Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Anemos2017

Σελίδες: 123 ... 127
1
Φιρμάνι υπ. Παιδείας στα σχολεία για την αυτοαξιολόγηση η οποία έχει “κολλήσει” λόγω της απεργίας-αποχής των εκπαιδευτικών
Το “φιρμάνι” θα “βαδίζει” στα “χνάρια” της δήλωσης που έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στις συναντήσεις με ΟΛΜΕ και ΔΟΕ “το υπουργείο έχει πολλά, όπλα στη φαρέτρα του για να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων”
https://www.esos.gr/arthra/71945/firmani-yp-paideias-sta-sholeia-gia-tin-aytoaxiologisi-i-opoia-ehei-kollisei-logo-tis

2
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2021)
« στις: Μάρτιος 06, 2021, 06:47:13 μμ »

3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2021)
« στις: Μάρτιος 06, 2021, 12:58:54 μμ »

4
TimPap
Παραπληροφορείς και το γνωριζεις. Κανείς απο το ΕΣΥ δεν εχει τέτοιες αποδοχές.  Σταματώ εδώ γιατί είσαι εκτός θέματος.

5
Δεν θα χρειαστεί η αξιολόγηση για την περικοπή μισθών. Θα κατέβουν όλοι λόγω δημοσιονομικής στενότητος. Ακόμη πληρώνουμε τα σπασμένα της προηγούμενης κυβέρνησης. Ήρθε η σημερινή με αέρα να μοιράζει δημόσιο χρήμα και έπεσε η πανδημία! Δεν μπορεί να μας φταίει όμως μόνο η πανδημία για τα άσχημα οικονομικά. Δεν έγινε διαχείριση σωστή. Μοιράζανε δώρα στους γιατρούς και τους νοσηλευτές πέρσι, στα μμε ένα σωρό λεφτά και μείναμε ταπί. Είναι σίγουρο ότι θα πέσουν οι μισθοί. Δεν θα σχετίζεται όμως με την αξιολόγηση. Όλοι θα πάρουν μια μείωση!

Έγινε το 2010 κάποια αξιολόγηση που χάσαμε 400-500 ευρώ από το μηνιάτικό μας; Αχ!

Ναι έδωσαν δώρο Πάσχα πέρυσι στους γιατρούς και τους νοσηλευτές  του ΕΣΥ και πολύ καλά έκαναν. Ήταν μια ελάχιστη αναγνώριση στον αγώνα τους και στην αγωνία τους. Μήπως γνωρίζεις πόσες ώρες περνούν μέσα στις ΜΕΘ και στους απλούς θαλάμους; Μήπως γνωρίζεις ότι κάθε μέρα επικοινωνούν για παρακολούθηση  με όσους έχουν νοσηλευτεί και βρίσκονται στα σπίτια τους; Δικαίωμα σου να θέλεις να συμμετάσχεις στην αξιολόγηση . Μην αναφέρεις όμως γεγονότα για τα οποία έχεις πλήρη άγνοια. Όσο για την περίφημη αυτό- αξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι μια γραφειοκρατική διαδικασία χωρίς αρχή και τέλος. Με την χώρα ανάστατη από την πανδημία και τα σχολεία σε αναστολή λειτουργίας επιμείνει να στην διεξαγωγή της διαδικασίας, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο. Φυσικά όπως ήδη άρχισε να διαρρέει δεν θα γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, ενώ υπάρχουν δεύτερες σκέψεις  για την τράπεζα θεμάτων. Αντί να επιδείξει πνεύμα κατανόησης από την πλευρά της, εξωθεί την κατάσταση στα άκρα. Αν μάλιστα θεωρεί την αποχή παράνομη ας προσφύγει στα δικαστήρια, έχει το δικαίωμα. Δήλωσε όμως ότι δεν προτίθεται. Επομένως κάθε συζήτηση για το ζήτημα αυτό προς το παρόν σταματά εδώ.

Σημερινά δημοσιεύματα.

