει ατύχημα στο σχολικό περιβάλλον;
Λοιπόν όπως έγραψα και σε προηγούμενα μηνύματα το θέμα αυτό έχει πολλές διαστάσεις. Και δεν κρύβω καμία τους, θέλω και τις αναφέρω για να αναδείξω τις παθογένειες και τα πολλαπλά προβλήματα που έχουν προκύψει από τις ενέργειες αυτές.


Καταλαβαινετε οτι θελετε!

Λεω πουθενα οτι καλως δινονται λαθος γνωματευσεις;;;;;; Κανονικοποιω κατι;

Αυτο που λεω ειναι οτι οι γονεις ΔΕΝ (και εδω υψωνω φωνη οντως) μπορειτε να αποδειξετε κατι τετοιο! Ακομα και αν το ξερετε σιγουρα (αμφιβαλω, απλα υποθετε οτι κατι συνεβη) δεν μπορειτε να απαιτησετε επαναξιολογηση παιδιου.
Πρεπει επισης να γνωριζετε οτι δεν μπορειτε να απομακρυνετε παιδι απο σχολειο. Το δημοσιο σχολειο ειναι για ολα τα παιδια ειτε εχουν ΜΔ ειτε οχι. Ειναι επισης για παιδια που οι γονεις δεν δεχονται τη γνωματευση του ΚΕΔΑΣΥ και αποφασιζουν να στειλουν το παιδι τους σε αλλο πλαισιο απο το προτεινομενο, με ή χωρις ειδικο βοηθο
Οσο για την ευθυνη που αναφερετε ως κυριο σας φοβο, αυτη ανηκει σε οποιον ανηκει και η ευθυνη για οποιο αλλο παιδι χτυπησει καποιο αλλο, στο σχολειο

13
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 24, 2025, 07:32:25 pm »
Ξέρω πως αν υπάρχει απόφαση ΚΕΔΔΥ για ειδικό σχολείο τότε δεν εγκρίνεται παράλληλη. Ουσιαστικά, λοιπόν, εδώ έχουμε καταγγελία πως το ΚΕΔΔΥ αναγκάζεται ν' αλλάξει την απόφασή του μετά από πολιτικές πιέσεις. Για να τεκμηριωθεί αυτό απαιτούνται, πάντως, στοιχεία. Αν όντως συμβαίνει αυτό, λέω ΑΝ, τότε πολύ καλά και σωστά θα κάνουν γονείς να το ελέγξουν ώστε να γίνουν τα δέοντα.

Αυτο ειναι κατι που δεν μπορει να ελεγχθει!
Σιγουρα ειναι κατι που μπορει να συμβει, αλλα δεν μπορει καποιος να το ελεγξει παρα μονο αν υπαρχει καταγγελια απο αυτους που βγαλανε τη γνωματευση…. Και σιγουρα ειναι κατι που δεν μπορει να ζητησει καποιος τριτος να ελεγχθει! Το οτι πιεζουν με πολλους τροπους καποιοι γονεις για ΠΣ ειναι γνωστο (ανεφερα οτι εγω ειχα μηνυση).

Κανονικα τριτος δεν πρεπει να ξερει τη γνωματευση, καθως ειναι προσωπικα δεδομενα! Ποσω μαλλον να ζητα επαναξιολογηση του παιδιου για αλλαγη αυτης!
Το ΚΕΔΑΣΥ με καποιο τροπο δικαιολογει την εισηγηση του. Στο περιεχομενο δηλαδη, φαινεται που βασιστηκαν και προτεινουν ΠΣ…. Πχ εμεις προτειναμε οταν το παιδι ηταν μακρια απο ειδικο σχολειο και το δικαιολογουσαμε λογω αποστασης, πραγμα που φαινοταν ξεκαθαρα στη γνωματευση.
Οι αλλοι γονεις, ομως, στο σχολειο εβλεπαν απλα ενα παιδι με σοβαρη αναπηρια να εχει ΠΣ…..

Η λαθος γνωματευση, ομως, απεχει παρα πολυ απο το να ξεσηκωθει γονιος γιατι δεν θελει το παιδι στο σχολειο!
Ασε που ξεκινησε τελειως διαφορετικα η ολη ιστορια (δεν θελει ο εκπαιδευτικος να αλλαξει σχολειο, μετα δεν ειναι παιδαγωγικο να αλλαξει σχολειο ο εκπαιδευτικος αν και το αλλο παιδι ειναι «βαρυτερα», και τελος δεν θελω το παιδι στο σχολειο)


14
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 24, 2025, 06:04:12 pm »
Ναι πλέον- πρωτίστως- είμαι η μαμά που δεν θα αφήσει το παιδί της να γίνει μπαλάκι αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις σε κάθε στάδιο -είτε λέγεται ΚΕΔΑΣΥ, είτε γονέας, είτε διευθυντής σχολείου, είτε προϊστάμενος, είτε βουλευτής κλπ εξυπηρετώντας ο καθένας από αυτούς τα δικά του συμφέροντα. Ξεκαθαρίζω: δεν κρίνω τι είναι κατάλληλο να έχει αυτό το παιδί. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι γι’αυτό και μιλάω. Ξέρω τι έχει μεσολαβήσει δηλαδή και με ποιον τρόπο για να οδηγηθούμε εδώ.
Αρκετά με αυτή την ιστορία το εξυπηρετήσεων στην χώρα! Είδαμε που μας οδήγησε!
Επίσης παρακαλώ πολύ, τα θαυμαστικά (!) σας, τα οποία χρησιμοποιείτε για να δείξετε «φωνή» κρατήστε τας για τον εαυτό σας, σε ένα τέτοιον χώρο όπως αυτό εδώ το φόρουμ στο οποίο ανταλλάσσουμε απόψεις, ακόμη και αν δεν συμφωνούμε, δεν έχουν καμία θέση.
Αυτά..

Μαλιστα


Χωρις θαυμαστικα, μετα απο τις υποδειξεις σας

Χωρις καν τελειες

Εξακολουθω να πιστευω και να υποστηριζω το δημοσιο σχολειο για ολα τα παιδια


(Και τα θαυμαστικα δεν δριχνουν τη «φωνη» μου αυτη δεν χρειαζεται να τη δειξω εδω μεσα δειχνουν την εκπληξη μου γιατι ακομα με «συναδέλφους» εκπλησσομαι με τη σταση τους και με τον τροπο που προσπαθουν να φερουν τα πανω κατω και να τα καλύψουν με τον μανδυα -πλεον φάνηκε ξεκαθαρα- του (αντι)παιδαγωγικου)

Σελίδες: 123 ... 281

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33112
  • Τελευταία: kallp.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193524
  • Σύνολο θεμάτων: 19565
  • Σε σύνδεση σήμερα: 993
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 658
Σύνολο: 664

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.