Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 123 ... 15
1
Σήμερα είχα κ εγω δυο κακές ώρες. Ένα update κόλλησε τα πάντα κ ήταν αδύνατο να ανοίγω εφαρμογές για διαμοιρασμό. Συμβαίνουν αυτά... Συνοπικα κ εγω έχω την αίσθηση ότι κάνω δουλειά, καλύτερη απ ο,τι περίμενα. Όμως εμείς δεν έχουμε απόντες. οι μαθησιακές δυσκολίες είναι το βασικό θέμα. πχ στην τάξη μπορεί να ζητήσω από κάποιον να κάνει ανάγνωση κ να του δείξω πού είμαστε γιατί έχει χαθεί.  διακριτικά. Τώρα δυσκολεύομαι γιατί δεν καταλαβαίνουν, είναι άλλου, δεν έχουν βιβλίο, ένα σωρό χαζά...
Ναι, στο γυμνάσιο λόγω απουσιών τα παιδιά παρακολουθούν στο σύνολό τους από ό,τι ακούω. Στο δημοτικό ήταν καλύτερα τα πράγματα σήμερα αν και οι μαθητές της Α' και Β' Δημοτικού δεν μπαίνουν ακόμη όλοι, τουλάχιστον στο δικό μου μάθημα. Και δεν ισχύει σίγουρα για όλους ότι δεν έχουν πρόσβαση. Πολλοί γονείς προτιμούν να μπαίνουν τα παιδιά στα μαθήματα της δασκάλας και όχι στων ειδικοτήτων, όπως στα Αγγλικά που διδάσκω. Αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα όσοι είναι παρόντες να προχωράνε κι οι άλλοι όχι. Όταν και αν ανοίξουν τα σχολεία θα ξανακάνω κάποια πράγματα πάνω στα ήδη διδαγμενα, π.χ. εξάσκηση στα γραπτά στην τάξη, αλλά θα έχουν χάσει σημαντικά πράγματα.

2
χαχαχαχα, θεούλης. σα να ακούω το τακατάκα..

το ΕΠΑΛ - πέρα από μερικά ήσυχα εσπερινά , όχι όπως κάποια άγρια τα παλιότερα άγρια χρόνια- δεν είναι σχολείο επιλογής, έχει πάρα πολλά θέματα. το σχόλιο "θα το επέλεγα , αν παρείχε σοβαρή εκπαίδευση" είναι λογικό εν μέρει, θα έλεγα αν είχε σοβαρότητα γενικά,  σοβαρούς κανόνες και πλαίσιο λειτουργίας,  που για όσους γνωρίζουν ΔΕΝ έχει και δεν προβλέπεται με το παρόν νομοσχέδιο - αν το διαβάσατε , αφού ανέβηκε αργά στη διαβούλευση. Βέβαια, αναμένονται πολλές εφαρμοστικές, ΦΕΚ κλπ για τις λεπτομέρειες αλλά δεν βλέπω φως (επιτροπές, δομές, στασίδια και διαβουλεύσεις, χαρτιά και αναφορές  και από ουσία και λειτουργικότητα σχεδόν τίποτα). κρίμα σε όσους περίμεναν... και δεν είδαμε τίποτα ακόμα από το μπάχαλο που πιστεύω ότι θα γίνει χειρότερο. η διαφοροποίηση είναι στα ιεκ και στα μεταγυμνασιακά ΕΣΚ  (τι επαφή με την πραγματικότητα έχουν απορώ , έχουν ιδέα ότι λίγες δομές ανά την επικράτεια μπορούν να στεγαστούν αξιοπρεπώς: πολλά επαλ-ιεκ -σδε τώρα και εσκ στο ίδιο χρέπι κτηριακό συγκρότημα, είναι αλλού γι΄αλλού οι άνθρωποι)
Συμφωνώ. Και δεν εννοώ φυσικά ότι δεν θα το επέλεγα τώρα λόγω των μαθητών που φοιτούν εκεί αλλά όταν λείπουν όλα όσα ανέφερες, είναι φυσικό να έχει όσα προβλήματα έχει και αυτά να μην επιλύονται εύκολα.
Το ότι όσοι σχεδιάζουν το μέλλον της επαγγελματικής (και γενικά) της εκπαίδευσης δεν έχουν συνήθως αίσθηση της πραγματικότητας, νομίζω δε χρειάζεται συζήτηση.

3
.