“Θολό” το τοπίο ως προς τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις
https://www.esos.gr/arthra/71907/tholo-topio-os-pros-tis-proagogikes-kai-apolytiries-exetaseis

Προκρίνεται το σενάριο ματαίωσης των προαγωγικών εξετάσεων στη Δευτεροβάθμια - Ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην εφαρμοσθεί από φέτος η Τράπεζα Θεμάτων
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/345187_sholeia-horis-proagogikes-exetaseis-fetos-se-gymnasia-lykeia

https://www.kathimerini.gr/society/561285319/paratasi-scholikis-chronias-choris-proagogikes-exetaseis/
Παράταση σχολικής χρονιάς χωρίς προαγωγικές εξετάσεις
Η προοπτική να μη γίνουν και φέτος οι προαγωγικές εξετάσεις στα γυμνάσια και στα λύκεια της χώρας κερδίζει έδαφος, όσο η δευτεροβάθμια εκπαίδευση συνεχίζει να λειτουργεί εξ αποστάσεως. Αυτό θα συμπαρασύρει και την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων, από την οποία έχει σχεδιαστεί να επιλεγούν θέματα των προαγωγικών εξετάσεων της Α΄ Λυκείου. Ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας για την ολοκλήρωση της χρονιάς, τον οποίο παρουσιάζει η «Κ», περιλαμβάνει και περικοπή της ύλης σε όλες τις τάξεις –πλην εκείνης των Πανελλαδικών Εξετάσεων, που έχει ανακοινωθεί–, με στόχο να δοθεί χρόνος διδασκαλίας σε βασικά κεφάλαια.

Επίσης και αυτό.
Για το θέμα γράφουν
https://www.kathimerini.gr/society/561285319/paratasi-scholikis-chronias-choris-proagogikes-exetaseis/



6
AshenOne

Δεν είναι μόνο οι Φιλόλογοι, οι Φυσικοί, οι Μαθηματικοί που προφέρουν και κοπιάζουν στην εκπαίδευση. Όλες οι ειδικότητες συμμετέχουν και προφέρουν. Είναι άδικος ο διαχωρισμός που συνεχως επιχειρείς και εν πολλοίς άκομψος, σε συζητήσεις μάλιστα με θέμα την αξιολόγηση

7
Ακριβώς...δείτε αυτή την παράγραφο και βγάλτε συμπεράσματα!!!! Ευχαριστώ, μυωπία, με κάλυψες, γιατί ΔΕΝ γίνεται να βασιστούμε στο χαρτί αυτό...καθείς κι απάνω του!!! Μόνο μην ξανακουστεί κάτι για μάχη, αγώνες και τέτοια ιδανικά...οι αγώνες δίνονται αλλού.
Ε ρε τι πάθαμε!!!!
Δεν συμμετέχουν βρε παιδιά στις απεργίες...εκεί εκεί είναι γυμνός ο βασιλιάς. Με τον μισθό τους δεν παίζουν οι εθελόδουλοι συνάδελφοι. Αυτό το ωραίο κατασκεύασμα της λευκής, της αποχής, της δεν ξέρω κι εγώ πώς έχει βαφτιστεί αεργίας, βόλεψε πολύ και πολλοί το αγάπησαν. Μείνετε μόνοι σας, φίλοι, να ανταλλάσσετε αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!! Μην πιέζετε όμως και μην εκβιάζετε τον κόσμο για δήθεν απολύσεις...λίγη μα λίγη αξιοπρέπεια. Καθείς αποφασίζει μόνος του. Αν δεν έχεις προσπαθήσει να πείσεις κανέναν (δεν σε έχω μελετήσει), μπράβο σου. Δεν το κάνουν όλοι....ε;;;

Μήπως έπρεπε να δηλώσουμε ολοι ανεξεραίτως εδώ και ένα χρόνο ότι δεν διαθέτουμε σύνδεση στο διαδίκτυο; Θα μας υποχρέωνε; Θα μας απειλούσε; Θα μας απέλυε η σεβαστή μας ηγεσία; Η θα έκανε τα αδύνατα δυνατά να εξοπλίσει τις σχολικές μονάδες, όπως δήθεν έκανε ένα χρόνο τώρα; Ακόμα περιμένουμε τα περίφημα  σεμινάρια επιμόρφωσης και τα voucher. Τις υποδείξεις του ΙΕΠ τις διάβασες;

