Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - penaki01

Σελίδες: 123 ... 16
1
Αντιγράφω μια ενδιαφέρουσα άποψη που βρήκα στο ίντερνετ:
"(Προωθημένο μήνυμα)

Τελειώνει η σχολική εβδομάδα και έχω να πω τα εξής. Μάθημα με μάσκα ΔΕΝ γίνεται. Οποιος λέει το αντίθετο λέει ψέματα, ενδιαφερεται μόνο για την φοβισμενη πάρτη του και ποσώς τον ενδιαφέρει αν τον ακούει κανείς, αν μπορεί να τον παρακολουθήσει, τι σχέση διαμορφώνει με τα παιδιά, τί μάθημα κάνει.
Διαταράσσεται όλη η σχέση επαιδευτικού-μαθητή, με τα μέτρα τους καταστρέφεται η σχολική ζωή, καταστρέφεται η ψυχολογία όλων μας, στα σχολεία επικρατεί ένας εκνευρισμός.
Μπαίνω πρώτη φορά σε τάξεις με παιδιά που δεν έχω ξαναδεί και βλέπω μάτια να με κοιτάνε. Θα τελειώσει η χρονιά και δεν θα γνωρίζω πώς ήταν οι μαθητές μου. Θα έρχεται ο γονιός να με ρωτήσει και θα τον ρωτάω τί μάσκα φοράει το παιδί τους μήπως και καταλάβω για ποιό μου μιλάνε. Είναι σοβαροί οι άνθρωποι;
Για να μην πω για το ανθυγιεινό του θέματος. Με ποιές έρευνες έχουν επιβάλει σε υγιείς ανθρώπους τόσες ώρες μάσκα, με ποιές έρευνες παιδιά και ενήλικες έχουν επί 40 λεπτά κλειστές τις αναπνευστικές οδούς και δεν δημιουργείται πρόβλημα, με ποιές έρευνες επιβάλλουν σε έναν εκπαιδευτικό με κλειστή μύτη και στόμα να μιλάει δυνατά για να φτάσει η φωνή του και στο τελευταίο θρανίο τρώγοντας την μάσκα του, από τις ανάσες που αναγκάζεται να πάρει; Εχουν υπόψη τους πόσο μιλάμε στην τάξη, ότι η τάξη είναι ομιλία, επικοινωνία με φωνή και με εκφράσεις; Ποιές έρευνες δείχνουν ότι η βρεμένη μάσκα μου από την ομιλία είναι υγιεινή για τόση ώρα που την φοράω; Τέσσερις μάσκες αλλάζω κάθε μέρα.
Πολλά παιδιά έχουν μόνο μία μάσκα και το πανί που τους έδωσαν για μάσκα, αδιαφορώντας παντελώς για την καταλληλότητα, όπου από τις τρύπες στο πλάι δεν περνάει απλά κορονοϊός, αλλά ολόκληρο το αεροπλανοφόρο Charles de Gaulle.
Ποιές έρευνες λένε ότι δεν επηρεάζεται η εκπαιδευτική διαδικασία και η μάθηση; Γιατί εγώ ως εκπαιδευτικός λέω ότι επηρεάζεται, γιατί δεν βλέπω πρόσωπα, γιατί δεν ακούω τί μου λένε και δεν με ακούνε κιόλας, εμείς δεν έχουμε μικρόφωνα, όπως αυτοί που πήραν για εμάς τις αποφάσεις, γιατί μέσα οι τάξεις είναι φούρνος, γιατί πολλά παιδιά ζαλίζονται, άλλα φοβούνται να πουνε ότι έχουν πρόβλημα, γιατί το πρόσωπο, οι εκφράσεις και η φωνή, που είναι τα πιο σημαντικά στην διδασκαλία, χωρίς αυτά δεν υπάρχει μάθημα, λείπουν.
Στην Κύπρο ήδη επέτρεψαν στους εκπαιδευτικούς να κάνουν μάθημα χωρίς μάσκα. Σε ένα σωρό χώρες στα σχολεία δεν φοράνε μάσκα ή την φοράνε μόνο στο διάλειμμα. Στο Βέλγιο 70 γιατροί έστειλαν επιστολή στην κυβέρνηση ζητώντας να σταματήσει η χρήση μάσκας στα σχολεία λόγω πληθώρας προβλημάτων που αναπτύσσουν τα παιδιά.
Εδώ πετάμε τον χαρταετό και ακούμε έναν αντιπαθητικό κύριο που έχει κάνει τα σχολεία Αουσβιτς και συμβουλεύει τους γονείς να μην αγκαλιάζουν τα παιδιά τους. Εναν άσχετο με την εκπαίδευση δηλαδή, που έχει τάσεις μεγαλομανίας θεωρώντας ότι οι προσωπικές του απόψεις είναι σημαντικότερες του ΠΟΥ, ο οποίος όταν μίλησε για πανδημία ήταν ΟΚ, αλλά δεν ήταν ΟΚ όταν είπε ότι για να βάλουμε μάσκα σε παιδιά πρέπει να μην παρεμποδίζεται το μάθημα και να συντρέχουν πολλές προϋποθέσεις, που σε πάρα πολλές περιοχές στην Ελλάδα δεν συντρέχουν.
Ως εκπαιδευτικός και θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την χρήση μάσκας στο σχολείο. Και να μου επιτρέψουν οι λοιμωξιολόγοι να είμαι πολύ πιο ειδικός από αυτούς επί του θέματος.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ με τις ποιοτικές προδιαγραφές που θα έπρεπε να έχει ένα μάθημα. Και για να γίνει οι συνθήκες ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ.
Δεν πληρώνομαι για να κοροϊδεύω.
Οφείλω να μιλήσω.
Δεν είναι θέμα άρνησης. Είναι θέμα επαγγελματισμού.
Αφήστε ήσυχα τα σχολεία να κάνουν την δουλειά τους.

