1
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (
« στις: Μαρτίου 29, 2013, 12:05:04 am »
Ακόμη δεν έχει περάσει κανένα δηλαδή?
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (« στις: Μαρτίου 29, 2013, 12:05:04 am »
Ακόμη δεν έχει περάσει κανένα δηλαδή?
2
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (« στις: Μαρτίου 28, 2013, 10:35:29 pm »
Κάθε πότε συνεδριάζει αυτή η επιτροπή?? Δηλαδή αύριο μπορεί να αναγνωρισθεί?
3
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)« στις: Μαρτίου 20, 2013, 12:06:32 am »
Και ξανατονίζω προφανώς για να έχει πάρει αναγνώριση το μεταπτυχιακό με βάση τα στοιχεία που έχει δώσει στο δοατάπ (δηλαδή πρόγραμμα σπουδών και τα λοιπά) αν υπήρχε πρόβλημα με το ότι είναι αναγκαία η εκπόνηση διπλωματικής τότε απλά ο δοατάπ θα τους έλεγε αυτό το πράγμα και το πανεπιστήμιο θα έβαζε υποχρεωτικά την εκπόνηση διπλωματικής στο πρόγραμμα σπουδών. Τόσο απλά. Οπότε μη χαλιέστε άδικα.
4
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)« στις: Μαρτίου 20, 2013, 12:00:33 am »
Καλησπέρα. Καταρχήν αν και σε πολύ μεγάλο βαθμό τα μεταπτυχιακά έχουν διπλωματική εργασία υπάρχουν και μεταπτυχιακά (αναγνωρισμένα πάντα) που δεν έχουν διπλωματική. Το μεταπτυχιακό έχει αναγνωρισθεί είτε πάρουμε είτε δε πάρουμε. Τα συγκεκριμένα άτομα που γράφουν είναι τα ίδια που σχολιάζουν και στο forum για την ειδική αγωγή στη
5
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (« στις: Φεβρουαρίου 19, 2013, 07:39:53 pm »
Από όσο γνωρίζω και εγώ έχει κολήσει διότι:
1) Άτομα εμφανίζονταν να είναι αναπληρωτές τη Παρασκευή σε κάποιο σχολείο της Ελλάδος και ταυτόχρονα να παρακολουθούν Παρασκευή πρωί μάθημα στη 6
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Απ: Δημόσια ΣΑΕΚ (ΙΕΚ) του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)« στις: Φεβρουαρίου 16, 2013, 12:35:20 am »Για το διδακτορικό είσαι παντελώς λάθος για τα άλλα συμφωνώ απόλυτα...Τα πράγματα στη ζωή δεν είναι ποτέ άσπρο- μαύρο. Έχετε έναν εργαζόμενο εκπαιδευτικό που δουλεύει σε φροντιστήριο (ή οπουδήποτε αλλού) με ασφάλιση και αμοίβεται με 400 ευρώ το μήνα (πράγμα αρκετά συνηθισμένο στις μέρες μας). Και απ' την άλλη έχετε έναν "άνεργο" (προσοχή στα εισαγωγικά) εκπαιδευτικό που δουλεύει ιδιαίτερα, φροντιστήρια (ή και οπουδήποτε αλλού) και πληρώνεται "μαύρα" (δηλαδή χωρίς να εκδίδει Α.Π.Υ. ή να είναι ασφαλισμένος στο Ι.Κ.Α.) πάνω από 1000 ευρώ το μήνα, διατηρώντας φυσικά την κάρτα ανεργίας (και μη μου πείτε ότι δεν γνωρίζετε τέτοιους). Ποιός θα έπρεπε να πάρει ώρες στα Ι.Ε.Κ., αν είχαν τα ίδια τυπικά προσόντα και λαμβάνατε υπόψη σας μόνο τα κοινωνικά κριτήρια;Δεδομενου οτι τα ΙΕΚ δεν προσφερουν ενσημα κανενας "ανεργος" με τοσα ιδιαιτερα που περιγραφεις δε θα πηγαινε για μαθημα στο ΙΕΚ! Αυτος που δουλευει στο φροντιστηριο εχει κ ενσημα κ μισθο κ προυπηρεσια οποτε καλα ειναι να μεινει εκει... Για μενα ναι ο ανεργος πρεπει να παρει τις ωρες γιατί εχει κ εκεινος δικαιωμα στη διδασκαλια. Γιατι πιστεψτε με βλεπω συνεχως ατομα στα ΙΕΚ που δουλευουν κ στα φροντιστηρια κ κανουν κ ιδιαιτερα, δουλευουν κ στα ΙΕΚ κ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ Κ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. Κ επισης αυτο με το ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ θα πρεπει να σταματησει...πηγαν οι περισσοτεροι στο εξωτερικο με ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ κ τωρα ερχονται κ μας παιρνουν κ τις ωρες...τι να πω...Η ΑΔΙΚΙΑ! 7
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)« στις: Φεβρουαρίου 10, 2013, 02:25:15 am »
Μέσα στο moodle τονίζει με τον τίτλο "απαραίτητη διευκρίνηση" ότι το μεταπτυχιακό αναγνωρίσθηκε έχοντας σαν δεδομένο ότι διαρκεί από 18 μήνες έως 4 χρόνια. Υπάρχει περίπτωση αυτοί που επιλέξαμε να το κάνουμε σε ένα χρόνο να έχουμε πρόβλημα. Η λογική λέει όχι γιατί έτσι και αλλιώς τα πιο πολλά master ένα έτος διαρκούν αλλά μήπως πρέπει να το ψάξουμε.