8
15 σελιδες κουβέντα και επαναστατκα μανιφέστα , κλάμα για το φόρτο εργασίας επειδή ετοιμάζουμε το μάθημα για την επόμενη μέρα!? το οποίο είναι απο 18-23 ώρες, χωρίς εργασιακό ωράριο  ;D

Οκ. Εκ του ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ βέβαια άλλα βλέπουμε γιατί παίζουν μπουνιές όλοι στη κυριολεξία να πάνε αναπληρωτές και αγοράζουν από προφισενσι μέχρι μεταπτυχιακά με πινακες μεχρι και με 32,000?!?! ΤΟΣΟ χάλια τα ελληνικά σχολεία!!Οποιος δεν αντέχει το φόρτο στα σχολεία υπάρχουν κ τα φροντιστήρια  με 480 ευρω, κ 12ωρα και εκεί η αξιολογηση είναι ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΡΤΟΥΡΑ, σουτ έτσι κ ο μαθητής δεν πάρει το λοουερ ή δεν γράψει πανελληνιες. 

Τώρα για την αξιολόγηση , όλα αυτά τα μανιφέστα θα εξαφανιζταν σε μία μέρα, όχι με απόλυση , ούτε καν με περικοπή μισθού, έφτανε η περικοπή ΜΙΣΟΥ μορίου προυπηρεσίας για να κάνουν όλοι οι αναπληρωτές κο κο κο , η στέρηση διακαιωματος "αποσπασης"/ "μετάθεσης", ημερών "εκπαιδευτικής 'αδειας" κ άλλες αβάντες κλπ στους μόνιμους . Αλλά η Κεραμέως δεν θέλει να τα σπάσει με τη πελατεία κ τα ψηφαλάκια του υπουργείου κ το μόνο που βρήκε ήταν η ποινή για διευθυντές ?! Νικη μου , δεν θα γίνει αξιολόγηση, ίσα που ξεφτιλίζεσαι πάλι στο πανελληνιο που καταλαβαίνει ότι σε έχει και σε κλωτσάει η ΟΛΜΕ, τζάμπα τα λες, τζάμπα δίνεις παράταση .


δαφνη τα ειπες ολα!!!!!!!!!!++++++++++++++++


Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε!!!
http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m
ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ


Διαβάστε τι ακριβώς ζητούν και μετά ελάτε να συζητήσουμε με βάση τις εξειδικευμένες γνώσεις σας. Καλοί οι χαρακτηρισμοί και οι αφορισμοί, αλλά τα επιχειρήματα προχέουν.

9
... Τίποτε από όλα αυτά... ο καθένας βλέπει τα πράγματα μέσα από την δική του πραγματικότητα στην τάξη... άλλο ένας μαθηματικός που διδάσκει σε λύκειο κατεύθυνση και άλλο ένας μαθηματικός στο Γυμνάσιο... άλλο ο Θεολόγος και άλλο οι ειδικότητες που έχουν βάρος και εξεταζόμενα μαθήματα τον Ιούνιο... και ας μην κρυβόμαστε... οι γονείς αγωνιούν να έρθουν στο σχολείο να ρωτήσουν στις εξετάσεις πως θα πάει ο μαθητής στα φιλολογικά, μαθηματικά, φυσική... δεν έχουν όλες οι ειδικότητες τον ίδιο φόρτο και την ίδια βαρύτητα... έχουν όμως το ίδιο φόρτωμα στα διοικητικά και στις εξωδιδακτικές αναθέσεις... ήδη οι σύλλογοι διδασκόντων αρχίζουν να γίνονται ένα καζάνι που βράζει... οι διευθυντές μην χάσουν την θεσούλα τους... οι παλιοί και οι λίγο πριν την σύνταξη "μην μου τους κύκλους τάραττε" και οι βολεμένοι "μην με ενοχλείτε"... ο άλλος "έχω πείξει στο myschool" και άλλος στις σχολικές εορτές... νομίζω πως πρέπει κάποια στιγμή να τεθούν και κάποια βασικά πράγματα σε βάση... ΝΑΙ... ο Μαθηματικός και ο Φυσικός που διδάσκουν κατευθύνσεις στο Λύκειο όπως και οι Φιλόλογοι θέλουν χρόνο για να ασχολούνται και με διορθώσεις και προετοιμασίες στο σπίτι σε σχέση με άλλες ειδικότητες... απλά... όλοι τον ίδιο μισθό ΑΛΛΑ δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες στο μάθημα τους... έλεος... κάποια στιγμή πρέπει και το Υπουργείο να πάρει επίσημα θέση σε αυτό... δεν μπορεί ο Χημικός στην κατεύθυνση της Γ λυκείου να έχει τις ίδιες γραφειοκρατικές και εξωδιδακτικές υποχρεώσεις με τον Γυμναστή και τον Θεολόγο...

