Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Anemos2017

Σελίδες: 123 ... 112
1
Γίνατε όλοι ειδικοί επιστήμονες για όλα τα ιατρικά, οικονομικά, πολιτικά κλπ ζητήματα που απασχολούν την χώρα. Κάποιοι άλλοι, αναξιοπαθούντες αυτοί, εύχονται να κλείσουν τα σχολειά για τους δικούς τους  προσωπικούς λόγους....Και μετά απορούμε πως με τόσους επιστήμονες η χώρα δεν μπορεί να ορθοποδήσει....Ο  Θεός αυτοπροσώπως να δώσει οδηγίες για το πρόβλημα, πάλι ανεφάρμοστες θα τις κρίνετε γιατί ίσως δεν συμφωνούν με τις προσωπικές αντιλήψεις του καθενός. Σταθείτε ψύχραιμοι, τηρήστε τις οδηγίες κατά το δυνατόν, καθοδηγήστε  όσο μπορείτε τους μαθητές να είναι προσεκτικοί  και μην σπέρνεται τον πανικό.

2
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 20, 2020, 07:44:53 μμ »
 Leon21
Να παραθέσεις τώρα τα σχόλια που υπάρχουν αναφορές σχολιαστών ότι θέλουν να χειροδικησουν σε βάρος των μαθητών τους. Αν δεν το κάνεις τότε λίαν επιεικώς ψευδεσαι.

3
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 18, 2020, 07:05:29 μμ »
Πάντα με το καλό το λόγο. Και αγωνίστηκες να υπηρετήσεις αυτό το στρεβλό σύστημα!! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.... πραγματικά!


Οι δικοί μου με ρώταγαν μετά απ' την επίσκεψη στους καθηγητές άμα δε θέλω τελικά να σπουδάσω και να γίνω εργάτης. Εγώ απάνταγα μην ακούτε τι σας λένε. Καθηγητές είναι. Άρα ανίδεοι εξ ορισμού. Στις εισαγωγικές του '98 (προτελευταία χρονιά των δεσμών) έπιασα φυσική και χημεία 19 μαθηματικά 18 και έκθεση 13. 5532 μόρια για να θυμηθούν κι οι παλιοί εκείνης της εποχής τη μοριοδότηση. Έκθεση επίσης δεν άνοιγα βιβλίο. Πέρναγα στους Ηλεκτρολόγους του Μετσοβίου. Την πρώτη σχολή ζήτησης. Είχα δηλώσει φυσικό πρώτη επιλογή την άνοιξη με το μηχανογραφικό. Καθηγητής δε μου 'δωσε κανείς συγχαρητήρια. Πήξανε στο κλάμα οι μίζεροι. Μα ήσαν απασχολημένοι η αλήθεια είναι. Να παρηγορούν τους άριστους μαθητές σημαιοφόρους παραστάτες κτλ που είχαν όλοι περάσει σε ΤΕΙ. ... .....................Σήμερα στις σχολικές τάξεις αναπαράγουν τ' όμοιο.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 08:08:23 μμ »
Καιρός είναι, οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να διαβάζουν περισσότερο για να πετύχουν, διότι κάθε πράξη έχει και τις συνέπειές της.

Πρέπει να λάβει τέλος το συντομότερο δυνατόν η πολιτική της "ελάχιστης προσπάθειας"
 Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνω δυστυχώς πως η όποια επιείκεια εκλαμβάνεται ως αδυναμία εκ μέρους των μαθητών.

5
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 06:46:24 μμ »
Όταν ένας μαθητής δεν συμμετέχει στο μάθημα είτε κοιτάζει έξω από το παράθυρο είτε μιλάει θα πάρει και χαμηλή βαθμολογία για η αδιαφορία του είναι πασιφανής. Απλά όποιος κάνει μαζί με την αδιαφορία του αισθητή την παρουσία του με φασαρία κλπ. επιβαρύνει την θεση του περισσότερο. Η βαθμολογική διαφορά είναι ελάχιστη μεταξύ τους και φυσικα δεν θα πριμοδοτήσω τον έναν επειδή είναι σιωπηλός. Προκλητικοί είναι και οι δυο ο καθένας με τον τρόπο του φυσικά.