Συγκρίσεις με τους χειρουργούς στην μούγκα μέσα στο χειρουργείο με 3 άτομα, και αν, και έναν αναίσθητο, καθώς και με καρκινοπαθή παιδάκια που νοσηλεύονται, να πάνε να τις πούνε σε άλλους αντίστοιχους ηλίθιους, όχι στους εκπαιδευτικούς που βγάζουμε το λαρύγγι μας για να διδάξουμε σε τάξεις 25 ατόμων δυο πράγματα.
Αν δεν τους ενδιαφέρει το σχολείο, να βγουν να το πουν.
Αν τους ενδιαφέρει, να βγάλουν τις μάσκες.
Αλλωστε ό,τι δεν κολλήσουν στην τάξη, θα το κολλήσουν στο διάλειμμα, στην πλατεία, στον δρόμο, που είναι όλα μαζί αγκαλιά. Εκτός κι αν νομίζουν ότι έξω είναι σε γυάλα.
Γιατί η υποκρισία μαζί με την ανοησία περισσεύουν πλέον...."


συμφωνώ απόλυτα

2
PENAKI01, ηρέμησε λίγο!! Ντροπή ξεντροπή ναι μερικοί κάνουν παραπάνω παιδιά, για να βολευτούν εις βάρος άλλων. Στο εκτοκοσμικό ελλαντιστάν ζούμε...Και αν εσύ δε γνώρισες άτομα που γεννοβολούσαν για τη θέση του ''αναπληρώτη΄'', εγώ έχω γνωρίσει πολλά που το παραδέχονταν ανοικτά, ακριβώς επειδή είχαν αβάντες εις υγείαν των κορόιδων! Καλώς ήρθες στον αληθινό κόσμο!


