Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - victor123

Σελίδες: 123 ... 195
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Ιουνίου 27, 2025, 06:47:21 pm »
Μάλλον λάθος. Οι νεοδιοριστοι που πήραν απόσπαση είναι όλοι ειδικές κατηγορίες, επομένως δεν χρειάζονται μόρια ,και προφανώς θα τοποθετηθούν πριν από τους άλλους αποσπασμένους .

Νομίζω οχι. Πίαίρνουν κατα προτεραιότητα απόσπαση αλλά δεν τοποθετούνται κατα προτεραιότητα.

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Ιουνίου 27, 2025, 10:01:32 am »
Καλημέρα. Ήθελα την βοήθεια οποίου γνωρίζει στο εξής:  το καλοκαίρι πήρα μετάθεση και στο σχολείο που πήρα οργανική δεν συμπληρώνω ωράριο (λείπουν πέντε ώρες). Η διεύθυνση έβγαλε χρονοδιάγραμμα να δηλώσουμε σχολεία για τις υπόλοιπες ώρες που μας περισσεύουν...η ερώτηση μου είναι με ποια κριτήρια,μόρια, σειρά θα τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί με βάση τις δηλώσεις των σχολείων; Δηλαδή, αν υπάρχει και άλλος εκπαιδευτικός με έλλειμμα πέντε ωρών και σαν πρώτη επιλογή μας είναι το ίδιο σχολείο...ποιος προηγείται; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Με τα μεταθετικά μόρια γίνονται οι τοποθετήσεις.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 25, 2025, 01:42:23 pm »
ΠΟΣΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΦΕΤΟΣ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΙΔΙΑ! ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

Δεν γράφουμε με κεφαλαία. Πρώτον είναι στους κανόνες του φόρουμ και δεύτερον δεν είναι ευγενικό.

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Ιουνίου 24, 2025, 01:00:18 pm »
Τι καλά θα ήταν να έβγαιναν σήμερα...

Το ΚΥΣΔΕ αύριο συνεδριάζει. Θα εγκρίνει τα κενά και θα τρέξει το σύστημα. Τώρα αν θα ανακοινωθούν αύριο κιόλας, δύσκολο το βλέπω. Μάλλον για Πέμπτη θα πόνταρα.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 20, 2025, 10:59:33 am »
Όταν λένε για 1:1 στις προσλήψεις λόγω συνταξιοδότησης, αυτές πάνε βάσει του αντίστοιχου κλάδου? Δηλαδή βγαίνουν σε σύνταξη 400 ΠΕ11 θα τους αντικαταστήσει ή μπορεί να δώσει την αναλογία όπου θέλει?
Κάποια εκτίμηση για αριθμό στους ΠΕ11?

Δεν πάει αναλογικά. Μπορεί να φύγουν 400 ΠΕ11 και να προσλάβει 400 ΠΕ02.

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιουνίου 15, 2025, 03:22:46 pm »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι τοποθετημένος στη Δ δωδεκανήσου. Πήρα μετάθεση στην Αθήνα και στις 30 πρέπει να είμαι εκεί. Δικαιούμαι άγραφη άδεια την Παρασκευή για την μετακίνηση; (έχει πλοίο πέμπτη και κυριακή βράδυ

Πρώτον το άγραφη δεν υπάρχει, πόσο μάλλον να τη δικαιούσαι, Απο εκεί και πέρα αν ο Διευθυντής δεν είναι συννενοήσιμος πάρε την Παρασκευή αναρρωτική. Αν και έχω την εντύπωση οτι για εξαιρετικούς λόγους (πχ δεν υπάρχουν δρομολόγια) και αν αποδεδειγμένα δεν προλαβαίνεις να πας οι διευθύνσεις δέχονται την ανάληψη με υπεύθυνη δήλωση.

