Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - soulitsa

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2014-15
« στις: Οκτώβριος 27, 2014, 04:16:57 μμ »
Aρα ενδεχομενως να μη μετρησει κι εμενα η προυπηρεσια, αφου στο ιδιωτικο ειμαι στη γενικη εκπαιδευση, ενω στον πινακα αναπληρωτων ειμαι στην ειδικη εκπαιδευση ...(παραλληλη στηριξη)
Πάντως πέρυσι ίσχυε. Στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης έκανες υπεύθυνη δήλωση ότι επιθυμείς την παραμονή σου στο ιδιωτικό σχολείο και η προϋπηρεσία να ληφθεί ως δημόσια. Μόνο για μια φορά.Από την πρωτοβάθμια τι σου είπαν;

2
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2014-15
« στις: Οκτώβριος 27, 2014, 04:01:24 μμ »
Πάντως πέρυσι ίσχυε. Από την πρωτοβάθμια τι σου είπαν;

3
Καλησπέρα σας!

Θα σας παρακαλούσα αν κάποιος γνωρίζει να μου απαντήσει, αν το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου είναι ισότιμο και αντίστοιχο των ελληνικών πανεπιστημίων ΑΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

4
Παιδιά, ως εξωτερικός παρατηρητής (ειμαι εκπαιδευτικος αλλα δεν εχω καμία σχε΄ση με ειδικη αγωγή, τα μετατπυχιακά τύπου Ιταλία/Βουλγαρία ,Κυπρο τύπου:  είμαι –στην Ελλάδα αναπληρωτής και πηγαίνω στην Ιταλια την καθαρα Δευτερα και την 28η Οκτωβρίου με σημειώσεις από το φροντιστήριο που με έστειλε στα ελληνικα (γιατί δεν ξερω Ιταλικά και δεν μπορώ να γραψω εργασία ΚΑΝ στα αγγλικά) είναι μια ξεφτίλα σκέτη και δεν επρεπε καν να αναγνωρίζονται. Έχουν βρει φάμπρικα οι Ιταλοί οι Κυπριοι και οι Βούλγαροι και βγάζουν εύκολα λεφτά. Εχω δυστυχώς ΠΑΡΑ πολλούς φίλους που τα ‘εχουν κάνει και τα κανουν και τώρα και δασκαλους και νηπιαγωγούς και ακόμα και οι ίδιοι παραδέχονται ότι είναι γελόια. Για πότε αρχίζουν, για πότε τελείωνουν και ΠΩΣ γραφουν εργασιες ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΠΙΠΠΕΔΟΥ στα Ιταλικά, είναι απορίας άξιον?!? Για την ακρίβεια, πολύ κοντινός μου άνθρωπος ‘εγινε δεκτός στα Γιάννενα, αλλά για να μην χάσει την αναπλήρωση και για να είναι σιγουρη ότι θα εχει το μεταπτυχιακό σε 11 μηνακια max, προτίμησε να πάει στην Ιταλία. Και όπως αποδεικνύεται καλά έκανε, μια χαρά της βγήκε!?? Τσακ μπαμ είναι στο σπιτάκι της και δεν πληρώνει ουτε ενοίκια ουτε τίποτα. Κυρία!!!
Θεωρώ ότι το μεταπτυχιακό της Κύπρου  είναι σε πολύ καλό επίπεδο.Για τα μεταπτυχιακά της Ιταλίας έχω μάθει ότι, άτομα που δεν γνωρίζουν καθόλου Ιταλικά φοιτούν μια ή δύο εβδομάδες το χρόνο,γράφουν εργασίες στα Ελληνικά και στη συνέχεια τα φροντιστήρια τις μεταφράζουν στα Ιταλικά και το χειρότερο είναι ότι παίρνουν επάρκεια στην Ιταλική γλώσσα. Απαράδεκτο.....
Υ.Γ:Για να μην παρεξηγηθώ :Έχω μετεκπαιδευτεί στο Διδασκαλείο Ειδικής Αγωγής. Δεν κάνω μεταπτυχιακό.

