Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Άρια 25

Σελίδες: 12
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 11, 2019, 12:01:28 πμ »
Καλησπέρα, ποσο ώρα διδάσκετε το μάθημα πλεον?
Στο φροντιστήριο στο οποίο εργάζομαι, το μάθημα έγινε 4ωρο...

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 10, 2019, 01:07:21 πμ »
Dimitra 28, επειδή ζητούνται τα μέσα με τα οποία ο συγγραφέας επιχειρεί να αποδείξει τον ισχυρισμο του, πρέπει να αναφερθούμε μόνο στα μέσα που έχουν αποδεικτικη ισχύ (επιχειρήματα, τεκμήρια).

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 23, 2019, 10:09:56 μμ »
Δυσκολία στην καταγραφή δεν βρίσκω, δεν βρίσκω όμως και ουσία σε αυτό. Δυσκολία θα αισθανθεί ο μαθητής που τελείωσε τη β λυκείου και είχε συνηθίσει αλλιώς, να μην παρουσιάζει τίποτα χωρίς πλήρη τεκμηρίωση. Αναφέρομαι κυρίως στους δυνατούς μαθητές.

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 23, 2019, 09:11:59 μμ »
Στο συγκεκριμένο κριτήριο οι συγγραφείς μόνο τα βασικά εφόδια παρουσιάζουν. Θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε να απορριφθουν κάποια ως επουσιωδη και να γίνει αναφορά σε όλα. Στην πράξη όμως είναι δύσκολο να παρουσιαστουν χωρίς υπέρβαση ορίου..

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 23, 2019, 08:25:10 μμ »
Και να συμπληρώσω:Εφόσον οι απαντήσεις είναι ουσιαστικά δοσμενες, το ζητούμενο, πέρα από την αξιολόγηση της έκφρασης, είναι η σωστή τεκμηρίωση, που ωστόσο είναι αδύνατη λόγω του συγκεκριμένου ορίου λέξεων. Τελικά, τι ακριβώς ζητείται να κάνουν οι μαθητές; Δεν έχω καταλάβει...

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 23, 2019, 07:43:40 μμ »
Καλησπέρα σας! Έχω την εξής απορία: Γίνεται σε 100 λέξεις να απαντήσεις πλήρως και τεκμηριωμενα σε θέματα έκθεσης π.χ "τα εφόδια που πρέπει να διαθέτει ένας νέος στο σύγχρονο κοσμο"; (κριτήριο 4). Τα εφόδια που αναφέρονται στα κείμενα και πρέπει να αξιοποιηθουν είναι τουλάχιστον 8! Είναι εφικτό αυτό που ζητείται;

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 20, 2019, 12:28:00 πμ »
Iw, δες τα ζητούμενα των τεσσάρων κριτηριων αξιολόγησης που εμπεριεχονται στον φάκελο υλικού "εμείς και οι άλλοι". Εμένα με βοήθησαν να προσδιορισω τις αλλαγές που συντελουνται. Βλέπουμε ότι προστίθενται θέματα νέου τύπου, ποικιλία κειμενικων ειδών π.χ συνέντευξη, ιστοριογραφια, αφίσα με λεζάντα, σκίτσα, σύγκριση κειμένων διαφορετικού είδους . Σίγουρα, πρέπει να δοθεί έμφαση στις γλωσσικές επιλογές του συγγραφέα και πώς αυτές σχετίζονται με το νόημα και το ύφος του κειμένου. Όλα αυτά απαιτούν μια πιο ουσιαστική επαφή με το κείμενο από ότι για να βρεις π.χ την υποτακτικη σύνδεση προτασεων. Βοηθημα που να είναι 100% μέσα δεν ξέρω αν υπάρχει. Θα πρότεινα εκδόσεις Χατζηθωμα.

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2019, 06:48:56 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2019, 06:26:41 μμ »
Δεν έχει να κάνει με το επικοινωνιακο πλαίσιο αλλά με το περιεχόμενο. Ο μαθητής μου απαντά στο τι πρέπει να γίνεται ενώ το θέμα αφορά στο τι γίνεται, πως ο πολίτης κάνει πράξη τη δημοκρατία στην καθημερινή του ζωή. Θεωρείς ότι έχουμε δηλαδή ελπίδες;;

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2019, 05:57:25 μμ »
Καλησπέρα σας, από τις απαντήσεις μαθητή μου στο α ζητούμενο της έκθεσης κατάλαβα ότι δυστυχώς το ύφος του είναι μάλλον δεοντολογικο π.χ ο πολίτης χρειάζεται να ασκεί πίεση στην κυβέρνηση για θεσμικες αλλαγές / να συμμετέχει σε ειρηνικες πορείες διαμαρτυρίας κοκ. Υπάρχουν ελπίδες να μην εκληφθει όλο το α σκέλος ως "εκτός θέματος" ;

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 01, 2013, 08:23:43 μμ »
Καλή χρονιά σε όλους! Μια ερώτηση: Ποιους θεματικούς κύκλους έχετε ολοκληρώσει μέχρι τώρα; Ανησυχώ μήπως πάω αργά και θα ήθελα να κάνω μια σύγκριση με τη δική σας πορεία. Ευχαριστώ!

