Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - victor123

Σελίδες: 123 ... 173
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Ιούλιος 24, 2024, 11:56:06 μμ »
Ξερει κανεις, για καποιον που θα παρει τωρα συμπληρωματικη μεταθεση , τα ΠΥΣΠΕ ειναι υποχρεωμενα να του δωσουν τωρα τον Αυγουστο οριστικη τοποθετηση (οργανικη) ή θα εχει απο τον Σεπτεμβριο προσωρινη τοποθετηση ωστε να παρει τον Ιουνιο του 2025 την οργανικη του θεση σε σχολειο;

Είναι υποχρεωμένα να του δώσουν οργανική.

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Ιούλιος 24, 2024, 03:07:20 μμ »
Νομίζω η μόνη περίπτωση να ισχύει αυτό, είναι οι μεταθέσεις που προκάλεσαν το πλεόνασμα να ήταν ειδικές κατηγορίες. Αλλιώς δε θα είχαν πάρει μετάθεση.

Μπορεί το πλεόνασμα να προϋπήρχε. Να μην δημιουργήθηκε τώρα. Αν μια περιοχη πχ είχε 5 πλεόνασμα και οσοι έφυγαν τόσοι ήρθαν οπότε παρέμεινε 5 ή έφυγε 1 ή....ή.....ή και δεν έμεινε ανικανοποίητη μετάθεση πάλι μπορεί να διορίσει.

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Ιούλιος 24, 2024, 12:30:24 μμ »
ΔΔΕ ΜΕ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ή ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

Α' ΑΘΗΝΑΣ +2
Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ +3
Α' ΚΑΒΑΛΑΣ 0
Α' ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 0
Α' ΣΑΜΟΥ 0
Α΄ΧΙΟΥ +1
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 0
ΑΡΚΑΔΙΑΣ +5
ΑΡΤΑΣ +1
ΑΧΑΪΑΣ +1
Β' ΕΒΡΟΥ 0
Β' ΑΘΗΝΑΣ +3
Β' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ +3
Β' ΚΕΡΚΥΡΑΣ 0
Β' ΛΕΣΒΟΥ 0
Β' ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 0
Β' ΣΑΜΟΥ +1
ΓΡΕΒΕΝΩΝ +1
Δ' ΑΘΗΝΑΣ 0
ΔΡΑΜΑΣ 0
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ +4
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ +2
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 0
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 0
ΚΙΛΚΙΣ +3
ΚΟΖΑΝΗΣ +1
ΛΑΡΙΣΑΣ +1
ΠΕΛΛΑΣ +2
ΠΙΕΡΙΑΣ +1
ΠΡΕΒΕΖΑΣ +1
ΡΟΔΟΠΗΣ +2
ΣΕΡΡΩΝ +2
ΤΡΙΚΑΛΩΝ 0
ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 0
ΦΛΩΡΙΝΑΣ 0

Στις περιοχές με πλεονάσματα ΔΕΝ μπορούν να γίνουν διορισμοί.
Στις περιοχές με μηδενικά κενά δύναται να γίνουν διορισμοί, εφόσον έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις μετάθεσης.

Έχεις ένα λάθος. Ακόμα και πλεόνασμα να υπάρχει αν έχουν ικανοποιηθεί όλες οι μεταθέσεις προς μια περιοχή πάλι μπορεί να διορίσει.

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί 2025 ΒΘΜΙΑ
« στις: Ιούλιος 23, 2024, 03:49:42 μμ »
Να δώσει τόσες περίπου θέσεις ξανά στη Δευτεροβάθμια;

Έδωσε έμφαση σε πρωτοβάθμια, για αυτό πιστεύω ότι θα έχουμε περισσότερες εκεί με έμφαση σε Νηπιαγωγούς.
Μακάρι βέβαια να έχουμε τα ίδια νούμερα κι εμείς της ββαθμιας ή έστω και λίγο μικρότερο αριθμό.

Δεν ξέρω αν θα δώσει τόσες πάλι η λιγότερες. Η λογική μου λέει οτι δεν θα δώσει παραπάνω στην Α/θμια λόγω ΕΣΠΑ.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί 2025 ΒΘΜΙΑ
« στις: Ιούλιος 23, 2024, 02:10:46 μμ »
Ανοίγω από τώρα το νήμα για διορισμούς στη ΒΘΜΙΑ το 2025.