Με μπέρδεψες πριν. Νόμιζα ότι είσαι στο στρατόπεδο «αν θες πολύ να κανεις τηλεκπαίδευση, δουλεύουν όλες οι γραμμες σαν οπτική ίνα κ λαπτοπ της apple πέφτουν ουρανοκατέβατα στα χέρια των μαθητών για να κανεις γ@μ@το μάθημα»!

Βασικά δεν συμφωνούμε ακριβώς. Τη συγκεκριμένη τηλεκπαίδευση με πλήρως σύγχρονη στο πρόγραμμα του κανονικού σχολείου πράγματι τη θεωρώ βλακεία της Κεραμεως για να δικαιολογηθεί ο μισθός κ για να είναι απασχολημένα τα παιδιά.

Δεν θεωρώ όμως ότι η ύλη είναι μη διδαχθεισα, σε όλες τις περιπτώσεις. Και δεν συμφωνώ μα ειπωθεί τέτοιο πράγμα γιατί ακυρώνει κ τη δίκη μας δουλειά κ τους κόπους κ τα έξοδα παιδιών κ γονέων κ τέλος είναι σαν να παραδεχόμαστε ότι κάνουμε μπειμπισιτινγκ.

Αυτό που θα ήθελα είναι ένα πλάνο ότι φέτος δεν έχει ενδοσχολικές, έτσι ώστε να μην αγχώνεται οποίος έμεινε πίσω για οποιονδήποτε λόγο. κ ένα σαφές σχέδιο των ενοτήτων που πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν για να μην αυτοσχεδιαζουμε. Αυτό είναι το μίνιμουμ. Το ιδανικό που θα θελα ήταν: μικτό μοντέλο με δια ζώσης σε κάποια μαθήματα κ πολλές εργασίες, κατά βάση δλδ ατομική εργασία, με προϋποθεσεις υποχρεωτικότητας για να εξασφαλίζεται συμμετοχή κ να μην νιώθει κάποιος ότι εξαρτάται από μια κακη σύνδεση κ ένα κινητό που κολλαει. εννοειται όχι αηδίες τύπου γυμναστική εξαποστασεως.
Εγώ είμαι φρέσκια στην τηλεκπαίδευση στην πρωτοβάθμια φέτος και ήδη από σήμερα τα πράγματα είναι καλύτερα. Έχω μάλιστα την αίσθηση ότι με κάποια τμήματα θα γίνει πολύ καλή δουλειά, σε 1-2 ίσως και καλύτερη από την τάξη. Το λέω έχοντας και πρότερη εμπειρία στην τηλεκπαίδευση. Και αρνούμαι να πιστέψω ότι εγώ κι οι συνάδελφοί μου κάνουμε babysitting εξ αποστάσεως. Πολλοί μάλιστα εργαζόμαστε σκληρά ώστε να φτιάξουμε νέο υλικό ή να προσαρμόσουμε το ήδη υπάρχον και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να κινητοποιήσουμε τους μαθητές και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Απογοητεύτηκα όμως σήμερα καθώς πέρασα χτες μιάμιση ώρα να φτιάξω ένα σούπερ διαδραστικό μάθημα με τραγούδια, βίντεο, PowerPoint κλπ. και οι μαθητές μου δεν μπορούσαν καν να δουν τι μοιράζομαι μαζί τους. Ok, σώθηκε αλλιώς η κατάσταση αλλά λυπάσαι όταν αφιερώνεις τόσο χρόνο και τα πράγματα κυλάνε έτσι. Χάνεται ένα μέρος του ενθουσιασμού...

4
Κι εγώ συμφωνώ ότι παρα πολλά παιδιά, ίσως περισσότερα από όσο φανταζόμαστε, θέλουν να κανουν κάτι πιο πρακτικό αντί να περνάνε τη β και τη γ λυκείου λιώνοντας στα φροντιστήρια για ένα αβέβαιο αποτέλεσμα, για να μπουν οπουδήποτε στο οποιοδήποτε κατσικοχώρι ιδρύθηκε " τμήμα"  για ρουσφέτι. Και θα ήθελα ένα ΕΠΑΛ που όντως να παρέχει επαγγελματική εκπαίδευση, όχι να είναι απλώς ένα πιο εύκολο εισιτήριο σε αει/ τει.
δεν συμφωνώ με το ταξικό πρόσημο του ψυκτικού από το Περιστέρι που έλεγε ο πρωθυπουργός, και με το ελιτιστικό κλιμα που φοβάμαι ότι θα πάρει το γελ με την τράπεζα θεμάτων. το θέμα είναι να φύγει οποιοδήποτε στίγμα από το επαλ, όχι να πούμε ότι θα είναι ένα σχολείο για τον σωρό, επειδή οι λίγοι εκλεκτοί θα είναι στο γελ.
Συμφωνώ απόλυτα! Μάλιστα αν μπορούσα να επιλέξω πού θα δίδασκα αποκλειστικά, θα επέλεγα το ΕΠΑΛ, ένα σχολείο που θα παρείχε, όμως, σοβαρή επαγγελματική εκπαίδευση και δε βλέπει και το ίδιο πολλές φορές τους μαθητές του ως λιγότερο άξιους με αποτέλεσμα να κατεβαίνει η ποιότητα της εκπαίδευσης που προσφέρει. Και δεν αναφέρομαι στην πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα ΕΠΑΛ αλλά στους υψηλά ιστάμενους που μπορούν αν θέλουν να αλλάξουν την κατάσταση προς το καλύτερο.