7
Από εμάς φεύγουν επιτηρητές και για το ΓΕΛ και για το ΕΠΑΛ. όποτε και να γράφουμε, κάποιοι λείπουν. Αν είχαμε δυο επιτηρητές, που αντικειμενικά θα χρειαζόταν, η πρώτη βάρδια θα ήθελε 16 άτομα, συν τους δυο διαδρόμους 18, αν αφαιρέσεις διευθυντή και υποδιευθύντρια που δεν επιτηρούν, τους τουλάχιστον τρεις εισηγητές (που σε διπλό φιλολογικο μπορεί να είναι 4 μόνο από τη μια τάξη της πρωινής βάρδιας), και όποιον έχει εισήγηση 2η βάρδια που δεν μπορεί να επιτηρεί την 1η, απλα δεν υπάρχουν τόσοι. Με τους 8 επιτηρητές + 2 στο διαδρομο είμαστε ισα ίσα, συνήθως δεν μένει κανένας διαθέσιμος στο γραφείο ούτε για να απαντάει στα τηλέφωνα, το πρωί που είναι απασχολημένοι και διευθυντής/υποδιευθύντρια με τον συντονισμό. Γι αυτό απορώ πώς είναι άνετα τα άλλα σχολεία.

Στις επαναληπτικές των ασθενών δεν θα βάζαμε 2 άτομα να επιτηρούν 3 παιδιά. Είναι υπερβολή εφόσον στις άλλες εξετάσεις 1 άτομο  επιτηρεί 25 παιδιά που γράφουν στα ίδια θέματα. Αν και έχω παρατηρήσει ότι εμφανίζονται πρόθυμοι να κάνουν παρέα στον επιτηρητή σε τέτοιες καταστάσεις, ίσως για να μην είναι στο γραφείο και τους ανατεθεί κάποια εργασία ;)

Όλα αυτά που λέω τις επαναληπτικές αφορούν γιατί για αυτές αναφέρθηκαν παραπάνω.

8
Εμείς όσους ασθένησαν τους βάζουμε να γράψουν την ίδια μέρα στην ίδια αίθουσα. Οπότε δεν γράφουν μόνοι τους. Συνήθως είναι 2-3 διαφορετικά παιδιά.
Φυσικά βγάζουμε διαφορετικά θέματα, είναι δυνατόν να μην γίνει αυτό;

Γοατι λετε για δυο επιτηρητές;
Αφού η νομοθεσία πλέον επιτρέπει έναν.
Σας περισσεύουν τόσοι καθηγητές για να έχετε δυο;
Εμείς όταν γράφουν δυο τάξεις ταυτόχρονα ουσιαστικά επιτηρούμε όλοι εκτός από τους εισηγητές και όσους είναι στις πανελλήνιες και στο γραφείο είναι μόνο όποιος έχει εισήγηση για τη 2η βάρδια, και οι επιτηρητές που δεν έχουν εξεταζόμενα, συνήθως επιτηρούν και τις δυο βάρδιες.

Γράφουν όλοι σε 1 αίθουσα, οπότε θέλεις 2+2 ατομα για 1ο και 2ο κύκλο. Επίσης τις εξετάσεις τις βάλαμε σε μέρες που δεν έχουμε πανελλήνιες στα ΓΕΛ όποτε είμαστε όλοι εκεί. 30 άτομα περίπου οπότε φτάνουν και περισσεύουν. Επίσης ναι ο νόμος σου δίνει τη δυνατότητα να βάλεις 1 επιτηρητή. Δεν απαγορεύει να μπούν 2.

9
@victor123
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Τα θέματα, γεγονός που με ενδιαφέρει επίσης, ήταν όντως τελείως διαφορετικά;

Φυσικά ήταν διαφορετικά. Το τι επιπέδου ήταν ο εισηγητής το ξέρει. Δεν μπορεί κανείς να επέμβει.

10
Θα ήθελα να θέσω κι εγώ ένα ερώτημα αναφορικά με τη διαχείριση επαναληπτικών εξετάσεων, σε περίπτωση μαθητή που απουσιάζει δικαιολογημένα λόγω ασθένειας σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις. Η ερώτηση δεν αφορά το νομικό πλαίσιο, αλλά την εμπειρική εφαρμογή του στην πράξη.