Τι να περιμένουμε του χρόνου...στην ΒΘΜΙΑ?

Διορισμοί θα γίνουν αλλά πιστευώ θα πάμε καθαρά πάνω στις συνταξιοδοτήσεις, ίσως και λιγότερες.

Αν και ο υπουργός είπε κάτι για πρωτοβάθμια του χρόνου, προσωπικά πιστεύω πως και του χρόνου θα γίνει το ίδιο (ίσως σε λίγο μικρότερο βαθμό), πάλι στην Δευτεροβάθμια. Ο λόγος είναι το ΕΣΠΑ που υπάρχει για την Α/θμια και του χρόνου. Αν πληρώνεις απο ξένο πορτοφόλι και βολεύεσαι στην Α/θμια γιατί να αλλάξεις το καθεστώς και να τους πληρώνεις απο την τσέπη σου;

6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Ιούλιος 23, 2024, 11:51:51 πμ »
Ναι, αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες. Το ερώτημα είναι π.χ. πώς θα χωρέσουν σε 40 περιοχές 80 νεοδιόριστοι, όταν κάθε περιοχή έχει ένα οργανικό κενό. Η απάντηση είναι απλή. Αν στις 38 μπορούν να διοριστούν 2 εκπαιδευτικοί φτάνουμε τους 78 (40+38). Οι άλλοι 2 θα διοριστούν σε περιοχές που μπορούν να χωρέσουν και 3ο εκπαιδευτικό αυτής της ειδικότητας.

Ανάλογα με την ειδικότητα μπορεί και να μην είναι λίγες αναλογικά και με τον αριθμό των περιοχών που είναι στην εγκύκλιο.

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Ιούλιος 23, 2024, 01:43:56 πμ »
Μα αυτό λενε ολοι! Αν σε μια περιοχή μετα τις μεταθέσεις έχει ένα κενο τοτε εκει μπορει να διορίσει 1000 άτομα!
Αρα βλέπεις για την ειδικοτητα σου τις περιοχές στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενα μετα απο τις μεταθέσεις και θα ξέρεις τις περιοχές που θα διορίσουν

Σε αρκετές ειδικότητες οι διορισμοί θα είναι διπλάσιοι από τα οργανικά κενά της εγκυκλίου. Το πιο απλό είναι να διορίσουν διπλάσιιους εκπαιδευτικούς σε κάθε περιοχή της εγκυκλίου μετατάξεων. Αρκεί να υπάρχουν ώρες για να απασχοληθούν. Σίγουρα, όμως, δεν μπορούν να διορίσουν εκεί όπου δεν έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις μετάθεσης!!!

Όχι μόνο οι περιοχές της εγκυκλίου μετατάξεων.  Αλλά και οι περιοχές που έχουν ικανοποιηθεί όλες οι μεταθέσεις και έχουν ακριβώς 0 κενά (άρα δεν φαίνονται στην εγκύκλιο).

8
Ας μην το υπεραναλύσουμε.Το πως ξεκινάει κάτι και τι λέει, τι εννοεί .... Πολιτικοί έιμαστε; Δεν υποτιμώ καμία ειδικότητα. Μην παραποιείται τις απόψεις μου.
 Και δεν μου άρεσε αυτό με τις πανελλαδικές .... τΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΕΊ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ

Δεν παραποιώ τίποτα. Όποιος και να διαβάσει το μήνυμα αυτό καταλαβαίνει. Να μου πείς οτι δεν είχες αυτή την πρόθεση ναι δεκτό. Στα υπόλοιπα συμφωνώ.