Ατυχές και άκαιρο το σχόλιο σου. Αλίμονο αν ο νομοθέτης διαχωρίσει τις υποχρεώσεις των διδασκόντων ανάλογα με την ειδικότητα τους και την βαθμίδα που διδάσκουν.

10
Παρακολουθώ τον τρόπο που τοποθετείσαι και σε θεωρώ σοβαρό και ήπιο. Από τη θέση μας θα κρίνουμε. Δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις για να αξιολογήσεις βάσει αυτών των αξόνων. Κάποιοι ούτως ή άλλως στα προγράμματα και στις δράσεις που εκπονούμε φροντίζουμε για τη δική μας ανατροφοδότηση να κρατάμε αξιολογήσεις κατά την εξέλιξη της δράσης. Δεν αξιολογούμε ως εξειδικευμένοι αξιολογητές, αλλά ως εκπαιδευτικοί. Νομίζω υπερβάλλετε.

Δεν υπερβάλω και κατά την ταπεινή μου άποψη, ναι χρειάζονται τόσο οι  ειδικές γνώσεις όσο και άνεση χρόνου για να γίνουν όλα αυτά. Διάβασες το περιεχόμενο του εγγράφου pdf; Είναι όλα αυτά αρμοδιότητες και υποχρεώσεις του συλλόγου διδασκόντων;  Βέβαια περιέμενα και μια απάντηση για τον εξοπλισμό και την εξ αποστάσεως, αλλά δεν πειράζει...
Εδώ περιμένουμε από το καλοκαίρι για την υλοποίηση της επιμόρφωσης για την εξ αποστάσεως και τα περίφημα  vοucher για τους μαθητές σε λεπτομέρειες θα κολλήσουμε. Το επόμενο καλοκαίρι καταφθάνει!!

11
Για ποιο θέμα εκφοβισμό; Δέχθηκα έντονο σήμερα για να υπογράψω αυτό το χαρτί της ολμε. Ένα χαρτί με καμία νομική υπόσταση. Βασισμένο σε μια υπόθεση ενός κάπου κάποτε. Η παραπληροφόρηση και η σύγχυση σε όλο τους το μεγαλείο! Με βάση με ποιο νόμο; Δεν αναφέρει. Αν μας καλέσουν σε απολογία, η ολμε θα μας στηρίξει; Όπως τα άλλα χρόνια ε; Μακριά κύριοι! Εγώ δεν είμαι ούτε κατά της αξιολόγησης ούτε θεωρώ τη δουλειά που μας ζητούν πολλή ή άχρηστη. Πολλά φεκ ανούσια από καλούς λειτουργούς έχουν φέρει πολύ θετικά αποτελέσματα. Άλλη μια ήττα για τον κλάδο. Άλλη μια εξευτελιστική περίοδος. Και πανηγυρίζετε κιόλας! Αγωνιστές εσείς; Ούτε ένα ευρώ δεν θα δίνατε. Στάση ή απεργία είναι οι δίκαιοι αγώνες του κλάδου μας! Πού είναι;
Κρίμα.