5
Εχεις λαθος εικονα δασκαλε!!!! Στην γενικη αγωγη η καταταξη προσληψη γινεται με βαση τον βασικο τιτλο σπουδων γαιτι η φυση της δουλειας δεν απιτει ξειδικευμενες γνωσεις . Στην ειδικη αγωγη ομως προσων προσληψης ειναι το εσμιναριο ΕΑΕ η ο Βασικος τιτλος στην ΕΑΕ αλλα πρωτιστως η  ξειεδικυεση στην ΕΑΕ οπως το μεταπτυχιακο η το διδακτορικο.Προκειται για διαφορετικους παενεπιστημιακους  τιτλους με διαφορετικη βαρυτητα .Ενα σεμιναριο ή ενας βασικος τιτλος  δεν μπορει να μπει στην ιδια κατηγορια με ενα διδακτορικο( που ειναι καθαρα τιτλος εξειδικευσης) ή να προηγηθει γι' άυτο το λογο υπαρχει και η διαβαθμιση στην καταταξη.
  Να σου φερω και ενα ποιο απλο παραδειγμα Αν σε ενα χωριο που υπηρετει 10 χρονια παθολογος τοποθετηθει ενας ορθοπεδικος που μολις τελειωσε ειδικοτητα με 0 υπηρεσια και καποιος σπασει το ποδι του , ποιος απο τους δυο γιατρους θα προηγηθει για να τον γιατρεψει ως καταλληλα εξειδικευμενος?Δεν νομιζω ο παθολογος.

Τελος βασικος τιτλος στην ειδικη αγωγη δεν υπαρχει πουθενα στο εξωτερικο . Η Ειδικη αγωγη ειναι καθαρα εξειδικευδη και παρεχετε απο μαστερ η διδακτορικο. καλο ειναι λοιπον πριν παιρνεις οποιαδηποτε θεση στα φορουμ να μελετας για το τι ισχυει και  να αρχισεις συμμεριζεσαι και λιγο τους συναδελφους σου που ακολουθησαν τον δρομο της εξειδικευσης και αυτη την στιγμη καποιοι εχουν πανω απο δεκα χρονια σπουδων .
Φυσικά και δεν υπάρχει βασικός τίτλος σπουδών στην ειδική αγωγή στο εξωτερικό. Όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές προτάσσουν την συμπεριληπτική εκπαίδευση ώστε να έχουν όλοι οι μαθητές ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση. Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του, που είναι ΅ένα σχολείο για όλους΅. Ο δάσκαλος της γενικής αγωγής με τις μεταπτυχιακές ή τις διδακτορικές του σπουδές και σε συνεργασία με τους άλλους επαγγελματίες διαμορφώνει τη διδασκαλία προς όφελος όλων των μαθητών.Η ύπαρξη πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής από μόνη της κατηγοριοποιεί τους μαθητές και  είναι αναμφισβήτητα ρατσιστική και αναχρονιστική.

6
Ο ΑΣΕΠ γενικής ήδη υπολογίζεται και στην ειδική αλλά έχει μειωμένη βαρύτητα. Μετράει κυρίως μόνο για αυτούς που ισοβαθμούν με την ίδια προϋπηρεσία και έχουν τα ίδια προσόντα. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δε θα έπρεπε να αναβαθμίσουμε και αυτό το προσόν ελλείψει ΑΣΕΠ ειδικής;
Πάντως όποιος νομίζει ότι και με τον νέο νόμο θα του αρκεί το σεμινάριό του είναι γελασμένος. Άποψή μου είναι πως θα μοριοδοτηθούν αρκετά κριτήρια. Μη σας πω ότι παίζει να βρεθεί και σε χαμηλότερη θέση από αυτή που θα είναι φέτος με τον νόμο που προτάσσει  τα μάστερ.
Η ύπαρξη των σεμιναρίων 400 ωρών  ήταν το μεγαλύτερο ατόπημα που θα μπορούσε να συμβεί στο χώρο της ειδικής αγωγής.Οι υπεύθυνοι μάλλον θα πρέπει να επανεξετάσουν το συγκεκριμένο κριτήριο που αφορά το διορισμό των αναπληρωτών σε δομές της ειδικής αγωγής.
Επίσης στις τοποθετήσεις των μονίμων από τη γενική στην ειδική αγωγή, σημαντικό ρόλο θα πρέπει να διαδραματίζει το διδακτορικό/μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή ή η αποφοίτηση από τα διδασκαλεία ειδικής αγωγής. Η προϋπηρεσία των μονίμων της γενικής αγωγής σε δομές της ειδικής αγωγής ή τα σεμινάρια των 400 ωρών ανήκουν στο παρελθόν.