8
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Απ: Δημόσια ΣΑΕΚ (ΙΕΚ) του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)« στις: Ιανουαρίου 17, 2013, 06:02:45 pm »
Το καραγκιοζιλίκι και η αδίκια για τους πληροφορικούς σε όλο της το μεγαλείο. Το κάθε μάθημα έχει τέρμα δεξιά τη στήλη λεπτομέρειες ώπου λέει ποιοι έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση γι αυτό το μάθημα. Ακούστε λοιπόν να δείτε:
1) Άτομα με πτυχίο οικονομικής και θετικής κατευθυνσης και με ένα σεμινάριο 600 ωρών μπορεί να διδάξει μάθημα πληροφορικής. Με λίγα λόγια κάποιος παλιός πληροφορικός με μεγάλη προυπηρεσία θα περνάει σε μόρια κάποιον νέο πληροφορικό που μπορεί να έχει ακόμη και μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην πληροφορική.!!! 2) Κάτοχος οποιοδήποτε πτυχίου ΑΕΙ ή ΤΕΙ (π.χ θρησκευτικός ή ζωικής παραγωγής) αν έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην πληροφορική μπορεί επίσης να διεκδικήσει θέση. Να θυμίσω ότι τις αποφάσεις για το ποιοι μπορεί να κάνουν αίτηση σε κάθε μάθημα τις παίρνουν οι διευθυντές των ΙΕΚ.. 9
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Απ: Δημόσια ΣΑΕΚ (ΙΕΚ) του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)« στις: Ιανουαρίου 17, 2013, 02:06:26 am »
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Ήθελα να ρωτήσω κάθε μάθημα και μία αίτηση ή κάθε ΙΕΚ και μία αίτηση με δικαίωμα μέχρι και αιτήσεις σε 21 διαφορετικά ΙΕΚ?? Επίσης αν κάθε μάθημα μία αίτηση έχουμε δικαίωμα για 21 αιτήσεις σε κάθε ΙΕΚ ή 21 αιτήσεις σύνολο σε όλα τα ΙΕΚ (παράδειγμα 2 μαθήματα στο ένα ΙΕΚ, 3 στο άλλο και ούτω καθ εξής???
10
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας« στις: Ιανουαρίου 17, 2013, 01:38:44 am »Την επιμόρφωση πώς την αποκτάμε?? Εγώ που μένω Θεσσαλονίκη ποιους οργανισμούς πρέπει να παρακολουθώ και σε ποιους πρέπει να απευθυνθώ για την απόκτηση επιμόρφωσης???Κάτι άσχετο ρε παιδιά. Το πιστοποιητικό Braille μοριοδοτείται??? Με ποιο τρόπο?? Στον πίνακα των μορίων τι καραγκιοζιλίκι είναι αυτό με την ενότητα 1.3??? Μοριοδότηση από σεμινάρια επιμόρφωσης??? Είναι δυνατόν?? 11
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας« στις: Ιανουαρίου 16, 2013, 01:20:24 am »
Κάτι άσχετο ρε παιδιά. Το πιστοποιητικό Braille μοριοδοτείται??? Με ποιο τρόπο?? Στον πίνακα των μορίων τι καραγκιοζιλίκι είναι αυτό με την ενότητα 1.3??? Μοριοδότηση από σεμινάρια επιμόρφωσης??? Είναι δυνατόν??