9
Εχεις φανταστει σχολειο χωρις φιλολογο; Δεν είναι η πραγματικότητα αυτή ; Δεν υποτιμώ καμιά ειδικότητα(και το έχω αποδείξει στους συναδέλφους σε όλα τα σχολεία τα οποία βρέθηκα και είναι πολλά) Αντίθετα πιστεύω ότι όσο πιο πλουραλιστικό είναι ένα σχολείο τόσο μεγαλώνει το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει.... Και οι μουσικοί χρειάζονται και οι θεατρολόγοι ... όλοι βοηθούν τα παιδιά ΜΑΣ να γίνουν καλύτερα και πιο πνευματώδη. Δεν συζητώ για ΠΕ04.ΧΧ ( που είναι πράγματι αδικημένοι με την συγχώνευση των ειδικοτήτων τους), πληροφορικούς , Όσους ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ τεχνολογία... κ.λ.π. . Στους επικείμενους διορισμούς ΔΕΝ γινόταν να πέσουν κάτω αυτές οι ειδικότητες(ΠΕ02 και ΠΕ03). Γιατι θα είχαμε το ευτράπελο που αναγκαστήκαν να κάνουν παλιότερα να διδάσκουν στο Γμνάσιο Μαθηματικά όλες οι ειδικότητες πλην των μαθηματικών.... φυσική όποιος του περισσεύουν ώρες και άλλες ηλιθιότητες.... Το τι βολεύει εμάς δεν συμβαδίζει πάντα με την πρόοδο της εκπαίδευσης ...Το ότι δεν σου αρέσουν οι απόψεις μου φυσικά με αφήνει παγερά αδιάφορο. Το πώς τις ερμηνεύεις με βάσει ταδικά σου συμφέροντα είναι δικό σου πρόβλημα.
Υ.Γ ;όταν στο Γυμνάσιο της κόρης μου ξεκίνησε η χρονιά και δεν είχαν Μαθηματικό για ένα μήνα βάλανε να τους κάνουν διόφοροι (για λίγο) και εκεί φάνηκε η ένδεια του συστήματος.

Συνάδελφε αν ξεκινάς με αυτή την φράση ναι υποτιμάς κάποιες ειδικότητες. Ο μαθηματικός θα ρωτήσει αν εχω φανταστεί σχολείο χωρίς μαθηματικό, ο φυσικός αν έχω φανταστεί χωρίς φυσικό κτλ κτλ κτλ.

10
Γιατί να μη διορίσει και σε περιοχές με +1 ή +2 ας πούμε κενό μετάταξης, ειδικά αν είναι περιοχές χωρίς ζήτηση? Ειδικά στη δική μας ειδικότητα δε συμπληρώνεται ο αριθμός 178 μόνο με το διορισμό ενός σε κάθε περιοχή με 0 κενό μετάταξης, εκτός κι αν εννοείς ότι θα διορίσει πολλούς παραπάνω από έναν εκεί.

Δεν έχεις άδικο. Αν δεν έχει αποριφθεί μετάθεση και σε πλεονασματική περιοχή αν θέλει διορίζει. Θα την μπουκώσει όμως και άλλο και θα έχουν θέμα οι μεταθέσεις.

11
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« στις: Ιούλιος 22, 2024, 01:27:42 μμ »
Καλησπερα.Εχω μια ερωτηση προς τους πιο εμπειρους.Ειναι υποχρεωτικο στην κατανομη των περιοχων που θα γινει το μεγιστο που θα παρει σε μια περιοχη να ειναι αυτο που λεει στα κενα των μεταταξεων;Εχει τυχει προηγουμενες χρονιες να παρει παραπανω απο αυτο που λεει σε μια περιοχη;για ΠΕ70 ρωταω

Όχι δεν είναι υποχρεωτικό. Το μόνο που είναι υποχρεωτικό είναι αν δεν έχει ιακνοποιηθεί μετάθεση για αυτή την περιοχή δεν μπορεί να διορίσει.

12
Γνωρίζετε αν οι περιοχές θα είναι οι ίδιες με τον πίνακα των κενών που κυκλοφορεί; Ή θα προστεθούν και άλλες;

Έχει γραφεί. Θα είναι μάλλον οι περιοχές της εγκυκλίου μετατάξεων + όσες έχουν ακριβώς 0 κενά και δεν φαίνονται στην εγκύκλιο.