7
                     Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει
                  πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες.
                     Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη.   
                    Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........
                    Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν.....
                   
                   Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης  όλων των προσόντων ειδικής αγωγής

Συμφωνώ και επαυξάνω. Άλλη μια αδικία που δεν είδα να αναφέρεται ειναι τα σεμινάρια. Μπορεί να είναι άδικο να προηγείται κάποιος με μεταπτυχιακό άνευ προυπηρεσίας. Ομως οι έχοντες προυπηρεσία είναι κάτοχοι σεμιναρίων τα οποία είναι επίσης άδικο που εφαρμόστηκαν και για τους μαθητές αλλα και για τους εκπαιδευτικους. Γι αυτό το λόγο και τα σταμάτησαν. Δε πιστεύω οτι με ενα σεμινάριο ειναι σωστο να καλείσαι ειδικος παιδαγωγός για το λόγο οτι δεν παρεχει τις απαραιτητες γνωσεις σε όλους. Τι εννοω; Υπαρχουν αρκετοι συνάδελφοι οι οποίοι το απέκτησαν χωρίς να είναι παρόντες στον τοπο διεξαγωγης. Εχοντας πάρει ένα χαρτι απλα με αυτον τον τρόπο δε πίστευω οτι είναι ικανός καποιος. Από την  άλλη ομως δεν θα αρνηθω οτι υπάρχουν και συναδελφοι με σεμινάριο οι οποιοι είναι εξαιρετικοι.

Για να πω και για τα μεταπτυχικά θα πρεπει να γίνει και εκεί ενας έλεγχος.

Επομένως ειναι καλη μια μοριοδότηση αλλα να υπάρχει μια διαφορα μεταξύ μεταπτυχιακών και σεμιναρίων. Γιατι καλώς ή κακώς οι συνάδελφοι με σεμινάριο εχουν δουλεψει και 2 και 3 χρόνια.
Δηλαδη δεν θα είναι αδικο και κρίμα να δουμε περιπτώσεις οπου θα προηγούνται σεμινάρια έναντι μεταπτυχιακών;
Συνάδελφοι, έχοντας παρακολουθήσει τα περιβόητα σεμινάρια των 400 ωρών , δούλεψαν αρχικά στην ειδική αγωγή και στη συνέχεια  μετέφεραν την προϋπηρεσία τους στη γενική αγωγή και χωρίς καν να δώσουν ΑΣΕΠ διορίστηκαν. Θεωρώ πως το ζήτημα σεμινάρια ή μεταπτυχιακά δεν υφίσταται.Κακώς υπάρχουν στους πίνακες ειδικής αγωγής άτομα που έχουν παρακολουθήσει τα σεμινάρια.

8
Μην ανησυχείτε, αποκλείεται να εξομοιώσουν τα μάστερ με τα σεμινάρια. Αυτό που βλέπω εγώ ως πιο πιθανό (όχι λόγω συμφέροντος) είναι να δοθεί μια γενναία μοριοδότηση στα μάστερ οπότε πάλι στα ίδια καταλήγουμε.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν είναι δυνατόν να εξομοιωθούν τα σεμινάρια με τα μάστερ.
Η ύπαρξη   των σεμιναρίων στην ειδική αγωγή εξυπηρέτησε "κάποιους" ώστε να διεκδικήσουν μια θέση  διορισμού στην γενική αγωγή, ή ειδική αγωγή (μόνιμου ή αναπληρωτή).