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 18, 2012, 04:53:30 μμ »
Συμφωνώ με constansn.Τελείωνω το βασικό κορμό των θεμάτων της Γ' Λυκείου λιγό πριν το τέλος της χρονιάς, γιατί παράλληλα κάνουμε επανάληψη και σε ενότητες των προηγούμενων τάξεων ή κάνουμε κάνενα άλλο θέμα συνδυαστικό ή κάτι πιο γενικό (πχ. στη θανατική ποινή κάνουμε και την ενότητα δικαιοσύνη- νόμοι και λύνουμε και έναν εκθεσιότιτλο γενικά για την αξιοκρατία/ αναξιοκρατία κλπ.)

Σας ευχαριστώ και τους δυο!

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 18, 2012, 11:58:47 πμ »
Καλημέρα σε όλους!
Πείτε μου, αν θέλετε, τη γνώμη σας. Μέχρι πότε πιστεύετε ότι πρέπει οπωσδήποτε να έχει βγει η ύλη και να ξεκινούν οι επαναλήψεις;
Ευχαριστώ.

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2012, 12:06:07 μμ »
Καλημέρα! Ξέρω ότι έχω κουράσει με το ίδιο παράδειγμα κάθε φορά, αλλά σπάω το κεφάλι μου.

Προβάλλεται συχνά το επιχείρημα ότι η ηλεκτρονική συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών απειλεί το ανθρώπινα δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες. Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων διευκολύνεται αλλά δεν εξαρτάται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους. Αποδείχθηκε πολλές φορές ότι, και χωρίς αυτές, παραβιάζονται θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες. Συνεπώς, το κύριο θέμα είναι η διαρκώς βαθύτερη και απ' όλες τις κατευθύνσεις εδραίωση της υπεύθυνης και σταθερής λειτουργίας της δημοκρατίας.

Ο ισχυρισμός είναι ή όχι πειστικός;  :

Διάβασα την άποψη -κι ευχαριστώ πολύ- ότι οι αιτίες που απειλούν τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι επαρκείς, άρα αυτό δεν τον καθιστά και τόσο πειστικό.
Μήπως υπάρχει κάποια άλλη άποψη επί του θέματος;

Η επαγωγική ισχύς ενός (επαγωγικού) επιχειρήματος, σε αντίθεση με την ορθότητα του παραγωγικού επιχειρήματος, είναι σχετικό και όχι απόλυτο μέγεθος. Αυτό σημαίνει ότι μερικά επαγωγικά επιχειρήματα είναι ισχυρότερα από άλλα.

 Εδώ, το συμπέρασμα "το κύριο θέμα είναι η διαρκώς βαθύτερη και απ' όλες τις κατευθύνσεις εδραίωση της υπεύθυνης και σταθερής λειτουργίας της δημοκρατίας" μου φαίνεται αρκετά πιθανό, γιατί, πράγματι, μόνο τότε θα σταματήσουν να παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι ελευθερίες. Κατάφερε, λοιπόν, να ανατρέψει το επιχείρημα ότι ο βασικός "εχθρός" των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι "η ηλεκτρονική συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών", αφού και χωρίς αυτές η παραβίαση υφίσταται. Πιστεύω ότι το επιχείρημα έχει πειστική αξία. Εχω επηρεαστεί και από το βοήθημά μου που λέει σχετικά με τους επαγωγικούς συλλογισμούς ότι "όσο πιο πιθανό είναι ένα συμπέρασμα, τόσο πιο ισχυρό είναι το επιχείρημα".

Επειδή ασχολούμαι με αυτό το μάθημα πρώτη φορά καλό είναι να περιμένεις τις απόψεις εμπειρότερων συναδέλφων.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29639
  • Τελευταία: asepoulla
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1020480
  • Σύνολο θεμάτων: 17552
  • Σε σύνδεση σήμερα: 318
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 40
Επισκέπτες: 187
Σύνολο: 227

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.