Συγκεκριμένα, σε περιπτώσεις όπου υπάρχει μόνο ένας μαθητής που απουσίασε, παρατηρείται γενικευμένα η τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών; Δηλαδή, κατά την ημέρα της αναπλήρωσης της εξέτασης, συντάσσονται εκ νέου θέματα αντίστοιχης δυσκολίας κατόπιν συμφωνίας των διδασκόντων;
Επιπλέον, πώς διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα της εξέτασης όταν ο μαθητής εξετάζεται μόνος, χωρίς την παρουσία άλλων μαθητών και ενδεχομένως με λιγότερους επιτηρητές, γεγονός που θα μπορούσε να δημιουργήσει υπόνοιες ή έδαφος για πιθανή παρέκκλιση από την αμεροληψία της διαδικασίας;

Ρωτώ με βάση μια διαφορετική εικόνα που μου παρουσιάζεται ως συνηθισμένη πρακτική, και όχι θεωρητικά ή βάσει κανονισμών. Υπάρχει σχετική εμπειρία που να επιβεβαιώνει την τήρηση ή την απόκλιση από τις καθιερωμένες διαδικασίες σε παρόμοιες περιπτώσεις;

Στο δικό μου σχολείο τηρήθηκε ο νόμος μέχρι τέλους. 2 επιτηρητές μέσα ώστε να είναι αμερόληπτη η διαδικασία. Στην τελική και κανονικά όταν γράφουν όταν υπάρχουν 2 επιτηρητές στο τέλος μπορεί να παραμείνει μαθητής μόνος του και δεν είναι απαραίτητο οι 2 τελευταίοι να φύγουν μαζί.

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιουνίου 08, 2025, 12:43:04 pm »
Καλημέρα σας,
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις πολύ βοηθητικές απαντήσεις.
Όταν πάρει κάποιος πρώτη φορά οργανική ως νεοδιοριστος και αιτηθεί απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ παίρνει τα μόρια της οργανικής ή της απόσπασης;
Αν τον τοποθετήσει η διεύθυνση μετά από άδεια σε κενό, γιατί η δικιά του οργανική είναι καλυμμένη, ποια μόρια παίρνει; Τοποθέτησης ή οργανικής;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Αν αιτηθείς απόσπαση παίρνεις τα μόρια του σχολείου απόσπασης. Αν μετά απο άδεια σε τοποθετήσει η διεύθυνση σε άλλο κενό απο της οργανικής σου (και το δεχτείς, γιατί αν επιμείνεις είναι υποχρεωμένοι να σε βάλουν στην οργανική σου) νομίζω παίρνεις τα περισσότερα μόρια.

12
Εάν  πάρουμε νέα οργανική μετά από βελτίωση θέσης και τρέξουν συμπληρωματικές μεταθέσεις, μπορούμε να πάρουμε μετάθεση ή μας προσπερνάει το σύστημα και πρέπει να υπηρετήσουμε τη  νέα θέση (της βελτίωσης εντός νομού);

Αν πάρεις νέα οργανική μετά απο βελτίωση πρέπει να την υπηρετήσεις.

13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Μαΐου 28, 2025, 07:45:57 pm »
Ο σύζυγός μου είναι στρατιωτικός και του ήρθε μετάθεση. Μπορώ να κάνω αίτηση για απόσπαση από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ παρόλο που έχει λήξει η προθεσμία;Γνωρίζει κανείς ποια είναι η διαδικασία;

Ναί γίνεται. Στον ΟΠΣΥΔ υπάρχει η επιλογή "Γενική αίτηση απόσπασης".

14
Καλημέρα, σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερα οργανικά κενά από τους εκπαιδευτικούς που θα δηλώσουν.. Αν στη δήλωση με τις 20 προτιμήσεις βάλω π.χ. 5 σχολεία, υπάρχει περίπτωση να με τοποθετήσουν σε σχολείο που δεν έχω δηλώσει;

Αν είσαι στις 5 πρώτες θέσης λόγω μορίων οχι δεν υπάρχει. Αν είσαι απο την 6η θέση και κάτω ναι υπάρχει (αν οι 5 απο πάνω σου πιάσουν αυτοί τα 5 σχολεία). Όσο πιο κάτω είσαι τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να μην πιάσεις κάποιο απο τα 5 σχολεία που θέλεις.

Σελίδες: 123 ... 195

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32916
  • Τελευταία: Katerina25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185315
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 633
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 540

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.