Επίσης παρατηρώ (στην Α/θμια αναφέρομαι) την αλαζονεία των ΠΕ71 που θεωρούν την ειδική αγωγή κτήμα τους όταν αναφέρουν  ότι "μόνο" αυτοί έχουν βασικό τίτλο σπουδών και ότι "μόνο" αυτοί δικαιούνται να εργάζονται σε αυτήν.
Ας μην ξεχνούν ποτέ, ότι έχουν προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ (τους βολεύει να μην γίνει),το κριτήριο για την τοποθέτησή τους ήταν η ημερομηνία λήψης του πτυχίου τους (πουθενά δεν συμβαίνει αυτό)  και ότι δεν δούλευαν τζάμπα, αλλά πληρωνόντουσαν.
Στο εξωτερικό οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών δίνουν εξειδίκευση και  προτάσσονται έναντι των προϋπηρεσιών.
 Στους  κατά προτεραιότητα διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ  προτάσσονται οι διδακτορικοί και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι).
Είναι ποτέ δυνατόν ένας φιλόλογος/μαθηματικός κ.ο.κ. με εξειδίκευση (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) στην ειδική αγωγή να θεωρείται ειδικός φιλόλογος/ειδικός μαθηματικός κ.ο.κ. και ένας δάσκαλος ή νηπιαγωγός να μην θεωρείται ειδικός;
Ένας διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θα ξεκαθάριζε πλήρως την κατάσταση.
Από πότε η Ειδική αγωγή συνάδει μόνο με τους δασκάλους ΠΕ71?????? Έλεος!!!!!!!!! Όλα τα φώτα στους δασκάλους??? Εμείς της Β΄θμιας τίποτα???????? Πάντα off broadway θα παίζουμε;;;;; Δεν είναι δίκαιο..........
Φυσικά και δεν ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο.
Αντίθετα ανέφερα ότι οι έχοντες μτχ και διδακτορικά θα πρέπει να προτάσσονται στους πίνακες της ειδικής αγωγής στην Β/θμια και Α/θμια και ότι δεν μπορεί οι ΠΕ71 /ΠΕ61 να θεωρούνται μόνο ειδικοί εκπαιδευτικοί.
Με το σχέδιο νόμου, που μόνο αυτούς βολεύει, έχουν δημιουργήσει σοβαρότατο ζήτημα και στους πίνακες ειδικής αγωγής της Β/θμιας.
Ας γίνουν διαφορετικοί πίνακες ΠΕ71-ΠΕ70.50 και ΠΕ61-ΠΕ60.50 και να παίρνουν ποσοστό 50% αντίστοιχα που είναι και το δικαιότερο για όλους.

9
Μην ανησυχείτε, αποκλείεται να εξομοιώσουν τα μάστερ με τα σεμινάρια. Αυτό που βλέπω εγώ ως πιο πιθανό (όχι λόγω συμφέροντος) είναι να δοθεί μια γενναία μοριοδότηση στα μάστερ οπότε πάλι στα ίδια καταλήγουμε.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν είναι δυνατόν να εξομοιωθούν τα σεμινάρια με τα μάστερ.
Η ύπαρξη   των σεμιναρίων στην ειδική αγωγή εξυπηρέτησε "κάποιους" ώστε να διεκδικήσουν μια θέση  διορισμού στην γενική αγωγή, ή ειδική αγωγή (μόνιμου ή αναπληρωτή).

Επίσης παρατηρώ (στην Α/θμια αναφέρομαι) την αλαζονεία των ΠΕ71 που θεωρούν την ειδική αγωγή κτήμα τους όταν αναφέρουν  ότι "μόνο" αυτοί έχουν βασικό τίτλο σπουδών και ότι "μόνο" αυτοί δικαιούνται να εργάζονται σε αυτήν.
Ας μην ξεχνούν ποτέ, ότι έχουν προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ (τους βολεύει να μην γίνει),το κριτήριο για την τοποθέτησή τους ήταν η ημερομηνία λήψης του πτυχίου τους (πουθενά δεν συμβαίνει αυτό)  και ότι δεν δούλευαν τζάμπα, αλλά πληρωνόντουσαν.
Στο εξωτερικό οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών δίνουν εξειδίκευση και  προτάσσονται έναντι των προϋπηρεσιών.
 Στους  κατά προτεραιότητα διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ  προτάσσονται οι διδακτορικοί και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι).
Είναι ποτέ δυνατόν ένας φιλόλογος/μαθηματικός κ.ο.κ. με εξειδίκευση (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) στην ειδική αγωγή να θεωρείται ειδικός φιλόλογος/ειδικός μαθηματικός κ.ο.κ. και ένας δάσκαλος ή νηπιαγωγός να μην θεωρείται ειδικός;
Ένας διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θα ξεκαθάριζε πλήρως την κατάσταση.