5
Συμφωνώ όπως κι οι περισσότεροι, φαντάζομαι, ότι η τεχνική εκπαίδευση μπορεί να γίνει πολύ πιο ελκυστική και πρέπει. Προσωπικά δεν κατανοώ γιατί πρέπει όλοι να σπουδάσουν αυτά στα οποία οδηγούν τα ΓΕΛ. Κι αυτό όχι γιατί κάποιοι δεν μπορούν αλλά ίσως να μην θέλουν και να επιθυμούν συνειδητά να ασχοληθούν με τον τεχνικό τομέα που και απαραίτητος είναι κι εξαιρετικά επικερδής σε πολλές περιπτώσεις. Το κατά πόσο αυτό θα γίνει είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση και φαντάζομαι και πολλοί από μας θα συμφωνήσουμε στο τι πρόκειται τελικά να γίνει.

6

Πιθανοτατα η υπηρεσια ελεγξε τη γνησιοτητα της αναγνωρισης.....

Ειναι αληθεια οτι ο ΔΟΑΤΑΠ κανει παρα πολυ καιρο για να βεβαιωσει γνησιοτητα (περυσι στο διδακτορικο μου εκανε 7 μηνες και την εξεδοσε μετα απο mail οπου επισημαινα την υποχρεωση απαντησης εντος 3 εβδομαδων σε οποιοδηποτε αιτημα).....
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση! Δεν γνώριζα πως μπορεί να ελεγχθεί η γνησιότητα της αναγνώρισης. Για άλλη μια φορά βλέπουμε πόσο γρήγορα λειτουργούν όλα σε αυτό το κράτος.

7
Προφανώς έχεις μεταπτυχιακό από χώρα του εξωτερικού. Δεν είχες ήδη καταθέσει στον ΔΟΑΤΑΠ εσύ ώστε να έχεις την αναγνώριση κι έπειτα να καταθέσεις στη διεύθυνση όπου υπηρετούσες;
Όχι το αντίθετο ήταν αναγνωρισμένο εδώ και πολύ καιρό !
Δεν καταλαβαίνω τότε γιατί να εμπλακεί ο ΔΟΑΤΑΠ αφού τους κατέθεσες ήδη την αναγνώριση. Σε κάθε περίπτωση, κάνε σήμερα κιόλας αίτηση γραπτή ώστε να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου και να είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν.

8
Για τον ΔΟΑΤΑΠ είχαμε μιλήσει αρκετή ώρα στο τηλ γιαυτο είμαι σίγουρη . Αλλά έχω μπερδευτεί και εγώ . Πως κάνω γραπτή αίτηση γνωρίζεις μήπως ;
Προφανώς έχεις μεταπτυχιακό από χώρα του εξωτερικού. Δεν είχες ήδη καταθέσει στον ΔΟΑΤΑΠ εσύ ώστε να έχεις την αναγνώριση κι έπειτα να καταθέσεις στη διεύθυνση όπου υπηρετούσες;

9
Στο τελευταίο συμφωνώ απόλυτα!!! Έτσι θα έπρεπε να γίνεται και όχι να περιμένουν την επόμενη φάση για κάλυψη των κενών. Μόνο στην ενισχυτική γίνεται αυτό και προχωρούν στους επιλαχόντες. Κακώς που δε γίνεται και στις κανονικές φάσεις.
Ε, μα ναι. Τόσα άτομα υπάρχουν στους πίνακες. Τι είναι για το υπουργείο να ξαναπατήσει ένα κουμπί και να τοποθετηθεί ο επόμενος αφού οι πιστώσεις υπήρχαν;

