Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Anemos2017

Σελίδες: 12345 ... 124
29
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Ιούλιος 18, 2020, 09:54:12 μμ »
Συμφωνώ, αυτό είναι το σωστό. Πολλές φορές έχω συμπληρώσει ώρες με διάθεση σε δημοτικά και έτσι πρέπει να γίνεται. Το λάθος, όμως, το οποίο συμβαίνει συχνά, είναι η κακή διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού, δηλαδή ενώ ο αποσπασμένος συμπληρώνει το ωράριό του στο δημοτικό, αντί να δίνονται οι υπόλοιπες (αναφέρομαι σε αρκετές)  ώρες σε αναπληρωτή/ες, να τις  τρώει το μαύρο σκοτάδι ή να τις κάνει ο δάσκαλος.

Δυστυχώς αυτό συμβαίνει και κακώς μάλιστα.

30
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Ιούλιος 18, 2020, 07:49:36 μμ »
Τουλάχιστον σε αυτήν την περίπτωση όπως είπα και σε προηγούμενο post θα πρέπει να κάνους τις όποιες διαδικασίες σύντομα, ώστε οι τοποθετήσεις να γίνουν όλες μαζί και να μην πηγαίνουν οι της β/θμιας στα κενά-απομεινάρια που δεν τα θέλει κανείς. (Αλλά δυστυχώς αυτό ακριβώς το βλέπω να γίνεται...)

Τα κενά πρέπει να συμπληρωθούν. Τι σημαίνει κενά-απομεινάρια που δεν τα θέλει κανείς; Ποιος θα τα καλύψει; Η γειτόνισσα μήπως;

31
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Ιούλιος 18, 2020, 07:45:59 μμ »
Τους συμφέρει να συμπληρώνουμε με διάθεση στη  α/θμια,  διότι έτσι θα πάρουν λιγότερους αναπληρωτές.

Χρόνια γίνεται η διάθεση  μεταξύ ΠΥΠΕ/ΠΥΣΔΕ. Δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα να συμπληρώνουμε ωράριο σε διαφορετική βαθμίδα διδάσκοντας μάθημα της ειδικότητας μας. Είναι λογικό και εφικτό να μην συμπληρώνουμε ωράριο και να γίνεται ταυτόχρονα πρόσληψη αναπληρωτών;

32
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Ιούλιος 18, 2020, 04:58:18 μμ »
Πωπω, αυτό είναι το χειρότερο σενάριο...  :(

Το χειρότερο σενάριο είναι να μείνεις χωρίς ωράριο με ο,τι αυτό συνεπάγεται..

33
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: 40 plus...
« στις: Ιούλιος 14, 2020, 02:01:27 μμ »
Κάτι τέτοια υποστηρίζει η .... ΠΕΑΔ!!! Με αυτούς συντάσσεσαι και συμφωνείς;

Μπορεί κάλλιστα ένας 45άρης και 50άρης να ψιλοαλλάξει προσανατολισμό, αρκεί να μην επιμείνει άλλο με το δημόσιο σχολείο! Δεν δίνει μόνο το δημόσιο σχολείο την επαγγελματική αποκατάσταση, άλλωστε...

Εσύ γιατί δεν άλλαξες προσανατολισμό; Αντί να ευχαριστείς την δικαιοσύνη για την αποκατάσταση σου κάνεις υποδείξεις εκ του ασφαλούς.

34
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: 40 plus...
« στις: Ιούλιος 14, 2020, 09:58:48 πμ »
Το έγραψα με έμμεσο τρόπο: να έχει ο καθένας το "γνώθι σαυτόν" και να καταλαβαίνει πότε πρέπει να αποχωρήσει, αξιοπρεπώς, αφήνοντας το δρόμο για τους πιο νέους και σε πολλές περιπτώσεις για τους πιο ικανούς.
Δε θα ήθελα τα παιδιά μου ούτε τα παιδιά του οποιουδήποτε γονέα (ειδικά αν δεν έχουν την ευχέρεια για φροντιστήρια και για ιδιαίτερα μαθήματα από τις μικρές τάξεις του Γυμνασίου) να έχουν κάποιον καθηγητή 50+, που περίμενε να διοριστεί 25+ χρόνια, μόνο και μόνο για ν' αράξει κι όχι για να προσφέρει με τη διδασκαλία του! Ξέρω πολλούς, που πραγματιικά αυτό περιμένουν και γι' αυτό αδημονούν: να διοριστούν, στα 50+ , λες και τους το χρωστάει κανείς, επειδή πήγαν στα Δωδ/νησα 2 χρονιές αναπληρωτές, κι ύστερα να απολαύσουν "τους κόπους τους"...! Ήμαρτον!

Το κράτος έχει ορίσει ηλικία αποχώρησης τα 67 ετη. Όλα τα υπόλοιπα που αναφέρονται είναι άκρως υποτιμητικά

35
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2020)
« στις: Ιούλιος 06, 2020, 10:46:03 πμ »
                                 
+  Ennio Morricone (1928-2020)


36
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 23, 2020, 02:46:54 μμ »
Όχι απλά πιθανές, σίγουρες, ειδικά με το μνημόνιο και τις περικοπές σε μισθούς που σχεδιάζουν να φέρουν και να κάνουν...