10
soulitsa είσαι δασκάλα και κανεις το μεταπτυχιακο ριδικής αγωγής;
Όχι δεν φοιτώ σε κανένα μεταπτυχιακό.
Έχω μετεκπαιδευτεί στο Διδασκαλείο Ειδικής Αγωγής.

11
Μην ανησυχείτε, δεν αλλάζει τίποτα σχετικά με την πρόταξη των μάστερ. Θα κάνει πρώτα όλος ο κόσμος, ακόμα και οι αδαείς που το ξεκινάνε χωρίς να έχουν ρίξει ματιά στους πίνακες, και μετά αν αλλάξει κάτι. Πάντως αν αλλάξει πιστεύω θα αφορά την πρόταξη των δασκάλων με μάστερ έναντι αυτών που έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική (ΠΕ.61 - 71), για τον απλό λόγο ότι η δευτεροβάθμια δε προσφέρει αντίστοιχα πτυχία.
Έχετε ιδιαίτερη προτίμηση στους ΠΕ61-71 και τους υποστηρίζετε διαρκώς.
Χαλαρώστε λιγάκι...
Αφού ανήκετε σε ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας, πως μπορείτε να έχετε μονίμως αρνητική στάση προς τους ΠΕ60-70;
Δεν υποστηρίζω κανέναν, απλά κατά την άποψή μου αυτό είναι το πιο δίκαιο. Νομίζω έχω το δικαίωμα να διατυπώνω την άποψή μου.
Η άποψη σας είναι σεβαστή,αλλά θα ήταν πιο αξιόπιστη αν αναφερόταν σε  θέματα που αφορούν τη βαθμίδα σας και την ειδικότητά σας.
 

12
Μην ανησυχείτε, δεν αλλάζει τίποτα σχετικά με την πρόταξη των μάστερ. Θα κάνει πρώτα όλος ο κόσμος, ακόμα και οι αδαείς που το ξεκινάνε χωρίς να έχουν ρίξει ματιά στους πίνακες, και μετά αν αλλάξει κάτι. Πάντως αν αλλάξει πιστεύω θα αφορά την πρόταξη των δασκάλων με μάστερ έναντι αυτών που έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική (ΠΕ.61 - 71), για τον απλό λόγο ότι η δευτεροβάθμια δε προσφέρει αντίστοιχα πτυχία.
Έχετε ιδιαίτερη προτίμηση στους ΠΕ61-71 και τους υποστηρίζετε διαρκώς.
Χαλαρώστε λιγάκι...
Αφού ανήκετε σε ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας, πως μπορείτε να έχετε μονίμως αρνητική στάση προς τους ΠΕ60-70;

13
Μακάρι, αλλά φοβάμαι πολύ πως το αντίστροφο είναι πιθανότερο: μόνιμοι από τη γενική με μάστερ στην ειδική να τρώνε τις θέσεις των αναπληρωτών ειδικής...