10
Τι κάνετε με τα παιδιά που δεν συνδέονται στο μάθημα; Τι οδηγίες σας έχουν δοθεί από τους διευθυντές σας; Έλεγα να στέλνω ηλεκτρονικό μήνυμα στο email των μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο με το τι κάναμε στην ψηφιακή τάξη και το homework. Αλλά για την Α' και Β' Δημοτικού που δεν έχουν homework και η δουλειά μπορεί π.χ. να γίνεται με ζωγραφική στο τετράδιο, παρουσίαση ή κάτι τέλος πάντων το οποίο δεν μπορεί να αποσταλεί; Αφήστε που πολλοί δεν έχουν καν email.

11
Ο καθένας από εμάς γνωρίζει τις επιπτώσεις στην περίπτωση άρνησης. Δεν αδικώ κάποιους που αρνούνται περιοχές που είχαν δηλώσει το καλοκαίρι. Μπορεί κάτι να άλλαξε στην ζωή τους και να μην θέλουν ή να μην μπορούν να πάνε στον τόπο που καλούνται να πάνε. Στην ειδική πρόσκληση, ναι, είναι αλλιώς τα πράγματα. Αλλά από τη στιγμή που κάποιος καλείται και δεν πάει, του επιβάλλεται η ποινή και τέρμα. Δουλειά του υπουργείου είναι μόλις περάσουν οι μέρες που έχουμε για ανάληψη υπηρεσίας να στείλει άλλο άτομο. Αν αυτό δε γίνεται, ποιος φταίει;

12
Τόσους μήνες μετά και δεν τα έλαβες; Λογικά όταν έκανες την κατάθεση του μεταπτυχιακού σου έλαβες αριθμό πρωτοκόλλου. Έτσι συνέβη φέτος όταν κατέθεσα εγώ το δικό μου. Ακόμη βέβαια δεν έχω πάρει τα χρήματα, ούτε καν της προϋπηρεσίας και παιδιού. Κάνε ερώτηση χρησιμοποιώντας εκείνον τον αριθμό πρωτοκόλλου αν υπάρχει να δεις τι συμβαίνει. Σε κάθε περίπτωση υπενθύμιζέ το συνέχεια ώστε να βγάλεις άκρη.

13
θεωρώ ότι στους εκπαιδευτικούς πρέπει να γίνει μείωση μισθού. Οι άνθρωποι αυτοί δεν χρειάζεται να μετακονούνται ούτε από σχολείο στο σπίτι και το αντίστροφο ούτε και από σχολείο σε σχολείο (για το οποίο υπάρχουν έντονε διαμαρτυρίες). Στα διαλύματα βρίσκονται επίσης σπίτι τους και στα κενά μπορούν να κάνουν και δουλιές σπιτιού. Επομένως πέχουν λιγότερα έξοδα. μί αμείωση γύρω στο 15-20% ειναι νομίζω και δίκαιη και νομιμη.

Το ερώτημα που τίθεται είναι
Νομίζετε ότι δεν χουν σκεφθεί το παραπάνω τα μεγάλα κεφάλια του υπουργείου (για το μέλλον);
Ωραίο αστειάκι! Ναι, στο 10λεπτο διάλΕΙΜΜΑ μαγειρεύω, καθαρίζω όλο το σπίτι και φροντίζω και το παιδί μου   :D, το οποίο παιδί μου για να δουλεύω εγώ στον φορητό υπολογιστή έχει περιοριστεί στη χρήση του κινητού για τα μαθήματά του.  Και φυσικά μόλις η δουλειά μας στο "γυαλί", όσων αυτόν τον καιρό κάνουμε τηλεκπαίδευση, τελειώσει, σταματάμε εκεί. Δεν προετοιμάζουμε το υλικό για τα μαθήματα της επόμενης μέρας. Μια μείωση 15%-20% είναι λίγη τώρα που το σκέφτομαι.

14
Η Κοινότητα του PDE / Απ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
« στις: Νοέμβριος 19, 2020, 11:45:14 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο. Σ' ευχαριστώ πάρα πολυ για τον χρόνο σου😊
Τιποτα! Μια φιλική παρατήρηση ήταν καθώς έχω περάσει αυτό το στάδιο και ξέρω πόσο κουραστικό κι απαιτητικό είναι. Καλή επιτυχία!

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1042016
  • Σύνολο θεμάτων: 17818
  • Σε σύνδεση σήμερα: 450
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 367
Σύνολο: 367

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.