Εδώ https://www.pde.gr/index.php?topic=36038.84 έχω παραθέσει ένα σύνδεσμο του ΙΕΠ σου εχω απευθύνει μια ερώτηση, στην οποία δεν απάντησες. Διευκρινίζω οτι η ερώτηση μου δεν αφορά αν είσαι υπέρ ή κατά, αλλά το περιεχόμενο της, τίς γνώσεις που απαιτούνται για όσα προτείνει/υποδείκνυει το ΙΕΠ και τον χρόνο που απαιτείται για να υλοποιηθούν όλα αυτά. Κάθε απάντηση είναι δεκτή αρκεί να είναι τεκμηριωμένη.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Δεν έχω ουδεμία σχέση με συνδικαλιστικές παρατάξεις, αλλά επι 35 συνεχή έτη έχω βιώσει τα αλλοπρόσαλλα προγράμματα των διαφόρων κυβερνήσεων στην Παιδεία. Την τελευταία χρονιά αν δε διαθέταμε τον προσωπικό μας εξοπλισμό εξ αποσπάσεως δεν γινόταν. Αν ολοι λέγαμε πχ ότι δεν έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό και ζητούσαμε μα διδάξουμε από τα σχολεία μας, τα αποτελέσματα θα ήταν οικτρά. Δεν δέχομαι εκφοβισμό ούτε από το υπουργείο, ούτε από παρατάξεις, αλλά αναζητώ λύση στον κυκεώνα που έχουμε μπλέξει.

12
Σε σχολεία που η πλειοψηφία είναι οριακή και κάποιοι συνάδελφοι προβληματιζονται είτε γιατί δεν θέλουν να συνταχθούν με την ΕΛΜΕ είτε γιατί δεν θέλουν να στιγματιστουν ως αρνητές της αξιολόγησης, υπάρχει και η οδός της αναρρωτικης άδειας...

΄Ετσι  με την αποχή τους αυτή, θα βοηθήσουν την μη επίτευξη απαρτίας ώστε να μην γίνει συνεδρίαση...

 ;)

Ας αποφασίσουν με κάθε ειλικρίνεια τι πιστεύουν. Αυτό δεν είναι λύση, κατι άλλο είναι, και θα εχει διαφορετικές συνέπειες από τις αναμενόμενες.

Ας είμαστε σοβαροί και εχέφρονες

13
Όποιος είναι συνεπής και ορθώνει το ανάστημά του και αντιστέκεται και αγωνίζεται, εφόσον θεωρεί ότι προσβάλλεται από την υπηρεσία του, παραιτείται. Στη ζωή μου ήμουν πάντα συνεπής και όσα λέω και κάνω είναι αποτελέσματα δικών μου αποφάσεων για τις οποίες είμαι υπεύθυνος. Δεν είναι κατά της αξιολόγησης. Δεν με θεωρώ άριστο ούτε υπεράνω αξιολογήσεων. Η τρομοκρατία δεν με αγγίζει. Διαβάστε το φεκ και σημειώστε μας εδώ μία έστω αρνητική παράμετρο! Περιμένουμε. Αν ο λόγος άρνησης είναι η βαρεμάρα συμπλήρωσης των εγγράφων να το πείτε. Αν δεν θέλετε να ξεβολευτείτε να το πείτε. Ο κλάδος δεν εκπροσωπείται από καμία ολμε όταν στις απεργίες και τις στάσεις συμμετέχει το 2-5%! Απεργία διαρκείας αν είστε κατά. Αλλιώς δεν σας αναγνωρίζω ως συναδέλφους. Με συγχωρείτε!

Όσο για το συμπέρασμα που εξήγαγες φανερώνει λειτουργικό αναλφαβητισμό. Αλλιώς διαστρέβλωση. Μόνο εσύ ξέρεις γιατί υπάρχει ανάγκη να παραποιείς τα λεγόμενα των άλλων.

Εχω αναρτήσει ένα σύνδεσμο του ΙΕΠ. Παρουσίασε μας την επιστημονική σου άποψη για όλα αυτά, πόσο διάστημα και τι είδους γνώσεις  απαιτούνται  για να υλοποιηθούν.

https://www.pde.gr/index.php?topic=36038.70

14
Άραγε πόσο χρονικό διάστημα και τι είδους γνώσεις απαιτούνται για να υλοποιηθούν όλα αυτά;

Ενδεικτικά ερωτήματα διερεύνησης των θεματικών αξόνων για το Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκει

ep.edu.gr/images/axiologisi/ergaleia/Ενδεικτικά_ερωτήματα_διερεύνησης_των_θεματικών_αξόνων_για_το_Δ_Γ_Λ.pdf



Σελίδες: 123 ... 127

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30263
  • Τελευταία: lamoun
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1052925
  • Σύνολο θεμάτων: 17939
  • Σε σύνδεση σήμερα: 524
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 509

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.