Εγώ ήρεμη είμαι γιατί ξέρω γιατί έκανα οικογένεια. Γιατί την έφτιαξα πριν ξεκινήσω να δουλεύω στο δημοσιο δουλεύοντας με βιβλία και αποδείξεις σαν ελεύθερος επαγγελματίας. Την επίθεση και απότομη και απόλυτη κυρίως άποψη και συμπεριφορά την εκφράζεις εσύ και αρκετοί άλλοι που ομολογώ δε το περιμένα. Απλά με αφήνει εκπληκτη όλο αυτό και αναρωτιέμαι πού κρύβονται όλοι αυτοί οι αναπληρωτές που εκαναν παιδιά εις βάρος άλλων όπως λες. Τέλος πάντων...ας είναι. Κάθε άνθρωπος κάνει επιλογές και κάθε νομός βγαίνει αλλάζει όπως και οι καιροί... μπορεί κάποιοι από αυτούς που χαίρονται να το αναθεωρήσουν όταν θα βρεθούν σε παρόμοια κατάσταση... μπορεί και όχι. Και μιλώ γενικά για τα κοινωνικά όχι μόνο για τα παιδιά. Κατά τα άλλα έχει ο Θεός για όλους.

3
THEODORA7, πολύ σωστά τα λες και εσύ και πολλοί άλλοι. Τόσα χρόνια που επωφελήθηκαν από τις αδικίες εις βάρος μας, δεν τους έπιασε ο πόνος και η ''ανθρωπιά'' που κάποιος άγαμος και άτεκνος εξοριζόταν εξαιτίας των!!! Τώρα που θα βρεθούν στη θέση που βρεθήκαμε, ο τρόμος ζωγραφίστηκε στο πρόσωπό τους! Επιπλέον, οι περισσότεροι κάνουν πολλά παιδιά για λόγους προνομίων και αδικιών εις βάρος άλλων κι όχι από αστείρευτη αγάπη για τα παιδιά!!! Μη μας δουλεύουν! Το έχω διαπιστώσει από πρώτο χέρι πολλά χρόνια τώρα...


Ντροπή να λέμε ότι κάνει κάποιος παιδιά για να πάρει μια θέση αναπληρωτή....το τονίζω αναπληρωτη τόσα χρόνια. Ντροπή... Έχεις ιδέα τι χρειάζεται ένα παιδί;;; Έχεις ιδέα τι ευθύνες και τι ψυχική κούραση ειναι;;;; Δε μιλώ για το οικονομικό για μενα είναι το τελευταίο, από την ευθύνη που έχεις να το μεγαλώσεις.

4
Μαλλον έχετε χαθεί λίγο. Το θέμα δεν είναι πως φέρονται μερικοί γονείς και αν εκμεταλλεύονται καταστάσεις. Και πόσες φορές το έχουμε συναντήσει. Πάντα υπάρχουν άνθρωποι που φέρονται εγωιστικά. Το θέμα είναι τα κοινωνικά κριτήρια γενικά. Καταλάβετε το. Γιατί σε λίγο θα πιστέψω ότι όταν βλέπετε έγκυο δε θα δίνεται προτεραιότητα γιατί εκμεταλλεύεται την κατάσταση τής.

5
Νομίζω ότι πάνω κάτω οι περισσότεροι λέμε το ίδιο πράγμα και κάπου χανόμαστε στη μετάφραση.

Ναι στην διευκόλυνση συναδέλφων με προβλήματα υγείας ή/και με παιδιά, εάν και εφόσον δεν είναι εκμετάλλευση. Ναι, να τοποθετούνται οι συνάδελφοι με προβλήματα υγείας όσο πιο κοντά στο σπίτι τους ή/και σε νοσοκομείο γίνεται, όχι όμως να τοποθετούνται σε δυσπρόσιτα από δική τους επιλογή παρακάμπτοντας τη σειρά του πίνακα. Ναι, να είναι οι γονείς κοντά στα παιδιά τους, όχι όμως να επιλέγει ένας τρίτεκνος πρώτος σχολείο στην άλλη γωνιά της Ελλάδας έχοντας αφήσει τα παιδιά του πίσω.