6
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2020)
« στις: Φεβρουάριος 14, 2020, 02:52:44 μμ »
The Moody Blues -  Nights in white satin


https://www.youtube.com/watch?v=Sx8d--usWKI

7
Ούτε "τσουβαλιασμα" υπάρχει , ούτε είναι ισχυρογνώμονες όσοι δε συμφωνούν μαζί σου.
Απορώ με ποιο τρόπο "κυνηγάς" τον κηδεμόνα και αποφεύγεις να του τηλεφωνήσεις.

Διαβάζεις τι γράφω; Ενημέρωση δε θα του κάνω μέσω τηλεφώνου για το πρόβλημα. Θέλω να παρουσιαστεί στο σχολείο, αλλά αποφεύγει. Αλλά όταν εχεις στη σκέψη σου μόνο την απαξίωση δεν προσέχεις τι διαβαζεις.

8
Ου με πείσεις, καν με πείσης.
Αριστοφάνης

Αυτή είναι η τακτική σου.....Γενικό τσουβάλιασμα. Μια εβδομάδα κυνηγάω  κηδεμόνα για  ενημέρωση σχετικά με παραβατικότητα του καμαριου του. Βρες μου τρόπο  να τον φέρω στο σχολείο για να μην φανώ αδύναμος στα μάτια σου.
Τηλεφωνική ενημέρωση δεν θέλω να κάνω, εχω τους λόγους μου, αλλά αυτός ...πέρα βρέχει...


9
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:12:07 μμ »
Σε ποιον θα εκτεθεί ο εκπαιδευτικός;
Και για ποιο λόγο; Επειδή δε μοιράζει απλόχερα τα 18άρια, τα 19άρια και τα 20 άρια;
Έγραψα αυτό.
Παράθεση
Πετυχαίνουν να σε εκθέσουν κατά κάποιο τρόπο. Για να αλλάξει η βαθμολογία είναι αδύνατο αλλά δημιουργείται ένα αρνητικό κλίμα
Κατά κατά λοιπά εξαρτάται τι θα πουν στην προϊσταμένη αρχή, τι ειδους "επιχειρήματα" θα χρησιμοποιήσουν.
Και αυτές οι συζητήσεις δεν είναι γενικά ευχάριστες.... Λεγε...λεγε...στο τέλος κάτι μένει και ενίοτε το βρίσκουμε μπροστά μας..

10
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:06:30 μμ »
Και αν ο γονιός δεν δέχεται την εξήγηση και λέει τα περί μη συμπάθειας τι απαντά ο εκπαιδευτικός;
Αν υπάρχουν τα πρόχειρα,τεστ, εργασίες κλπ ο,τι δηλαδή προβλέπεται στο ΦΕΚ ..ε, τότε ας λέει...

11
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:00:18 μμ »
Τον εαυτό τους εκθέτουν. Αν ο εκπαιδευτικός μπορεί να τεκμηριώσει τη βαθμολογία του, δεν έχει να φοβηθεί κάτι.

Εννοείται ότι ο εκπαιδευτικός μπορεί και πρέπει να τεκμηριώσει τη βαθμολογία του, αλλιώς πρόκειται για αυθαιρεσία.
Γενικά όμως όταν το θέμα ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια του σχολείου και της λογικής το αρνητικό κλίμα δεν παύει να δημιουργείται.

12
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:23:29 μμ »
Πετυχαίνουν να σε εκθεσουν κατά κάποιο τρόπο. Για να αλλάξει η βαθμολογία είναι αδύνατο αλλά δημιουργείται ένα αρνητικό κλίμα