12
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία« στις: Ιανουαρίου 10, 2013, 11:50:36 pm »Καταπληκτικό θέμα. Ο καθένας από τη σκοπιά του προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει και να οριοθετήσει ως προσόντα διορισμού εκείνα που (κατά σύμπτωση) τον βολεύουν και που θα δημιουργήσουν τελικά μέσω της παρεχόμενης παιδείας την ιδανική κοινωνία.Ναι ρε φιλαράκι άμα αλλάξουν τα κριτήρια θα είναι άδικο. Μπράβο. Οπότε και για άλλα 200 χρόνια έτσι να μείνουν. Είναι ολοφάνερο πόσο αξιοκρατικά είναι τα πράματα. Και ο πολιτικός που δημιούργησε τον ΑΣΕΠ το 1995 έκανε μεγάλη ζημιά στον κόσμο. Έπρεπε να συνεχίζεται μέχρι τώρα αυτό που γινόταν το 1985 που όποιος είχε γνωστό διοριζόταν. Ο καθένας έχει τη δικιά του σκοπιά και τα κοιτάει με βάση το δικό του συμφέρον αλλά κάποια πράματα είναι ολοφάνερα. 3 μέρες συζητάμε εδώ μέσα και ένας δεν είχε τα κάκαλα να μου δώσει μια λογική εξήγηση για τους δύο πίνακες. Γιατί φυσικά τους συμφέρει αυτό το σύστημα. Άσχετα αν φυσικά δεν μπορούν να το υποστηρίξουν. 3 μέρες κουβέντα..Μόνο γενικότητες και επιχείρημα εγώ που δούλευα ωρομίσθιος και πήγα στο τάδε χωριό και στο τάδε νησί και μπλα μπλα...Σαν να λες τους είχαν με κανένα λουρί δεμένους... 13
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία« στις: Ιανουαρίου 10, 2013, 06:18:54 pm »Με την ίδια λογική και σένα κανένας δεν σε υποχρεώνει να ασχοληθείς με την εκπαίδευση. Αυτοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν 6-7 χρόνια περισσότερη εμπειρία από σένα, μεταπτυχιακά, παιδαγωγική επάρκεια, επιτυχία στον ΑΣΕΠ και άλλα προσόντα και παραμένουν αδιόριστοι. Αν θέλεις να κάνεις αυτή τη δουλειά και δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός αυξάνεται εκθετικά, θα πρέπει να αποδεχτείς ότι θα πρέπει και εσύ να περάσεις αρκετά χρόνια αδιόριστος κυνηγώντας δουλειές των 300 ευρώ σε κατσικοχώρια μακριά από το σπίτι σου. Είσαι διατεθειμένος να το κάνεις; Το παράλογο είναι να απαιτείς να παραβλέψουμε τον αγώνα τόσων χρόνων όλων των άλλων επειδή "δεν τους υποχρέωνε κανείς να το κάνουν"...Ρε φίλε καταλαβαίνεις τι λέω?? Το πρόβλημα μου δεν είναι αυτοί!! Το πρόβλημα μου είναι αυτοί που με ένα απλό πτυχίο και χωρίς κανένα αλλό προσόν και με την βοήθεια της "ενισχυτικής ή άλλων παρόμοιων τρόπων" άρχισαν να δουλεύουν αναπληρωτές, παράμενουν ακόμη με ένα απλό πτυχίο και ζητάνε να γινουν μόνιμοι!!! Ευτυχώς που πλέον θέλει και παιδαγωγική επάρκεια και μετά τα ρίχνουν στον ΑΣΠΑΙΤΕ στον οποίο δεν μπορούν να μπουν γιατί απλά δεν έχουν προσόντα να πάρουν μόρια. Συζητάμε 3 μέρες και ακόμη απάντηση δε μου έδωσε κανείς για τους 2 διαφορετικούς πίνακες!!! Μπορείς να το υποστηρίξεις με καποιο τρόπο??? Δεν είναι ντροπη να πεις ότι είναι λαμογίστικο!! 14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία« στις: Ιανουαρίου 10, 2013, 06:11:27 pm »
Συνοψίζοντας ήθελα να πω πως άνοιξα αυτό το θέμα γιατί :
1) Δεν γίνεται να γίνουμε όλοι οι πληροφορικοί καθηγητές - κάποτε δεν έφταναν τα άτομα τώρα όμως υπάρχει μεγάλος πλεονασμός 2) Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι τα λεφτά που παίρνουν οι καθηγητές είναι ελάχιστα. Είναι μισθοί πείνας και καταστροφής. 3) Θεωρώ ότι μπορούμε σαν καθηγητές να αυξήσουμε το ωράριο και να δουλεύουμε παραπάνω ας είμαστε λίγο αντικειμενικοί. 4) Ή θα αντιληφθούμε όλοι ότι από τον αριθμό που υπάρχει τώρα στους πίνακες μόνο ένα 20% μπορεί να γίνει καθηγητής με τη λογική τουλάχιστον ότι θα ξαναανεβάσουμε τους μισθούς και αυτοί που θα γίνουν θα ζουν άνετα και ωραία. Ή θα συνεχίσουμε στο ίδιο τέμπο - παίρνετε όσους παραπάνω γίνετε με 900 700 και 300 ευρώ το μήνα και άλλοι τόσοι από πίσω θα ελπίζουν ότι δε μπήκα φέτος μπορεί να μπω του χρόνου και οι 3000 τώρα θα γίνουν 5000 σε 2 χρόνια και μια ζωή θα έχουμε αυτό το χάλι. 5) ΝΑ |