Μια τέτοια πρόβλεψη, νομίζω, θα μας έβρισκε σύμφωνους όλους. Τα κρεσέντα δε νομίζω ότι βοηθάνε κανένα.


Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε. Όλα με κάποια μελέτη και προϋποθέσεις. Όχι όλα σε ένα επίπεδο.

6
Και εγώ έχω τρια σκυλιά...απαιτώ να προταχθω στον πίνακα....μωρέ πάτε καλά;από την στιγμή που τα παιδιά μοριοδοτηθηκαν στους πίνακες κατάταξης το θέμα έχει λήξει...αν και τα παιδιά δεν πρέπει να αποτελούν καν κριτήριο μοριοδοτησης..δηλαδή αν κάποιος .είναι άτεκνος  αλλά έχει μάνα με προβληματα υγείας τι πρέπει να κάνει;οκ κουτοπονηριες τελος...μόνο τα άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας πρέπει να έρχονται όσο πιο κοντά στον τόπο τους...τα ζευγάρια που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν πρέπει να τιμωρούνται και να βρίσκονται στον πάτο του πίνακα...κοινωνική πολιτικη αλλα και αυτή έχει κάποια όρια...και.αφου επιλέξετε σχολείο οι τριτεκνοι και πολύτεκνοι ξεκινάτε τα παράπονα στον διευθυντή ότι δεν μπορείτε να έρχεστε την πρώτη ώρα,ότι δεν μπορείτε να αναλάβετε γιορτές και πάει λέγοντας



Άστο αυτό με τις πρώτες ώρες...δε παίζει είναι κατοχυρωμένο από τους παλιούς σε κάθε σχολείο. Ελα με κάνετε και γελάω τώρα. Ποιος παλιός μόνιμος θα αφήσει αναπληρωτή όσα παιδιά και να έχει να κανονίσει ποιες ώρες προτιμά να πάει. Και ειδικά αν δεν έχει ξαναυπαρξει στο συγκεκριμένο σχολείο. Που στη τελική είναι υποχρέωση μας να είμαστε 8-2 σχολείο. Όλοι. Ξεκίνησα να πάω μια ώρα διαδρομή για δύο ώρες σχολική εορτή , που ήταν στα καθήκοντά μου στη τελική, και μου λέει συνάδελφος που έμενε στο μέρος αυτό αν ήξερα ότι θα ερχοσασταν και εσείς από μακριά δε θα ερχόμουν γιατί βάριομουν. Σας παρακαλώ. Ξεφεύγει το θέμα νομίζω. Ας μη το συνεχίσουμε... Αυτά κάνουμε και μας κοροϊδεύουν ότι δε δουλεύουμε.

7
Φίλη μου η γενίκευση δεν κάνει καλό. Όταν λες όμως μόνιμος που.....    και δεν εξυπηρετεί......  ξέρεις τι θέματα μπορεί να έχει; Μπορεί ο συγκεκριμένος να ήταν μαλάκα... μπορεί και να είχε σοβαρότερο πρόβλημα από το δικό σου. Δεν πρέπει να γενικεύουμε και να λέμε ο μόνιμος κτλ δεν εξυπηρετεί. Εξαρτάται από την περίπτωση. Αν εσύ έχεις φάει για χρόνια όλες τις δυσκολίες και μετά από πχ 10+ χρόνια πήγαινες κοντά στο σπίτι σου με διορισμό είσαι 100% σίγουρη ότι θα εξυπηρετούσες κάποιον;


Άφησε με να ξέρω καλύτερα...και αυτό ακριβώς λέω δε το γενικεύω. Πάντα το εκανα αυτό στη ζωή μου να μη τα βάζω όλα στο ίδιο καζάνι. Και δεν ήμουν εγώ αυτή...αλλά ναι θα την εξυπηρετουσα την οποιαδήποτε συνάδελφο σε μια τέτοια περίπτωση. Γιατί είναι θέμα ανθρωπιάς. Γιατί δε κόστιζει τίποτα μια ώρα  μάθημα δίπλα στο σπίτι μου. Τέλος πάντων.