13
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:07:26 μμ »
Μα δεν είναι δυνατό να αποδειχθεί κάτι τέτοιο!
Ούτε είναι δυνατό να ισχυριστούν οι γονείς ότι ο καθηγητής έχει προσωπικά με τον τάδε ή τον δείνα μαθητή και γι' αυτό του έβαλε χαμηλό βαθμό.
Και όμως τα ισχυρίζονται. Μάλιστα φέτος στην Ε δημοτικού έβαλα 9 σε μαθητρια και μητέρα μπροστά της ισχυρίστηκε ότι βρήκα τρόπο να την τιμωρήσω. Πέρυσι μια άλλη ισχυρίστηκε ότι στόχο ποιησα το γυιο της και του έβαλα 9. Αλλά και στην δευτεοβαθμια όταν έβαζα 19 άκουγα διάφορα και σε υψηλούς τόνους ενίοτε όταν έβαζα όμως χαμηλούς βαθμούς η κατω από την βάση οι αντιδράσεις ήταν μηδαμινές ή ήπιες. Οι γονείς αρκετές φορές απειλούν ή καταφεύγουν στους προϊσταμενους πάσης φύσεως. Δεν είναι λίγοι και εκείνοι που υπολογίζουν ότι θα συμμετέχουν σε ενδεχόμενη αξιολόγηση οπότε φαντασιωνονται διάφορα.

14
Θυμάμαι μια συνέντευξη του Ευγένιου Τριβιζά στη Βίκυ Φλέσσα. Μίλησε τότε για πολλά. Για την οικογένεια, τους δασκάλους, τα βιβλία, τους νέους, την κοινωνία μας καθόλου. Σ' ένα σημείο τον ρωτά η οικοδέσποινα για την εκπαίδευση. Κι απαντά ο λογοτέχνης επί λέξει. "Τα σχολειά ένα πράγμα διδάσκουν στα μαθητούδια. Την υποταγή. Προσέξτε. Δεν είπα υπακοή. Είπα υ π ο τ α γ ή."

Ώστε έχουμε υποταγμένους τους μαθητές μας για αυτό μας καθυβρίζουν και ως γνήσιοι επαναστάτες και δημοκράτες δεν παραδέχονται τίποτε μετά. Η δημοκρατία, η οργανωμένη πολιτεία, η οργανωμένη κοινωνία που σέβεται τον εαυτό της, η εκπαίδευση έχουν θεσπίσει κανόνες για την ορθή και ασφαλή τους λειτουργία.
Στο χώρο που υπηρετούμε πρέπει τουλάχιστον οι μαθητές μας να σέβονται την παρουσία μας, το έργο μας, τους συμμαθητές τους. Αν εσύ αυτό το θεωρείς υποταγή .......δεν ξέρω τι να συμπληρώσω.

Δεν εχω ακούσει την συνέντευξη και δεν ξέρω τι ακριβως εννοούσε ο λογοτέχνης  αλλά δημοκρατία και κοινωνία χωρίς κανόνες δεν υπάρχει. Εκτός και αν θεωρείς την επίδειξη του δαχτύλου από ανηλίκους μαθητές ως υγιή αντίδραση, αν θεωρείς το σκίσιμο των βιβλίων ως ηθική αντίδραση, την καταστροφή σχολικού υλικού ως επανάσταση.

Κατά πάγια τακτική σου αγνοείς πληρως το θέμα συζήτησης. Φυσικά εσύ προσέφυγες στην δικαιοσυνη επειδη θεώρησες ο,τι το κράτος σε αδίκησε. Όσοι μας καθυβρίζουν μικροί ή μεγάλοι ας μείνουν στο απυρόβλητο.
Φυσικά δεν απάντησες στην ερώτηση από που τεκμαίρεται ότι οι καθηγητές του Λυκείου Βύρωνα αδιαφόρησαν για το γεγονός και απλά παρακολουθούσαν.
Όπως και σε προηγούμενο σχόλιο μου είχα παραθέσει ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ροδόπης που άφησες φυσικα ασχολίαστη.

https://www.pde.gr/index.php?topic=15754.182

ΥΓ. Για να μην νοιώθεις υποταγμένος εσύ και οι μαθητές σου δίδαξε τους να περνούν με κόκκινο.

Σελίδες: 123 ... 112

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29355
  • Τελευταία: mariatol
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009407
  • Σύνολο θεμάτων: 17386
  • Σε σύνδεση σήμερα: 282
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 246
Σύνολο: 260

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.