1
Δημοτικό / Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« στις: Απριλίου 30, 2013, 12:18:10 pm »H δουλειά μας είναι να διδάσκουμε πληροφορική. Τα υπόλοιπα που χρειάζεται η κοινωνία είναι δουλειά άλλων.Εσύ αποφάσισες ότι η κοινωνία μας στέλνει να διδάσκουμε επί 6 χρόνια δύο ώρες κάθε εβδομάδα προγραμματισμό; Γιατί εμένα με προσέλαβαν να διδάσκω Νέες Τεχνολογίας. Και πάνω από όλα δεν είμαι πληροφορικός, προσπαθώ να είμαι εκπαιδευτικός.
Είναι πάγια τακτική οι ανάξιοι όταν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της εργασίας τους, να κατηγορούν τους άξιους για τρελούς επειδή θέλουν να δουλέψουν πραγματικά και ωφέλιμα, και να μην κοροιδεύουν ή να καταστρέφουν με αυτά που κάνουν την κοινωνία.
Δεν μας στέλνει η κοινωνία. Η τρόικα μας στέλνει και τα επιχειρηματικά συμφέροντα, με ένα ΑΠΣ που θέλει να αποβλακώσει τα παιδιά, να τα φακελώσει και να τα κάνει καταναλωτές προϊόντων πληροφορικής.
Η αξιοπρέπειά μου μου επιβάλει να μην επιτρέψω κάτι τέτοιο να συμβεί, στους δικούς μου μαθητές. Και αν έρθουν εξαγορασμένοι από την τρόικα σύμβουλοι και αξιολογητές, θα τους στείλω από εκεί που ήρθαν.
Η μόνη μου ελπίδα, η πλειοψηφία των επιστημόνων που δουλεύουν στην πράξη στα σχολεία. Από αυτούς περιμένω, και αυτών μόνο σέβομαι τις αποφάσεις τους. Αν είσαι επιστήμονας πληροφορικής και δουλεύεις στο δημοτικό η γνώμη σου είναι σεβαστή. Πρέπει όμως να μπει στο καζάνι με την γνώμη την δικιά μου και την γνώμη των άλλων, καθώς και με τις (αποκλειστικά) παιδαγωγικού περιεχομένου συμβουλές των δασκάλων, για να βγάλουμε την σωστή σούπα. Ή αν τελικά διαλέξουμε κάποιον έγκριτο επιστήμονα πανεπιστημιακό, τότε το αποτέλεσμά που θα βγάλει θα πρέπει πρώτα να περάσει από εξονυχιστικό έλεγχο και κρίση από τους επιστήμονες πληροφορικής που δουλεύουν πρακτικά στα δημοτικά, και μετά να καθιερωθεί ως επίσημο ΑΠΣ. Και αυτό το ΑΠΣ το οποίο θα προκύψει με τις παραπάνω διαδικασίες, αυτό πρέπει να είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθάμε.