Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 123 ... 30
1
Θεωρώ πως δεν υπάρχει περίπτωση να μην ισχύσει η ποινή. Άλλωστε είναι γνωστό από πριν. Αν σκέφτεσαι να παραιτηθείς τώρα, μήπως να κάνεις λίγη υπομονή μιας και δεν έμεινε πολύς καιρός μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους; Αν βέβαια ο λόγος είναι εξαιρετικά σοβαρός, μήπως μπορούσες να βολευτείς με κάποιες άδειες για κάποιο διάστημα;

2
Θεέ μου αυτό το ρεπορτάζ του esos για την τραγωδια της εκτόξευσης αριστούχων πέρσι, θέλω να σπάσω τον υπολογιστή όταν το βλέπω να επαναλαμβάνεται. Οκ δηλαδη αν είχαν γράψει εξετάσεις κ οι μισοί απ αυτούς αντί για πάνω από 18,5 είχαν 16,5-18, τι θα άλλαζε;



Καλά, μια δόση αλήθειας κρύβει το δημοσίευμα. Δεν είναι λίγοι οι μαθητές που έχουν αδικαιολόγητα υψηλούς βαθμούς στα προφορικά και οι επιδόσεις τους στις εξετάσεις ουδεμία σχέση έχουν με τους βαθμούς των προφορικών. Και βάζει μετά ο καθηγητής των Αγγλικών π.χ. χαμηλό βαθμό κι έρχονται μαινόμενοι οι γονείς γιατί τους χαλάει τον μέσο όρο. Πόσοι μαθητές του 18-20 στις Πανελλαδικές έχουν πολύ χαμηλούς βαθμούς; Όχι ότι αυτό είναι το μείζον θέμα τώρα αλλά δεν είναι ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα το ρεπορτάζ. Μπορεί όχι ακριβώς αλλά έχουμε γεμίσει "αριστούχους" με κριτική ικανότητα μηδέν και δίχως βασικές δεξιότητες.

3
Στο site, εκτός από τα Λύκεια, βλέπουμε ότι είναι και πολλά και τα ειδικά σχολεία που έχουν κλείσει.
Γιατί, κολλάει κι εκεί; Ήρωες οι συνάδελφοι των ειδικών σχολείων.

4
Μπήκα στο site του Υπουργείου και δεν πιστεύω αυτό που βλέπω: πόσα νέα τμήματα έκλεισαν!!!! Πώς θα γυρίσουμε τον Μάιο;
Όντως είναι πάρα πολλά τα τμήματα με μόνο μια εβδομάδα λειτουργίας...

5
Ε μα έτσι είναι.
Από μια ηλικία κ πάνω τι μακροχρόνιες επιπτώσεις φοβάσαι; έλεος!!
Από πια ηλικία και πάνω μπορεί κάποιος να φοβάται μακροχρόνιες επιπτώσεις; Καλά, όταν είναι π.χ. 90+, ok. Αλλά ο 70άρης δεν έχει περιθώριο για μακροχρόνιες επιπτώσεις; Άσε που μάλλον πιο πολύ φοβούνται τις βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις.

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απορία προς πολλούς
« στις: Απρίλιος 03, 2021, 05:36:10 μμ »
όταν λέω προσωπική μελέτη εννοώ ότι τα βασικά που μ χρειάστηκαν μετά στο μεταπτυχιακό κ το διδακτορικό τα έμαθα μόνη μου, όχι από τη σχολή. Οι καθηγητές του φιλολογικού ήταν άθλιοι.

Η ιατρική είναι μια περίπτωση. δεν θέλουν όλοι όμως ιατρική, υπάρχουν πολλά αλλα παιδιά που θα έβρισκαν μια καλύτερη τύχη σε οτιδήποτε άλλο εκτός από την ταλαιπωρία των πανελληνίων. Αλλά κ αυτοί που σπουδάζουν σε ΑΕΙ κ μάλιστα σε σοβαρές επιστήμες, κ έχουν μπει με 12αροα κ 13αρια, τι καταπληκτικό επίπεδο φανταζόμαστε ότι έχουν; εμείς οι ίδιοι για τα σχολικα μαθήματα τους βάλαμε τέτοιους βαθμούς, πώς περνάνε μετά κ γίνονται επιστήμονες; αυτό το σκεφτήκαμε ποτέ;
Δε διαφωνώ ότι υπάρχει πολλές φορές καλύτερη τύχη από ένα τμήμα ΑΕΙ. Τα ΙΕΚ μια χαρά επαγγελματική κατάρτιση προσφέρουν. Σημασία έχει κάποιος να κάνει κάτι που του αρέσει αλλά και το σχολείο και η πολιτεία οφείλει να ενημερώνει τους μελλοντικούς σπουδαστές ή φοιτητές για τις τάσεις στην αγορά εργασίας, τις διεξόδους κλπ.
Προσωπικά, έχοντας και την εμπειρία από μεταπτυχιακές σπουδές σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, θα έλεγα πως εκεί το επίπεδο σπουδών είναι σαφώς προσανατολισμένο στη σύγχρονη εποχή. Εδώ κάποιες φορές τα συγγράματα ήταν απαρχαιωμένα. Για το επίπεδο των διδασκόντων θα έλεγα πως και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό υπήρχαν και οι πολύ καλοί και οι μέτριοι. Άθλιους δεν γνώρισα όσον αφορά στο γνωστικό κομμάτι, στη συμπεριφορά είχα καποιους που είχαν θέματα δυστυχώς.
Και φυσικά δύσκολο, όχι όμως ακατόρθωτο, ο μαθητής που είχε δυσκολίες στο σχολείο να γίνει ο άριστος φοιτητής.

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απορία προς πολλούς
« στις: Απρίλιος 03, 2021, 04:39:18 μμ »
Εσείς είστε ευχαριστημένοι από το επιπεδο των σπουδών της σχολής σας, της βασικής σχολής σας;
Εννοώ ότι γενικά έχετε μια καλή εικόνα για τις σπουδές που παρέχει το ελληνικό πανεπιστήμιο;
Εγώ σπούδασα φιλολογία Αθήνας, 2001-2005, κατεύθυνση ΜΝΕΦ.
Το επίπεδο των χρόνων εκείνων, το θεωρώ απαράδεκτο.
Οι μισοί καθηγητές ήταν τελείως ανυπόστατοι, χωρίς δημοσιεύσεις, χωρίς έργο, και αδιάφοροι συν τοις άλλοις.
ΈΚαναν ένα μάθημα υπαγόρευσης που αν το έκανε εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο, θα τον έπαιρναν με τις ντομάτες, κι όμως είχαν την αίσθηση ότι ήταν κορυφαίοι και επιτελούσαν σπουδαίο έργο, υποτιμώντας μάλιστα τους φοιτητές επειδή ο βασικός τους προορισμός ήταν η δευτεροβάθμια εκπαίδευση και όχι η έρευνα.
Σιγά σιγά άρχισαν να έρχονται νεότεροι, με σπουδές έξω, με δημοσιεύσεις, και πιστεύω ότι τώρα το επίπεδο των διδασκόντων είναι κλάσεις ανώτερο.

Στο μεταπτυχιακό που έκανα στο ίδιο τμήμα, δωρεάν με εξετάσεις, το 1/3 των σεμιναρίων ήταν επίσης απαράδεκτο.

Γενικά ο,τι σοβαρό έμαθα στην επιστήμη μου, το έμαθα με προσωπική μελέτη κυρίως.

ΠΙστεύω ότι το επίπεδο των σπουδών τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει, όμως επιεδή όλοι είμαστε μιας κάποιας ηλικίας, νομίζω ότι γενικά έχουμε ανάλογες εμπειρίες (ξέρω βέβαια ότι στη φιλολογία τουλάχιστον, όσοι σπούδασαν Θεσσαλονίκη, ΓΙάννενα ή Κρήτη έιχαν πολύ καλύτερους καθηγητές τότε).

Μην θεοποιούμε καταστάσεις. ΤΟ υλικό που φεύγει από εμάς, που ξέρουμε πώς είναι, αυτό το υλικό μπαίνει στο πανεπιστήμιο και αυτό το υλικό βγαίνει. Δεν μεταμορφώνονται ως δια μαγείας στις σχολές. Κι εκέι οι διδάσκοντες προφανώς ρίχνουν τις απαιτήσεις όσο περνάνε τα χρόνια, γιατί κάποιοι πρέπει να παιρνουν πτυχίο. Το θέμα μας λοιπόν είναι αν ο δικός μας μαθητής που ξέρουμε το επίπεδό του, θα πάρει πτυχίο ενός ΑΕΙ ή αν θα το πάρει από Βουλγαρία ή από κολλέγιο; ΤΙ το συγκλονιστικό θα συμβεί που θα του αλλάξει το επίπεδο μέσα στο ελληνικό ΑΕΙ;

Είμαστε μια χώρα όπου σπαταλάται περισσότερη ενέργεια και σκέψη για το πώς θα μπει κανεις σε μια σχολή και όχι για το αν και πώς θα βγει.
Το θέμα είναι ότι ο μαθητής που θα περνούσε Ιατρική εδώ δε θα πήγαινε να σπουδάσει το αντικείμενο αυτό στη Βουλγαρία. Ξέρω άτομο που εδώ έδωσε 3 φορές πανελλαδικές και πέρασε μονο τη μια (δεν υπήρχε τότε η βάση του 10 νομίζω) και την επόμενη χρονιά πήγε Βουλγαρία και σπούδασε Ιατρική. Μάντεψε, ο μαθητής αυτός πέρασε όλα τα μαθήματα και δίχως καθυστέρηση πήρε το πτυχίο του!

Όσο για το επίπεδο σπουδών μου, έμεινα αρκετά ευχαριστημένη θα έλεγα. Στην Αγγλική Φιλολογία δεν περνούσες εύκολα τα μαθήματα και οι πιο πολλοί καθηγητές ήταν πολύ καλοί στον τομέα τους. Δεν είχα ψάξει δημοσιεύσεις που μπορεί να είχαν αλλά δεν κρίνω τώρα πια απαραίτητα την αξία ενός καθηγητή από αυτό μόνο. Φυσικά δεν αντιλέγω πως είναι σημαντικό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αρκετοί από τους νεότερους που δίδασκαν τότε βλέπω πως έχουν εξελιχθεί με δημοσιεύσεις στο ενεργητικό τους, συμμετοχή σε projects κλπ. Σαφώς και θα μπορούσε η κατάσταση να ήταν καλύτερη αλλά έμεινα όντως ευχαριστημένη. Δεν το συζητώ ότι η προσωπική μελέτη και η εμβάθυνση που μπορεί να κάνεις μόνος μπορεί να σε πάνε πολλά βήματα παραπέρα, αλίμονο αν τελείωνε η κατάκτηση της γνώσης στο πτυχίο.

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απορία προς πολλούς
« στις: Απρίλιος 03, 2021, 03:08:57 μμ »
Γεια σας !! Για μένα οι πανελλήνιες είναι ένας θεσμός παρωχημένος και ξεπερασμένος πια από τα πράγματα, τις εξελίξεις και τις δυνατότητες σπουδών και λήψης πτυχίου και από άλλες πηγές ( κολλέγια κτλ κτλ) και έξω από την Ελλάδα ( σπουδές στο εξωτερικό).
Εδώ και πολλά χρόνια αδυνατώ να καταλάβω την εμμονή κάποιων -ευτυχώς όλο και λιγότερων - γονιών με τις πανελλήνιες.Είναι χάσιμο χρόνου, κόπος άδικος και ανόητος.
και εξηγούμαι :
Οι σχολές που πραγματικά αξίζουν επαγγελματικά πόσες είναι ? μία ιατρική + παραιατρικά, πολυτεχνείο ( περιλαμβάνω όλες τις πολυτεχνικές), νομική πια ντεμι-ντεμί, και άντε 2-3 ( το μάξιμουμ) ακόμη που δεν μου πάει το μυαλό αυτη την στιγμή....Τα υπόλοιπα απλά ως φοιτητές περνούν την ώρα τους ευχάριστα, και μετά στην ζωή τους θα κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που "σπούδασαν"...
Ε, για αυτές τις σχολές ή τα παιδιά χωρίς κόπο μπορούν να πάνε εξωτερικό πχ βουλγαρία , τσεχία κτλ ή να κάνουν εδώ σε ιεκ, σχολή ιδωτική, κολλέγια.
Για ποιο λόγο λοιπόν να χάνουν τον πολύτιμο χρόνο τους για πανελλήνιες?
Ενώ, τον χρόνο αυτό μπορούν άνετα να τον διαθέσουν για να αποκτήσουν πραγματικά πολύτιμα εφόδια πχ γλώσσες, γυμναστήριο, ή ό,τι άλλο.
Μέσα στην τάξη προσπαθώ να αποτρέψω τα παιδιά από την συμμετοχή τους σε ανόητες ψυχοφθόρες διαδικασίες ξεπερασμένες εδώ και χρόνια....
Ότι δηλαδή ο μαθητής που θα περνούσε εδώ Ιατρική, για παράδειγμα, θα πάει να σπουδάσει Βουλγαρία απλά για να αποφύγει την ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελληνίων; Και το να γίνεις γιατρός με σπουδές στη Βουλγαρία χωρίς κόπο είναι κατόρθωμα;

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απορία προς πολλούς
« στις: Απρίλιος 03, 2021, 02:46:56 μμ »
++++++++++
π.χ. σχολές από κολλέγια,  μεταπτυχιακά Ε.Α.Π., εξωτερικού και κολλεγίων πια. Γιατί όχι; Ήθελα να δω αν θα τα κατάφερναν με εξετάσεις όλοι αυτοί;  Θα τα κατάφερναν; Αυτό είναι μια απάντηση όλα τα λεφτά... Δεν θα πω τίποτα γιατί και εγώ βρήκα μεταπτυχιακό σε φίλη μου με δίδακτρα εξ αποστάσεως. Οπότε...ας όψεται. Ο καθένας όπως βολεύεται ή δύναται, ελεύθερη αγορά έχουμε.
Τα μεταπτυχιακά του ΕΑΠ γιατί τα βάζεις στην ίδια κατηγορία; Θα συμφωνήσω πως κάποια νέα προγράμματα (δε γνωρίζω φυσικά για όλα) είναι πολύ πιο light αλλά μέχρι πολύ πρόσφατα ίδρωνες για να τελειώσεις το ΕΑΠ.

Κατά τα άλλα είμαι ξεκάθαρα υπέρ της επαγγελματικής εκπαίδευσης για όσους το επιθυμούν ή δεν μπορούν να σπουδάσουν κάτι άλλο. Ας σταματήσει πια αυτή η ελληνική νοοτροπία ότι όλοι πρέπει να τελειώσουν πανεπιστήμιο, διότι θεωρείται υποδεέστερο το να πας σε ΙΕΚ.

10
Θα μπορούσες να κάνεις την εγγραφή σου στο μητρώο (σε περίπτωση που ανοίξει μέσα στο καλοκαίρι), αλλιώς το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κοιτάξεις να μαζέψεις τα χαρτιά που χρειάζονται, ώστε να μην χάσεις χρόνο όταν ανοίξει το μητρώο.
Ευχαριστώ για την απάντηση! Αυτό θα κάνω ώστε όταν ανοίξει, να έχω έτοιμα τα χαρτιά και να μην τρέχω τότε.