Κατι μηνυματακια χανονται στο δρομο, αλλα δεν πειραζει...
Ελεγα λοιπον, αν εννοεις τους καημενους πια που σπουδαζουνε στον Βολο. Με αυτους δεν υπαρχει προβλημα. Με το μεταπτυχιακο μου θα τους φαω λαχανο και θα αρχισω να φορτωνω και προϋπηρεσια μια χαρα.
Κατα τα αλλα, επειδη δεν γινονται μονιμοι διορισμοι στην ειδικη θα χρησιμοποιησω μετα την προϋπηρεσια μου στον ΑΣΕΠ για να φαω καποιου αλλου τη θεση γενικης, αφου μια χαρα μετριεται η προϋπηρεσια  μου και στη γενικη.
Πραγματικα ειμαι ευτυχης που εχω τοσες πολλες επιλογες!
Μήπως  σπουδάζετε στο Ειδικής Αγωγής του Βόλου;
 Τα λόγια σας ακούγονται ειρωνικά ως προς τους υπόλοιπους συναδέλφους....
Αν εννοείς εμένα όχι δε σπουδάζω στον Βόλο. Απλά πιστεύω πως ο δάσκαλος του οποιουδήποτε 1ετούς μάστερ γνωρίζει λιγότερα από κάποιον 4ετούς φοίτησης.
ΥΓ. Είμαι ΠΕ.04.
Φαντάζομαι ότι εννοείτε όλους  τους πτυχιούχους που δεν έχουν αποφοιτήσει από παιδαγωγικά τμήματα.
Σε αυτό θα συμφωνήσω μαζί σας ,διότι από όσο γνωρίζω, ελάχιστοι έχουν διδαχθεί ή έχουν επιλέξει μαθήματα παιδαγωγικών, ψυχολογίας ή ειδικής αγωγής.
Όσο για τους υπόλοιπους (τους πτυχιούχους παιδαγωγικών τμημάτων δασκάλων και νηπιαγωγών) μπορούν να εργαστούν και στις δομές της ειδικής αγωγής έχοντας την εξειδίκευση που τους προσφέρει το μεταπτυχιακό.


14
Μακάρι, αλλά φοβάμαι πολύ πως το αντίστροφο είναι πιθανότερο: μόνιμοι από τη γενική με μάστερ στην ειδική να τρώνε τις θέσεις των αναπληρωτών ειδικής...

Κατι μηνυματακια χανονται στο δρομο, αλλα δεν πειραζει...
Ελεγα λοιπον, αν εννοεις τους καημενους πια που σπουδαζουνε στον Βολο. Με αυτους δεν υπαρχει προβλημα. Με το μεταπτυχιακο μου θα τους φαω λαχανο και θα αρχισω να φορτωνω και προϋπηρεσια μια χαρα.
Κατα τα αλλα, επειδη δεν γινονται μονιμοι διορισμοι στην ειδικη θα χρησιμοποιησω μετα την προϋπηρεσια μου στον ΑΣΕΠ για να φαω καποιου αλλου τη θεση γενικης, αφου μια χαρα μετριεται η προϋπηρεσια  μου και στη γενικη.
Πραγματικα ειμαι ευτυχης που εχω τοσες πολλες επιλογες!
Μήπως  σπουδάζετε στο Ειδικής Αγωγής του Βόλου;
 Τα λόγια σας ακούγονται ειρωνικά ως προς τους υπόλοιπους συναδέλφους....
Αν εννοείς εμένα όχι δε σπουδάζω στον Βόλο. Απλά πιστεύω πως ο δάσκαλος του οποιουδήποτε 1ετούς μάστερ γνωρίζει λιγότερα από κάποιον 4ετούς φοίτησης.
ΥΓ. Είμαι ΠΕ.04.

Όλα τα μαθήματα (με εξαίρεση τα σεμινάρια και η μεταπτυχιακή εργασία) εξετάζονται με γραπτές εξετάσεις. Οι εξετάσεις διεκπεραιώνονται σε αναγνωρισμένα εξεταστικά κέντρα και προς το παρών στην Αθήνα


Αν πανεπιστήμιο έστειλε αυτό το mail με αυτή την ορθογραφία, προσωπικά θα μου άναβαν πολλά λαμπάκια προειδοποίησης.....

Τουλάχιστον ένα πανεπιστήμιο που θέλει να θεωρείται σοβαρό οφείλει να προσέχει την ορθογραφία σε αυτά που αποστέλλει στους υποψηφίους φοιτητές του
Οι παρατηρήσεις  για τα ορθογραφικά λάθη είναι αστείες...
Ασχοληθείτε με κάτι πιο ουσιώδες.

Δεν μας ενδιαφερει. Εμας μας νοιαζει το χαρτι για να χωθουμε στην ειδικη αγωγη

Μάλλον θα πρέπει να δώσετε ΑΣΕΠ για να χωθείτε στην Ειδική αγωγή.
Συγνώμη αν σας στενοχώρησα.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161205
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 579

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.