Αγαπητή συνάδελφε από που προκύπτουν όλα αυτά που με τόση βεβαιότητα αναφέρεις; Θα μπορούσες να μας υποδείξεις ορισμένες ασφαλείς πηγές;

37
Προστατεύει τους πάντες όπως και η χειρουργική. Την χρησιμοποιουν και οι γιατροί.

38
Υπάρχει η μάσκα - ασπίδα. Είναι διαφανής, εύχρηστη, κοστίζει περίπου 6 ευρώ και απολυμαίνεται εύκολα. Δεν δυσκολεύει την αναπνοή και την ομιλία. Πωλείται στα φαρμακεία.

39
Δυστυχώς ορισμένοι πιστεύουν ότι είναι άτρωτοι και κάποιοι άλλοι ότι δεν τρέχει κάτι σοβαρό και ανησυχητικό, απλά όλα είναι υπερβολές και τρομολαγνία. Οι δικοί μου μαθητές στο σύνολο τους  δεν τηρούν κανένα μέτρο, ο,τι και να τους λέμε/ λέω. Το απόγευμα είναι σαν το μελίσσι σε πλατείες και πεζόδρομους.

Ες αύριον τα σπουδαία.

10 Ιουνίου 2020, 09:36
https://www.in.gr/2020/06/10/in-tv/kotanidou-sto-mega-entos-tis-evdomadas-tha-fanei-ypirkse-diaspora-tou-koronaiou/

Κοτανίδου στο MEGA: Εντός της εβδομάδας θα φανεί αν υπήρξε διασπορά του κοροναϊού
Εντός της εβδομάδας θα φανεί εάν υπάρχει διασπορά του κορωνοϊού στην κοινότητα, υπογράμμισε η Αναστασία Κοτανίδου, σχολιάζοντας τις εικόνες συνωστισμού που παρατηρήθηκαν σε πολλές περιοχές της Ελλάδας

40
Διδάσκω σε 4 σχολεία. Σήμερα συναδελφος με ειρωνεύτηκε γιατί φορώ μάσκα (από διαφανές υλικό)!!! Τα λόγια είναι περιττά! Γίναμε όλοι γιατροί, επιδημιολόγοι... κλπ.
Σημείωση. Στο σχολείο αυτό ουδείς καταδέχεται να φορέσει μάσκα.

41
Ακριβώς έτσι! Οι οδηγίες (γιατί μόνο αυτές εστάλησαν-εγκύκλιος δεν υπήρξε) έγραφαν ότι είναι προαιρετική .Πουθενά δεν υπήρξε ρητή αναφορά περι υποχρεωτικότητας.

Μπορείς να  αναρτήσεις εδώ το απόσπασμα  των  οδηγιών που  έγραφαν ότι είναι προαιρετική ; Γιατί όσα γράφεις στο σχόλιο σου είναι αλληλοαναιρούμενα. Ή το ένα  θα αναγράφεται (προαιρετική) ή το άλλο (ρητή αναφορά περι υποχρεωτικότητας).  Και τα δυο μαζί δεν γίνεται.


42
Με έντεχνη μαεστρία, δεν γράφει κάπου ότι η ΕΑΕ είναι υποχρεωτική για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Επομένως, προς το παρόν, (άσχετα αν οι περισσότεροι την κάναμε για το καλό των μαθητών μας) είναι προαιρετική.
Παραθέτω την εγκύκλιο:

https://www.minedu.gov.gr/anastoli-leitourgias-ekpaideftikon-monadon/44445-21-03-2020-odigies-gia-tin-eks-apostaseos-ekpaidefsi
Εμείς δεν είμαστε υποχρεωμένοι, δεν έχουμε καθηκον να αναπληρώσουμε το κενό που δημιουργήθηκε; Αν, λέω αν, δήλωνε η πολιτική ηγεσία ότι αφού δεν συμμετέχετε δεν αποδίδω όλο τον μισθό, αλλά ένα μέρος του ως βοήθημα όπως έγινε και με τον ιδιωτικό τομέα τι θα λέγαμε; Τι θα κάναμε;

Στις 26/3/2020 το έγγραφο που διακινήθηκε στα σχολειά έγραφε μεταξύ άλλων

Παράθεση
Στο πλαίσιο της αυτονομίας και της μεγαλύτερης ευελιξίας των σχολικών μονάδων,
οι Διευθυντές των σχολείων διαμορφώνουν το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως
διδασκαλίας.
Η διαδικασία υλοποιείται από κάθε εκπαιδευτικό είτε με σύγχρονες, είτε
με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, είτε συνδυαστικά:

Είχαμε δηλαδή το περιθώριο να επιλέξουμε τρόπο εφαρμογής, όχι όμως μη συμμετοχής.

Σελίδες: 12345 ... 124

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29997
  • Τελευταία: Nik Sid
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1038511
  • Σύνολο θεμάτων: 17763
  • Σε σύνδεση σήμερα: 428
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 289
Σύνολο: 290

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.