8
Ας μάθουμε να λέμε δόξα τω θεώ και ας μη κοιτάμε να φάμε τον διπλανό μας. Σίγουρα η απόλυτη πρόταξη στους πίνακες ποτέ δεν ήταν δίκαιη γιατί και αυτό ισοπεδώνει πολλά.

9
Ακριβώς η συζήτηση δεν έχει τέλος. Αυτό που λέω όταν δε το ζεις δε καταλαβαίνεις και γίνεσαι μονομερής. Το να καταργούμε τη κοινωνική πρόνοια και την ανθρώπινη πλευρά μας γιατί βρέθηκαν οι εξαιρέσεις μπροστά μας είναι άδικο. Δε προταξα το πρόβλημα του παιδιού μου ,ούτε τη τριτεκνια μου για να ευνοηθω. Όμως κι εγώ έχω αντιμετωπίσει την απανθρωπιά μονιμου που πάει στο σπίτι του με τα πόδια να μην εξυπηρετεί συνάδελφο μονογονεϊκης οικογένειας με παιδί να κάνει αυτός έκτη ώρα μάθημα και αυτή πέμπτη ώρα για να κάνει μια ώρα διαδρομή να γυρίσει σπίτι της στο παιδί της μια ώρα νωρίτερα. Άρα να τα βάλω με τους μόνιμους ;;;Το εκφράζω ταπεινά αλήθεια τελευταία φορά ...ας μη κοιτάμε μόνο τη δική μας πλευρά. Γιατί στη πορεία ίσως βρεθούμε και εμείς.

10
Έχουν βρεθεί πολλές φορές στο δρόμο. Όταν έκοψαν τις παροχές από τα ταμεία. Ενώ πληρώνεις εκαντοντάδες ευρώ για λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ψυχοθεραπεία και άλλα. Αλλά κανένας δίπλα τους. Άστο ...είναι να μη σου τύχει...κάντε το σταυρό σας και πείτε δόξα τω θεώ. Και όχι μεγάλες βαρυγδουπες κουβέντες.

11
Είναι γελοίο να το λεμε αυτό στις μέρες μας. Κανένας δε κάνει παιδιά για να διοριστεί. Γιατί δεν υπάρχει αυτό πλέον. Και έρευνα που βγήκε πέρυσι έδειξε ότι το 60 τοις εκατό στην Ελλάδα είναι με ένα παιδί. Οι υπόλοιποι σχεδόν είναι με δύο. Τι λιγότεροι λοιπόν;; Ελάτε τώρα. Και το ξαναλέω επιλογή του καθενός είναι τι θα κάνει στη ζωή του, επιλογή και του πολύτεκνου που έκανε παιδια με το θέλημα του Θεού φυσικά. Το θέμα όμως δεν είναι ο πολύτεκνος , ο ανύπαντρος και έχων ένα η δύο παιδιά είναι η κοινωνική πρόνοια προς κάθε ομάδα. ΑΜΕΑ , πολύτεκνοι κλπ. Χάνουν σιγά σιγά κάθε δικαίωμα. Χίλιες φορές να μη μοριοδοτουνταν στους πίνακες. Συμφωνώ. Αλλά στη τοποθέτηση κοινωνικά κριτήρια θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη. Κάποια πρόνοια θα έπρεπε να λαμβάνεται.ως μόνιμη και μητέρα θα πρέπει να ξέρεις πολύ καλά τη μέριμνα που σου δίνει ο νόμος όταν αρρωσταίνουν τα παιδια σου. Γιατί εγώ σαν αναπληρώτρια να μην την έχω;;; Δε τα έβαλα με τους μόνιμους όμως ούτε άρχισα να βρίζω και να λέω κόψτε τις άδειες των μόνιμων. Ένα παράδειγμα λέω εγώ τώρα....