13
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« στις: Ιούλιος 22, 2024, 01:05:06 μμ »
Μεγάλο θέμα το οποίο σίγουρα θα πρέπει να αναδειχτεί σε νέο ποστ. Καλώ και τους διαχειριστές αν θέλει κάποιος όταν έχει χρόνο να το ανοίξει. Δεν μου κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση όταν απόφοιτοι φιλόλογοι μαθηματικοί κτλ αναλαμβάνουν τη μελέτη μαθητών δημοτικού (δεν το κατακρίνω γιατί εγώ δεν είμαι κάποιος να κρίνει τι κάνει ο άλλος). Δεν μου κάνει εντύπωση όταν δάσκαλοι αναλαμβάνουν αρκετές φορές μέχρι τη Β Γυμνασίου κάποια μαθήματα (ούτε αυτό το κρίνω). Τα επόμενα χρόνια θα δούμε απίστευτα πράγματα στη δημόσια εκπαίδευση. Το Υπουργείο θεωρεί ότι επειδή οι μαθητές αποτυγχάνουν παταγωδώς στις εξετάσεις Pisa, η αιτία είναι το κακό μάθημα από εμάς, τους δασκάλους. Ότι δεν έχουμε την εξειδίκευση να τους μάθουμε γλώσσα μαθηματικά και φυσική στις μεγάλες τάξεις. Φέτος είχα Στ τάξη και στα Μαθηματικά το βιβλίο μαθητή σχεδόν δεν το άγγιξα, πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Τα ίδια τα παιδιά μου έλεγαν μακριά από το βιβλίο κύριε δεν καταλαβαίνουμε τίποτα. Μόνο οι δικές σας σημειώσεις μας βοηθάνε. Το ίδιο και στη Γλώσσα στη διδασκαλία Γραμματικών και Συντακτικών φαινομένων. Μήπως τελικά πρέπει να δει το Υπουργείο τον γενικό εξορθολογισμό της ύλης και γενικά την έκταση της Ύλης; Ειναι δυνατόν στην Έκτη Δημοτικού να πρέπει τα παιδιά να μαθαίνουν αναφορικές προσδιοριστικές και μη προσδιοριστικές προτάσεις όταν ακόμη δεν έχουν εξασκηθεί στην Παραγωγή γραπτού λόγου σε μεγάλο βαθμό; Είναι δυνατόν να βάζουν την Γεωμετρία στα τελευταία κεφάλαια της Στ τάξης των Μαθηματικών και πολλες φορές να μην προλαβαίνουμε να τα κάνουμε; Μιλάμε για Γεωμετρία, ένα από τα πιο βασικά πράγματα για μένα στα Μαθηματικά. Είναι δυνατόν σε κάθε Δημοτικό να μην υπάρχει Εργαστηριο Φυσικών επιστημών για να γίνονται απρόσκοπτα τα πειράματα Φυσικής; Και μπορώ να πω και πολλά άλλα. Ξέρω συναδέλφους μου που πραγματικά κάνουν σπουδαία δουλειά στο Δημοτικό αλλά με ανύπαρκτα μέσα ή πολλές φορές βάζοντας και χρήματα από την τσέπη μας.
Επίσης, στη Δευτεροβάθμια οι επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις Pisa δεν είναι καλές. Φταίνε οι καθηγητές γι αυτό; Φυσικά και ΟΧΙ. Φταίει η απουσία εκπαιδευτικής πολιτικής, ο μηχανισμός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που στηρίζεται αρκετά στην αποστήθιση τεράστιου όγκου ύλης και η απουσία μαθημάτων που θα επιδιώξουν την όξυνση της κριτικής σκέψης των μαθητών. Κάτι τελευταίο: Εάν κύριοι στο Υπουργείο θέλετε να κάνετε μια αλλαγή τότε προχωρήστε στην χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής με κύριο άξονα τη Βιωματική Μαθηση.

Πες τίτλο και θα ανοίξω το νήμα εγώ.

14
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« στις: Ιούλιος 22, 2024, 11:47:34 πμ »
Μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς λέει ο νόμος.  ;;

Μπορείς συναδέλφισσα να διαβάσεις την εγκύκλιο των περσινών διορισμών. Επειδη με το καλό θα έρθει/ήρθε η σειρά σου πρέπει να συνηθίσεις να αναζητάς και μόνη σου τις πληροφορίες. Για να σε βοηθήσω τωρα, ο νόμος με λίγα λόγια λέει ότι όσοι αναγνωρίζουν προυηπηρεσία απο ιδιωτική εκπαίδευση για να διοριστούν πρέπει να έχουν συμπληρώσει 20 μήνες ως αναπληρωτές/ωρομίσθιοι στη δημόσια εκπαίδευση.

Σελίδες: 123 ... 173

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1169202
  • Σύνολο θεμάτων: 19295
  • Σε σύνδεση σήμερα: 549
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 358
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.