11
Είπα πως σέβομαι τις απόψεις όλων αλλά θεωρώ πως έχουμε διαφορετικά κριτήρια όταν εξηγούμε ένα φαινόμενο γύρω μας από την διαφορετική φύση μας και διαδρομή μας. Αυτό είναι και θετικό διότι ενισχύει τη δημοκρατία και την κοινωνική σταθερότητα από μία άποψη. Δεν είμαστε όντως πρόβατα, συμφωνώ και με άλλους συναδέλφους.
Και ευτυχώς! Αναφέρθηκα μόνο σε μία μικρότερη μερίδα.
Δεν κατέταξα εσένα στην κατηγορία των "κριτών". Άλλωστε γράφεις πολύ ήρεμα και με σεβασμό, όπως είπες, για τη διαφορετική άποψη.

12
Στην Βραζιλία πάντως ΜΟΝΟ τον μήνα Μάρτιο κοντά στις 70.000 έχουν πεθάνει από τον covid-19 και είναι τέλη καλοκαιριού. Όπως είναι ο Σεπτέμβριος σε εμάς.
Εγώ θέλω να ρωτήσω όσους όσους και όσες είναι αντιεμβολιαστές και αρνητές το εξής. Έστω όλοι εμείς που συμφωνούμε και δεν κάνουμε εμβόλια ούτε προστασία με μάσκες κλπ. Τι θα συμβεί αυτό το καλοκαίρι σε ότι αφορά την υγεία, την οικονομία και τον τουρισμό και τι θα συμβεί τον επόμενο χειμώνα....
Δε νομίζω ότι όλοι όσοι έχουν αμφιβολίες για το εμβόλιο δεν τηρούν τα μέτρα προστασίας επαρκώς και κυκλοφορούν χωρίς μάσκες, αποστάσεις κλπ.

13
Το επίπεδο έχει ανέβει σίγουρα, ειδικά όταν κάνεις και έρευνα στα πλαίσια της επιπλέον επιμόρφωσης. Ίσως όμως στον τομέα των σπουδών. Το θέμα εδώ άπτεται βιο-ιατρικών γνώσεων και είναι δύσκολο να επεξεργαστεί από την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών. Όταν κάποιος δεν γνωρίζει είναι λογικό να ανησυχεί ή να φοβάται. Προσωπικά σέβομαι τις απόψεις τους γιατί θα μπορούσε να ήμουν και εγώ στη θέση τους σε ένα άλλο ζήτημα π.χ. που έχει σχέση με τον πολιτισμό ή την ψηφιακή τεχνολογία ή τέχνη κλπ.
Από έρευνα άλλο τίποτα αλλά, όπως λες, προφανώς στον τομέα των σπουδών μου. Εννοείται ότι πιστεύω ότι το επίπεδο των εκπαιδευτικών έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια και είναι τουλάχιστον γελοίο να κρίνει κάποιος κάποιον από το αν στην παρούσα φάση έχει δεύτερες σκέψεις για το εμβόλιο. Από την άλλη, κι οι "κριτές" μπορεί να έχουν αυξημένα τυπικά προσόντα αλλά η συμπεριφορά τους και η εμμονή τους να καταδεικνύει έλλειψη επιπέδου οπότε ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορούν να εξαχθούν.

14
Ανθρωπιστικών επιστημών εδώ με δύο μεταπτυχιακά προσεχώς κι έχει και συνεχεια. Προς το παρόν λέω όχι. Μάλλον δεν έχει ανέβει αρκετά το επίπεδό μου αφού καποιοι το κρίνουν από το αν είμαστε στην παρούσα φάση επιφυλακτικοί προς το εμβόλιο. :D

Σελίδες: 123 ... 30

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30370
  • Τελευταία: Wilkins
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1062767
  • Σύνολο θεμάτων: 18020
  • Σε σύνδεση σήμερα: 420
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 339

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.