12
Να πω κι εγώ κάτι στους τρι-πολύτεκνους: Δε σας φτάνει τόσα χρόνια με τον νόμο- έκτρωμα της Γιαννάκου που λυμαίνεστε τον πίνακα και πηδάτε σειρές, μιλάτε κι από πάνω. Πείτε μου  έναν τριτεκνο-πλην ελαχίστων εξαιρέσεων- που έδωσε ΑΣΕΠ κι έπιασε τη βάση. Με άριστα το 100, έγραφαν Ιστορία 7 οι Φιλόλογοι οι τρίτεκνοι. Πήρατε τα μόρια στον πίνακα, τέλος. Να πείτε κι ευχαριστώ. Πήρατε την προϋπηρεσία τόσα χρόνια,  να πείτε ευχαριστώ. Και κάτι τελευταίο: Από την απογραφή του 2001 ως την απογραφή του 2011 είμαστε λιγότεροι. Συνεπώς, το κατάπτυστο αυτό σύστημα απέτυχε, γιατί άφησε ανύπαντρους και άτεκνους όλους τους υπόλοιπους.
[/quo





Είμαστε σοβαροί;;; Το σύστημα άφησε ανύπαντρο και άτεκνο κάποιον; Έλατε τώρα; Όταν ο άλλος λέει στον πολύτεκνο χαρά στο κουράγιο σου ρε φίλε με τόσα παιδιά. Εγώ ένα και πολύ μου είναι. Δε μπορώ να κλειστω και μέσα , θέλω και τις διακοπές μου και του το λέει ετσι ευθέως του φταίει το σύστημα; Αυτός που λέει το υποτιθέμενο μπράβο είναι αυτός που τον πολεμά. Και καλά κάνει και επιλέγει να κάνει ένα , δικαίωμα του , αλλά μη τα βάζεί με τον άλλον μετά και λεει πίσω από την πλάτη του , δουλειά δεν είχε να κάνει και κάνει παιδιά για τα μόρια. Έλεος. Γιατί δε ξέρει πως είναι να τα μεγαλώνεις. Αααα και μη πιάσουμε αυτούς που έχουν θέμα ιατρικό γιατί αυτοί δε ξεστομίζουν τέτοιες κουβέντες...

13
Ε όχι και αραχτοί καφεδάκι...άστο μην ανοίξουμε κουβέντα για αυτό γιατί για να εκφραζεσαι έτσι δεν έχεις ιδέα πως είναι μια μέρα με ένα παιδί παραπληγικό, με ένα παιδί στο φάσμα του αυτισμού, με ένα παιδί με νοητικη. Δε σου φτάνουν ούτε τριάντα ώρες το 24 Ώρο .

14
Καλημέρα...ούτε κι εγώ  θα ξαναμπώ στη διαδικασία να πω τι πρέπει και τι δε πρέπει. Για άλλη μια φορά τρωγομαστε μεταξύ μας. Για άλλη μια φορά κινούμαστε όπως πάει η εκάστοτε κυβέρνηση. Δεν είδα κανένα να αγωνίζεται για τα δικαιώματα των ΑΜΕΑ αν δεν αντιμετωπίζει την ίδια κατάσταση από αυτούς που είναι τοοοοοοσο ενάντια στους τριτεκνους - πολύτεκνους τώρα που αδικήθηκαν και αυτοί μαζι.. Είναι να μην βρεθούμε στην ανάλογη θέση αυτό ξέρω εγώ. Και μη συγκρίνουμε ιδιωτικό με δημόσιο γιατί υπάρχει και το ελεύθερο επάγγελμα που δε μπορείς να πάρεις άδεια από το πουθενά. Σημασία έχει ότι αλλάζει ο κάθε υπουργός κάτι και εμείς σφαζομαστε. Το έχω ξαναπεί για αυτό η παιδεία είναι παιχνίδι για αυτούς.

Σελίδες: 123 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1038738
  • Σύνολο θεμάτων: 17770
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 412
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.